Dat ze maar net zo oud mag worden als deze post in dit topic.
Nog gefeliciteerd van mij
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
richard, jij en je vrouw van harte met jullie dochter
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
In dat geval hoop ik dat een eventuele BC waarbij alle posts verloren gaan lang uitblijftVerwijderd schreef op 17 August 2003 @ 18:15:
Dat ze maar net zo oud mag worden als deze post in dit topic.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Gefeliciteerd ook! Leuk gezin!
Remember this; very little is needed to make a happy life. ~ Marcus Aurelius Antoninus (121-180)
Verwijderd
Ik bedoelde eigenlijk: Ik had post 200 in het topic. Denk verder ...XanderH schreef op 17 August 2003 @ 20:05:
[...]
In dat geval hoop ik dat een eventuele BC waarbij alle posts verloren gaan lang uitblijft
feli
[ Voor 126% gewijzigd door KoW op 18-08-2003 10:00 ]
Beetje laat nog. Maar als nog heel hartelijke gefeliciteerd. En heel veel plezier en geluk met de kleine
Tja, wat zal ik zeggen.. Feli
[ Voor 8% gewijzigd door petturik op 18-08-2003 13:12 ]
nihongo ga sukoshi hanasemas
Leuke pics hoor, nogmaals gefeliciteerd
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
feli
baby's zijn liev
baby's zijn liev
MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
MyBaby := TLiefMooiKind.Create(Mama, Papa, RandomGender());
MyBaby.Name := 'Elise';
[ Voor 9% gewijzigd door VisionMaster op 18-08-2003 14:35 ]
I've visited the Mothership @ Cupertino
Woei 
Van harte gefeliciteerd!
Van harte gefeliciteerd!
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Verwijderd
Gefeli Koffie, Koffiedame en Koffiemeisje!!!
Ze is een
plaatje
!!! Geniet er maar van voor je het weet kan je ze met 10 maanden achter het behang plakken!!!
Cas en ik komen nog schuitje eten!!
Ze is een
Cas en ik komen nog schuitje eten!!
gefeliciteerd Elise met je ouders 
Voor koffie, een kleine meid is absoluut een verrijking van je leven, niks zo mooi als om je leven te mogen delen met twee lieve vrouwen, dat ze je veel geluk en vreugde mogen schenken, en dat het nog een flinke tijd mag duren voordat de nozems met hun bromfietsen (of opgevoerde PC's) aan je deur gaan kloppen
Voor koffie, een kleine meid is absoluut een verrijking van je leven, niks zo mooi als om je leven te mogen delen met twee lieve vrouwen, dat ze je veel geluk en vreugde mogen schenken, en dat het nog een flinke tijd mag duren voordat de nozems met hun bromfietsen (of opgevoerde PC's) aan je deur gaan kloppen
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Goh rich ik wist niet dat je al zo'n ouwe knar bent!!
Gefeliciteerd!!! en meteen ook maar sterkte toegewenst met de opvoeding.
Gefeliciteerd!!! en meteen ook maar sterkte toegewenst met de opvoeding.
specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
Van harte gefeliciteerd!
Leer haar de kneepjes van 't Tweaken wel snel he... laat 'r geen poppenfreak worden. Loopt vaak niet goed af met die typetjes.
Leer haar de kneepjes van 't Tweaken wel snel he... laat 'r geen poppenfreak worden. Loopt vaak niet goed af met die typetjes.
offtopic:
Met deze titel dacht ik eerder aan een nieuwe vrouwelijke moderator die ik weer mocht ontmaagden, maar dat ter zijde. Zal mijn sick mind wel zijn...

Met deze titel dacht ik eerder aan een nieuwe vrouwelijke moderator die ik weer mocht ontmaagden, maar dat ter zijde. Zal mijn sick mind wel zijn...

Gefeliciteerd!!
Welkom op aarde Elise
Welkom op aarde Elise
The more you know, the more you know you don't know.
Verwijderd
Nou koffie, nogmaals gefeliciteerd met de kleine!
Als het een jongen was, was de naam ckers Harry
Als het een jongen was, was de naam ckers Harry
* Koffie wilde het bij een jongetje wel Harrie noemen, maar de vrouw had daar andere gedachten over

OVerigens, wederom iedereen bedankt voor de overweldigende reacties

OVerigens, wederom iedereen bedankt voor de overweldigende reacties
[ Voor 27% gewijzigd door Koffie op 19-08-2003 17:32 ]
Tijd voor een nieuwe sig..
Gefelicteerd

* DeRCT13 ziet deze thread nu pas
* DeRCT13 ziet deze thread nu pas

Hey Koffie,
Van harte gefeliciteerd.......
Groetjes,
Shuriken (Joeri)
Van harte gefeliciteerd.......
Groetjes,
Shuriken (Joeri)
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Gefeliciteerd Koffie
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Gefeliciteerd!!!
Daar roken we een sigaartje op
Daar roken we een sigaartje op
wat een droppie...
gefeliciteerd !
[ Voor 3% gewijzigd door freddifish op 21-08-2003 11:18 ]
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
he gefeliciteerd - dat ik dit topic pas nu ontdek..
* SWINX is ook een beetje laat...
maar toch nog van harte gefeliciteerd!!
maar toch nog van harte gefeliciteerd!!
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Een prachtig kindje, Koffie!
Koffie-man en Koffie-vrouw allebei gefeliciteerd
Koffie-man en Koffie-vrouw allebei gefeliciteerd
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Gefeliciteerd, en veel fijne jaren verder
Intentionally left blank.
En na 5 dagen weer felicitatie 
Ik ga er maar vanuit dat we bijna iedereen wel gehad hebben en dat Koffie het behoorlijk druk heeft met het verschonen van luiers en het assisteren bij het geven van borstvoeding (
). Mochten er verder nog tweakers zijn die Koffie en/of zijn vrouw willen feliciteren met deze geweldige prestatie, aanwinst en menselijk geluk dan verwijs ik dezen door naar de mail en ICQ...
Ik ga er maar vanuit dat we bijna iedereen wel gehad hebben en dat Koffie het behoorlijk druk heeft met het verschonen van luiers en het assisteren bij het geven van borstvoeding (
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dit topic is gesloten.