wildhagen> als je het niet erg vindt leen ik je uitleg voor het sticky topic in SA
Verwijderd
Raar, had gedacht dat McAfee ze zonder update zou kunnen vinden.(Gebruikt best korte sigs/ andere trucjes).wildhagen schreef op 13 August 2003 @ 20:39:
Zojuist (15 minuten geleden) heeft McAfee de DAT-versie 4285 gereleased, die beide nieuwe varianten af kan vangen (4284 kon het origineel al afvangen).
Dan lijkt het erop dat Kaspersky de enige is die de nieuwe varianten detecteert zonder extra update.
Ik vind het primaRafe schreef op 13 augustus 2003 @ 20:46:
wildhagen> als je het niet erg vindt leen ik je uitleg voor het sticky topic in SA
Mjah, ik lees net dat de .C-variant al met 4283 werd afgevangen, met alleen de verkeerde naam. Vanaf 4285 is het ook de goede naam.Verwijderd schreef op 13 augustus 2003 @ 20:50:
[...]
Raar, had gedacht dat McAfee ze zonder update zou kunnen vinden.(Gebruikt best korte sigs/ andere trucjes).
Dan lijkt het erop dat Kaspersky de enige is die de nieuwe varianten detecteert zonder extra update.
De .B-variant word verpakt met een andere backdoor, dus daarom werd hij misschien niet goed gezien.
Virussen? Scan ze hier!
Ten behoeve van duidelijkheid is er nu RPC crash/shutdown 'vraag bak' - deel 2 met info van euss
Dit topic is gesloten.