RPC crash/shutdown 'vraag bak'

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 4.121 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
wildhagen> als je het niet erg vindt leen ik je uitleg voor het sticky topic in SA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op 13 August 2003 @ 20:39:
Zojuist (15 minuten geleden) heeft McAfee de DAT-versie 4285 gereleased, die beide nieuwe varianten af kan vangen (4284 kon het origineel al afvangen).
Raar, had gedacht dat McAfee ze zonder update zou kunnen vinden.(Gebruikt best korte sigs/ andere trucjes).

Dan lijkt het erop dat Kaspersky de enige is die de nieuwe varianten detecteert zonder extra update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Rafe schreef op 13 augustus 2003 @ 20:46:
wildhagen> als je het niet erg vindt leen ik je uitleg voor het sticky topic in SA :)
Ik vind het prima :)
Verwijderd schreef op 13 augustus 2003 @ 20:50:
[...]

Raar, had gedacht dat McAfee ze zonder update zou kunnen vinden.(Gebruikt best korte sigs/ andere trucjes).

Dan lijkt het erop dat Kaspersky de enige is die de nieuwe varianten detecteert zonder extra update.
Mjah, ik lees net dat de .C-variant al met 4283 werd afgevangen, met alleen de verkeerde naam. Vanaf 4285 is het ook de goede naam.

De .B-variant word verpakt met een andere backdoor, dus daarom werd hij misschien niet goed gezien.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Ten behoeve van duidelijkheid is er nu RPC crash/shutdown 'vraag bak' - deel 2 met info van euss :)
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.