I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Geloof het of niet, maar ik heb nog een bodempje smirnoff staanFuncracker schreef op 15 May 2003 @ 13:53:
[...]
Als je nou ook nog ergens Smirnoff zou hebben willen wij ook wel even naar beneden lopen
Kunnen we meteen zien of het echt zo opgeruimd is als iedereen lijkt te beweren
Nou moet ik niet te veel opscheppen over mijn drank voorraad, strax heb ik heel DPC in mijn kleine kamertje zitten
...
Haranaka schreef op 15 May 2003 @ 14:46:
[...]
Geloof het of niet, maar ik heb nog een bodempje smirnoff staanEn nog een flesje andere goedkope vodka.
Nou moet ik niet te veel opscheppen over mijn drank voorraad, strax heb ik heel DPC in mijn kleine kamertje zitten
Muhaha!
* Funcracker neemt wat ijsklontjes en een fles Schweppes Lemon mee en trekt een sprintje naar benee
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Maargoed, je hebt nog wat van me tegoed dus kom maar zou ik zeggen.
[ Voor 29% gewijzigd door Haranaka op 15-05-2003 14:56 ]
...
We beginnen met de Lemon, en de ijsklontjes zijn voor bij de pure vodka..
Pure vodka op een nuchtere maag blijkt niet zo verstandig te zijn
HeheAnoniem: 31264 schreef op 15 mei 2003 @ 15:07:
@FC: Je cruncht als een vrouw EN je drinkt als een vrouw!!
Mijn total is geloof ik wel een stukje groter dan de jouwe
En ik kan het niet helpen dat ik vodka mixjes lekkerder vind dan bier
Als ik nu 's middags meteen zou beginnen met pure alcohol..

Ik wil nog wel van The Matrix Reloaded kunnen genieten vanavond..
Subteambelangen zijn (als het goed is) ondergeschikt aan die van het team als geheelStruis schreef op 15 mei 2003 @ 15:06:
Nette flush van Akra alleen houd ie ons wel van de nummer 1 positie af
[ Voor 25% gewijzigd door Funcracker op 15-05-2003 15:13 ]
Anoniem: 31264
Maar ik *had* wat koelingproblemen... Durf je er nu nog een doosje smirnoffjes op te zetten????Funcracker schreef op 15 mei 2003 @ 15:11:
[...]
Hehe
Mijn total is geloof ik wel een stukje groter dan de jouwe
En ik kan het niet helpen dat ik vodka mixjes lekkerder vind dan bier
Als ik nu 's middags meteen zou beginnen met pure alcohol..![]()
Ik wil nog wel van The Matrix Reloaded kunnen genieten vanavond..
*grin*Anoniem: 31264 schreef op 15 May 2003 @ 15:23:
[...]
Maar ik *had* wat koelingproblemen... Durf je er nu nog een doosje smirnoffjes op te zetten????Voel je je moedig???
Wat stel je voor?
Dit zint me nix....Anoniem: 36330 schreef op 15 mei 2003 @ 15:22:
Are the Cows ready for the next update [afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Kom op jongens, gun ze hun pret nu ook eens anders gaan ze straks nog huilend naar hun mama-bouter omdat ze niet kunnen winnen
Geen idee... een race van ??K, wie het eerst ??K haalt??
De grootste flush op datum ??
Zolang we het maar een beetje eerlijk houden
De linux client sluit zichzelf elke keer af lijkt het wel, iig draait ie ineens niet meer op de helft van mun bakken.
Ik start hem gewoon zo:
1
| [theuno@van ecc2]$ ./ecc2client & |
Hij draait dan wel een tijdje, maar sluit dus op het gegeven moment af. Iemand hiervoor een oplossing ? Of doe ik gewoon wat verkeerd
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Anoniem: 21944
Dit heb ik ook op een aantal PC's. Het zijn gewoon PIII's die win XP draaien. Wanneer ik ze te ver heb overcloked vliegen om de haverklap de client eruit. De PC is verder helemaal stabiel. Enkel de client vliegt eruit, zonder foutmelding, zonder crash zonder opmerking of whatever.Theuno schreef op 15 mei 2003 @ 16:07:
Nou, ik heb het probleem gevonden. Vandaar dat ook mun power terug liep.
De linux client sluit zichzelf elke keer af lijkt het wel, iig draait ie ineens niet meer op de helft van mun bakken.
Ik start hem gewoon zo:
code:
1 [theuno@van ecc2]$ ./ecc2client &
Hij draait dan wel een tijdje, maar sluit dus op het gegeven moment af. Iemand hiervoor een oplossing ? Of doe ik gewoon wat verkeerd?
Hier schijnt de enige oplossing te zijn; terugklokken
met "& " draait ie wel op de achtergrond, maar als je je sessie stopt, stop ie nog steeds...
screen -A -m -d -S ./ecc2client ecc2
...
Of alleen de x86core starten met -nohupHaranaka schreef op 15 May 2003 @ 16:13:
jij wil hem waarschijjnlijk opstarten als je remote ingelogt bent. Dan sluit hij inderdaad af. Je moet dan screen gebruiken:
screen -A -m -d -S ./ecc2client ecc2
Anoniem: 84884
Toen ik van NioXX te horen kreeg dat onze plek in gevaar was en toen ik het ook zag ben ik direct alle clients weer gaan aanslingeren, en direct een oude buffer van me onder het stof vandaan gehaald...
Er komt zeker, en zeker weten meer aan...
Ik ben heel druk bezig met assimileren...
English:
Muwhahaha...
Begin maar met de good stuff. Hoe meer ik er op heb, hoe minder mijn smaakpapillen opletten.Haranaka schreef op 15 May 2003 @ 13:51:
[...]
Ik heb hier een half flesje Glen Talloch staan (goedkope maar lekkere slobber whisky), nog drie kwart fles four roses (bourbon) en nog zo'n 2,5 liter Black Label (Johnnie Walker). Ik heb alleen geen ijs, maarja daar wordt het alleen maar slapper van.
Dus ik zou zeggen welke kan ik voor je inschenken?

* Mobster voorspelt een gezellige avond en flusht nog even 219 dp's
Nice flushin' aKra
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Toppie !Anoniem: 84884 schreef op 15 mei 2003 @ 16:51:
Het spijt me dat het zo moet, maar ik doe het toch.
Toen ik van NioXX te horen kreeg dat onze plek in gevaar was en toen ik het ook zag ben ik direct alle clients weer gaan aanslingeren, en direct een oude buffer van me onder het stof vandaan gehaald...
Er komt zeker, en zeker weten meer aan...
Ik ben heel druk bezig met assimileren...
English:
Muwhahaha...
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Dus wat mag nou wel & niet:
Het dele met de medegotters en direct gebanned worden.
Het buiten GoT om doen zodat de rest er geen last van heeft:
Gebanned worden.
Zucht...
En ik heb geen zin om naar de bemiddelaar te mailen aangezien het jammer is dan...
Ik heb ook helemaal geen zin meer in tweaken, ik koop geen hardware meer omdat het leuk is te overklokken bijv. m'n Prometeia is dus ook verkocht.
Zullen we dit hierbuiten houden en het over de hitparade hebben?
Ik post nergens meer behalve in de DPC hitparades, want dat is nog het enigste waarmee ik iets te maken heb (GoT/Tweakers)
Vergeet bijna nog iets:
Over die 10.001...
Dat is puur omdat ik ooit een keer een foutje maakte, en het is wel een leuk foutje...
Zoals morgen er 3.003 uit gaat (bijv.)
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 84884 op 15-05-2003 17:37 ]
dus ja mijn proxy werkt
dus nee ik kan dit niet elke dag doen (ik werk niet elke dag, ben ook maar student)
en alles goed loopt, ga ik er nog een paar machientjes erbij gooien
maar zo een flush als aKra_ zal me nog niet lukken....
There can be only one.... en ik dan ??
* Sundead vindt het ook leuk om aKra zijn flush te zien, heerlijk als er counter-flushes ontstaan
Nice going aKra!
* Sundead heeft ook weer 1ghz geassimileerd btw.

Dit lijkt een foto-soep-battle te worden ipv een DC-strijd
Als alle
DukeBox met een goede picmod, DPC nog een dagje langer op #3 en aKra is weer terug. Hoe gek het ook klinkt, ik heb je posts en aanwezigheid wel gemist. Ecc2 was Ecc2 niet meer
De Los Alcoholicos een plekkie gestegen en vanavond zijn we uitgenodigd om gezellig wat te drinken bij Haranaka

I love it when a plan comes together
Anoniem: 5832
Dankje...MarcyDarcy schreef op 15 May 2003 @ 18:17:
Leuke hitparade
DukeBox met een goede picmod, DPC nog een dagje langer op #3 en aKra is weer terug. Hoe gek het ook klinkt, ik heb je posts en aanwezigheid wel gemist. Ecc2 was Ecc2 niet meer
De Los Alcoholicos een plekkie gestegen en vanavond zijn we uitgenodigd om gezellig wat te drinken bij Haranaka [afbeelding]
I love it when a plan comes together
Do you remember the [DPC]COWbouters???Anoniem: 5832 schreef op 15 mei 2003 @ 18:27:
Randy48: do u remember the NoizyCows from eccp-109? don't mess with DPC or else...............! , that's an official warning.
Seems more ppl are staging a comeback
I wanna quote Mr. Blonde on this one:
'Are you gonna bark all day little
We know them...Anoniem: 31264 schreef op 15 May 2003 @ 18:35:
[...]
Do you remember the [DPC]COWbouters???![]()
Seems more ppl are staging a comeback![]()
'Are you gonna bark all day little? Or are you gonna bite?'
And I don't know if they can make it back with all that old-style power. So I wouldn't be that sure about that cool glasses
Nu nog betere koffie...
Anoniem: 5832
no comeback... just switching projects . Look @ RC5-72 and fear us!Anoniem: 31264 schreef op 15 May 2003 @ 18:35:
[...]
You are comming back, thats great. A big welcome for youAnoniem: 31264 schreef op 15 May 2003 @ 18:35:
[...]
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Punt 2... Ik *ben* [dpc]cowbouters
(met collega's natuurlijk)
Punt 3... Morgen laatste bespreking over misbruik/gebruik van desktop-park
Punt 4... Don't you just love a good BBQ???
Misschien kunnen jullie deze keer overlopen naar XDCYou are comming back, thats great. A big welcome for you
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 31264 op 15-05-2003 18:54 . Reden: flauwe comment vergeten *DOH* ]
Dus in plaats van een bouter ben je nu een pigmee? Pigmee is wel een IPH IUH (Ideale Uier Hoogte). Kom je eens een keertje langs om onze uiers te masseren?Anoniem: 31264 schreef op 15 mei 2003 @ 18:52:
...
Punt 2... Ik *ben* [dpc]cowbouters![]()
, zelfde site, alleen wat gegroeid...

Anoniem: 59495

Ik geloof dat ik ook maar weer wat pc-tjes aan moet gaan slingeren.
Heeft er nou al iemand een AIX build voor ecc2? Heb hier nog steeds zo'n
ding dat nix staat te doen.
XDC beware
Ik ga een paar cd's maken met ECC2 autorun install service
even iedereen in de klas besmetten
[edit]
[slecht nieuws mode]
1. 20951 ExtremeDC 1167215 (3)
2. 15610 Dutch Power Cows 1164940 (4)
3. 9691 TechIMO 1328174 (2)
[/slecht nieuws mode]
[ Voor 38% gewijzigd door Visjes op 15-05-2003 20:22 ]
"Hier mijn eigen gemaakte muziekje met music magic blabla 13.37... Check it out!"Visjes schreef op 15 May 2003 @ 20:17:
Me verjaardags flushje door gedaan
XDC beware
Ik ga een paar cd's maken met ECC2 autorun install service
even iedereen in de klas besmetten
4. 1164940 Dutch Power Cows 15610 (2)
Have fun in third while it lasts XDC!
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
We zijn benieuwd... moeten we wachten tot de volgende stats run of ga je het verklappen ?
Nu nog betere koffie...
Of vinden ze het hier misschien toch ietsje gezelliger, en willen ze terug? (van mij mag t)
Hehe, die vraag word wel vaak gesteld de laatste paar DPCH's. Maar dat maakt niet uit, ze zijn ons aan het taunten... gewoon aan het plagen dat ze ons voorbij gaan.MadJo80 schreef op 15 May 2003 @ 21:01:
wat doen al die XDC'ers hier? hebben ze geen eigen forum?
Of vinden ze het hier misschien toch ietsje gezelliger, en willen ze terug? (van mij mag t)
Nu ze ons voorbij gaan kunnen wij allemaal naar hun forum verhuizen en daar gaan taunten
Nu nog betere koffie...
?? je bedoeld door jou of zie ik ergens iets niet ? Op innuedo's stats site staan we onder hen.Anoniem: 59495 schreef op 15 May 2003 @ 21:07:
[afbeelding] Voorlopig staan we voor, en dat vind ik al een hele prestatie...
Wat bedoel je hier precies mee?DukeBox schreef op 15 May 2003 @ 21:04:
ff kijken of ik er ook nog iets tussendoor kan doen
Ik denk dat er ondertss al een 5k aan puntjes staan te wachten om door te sturen maar krijg geen registratieschermpie.
Hopeloos keer ik terug naar deze pagina als deelnemer met een stapel punten maar geen zicht om die punten voor DPC te lossen.....
HEEEEEEEEELP HEEEEEEEEEELP
wat moet ik doen??
Als ik bij een waarzegster ga, weet zij dan ook op voorhand dat ik geen geld bij heb?
Anoniem: 37655
Ik ga niet meer kletsen, ander moet ik de faq veel overschijven
[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 37655 op 15-05-2003 21:20 ]
Toevallig weet ik uit betrouwbare bron dat de geheime beeldjes in die film iedereen dwingen lid te worden van ECC2 en komen we zo aan 10^6 punten per dag.
Als ik het goed begrijp wacht jij op een registratie mailtje voor je kan flushen? Of heb je problemen met flushen?Royale de Luxe schreef op 15 May 2003 @ 21:13:
Bon hier ga ik weer, ben nu al 2 weken met 6 pc's aan het sparen en eentje die sporadisch dp'tjes eruit laat. Heb er nu al 241 over gezet via de 8080 poort en nog steeds geen stats, nog een emailtje met naam bevesteging, heb ondertss ook al enkele mailtjes gestuurd naar de stats ploeg van het project maar geen antwoord....
Ik denk dat er ondertss al een 5k aan puntjes staan te wachten om door te sturen maar krijg geen registratieschermpie.
Hopeloos keer ik terug naar deze pagina als deelnemer met een stapel punten maar geen zicht om die punten voor DPC te lossen.....![]()
HEEEEEEEEELP HEEEEEEEEEELP
wat moet ik doen??
Als je zit te wachten op je registratie-mailtje kan je gerust flushen. Zodra je registraie afgerond wordt komen die puntjes erbij in de stats (en wordt dat gerekend als 1 flush). Om je registratie-probleem op te lossen kan je het beste mailen naar ecc2-stats@eCompute.org of anders
Als je problemen hebt met flushen moet je misschien nog een keer uit de doeken doen wat je probleem precies is.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life
Ziten we al hoor. Denk maar niet dat ze straffeloos ons kunnen inhalenTheuno schreef op 15 May 2003 @ 21:03:
Nu ze ons voorbij gaan kunnen wij allemaal naar hun forum verhuizen en daar gaan tauntenMoet wel eerst onze output omhoog.
Zeker niet! Wanneer gaan we ze genadeloos afstraffen ?KoW schreef op 15 mei 2003 @ 21:52:
[...]
Ziten we al hoor. Denk maar niet dat ze straffeloos ons kunnen inhalen
Nu nog betere koffie...
Is het dan logisch dat je meerdere weken op je registratie mailtje moet wachten??_Sunnyboy_ schreef op 15 mei 2003 @ 21:28:
[...]
Als ik het goed begrijp wacht jij op een registratie mailtje voor je kan flushen? Of heb je problemen met flushen?
Als je zit te wachten op je registratie-mailtje kan je gerust flushen. Zodra je registraie afgerond wordt komen die puntjes erbij in de stats (en wordt dat gerekend als 1 flush). Om je registratie-probleem op te lossen kan je het beste mailen naar ecc2-stats@eCompute.org of anders
Als je problemen hebt met flushen moet je misschien nog een keer uit de doeken doen wat je probleem precies is.
Als ik bij een waarzegster ga, weet zij dan ook op voorhand dat ik geen geld bij heb?
nee, na de eerstvolgende statsrun (4x per dag) nadat je een dp hebt opgestuurd hoor je een mailtje te krijgen. Vandaag kreeg een nieuw subteamlid er nog 1, dus het werkt prima...Royale de Luxe schreef op 15 mei 2003 @ 22:37:
[...]
Is het dan logisch dat je meerdere weken op je registratie mailtje moet wachten??
Heb je misschien en fout mailadres ingevult in je .cfg?
Anoniem: 51521
Nee, zou er na de eerstvolgende statsrun moeten zijn, nadat je je eerste DPs hebt ingeleverd.Royale de Luxe schreef op 15 May 2003 @ 22:37:
[...]
Is het dan logisch dat je meerdere weken op je registratie mailtje moet wachten??
Maar bedenk wel dat ze vaak bij de ongewenste post terecht komen, vooral bij Hotmail. Was bij mij ook het geval.
You rememberAnoniem: 37655 schreef op 15 May 2003 @ 21:16:
Laat ik er zaterdag weer een paar dp's eruit drukken
Ik ga niet meer kletsen, ander moet ik de faq veel overschijven
Ik was vorige week mijn spam emailaccount wat aan het opschonen en daar zag ik een emailtje van iemand met een vreemde naam. It was you
Leuke banner trouwens hier in beeld

Tss, gaat ie zelf ook reclame lopen spammen. Faq 1000x overschrijven!MarcyDarcy schreef op 15 mei 2003 @ 23:14:
[...]
You remember![]()
Ik was vorige week mijn spam emailaccount wat aan het opschonen en daar zag ik een emailtje van iemand met een vreemde naam. It was you
Leuke banner trouwens hier in beeld
[afbeelding]
Anoniem: 36330

Noisycows, I hope you do come back. Tomorrow I am going out of town on business, I have a special meeting with the IT manager of the Missouri National Guard...guess what I will attempt to assimilate
Next week I also plan on opening a few boxes of brand new Dell 2.4 Xeons, 88 all together
Come on Cows, keep this interesting
Damn that's much..Anoniem: 36330 schreef op 15 May 2003 @ 23:51:
[afbeelding] Everyone forgot to give the Cows a wave[afbeelding]
Noisycows, I hope you do come back. Tomorrow I am going out of town on business, I have a special meeting with the IT manager of the Missouri National Guard...guess what I will attempt to assimilate![]()
Next week I also plan on opening a few boxes of brand new Dell 2.4 Xeons, 88 all together![]()
Come on Cows, keep this interesting
What kind of pc's (and how many
I have one XP 2400+, now it's your turn to tell me
Anoniem: 36330
Personal computers:thettes schreef op 16 May 2003 @ 01:20:
[...]
Damn that's much..
What kind of pc's (and how many) do you currently use?
I have one XP 2400+, now it's your turn to tell me![]()
1-XP1600
1-Dual XP1900
1-Duron 850 (upgrade this weekend to T-bird 1.33)
1-T-bird 1.0
1-T-bird 1.33
1-XP2100
1-XP2200
1-XP2400
This is my desk at work, but the xp2200 and xp2400 are not there, I will try and take a new picture next week!
http://www.extremedc.com/...oto=Crunchers/desktop.jpg
Work:
20+ duron's 750-1.2
3-Dual XP1800
5-XP1800
20- P3 1.0
20-P4 1.5
60-P4 1.8
In the storage room waiting to be set up:
6-P4 1.8
86-2.4 Xeon
All run 24/7 All AMD machines over-clocked, most Intel's overclocked
I'm going to try and assimilate about 600 P4's tomorrow after my meeting
600 P4's.. not bad.. I'm going to assimilate one XP 1800 tomorrow
Anoniem: 42314

Anoniem: 71195
4. 1169845 Dutch Power Cows
Ouch. Gaan jullie daar nog wat aan doen?
Ziet er niet best uit.
Je neemt de woorden uit mn mond
* Thanatos doet de gordijnen open en rekt zich nog eens uit
[ Voor 5% gewijzigd door Thanatos op 16-05-2003 08:12 ]
Anoniem: 84348
Kijk. Zo hoort het. Een DPC'er in hart en zielAnoniem: 84348 schreef op 16 May 2003 @ 08:27:
Ik vind dat het wel ERG lang duurt met IE op prio idle en de client op high. Het duurde een half uur voordat ik dit berichtje had gepost. Maar alle cycletjes schelen natuurlijk
4. 1171496 Dutch Power Cows 1651 (5)
Ze staan nu 504 dp's voor. Dat gat moeten we vandaag toch wel dicht kunnen flushen? Dus kom op, iedereen die het leuk vind om amerikaantjes en kleine boutertjes te pesten, FLUSHEN!
...
Haranaka schreef op 16 May 2003 @ 09:23:
3. 1172000 ExtremeDC 2035 (2)
4. 1171496 Dutch Power Cows 1651 (5)
Ze staan nu 504 dp's voor. Dat gat moeten we vandaag toch wel dicht kunnen flushen? Dus kom op, iedereen die het leuk vind om amerikaantjes en kleine boutertjes te pesten, FLUSHEN!
Vannacht stonden ze nog maar 100 punten voor. Ze lopen al iets uit dus
En heb al 4000 op buffer...
Mochten ze verder uitlopen bij de volgende statsrun overweeg ik wel even dat te fushen
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 84884 op 16-05-2003 09:54 ]
Met innuedo's statsrun van 8:00 stonden ze alweer 500dp's voor.Robkazoe schreef op 16 May 2003 @ 11:17:
Damnz, 120 DP's meer hebben ze met KoW's statrun... that's a bumber...
Potver3Robkazoe schreef op 16 May 2003 @ 11:17:
Damnz, 120 DP's meer hebben ze met KoW's statrun... that's a bumber...
Laat ik die flop op mijn werk liggen gisteravondMobster schreef op 15 May 2003 @ 16:52:
* Mobster voorspelt een gezellige avond en flusht nog even 219 dp's
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Omdat de mensen het misschien wel al weten dat er iets als fotosoepen bestaat
Na het origineel is dit de derde soep alweer
Enne, we sparen CPU cylces.
XDC mag dan nu even boven ons staan, maar als echte DPC-ers gaan we nu flink assimileren en crunchen.
Anoniem: 84647
KoW schreef op 16 mei 2003 @ 11:54:
[...]
Omdat de mensen het misschien wel al weten dat er iets als fotosoepen bestaat
Na het origineel is dit de derde soep alweer
Enne, we sparen CPU cylces.
XDC mag dan nu even boven ons staan, maar als echte DPC-ers gaan we nu flink assimileren en crunchen.