Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[RTCW] Enemy Territory *

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste
Acties:
  • 2.338 views sinds 30-01-2008

• Scizo
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 31-08-2012

Scizo

Ondersteund Alles...

quote:
Albinoraptor schreef op 05 juli 2003 @ 12:24:
Wat ik vaker doe als ik op mijn ga staan, gewoon wachten tot tegenstander komt en dan weg springen als hij dicht bij is, gaat natuurlijk bijna nooit goed, maar ja :p
Mja, ik defuse m altijd... })

Het mooiste om natuurlijk de vijand onschadelijk te maken met hun mijnen is door de Covert Ops te gebruiken en daarna als Engineer alles te defusen, krijg je nog eens een snelle & hoge battlesence van ook :)

[GoT]Scizofrain - Insurgency!

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 08:28
quote:
Scizo schreef op 05 July 2003 @ 13:21:
[...]

Mja, ik defuse m altijd... })

Het mooiste om natuurlijk de vijand onschadelijk te maken met hun mijnen is door de Covert Ops te gebruiken en daarna als Engineer alles te defusen, krijg je nog eens een snelle & hoge battlesence van ook :)
Hé, dat is een goede tacktiek :) Ik vergeet alleen altijd om de pak van de tegenstander aan te trekken als ik Covert Op ben :+ Daarom ben ik meestal maar Soldier, Field Op of Engineer :)

The devil is in the details.

• _Kai
  • Registratie: november 2001
  • Niet online
quote:
In ET heb ik het niet zo licht, omdat de gamma niet hoog kan. Evenals intensity.
Fonz, de intensity kan inderdaad niet hoger dan 1.5, maar gamma kan nog steeds naar 3.
quote:
clans als gunslingers en broken geen pro clans?
Nee, geen pro-clans. Ik heb tegen ze gespeelt (iniedergeval tegen gunslingers) en gewonnen in de periode dat ze nog goed waren (veracious was er nog). De enige clans met rtcw die ik echt pro zou noemen waren Team Abuse en mTw, die na de eerste Quakecon gestopt waren. Hoe dan ook, iedereen heeft zijn eigen definitie van pro-clans/spelers.
quote:
r_mapoverbrightbits niet toegestaan? kben al op zeer veel servers geweest waar ik gewoon met mijn cfg mocht spelen. (r_mapoverbrightbits 4, r_gamma 3, r_intensity 2 verder nix)
Et verandert cvars als r_intensity en r_mapoverbrightbits direct al in 1.5/3. Het kan niet hoger. Als jij het in je cfg hebt staan dan wordt het gewoon verandert. Bekijk maar eens je console als je wolf:et opstart of als je exec cfg doet. Dit wordt niet bepaald door punkbuster. Verder zijn er genoeg servers waarop punkbuster veel toelaat, maar dat zal niet default zijn.

Voor degene die een klein beetje willen tweaken:
set r_intensity 1 (kun je op 1.5 zetten voor wat fellere kleuren).
set r_picmip 1/0 (kun je op 3 zetten, voor lagere texture kwaliteit en vaak ook meer fps.
set r_gamma (de normale toename van brightness, kun je totaan 3 zetten).
set r_mapoverbrightbits 2 (kun je op 3 gooien zodat de omgeving veel lichter wordt).
set r_ignorehwgamma 1 (op 0 gebruikt et ook de gamma op videokaart). Dit hangt alleen veel samen met r_intensity en r_overbrightbits. Probeer er maar wat mee, maar je kunt alles een stuk lichter krijgen).
set r_overbrightbits 1/0 (donkere hoeken worden lichter, maar vaak genoeg haalt het niets uit, of met bepaalde combinaties van r_intensity en set r_ignorehwgamma kan alles te fel worden.
com_maxfps 76 (met et zul je waarschijnlijk nooit constant 125 frames per seconde behalen. Daarom kun je het 't best vastzetten op 76 omdat je hiermee ook nog gemakkelijk kisten kunt beklimmen). Vaste frames per seconds is altijd beter.
cg_shadows 1 (beetje useless, zet op 0 voor meer fps).
cg_wolfparticles 1 (zet op 0 en je ziet geen effecten meer zoals stijgend zand als je op het zand schiet of explosies.

Voor de mensen die nog verder willen tweaken. Typ /cvarlist in de console en enjoy.

Hier 2 screens van mijn huidige cfg. r_gamma is er alleen niet op te zien maar staat bij mij op 1.7

http://members.rott.chello.nl/j.brouwera/shot0000.jpg
http://members.rott.chello.nl/j.brouwera/shot0001.jpg

_Kai wijzigde deze reactie 05-07-2003 14:28 (20%)

((lol-&^_^hey mang wats^O_O--omg2002!!1^_^&-lol))

• dr snuggles
  • Registratie: september 2000
  • Niet online
Nog maar een gezellig screenie dan. Covert ops + knife = evil :P

http://elektron.its.tudelft.nl/~vdberg49/ET1.jpg

• Jerry
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 09-04 19:44

Jerry

Who?

quote:
Graham schreef op 04 July 2003 @ 21:28:
Net gespeeld op XS4ALL server met wat GoT'ers...was erg leuk en heb ook wat screenshots ;)

Hoogste wat ik ooit ben geweest...

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Was idd cool :).

Die map ervoor (goldrush) waren alle tweakers bij de Axis en de Allies kwamen er maar niet door 8). Ze hebben het niet eens voor elkaar gekregen om de bankdeuren kapot te knallen :P.
Het is een stuk leuker als je met een aantal bekenden speelt op een server :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Acolyte57
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 10-07 21:29

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

quote:
wwillem schreef op 05 juli 2003 @ 11:58:
Waarom heb jij (orion) trouwens geen GoT achter je naam staan :? * wwillem speelt als BrainDeath^[GoT].
Ah, jij was me gistermiddag aan het assrapen met je panzerfausts en flamethrower :).

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Acolyte57

Acolyte57

quote:
_Fonz schreef op 04 July 2003 @ 18:59:
Hoezo leuk om te spelen? Ik speel om te winnen kostte wat het kost.
En nu weet ik weer waarom ik al die jaren geleden er na een tijdje geen flikker meer aan vond om bij een clan te zitten :).
Verschil in doel, laten we het daar maar op houden. Ik speel ET omdat ik het leuk vind om een mooi computerspelletje met wat diepgang te spelen. Jij speelt ET om te winnen.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• dr snuggles
  • Niet online
quote:
Acolyte57 schreef op 05 July 2003 @ 17:55:
[...]
Ah, jij was me gistermiddag aan het assrapen met je panzerfausts en flamethrower :).
Ja man, echt lache die flamethrower. Jij was later toch ook bezig met zo'n ding? Is trouwens best goed (ik speelde voor het eerst met een flamethrower), daarna in het bank-level even lekker panzeren. Ik was het zat mensen met een mes neer te steken als covert ops. Je sloopt rustig 5 ventjes per keer wanneer je level4 panzer bent. Je hebt 2 guns en je panzer laadt extreem snel.

Wat ook wel vet was, was die n00b die beweerde dat ik vals speelde "Ja je hebt 2 wapens, je panzer is altijd klaar om te schieten en ik kan je niet kicken" :P. Tsjah, kan ik er wat aan doen dat je niet meer via het menu te kicken bent als er een "^" in je naam staat ;).

Ikke ben het trouwens met Acolyte57 eens over het tweak gebeuren. Voor mij gaat het om het leuk spelen, niet om het winnen. Iedereen mag daar natuurlijk zo over denken als hij zelf wil, dus als je graag wil tweaken, ga gerust je gang.

dr snuggles wijzigde deze reactie 05-07-2003 18:23 (15%)

• Graham
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 16-02 19:07
quote:
wwillem schreef op 05 July 2003 @ 11:58:
[...]

Ja was gezellig idd. Waren echt veel tweakers daar. Niek[linux] (The_Surfer) zat nog vijandige mijnen onder mij te disarmen toen ik weer eens op een mijn stond in de tunnel. Echt lache :P.

Waarom heb jij (orion) trouwens geen GoT achter je naam staan :? * wwillem speelt als BrainDeath^[GoT].
Idd dat was een strakke actie van Niek ;) erg netjes.

Ik dacht dat je dan in een clan moest zitten (GoT clan) maar je mag het dus gewoon gebruiken als je hier geregged bent dus ?

grahamofthewheels.com

• dr snuggles
  • Niet online
quote:
Graham schreef op 05 juli 2003 @ 18:23:
[...]
Idd dat was een strakke actie van Niek ;) erg netjes.

Ik dacht dat je dan in een clan moest zitten (GoT clan) maar je mag het dus gewoon gebruiken als je hier geregged bent dus ?
Ja, er is nog geen echte GoT clan, dus mag je GoT gewoon als herkenningstekst gebruiken.

Hiermee heb je het voordeel van een clan: Je speelt met mensen die je kent, maar niet het nadeel: Je hebt geen verplichtingen.

• Graham
quote:
wwillem schreef op 05 July 2003 @ 14:28:
Nog maar een gezellig screenie dan. Covert ops + knife = evil :P
Hoe krijg je dat scherm ? :)
quote:
wwillem schreef op 05 July 2003 @ 18:32:
[...]

Ja, er is nog geen echte GoT clan, dus mag je GoT gewoon als herkenningstekst gebruiken.

Hiermee heb je het voordeel van een clan: Je speelt met mensen die je kent, maar niet het nadeel: Je hebt geen verplichtingen.
Klinkt goed, ik zag dat jullie de naam in een bepaalde kleur doen (nederlandse vlag) en met [ ], zeg me effe welke kleuren dat zijn en de codes (staat hierboven wel maar goed...).

Vanavond weer ? :D

Graham wijzigde deze reactie 05-07-2003 18:42 (16%)

grahamofthewheels.com

• Dionysos
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 17-07 15:32

Dionysos

Nec scire fas est omnia

quote:
Graham schreef op 05 juli 2003 @ 18:34:
[...]

[...]

Klinkt goed, ik zag dat jullie de naam in een bepaalde kleur doen (nederlandse vlag) en met [ ], zeg me effe welke kleuren dat zijn en de codes (staat hierboven wel maar goed...).

Dat scherm krijg je door op "more" te drukken wat rechtsonderin staat.

De code voor GoT in het rood wit blauw is deze:
code:
1
^1[G^7o^4T]

Succes :)

• dr snuggles
  • Niet online
quote:
Graham schreef op 05 July 2003 @ 18:34:
Op more klikken rechtsonder.
quote:

Ik heb hem zelf zo, iets anders dan Dionysos:
code:
1
^a[^1G^7o^4T^a]

Dan krijg je dus orangje haakjes met rood wit blauwe letters, net als in mijn screenshot :P. Enne, vanavond ~ 9:30 ben ik er denk ik wel weer. Nu even filmpje kijken. Verder kun je ook ff op irc komen, zie hier boven ergens voor de link.

dr snuggles wijzigde deze reactie 05-07-2003 19:20 (12%)

• Graham
quote:
wwillem schreef op 05 July 2003 @ 19:19:
[...]

Op more klikken rechtsonder.

[...]

Ik heb hem zelf zo, iets anders dan Dionysos:
code:
1
^a[^1G^7o^4T^a]

Dan krijg je dus orangje haakjes met rood wit blauwe letters, net als in mijn screenshot :P. Enne, vanavond ~ 9:30 ben ik er denk ik wel weer. Nu even filmpje kijken. Verder kun je ook ff op irc komen, zie hier boven ergens voor de link.
Ik heb al een beetje geexperimenteerd, het is vrijwel hetzelfde als met JK2...ik zie je vanavond wel...bedankt voor de info en ik zal eens naar de channel komen ;)

grahamofthewheels.com

• Acolyte57

Acolyte57

quote:
wwillem schreef op 05 July 2003 @ 18:21:
Ja man, echt lache die flamethrower. Jij was later toch ook bezig met zo'n ding?
Jah, ik herrinerde me van RTCW dat ik altijd mezelf torchde dus gebruik 'm meestal nooit, maar 't leek me een best effectief wapen voor die plek... werkte vrij goed :). Alleen torchde ik wederom de hele tijd mezelf als ik probeerde rond te lopen, das natuurlijk jammer.

• Novah
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 12-07 17:08
Kai, zou jij je cfg eens willen uploaden, anders kom even naar #GoT-ET @ irc.QuakeNet.org.
Ik wil op een andere pc nog zo goed mogelijk kunnen ET-en maar de specs zijn niet zo goed. Jij hebt erg veel verstand van configgen volgensmij. Zou wel cool zijn als je dat zou willen doen.

• Kwartjuh
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 10-07 22:35
Mischien een beetje een boutvraag.. maar waar word er meestal gespeeld? :)

-[ Het Kwartjuh Valt... ]- -[ Nikon D700 + Glas + Flits ]- -[ SHIFT HORIZON ]-
-[Ken Rockwell is the only one who can take self-portraits of you]-

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

quote:
Kwartjuh schreef op 05 July 2003 @ 20:37:
Mischien een beetje een boutvraag.. maar waar word er meestal gespeeld? :)
* Blade_V speelt vooral op Lgnd en op Skynet (objectives ofcourse ;))
Bleet[GoT]{NL} is me naam btw, en GoT ofcourse in rood-wit-blauw ;)

Bleet wijzigde deze reactie 05-07-2003 20:39 (15%)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
"Never forget 10/23/07"

• Dionysos
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 17-07 15:32

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Net een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk potje gespeeld met een zwaar goed axis team. Echt hele goed spelers.

http://members.chello.nl/~c.oudshoorn/wolf.JPG

En zoals je ziet, ik heb onze GoT naam niet ten grabbel gegooid :Y)

Bij hetlevel de "battery" zijn ze 1x met 3 man de ramp op kunnen komen. Voor de rest zijn ze allemaal op het strand gestorven >:)

En bij gold rush kwamen ze niet verder dan de eerste tank barrier :+ :D

Dionysos wijzigde deze reactie 05-07-2003 22:00 (27%)

• Acolyte57

Acolyte57

quote:
Dionysos schreef op 05 July 2003 @ 21:58:
En zoals je ziet, ik heb onze GoT naam niet ten grabbel gegooid :Y)
Wat me opvalt... Ik ben geen goede speler (gewoon standaard FPS skills, ik ken absoluut de details van de ET maps niet om daarop in te kunnen spelen) en alsnog kom ik op de meeste servers best hoog terecht. Als ik andere GoT'rs zie staan ze meestal toch ook in de bovenste kwart.

Zijn er nou zoveel pauper-spelers in dit werelddeel of zijn GoT'rs gewoon per definite goed? ;)

• Pjemco
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 29-12-2013

Pjemco

Ik weet het toch wel beter

Heel veel slechte spelers....

Besides, als je een beetje weet wat je doet kom je al snel hoger dan die fraggende newbies.

Een plof in het heden is een knal in het verleden!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stime
  • Laatst online: 06-07 10:51
ach ja niet iedereen heeft een goede pc, sterker nog ik denk dat de meeste casual gamers die je in et games tegenkomt maar net de requirements halen van ET. Waar de doorgane tweaker toch wel zn systeem een beetje up to date houdt.

regel blijft toch: hardware > skills

(en sommigen sucken gewoon heel hard nix aan te doen :) )

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pjemco

Pjemco

nou, tis wel meer Skillz > Hardware

Maar een beetje skillz en goeie hardware kunnen een hoop goedmaken. Ik kan t spel gewoon 1024/860 draaien. Op een 21" monitor.. Dan zie je de dingen toch wel even iets duidelijker.. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 16-07 22:38

Bezulba

Formerly known as Eendje

pff echte mannen spelen allies, defenden is zoooooo makkelijk, daar kan ik ook in m'n eentje hele teams tegenhouden

:)

blup

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _Kai
  • Niet online
quote:
Novah schreef op 05 July 2003 @ 20:22:
Kai, zou jij je cfg eens willen uploaden, anders kom even naar #GoT-ET @ irc.QuakeNet.org.
Ik wil op een andere pc nog zo goed mogelijk kunnen ET-en maar de specs zijn niet zo goed. Jij hebt erg veel verstand van configgen volgensmij. Zou wel cool zijn als je dat zou willen doen.
Mijn cfg's (ik heb er veels teveel, of iniedergeval nooit een vaste) zijn niet echt fps vriendelijk. Ik wil er simpelweg het beste mee presteren.

Hoe dan ook, tweaks waarbij je veel minder fps drops zult hebben:
cg_drawgun 0
cg_shadows 0
r_lodbias 3
com_maxfps (zeker vaststellen op een aangenaam punt, 76 is geloof ik ook met et erg goed om te kunnen box jumpen net zoals met 125).
r_fastsky 1
r_picmip 3
r_mode 3/4 (lage resolutie).
Speel zonder aliasing/vsinc.
cg_wolfparticles 0
r_subdivisions 20
r_detailtextures 0
cg_gibs 0

En nu nog wat belangerijke tweaks.
cg_brasstime 0 (hulsels die rondvliegen uit je gun).
cg_blinktime 0
cg_marks, cg_marktime 0 (kogelgaten).
com_blood 0, cg_bloodtime 0, cg_showblood 0.

Voor de rest zijn de meeste cvars niet echt fps toenemend.

Ik heb zo'n beetje de hoofd cvars gegeven en ik wil nog wel verder helpen, maar mijn hele cfg posten liever niet :/ Op de ene manier voel ik me daar niet lekker bij, waarschijnlijk omdat daar in het verleden veel tijd in is gestoken en het dan zo ineens wordt versprijd.

Maar ik sta nog wel klaar om te helpen O-)

_Kai wijzigde deze reactie 06-07-2003 02:15 (8%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

quote:
stime schreef op 06 July 2003 @ 00:58:
regel blijft toch: hardware > skills
Moah, denk je dat echt? Ik ben volgens mij niet veranderd in de sprong van een P3 550 met 265mb op een GF2MX naar een P4 1.8ghz met 512mb en een GF4 4200. Dus of ik ben echt slecht, of hardware maakt het spel voor mij alleen maar mooier :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Laatst online: 18-07 19:37
quote:
_Kai schreef op 06 July 2003 @ 02:14:
[...]

com_maxfps (zeker vaststellen op een aangenaam punt, 76 is geloof ik ook met et erg goed om te kunnen box jumpen net zoals met 125).
Da's gewoon de 'bug' van de q3 engine :) Check de volgende url zodat je kan zien welke waarden nog meer gelden om betere physics te hebben. http://ucguides.savagehelp.com/Quake3/FAQFPSJumps.html

En in q3 werd het ook de doublejump genoemd, wat jij dus de boxjump noemt :)
Overigens kan je door deze cap op de fps ook langere sprongen maken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Scizo

Scizo

Ondersteund Alles...

Over jumps gesproken...

Progamers opgelet!

Iemand al bekend met de Oasis Walljump? [Oasis Walljump?]
Ja precies, dit is een jump waarmee je in 1x over de Old City Wall heen komt zonder hem hoeven op te blazen...

Als je allies bent en de Old City hebt gecaptured is het natuurlijk altijd een drama om deze wall op te blazen zonder dat de germans ertussen komen...

Maar dit is helemaal niet nodig. [Niet?]
Nee, je kunt als je allies bent gewoon boven je Old City spawn langs lopen en daar loop je dus ook over de resources (health & ammo) vanaf hier kun je beginnen met de jump, je sprint (dus zorgen dat je genoeg Fitness hebt) en je strafe jumped schuin op het lage stukje muur dat ophoudt voor de zijdeur waar de germans uit komen, eenmaal in de lucht aim je met je crosshair naar de wall en je bent binnen :)

Screenshots volgen nog...

Cheers,
+7sqd.Scizo

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Peertje
  • Niet online
quote:
_Kai schreef op 06 July 2003 @ 02:14:
[...]

Ik heb zo'n beetje de hoofd cvars gegeven en ik wil nog wel verder helpen, maar mijn hele cfg posten liever niet :/ Op de ene manier voel ik me daar niet lekker bij, waarschijnlijk omdat daar in het verleden veel tijd in is gestoken en het dan zo ineens wordt versprijd.
Waar maak je je druk om :)

Het gaat toch om hoe goed je bent in een spel en dat komt niet door de cfg die je gebruikt. Je zou het juist als een eer moeten zien dat mensen met jouw cfg willen spelen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jalla
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2011
welke poorten gebruikt rctw : ET? ik kan alleen vinden dat 27690 wordt gebruikt, weet iemand meer?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
quote:
Jalla schreef op 06 July 2003 @ 17:26:
welke poorten gebruikt rctw : ET? ik kan alleen vinden dat 27690 wordt gebruikt, weet iemand meer?
Ik heb 27200 tot en met 28000 open staan op m'n router. Veel servers willen namelijk nog wel eens een exotische port in die range gebruiken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jalla
  • Laatst online: 24-07-2011
udp of tcp?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

quote:
Scizo schreef op 06 July 2003 @ 16:20:
Over jumps gesproken...

Progamers opgelet!

Iemand al bekend met de Oasis Walljump? [Oasis Walljump?]
Ja precies, dit is een jump waarmee je in 1x over de Old City Wall heen komt zonder hem hoeven op te blazen...

Als je allies bent en de Old City hebt gecaptured is het natuurlijk altijd een drama om deze wall op te blazen zonder dat de germans ertussen komen...

Maar dit is helemaal niet nodig. [Niet?]
Nee, je kunt als je allies bent gewoon boven je Old City spawn langs lopen en daar loop je dus ook over de resources (health & ammo) vanaf hier kun je beginnen met de jump, je sprint (dus zorgen dat je genoeg Fitness hebt) en je strafe jumped schuin op het lage stukje muur dat ophoudt voor de zijdeur waar de germans uit komen, eenmaal in de lucht aim je met je crosshair naar de wall en je bent binnen :)

Screenshots volgen nog...

Cheers,
+7sqd.Scizo
:D. Vet trucje :P.

Ik heb dat kunstje net effe uitgeprobeerd op een server en ik had in m'n eentje de guns verwoest in hun kamp terwijl wij nog niet eens de old city hadden gecaptured >:). Bovenlangs gesneakt, dan een jump over de muur en simpel naar hun kamp gelopen, want hun waren te druk met spawnen bij de old city :Y).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Novah
Ik heb het geprobeert maar ik krijg het niet voor mekaar om via die houtjes over de muur te kopen. Misschien iemand een aantal screens maken van hoe of wat. Als je een coverop ben kan je wel met een axis pak aan via de rechterkant naar bovenklimmen en door de deur maar links over de muur lukt me dus niet.... help! :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nuuul
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 27-07-2007

Nuuul

Met een bureau en zo...

Heb ook weer een potje gespeeld :)

Ook leuk bij die ene sneeuw level(weet ff niet hoe die heet) als allies als Covert ops de deur openen en de engineer binnen laten gaan :P

Spekjes

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
quote:
Beide.

Edit: Dat met die wall jump lukt me niet :(. Zou je me dat nog wat duidelijker kunnen uitleggen Scizo :? Ik sta op het uiterste punt, vlak boven de deur. Ik loopt iets naar achter, sprint en jump... Ik kwak tegen de muur en het lukt steeds niet.

dr snuggles wijzigde deze reactie 06-07-2003 20:48 (58%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 18-07 19:52
quote:
Nuuul schreef op 06 July 2003 @ 20:22:
Heb ook weer een potje gespeeld :)

Ook leuk bij die ene sneeuw level(weet ff niet hoe die heet) als allies als Covert ops de deur openen en de engineer binnen laten gaan :P
Volgens mij ben ik jouw tegen gekomen..?
Me was DeadKnight[GoT]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Hier is een demo van de walljump in Oasis: Download here

Zet deze file in je /etmain/demos directory
Start ET
ga naar console en tik in: /demo walljump

Hier nog een screenshot van een partijtje van net (m'n record xp tot nu toe :P).

(klikbaar)

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nuuul
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 27-07-2007

Nuuul

Met een bureau en zo...

quote:
DeadKnight schreef op 06 July 2003 @ 20:53:
[...]

Volgens mij ben ik jouw tegen gekomen..?
Me was DeadKnight[GoT]
Klopt :)

We hadden samen nog een aantal levels heel snel gehaald dankzij goede teamwork.

Vooral bij Fueldump was dat mooi ;)

Spekjes

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
quote:
Mr_UnAnimouS schreef op 06 juli 2003 @ 21:18:

Start ET

Hier nog een screenshot van een partijtje van net (m'n record xp tot nu toe :P).
[afbeelding]
(klikbaar)
Aah, tnx Mr_U. Zo moet het lukken.

Btw, DeadKnight[GoT], jou ben ik net tegengekomen. Was echt lachen, die 2 prutsers bij de axis uit zo'n clan gewoon verslagen. Ging echt super :).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _Fonz
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 21-05-2005

_Fonz

Dream on

Hey Mr Anonimus .. probeer dat eens als een luit? Ben benieuwd of je ook over de 1000 heen komt. Zo ja, wil ik es ff verder met je babbelen (6)

Edit: in een 3 map campaign

_Fonz wijzigde deze reactie 06-07-2003 22:50 (10%)

Team-NL Return to castle Wolfenstein You SuCK http://members.lycos.nl/iuwr/untitled.JPG

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeadKnight
toen net alweer potje gehad ging onwijs kut omdat me comp zo traag als wat en aldoor fps drops had :(
nodig tweaken ;)
maar wel 2 tweakers tegen gekomen:
Nuul en braindead, kickass teamwork jullie twee, wou wel meehelpen maar comp had nogal trage acties :P
Oh ken wel wwillem kom er zo veel tegen opeens ;) , kunnen wel [GoT] clan starten :*)

DeadKnight wijzigde deze reactie 06-07-2003 22:43 (6%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• speedfragger
  • Laatst online: 16-08-2003
quote:
DeadKnight schreef op 06 July 2003 @ 22:42:
toen net alweer potje gehad ging onwijs kut omdat me comp zo traag als wat en aldoor fps drops had :(
nodig tweaken ;)
maar wel 2 tweakers tegen gekomen:
Nuul en braindead, kickass teamwork jullie twee, wou wel meehelpen maar comp had nogal trage acties :P
Oh ken wel wwillem kom er zo veel tegen opeens ;) , kunnen wel [GoT] clan starten :*)
ik heb intresse voor clan :)

Specs: AMD XP 2400+ @ 2139 Mhz | ECS K7S5A | 256 DDR @ 145 Mhz | Ati radeon 9500 non pro 128 DDR |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zzzflitzzz
  • Laatst online: 19-04-2011

zzzflitzzz

intergalactic

ik ook

Sed quis custodiet ipsos custodes?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _Kai
  • Niet online
quote:
Da's gewoon de 'bug' van de q3 engine Check de volgende url zodat je kan zien welke waarden nog meer gelden om betere physics te hebben. http://ucguides.savagehelp.com/Quake3/FAQFPSJumps.html

En in q3 werd het ook de doublejump genoemd, wat jij dus de boxjump noemt
Overigens kan je door deze cap op de fps ook langere sprongen maken.
Doh, ik heb best lang aan trickjumpen gedaan.
quote:
Waar maak je je druk om

Het gaat toch om hoe goed je bent in een spel en dat komt niet door de cfg die je gebruikt. Je zou het juist als een eer moeten zien dat mensen met jouw cfg willen spelen
Ik maak me nergens druk om. Ik heb simpelweg liever niet dat de gehele community snel wordt blootgestelt aan alle cvars via complete cfg's. Dit gebeurde ook niet met et. Ik hoef trouwens niet de eer. Zolang ik maar zelf weet dat ik own :Y)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Novah
Hmjah als je interesse hebt voor een clan kom eens lans op #GoT-ET @ irc.Quakenet.org, we waren daar ook al aan het nadenken over een clan. Hier op GoT moeten we die discussie niet voeren want dan vervuilen we GoT met teveel offtopic geblaat :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RvanHolt
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 27-05-2008
[afbeelding]

8) Het hoogste tot nu toe van mezelf :P

RvanHolt wijzigde deze reactie 07-07-2003 01:14 (13%)

..:: RVH FlashDesign.nl ::..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Novah
quote:
RvanHolt schreef op 07 July 2003 @ 01:13:
[afbeelding]

8) Het hoogste tot nu toe van mezelf :P
300 XP points?
Moet je eens met ons meespelen, wie het eerst bij de 1000 is >:)

Ach... iedereen begint als n00b. Hoe meer je speelt hoe beter je word. Alleen ben je wel heel erg veel afhankelijk van je team dus daar moet je wel een beetje geluk mee hebben natuurlijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RvanHolt
Haha... en bedankt! :P

Maar 1000 vind ik wel erg hoog hoor..... geef is een screen.

edit : laat maar ,ik zie hierboven een plaatje van iemand met 1053 _/-\o_ netjes hoor!

RvanHolt wijzigde deze reactie 07-07-2003 01:42 (35%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Novah
quote:
RvanHolt schreef op 07 July 2003 @ 01:40:
Haha... en bedankt! :P

Maar 1000 vind ik wel erg hoog hoor..... geef is een screen.
Mr_UnAnimouS @ hiscore

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Peertje
  • Niet online
quote:
Mr_UnAnimouS schreef op 06 July 2003 @ 21:18:

Start ET

[afbeelding]
(klikbaar)
Danku sjeun voor de demo, ik kan hem nu ook :P (half uurtje op je eigen server doet wonderen :+ )

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Marf0rz
  • Laatst online: 02-12-2014
Ik had laatst ook XP van 1000+, maar ik XP vind ik niet zo geheel boeiend. Ik vind ranks belangrijker/leuker. Verder dan Colonel ben ik helaas nog niet gekomen. Leuk draadje dit trouwens, ff regelmatig tjekken. Heb nu ook GoT achter me naam en geregged op GoT-Et.tk :)

Hiers pic van XP:

Hiers pic van Colonel:

Toch wil ik wel 's weten hoe je stamina bar niet achteruit gaat wanneer je jumped MrU. Explain me dat :)

Edit:
Jumpen lukt me nu ook al, na een paar goed oefenen op een Prive Server. Tis vrij simpel :). Bedankt voor de tip.

Marf0rz wijzigde deze reactie 07-07-2003 03:39 (26%)

If you can't beat them, buy them !

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Peertje
  • Niet online
quote:
Marf0rz schreef op 07 July 2003 @ 02:03:
Ik had laatst ook XP van 1000+, maar ik XP vind ik niet zo geheeld boeiend. Ik vind ranks belangrijker leuker. Verder dan Colonel ben ik helaas nog niet gekomen. Leuk draadje dit trouwens, ff regelmatig tjekken. Heb nu ook GoT achter me naam en geregged op GoT-Et.tk :)

Hiers pic:
[afbeelding]

Toch wil ik wel 's weten hoe je stamina bar niet achteruit gaat wanneer je jumped MrU. Explain me dat :)
Dat viel mij ook al op en adrenaline (schrijf je dat zo? :P ) was het niet :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RvanHolt
quote:
Jep.... knap werk hoor! :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _Fonz

_Fonz

Dream on

Laatmaar ...

_Fonz wijzigde deze reactie 07-07-2003 02:42 (87%)

Team-NL Return to castle Wolfenstein You SuCK http://members.lycos.nl/iuwr/untitled.JPG

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 09-07 12:07
quote:
_Kai schreef op 06 July 2003 @ 23:24:
[...]

Doh, ik heb best lang aan trickjumpen gedaan.

[...]

Ik maak me nergens druk om. Ik heb simpelweg liever niet dat de gehele community snel wordt blootgestelt aan alle cvars via complete cfg's. Dit gebeurde ook niet met et. Ik hoef trouwens niet de eer. Zolang ik maar zelf weet dat ik own :Y)
Voor degenen die trickjumps leuk vinden: download de dzm_trickjump map voor RtCW (de orginele versie), en bekijk daar ook de demos van. Vooral het secret gedeelte is ziek, waar je zo ver mogelijk moet springen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
quote:
Nuuul schreef op 06 July 2003 @ 22:35:
Klopt :)

We hadden samen nog een aantal levels heel snel gehaald dankzij goede teamwork.

Vooral bij Fueldump was dat mooi ;)
Dat was wel een goede combo Nuuul, jij engineer en ikke covert ops;
Radar: Verloren (met 10 sec meer gewonnen)
Railgun: Vet verloren
Fuel dump: In 10 min gewonnen (jij 5x dynamite geplant :P)
Oasis: In 3 min gewonnen :P, nog zonder walljump
Strand: In 8 min gewonnen.
Goud jatten: In 15 min gewonnen.

Alleen in het laatste level kreeg ik een beetje ruzie met een complainende n00b (!ce).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _Kai
  • Niet online
quote:
Voor degenen die trickjumps leuk vinden: download de dzm_trickjump map voor RtCW (de orginele versie), en bekijk daar ook de demos van. Vooral het secret gedeelte is ziek, waar je zo ver mogelijk moet springen.
Noooooooooooooooooooo geen dzm_trickjump waar al die bijdehante gastjes aan het uitsloven zijn. Ik was trouwens direct al bij het record in "sECrUt AreA!1/'.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

quote:
Marf0rz schreef op 07 July 2003 @ 02:03:

Edit:
Jumpen lukt me nu ook al, na een paar goed oefenen op een Prive Server. Tis vrij simpel :). Bedankt voor de tip.
Ik denk dat je dat niet kan zien in een demo, bugje maybe :?
quote:
_Fonz schreef op 06 July 2003 @ 22:38:
Hey Mr Anonimus .. probeer dat eens als een luit? Ben benieuwd of je ook over de 1000 heen komt. Zo ja, wil ik es ff verder met je babbelen (6)

Edit: in een 3 map campaign
Wat bedoel je precies met luit? Een class of een rank?
Ik ben je effe kwijt :P.
Ik was bij die 1053 xp trouwens niet alleen medic. Ik heb engineer gespeeld in de 2de ronde (battery).

Dit zijn de rondes ervoor:

(Wel elke keer helaas verloren, maar dat kwam vooral omdat die gasten alleen de gangen in gingen en niet zo slim waren om om te lopen :().

Jerry wijzigde deze reactie 07-07-2003 11:29 (7%)

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Skyclad
  • Laatst online: 09-07 12:07
Lieut(enant)/'luit' == Field Ops

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

quote:
Skyclad schreef op 07 juli 2003 @ 11:32:
Lieut(enant)/'luit' == Field Ops
Duidelijk :).
(Hmmm had ik moeten weten :P).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Scizo

Scizo

Ondersteund Alles...

quote:
wwillem schreef op 06 July 2003 @ 20:26:
[...]

Beide.

Edit: Dat met die wall jump lukt me niet :(. Zou je me dat nog wat duidelijker kunnen uitleggen Scizo :? Ik sta op het uiterste punt, vlak boven de deur. Ik loopt iets naar achter, sprint en jump... Ik kwak tegen de muur en het lukt steeds niet.
Email me maar op Scizofrain@hotmail.com dan stuur ik je een uitgebreide Demo van mn Squadmember, die heb ik de jump ook geleerd en heeft er een demo van gemaakt, dus kun je dan gerust terugzien en na doen ;) Hij is heel makkelijk en zeer handig als je hem kunt...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kiek
  • Laatst online: 20-11-2004

kiek

maar hij vertrok geen spier

probeer hier een dedicated server te starten maar het lukt nie helemaal :S

http://www.dreamserver.nl/crash.JPG

Iemand een idee wat dit kan zijn?

"ijscoman... ijscoman . . . . vertel ons een verhaal ... vertel ons een verhaal! en dan zei ik : neej, ik verkoop alleen ijs" © hans teeuwen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• [ash]
  • Laatst online: 03-05 16:45

[ash]

Cookies :9

Haal die 'vid_restart' eens uit preset_high.cfg ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kiek

kiek

het wordt steeds vager .... het bestand preset_high.cfg kan ik helemaal niet vinden :?

zelfs niet met dir *.cfg /a /s .... snap er niets van

"ijscoman... ijscoman . . . . vertel ons een verhaal ... vertel ons een verhaal! en dan zei ik : neej, ik verkoop alleen ijs" © hans teeuwen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 15-07 06:31
Klopt, dat is een standaard configuratiebestand die in pak0.pk3 (is een gerenamede .zip, dus die kan je openen met WinZip/WinRAR) zit, daar lekker laten zitten en niet aan klooien voordat je spelers allemaal Pure Server errors krijgen ;)

Maar zo te zien voert ET dat configuratiebestand automatisch uit, aangezien hij daarvoor zegt: "Found high quality video and fast CPU".

Maar nu komt het nog gekkere:
quote: preset_high.cfg
seta r_subdivisions 4
seta r_lodbias 0
seta r_colorbits 32
seta r_depthbits 24
seta r_picmip 0
seta r_mode 6
seta r_texturebits 32
seta r_ext_compressed_textures 1
seta r_dynamiclight 1
seta r_fastSky 0
seta r_inGameVideo 1
seta cg_shadows 1
seta cg_brassTime 2500
seta r_texturemode GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR
seta r_detailtextures 1
Er staat dus nergens het commando vid_restart (om het videogedeelte te herstarten, nieuwe resolutie en dergelijke toepassen) erin.
Heb je al eens geprobeert om ET normaal op te starten en dan ingame de server op te starten? Pas eventueel de grafische settings aan naar normale instellingen ofzo...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kiek

kiek

quote:
Rafe schreef op 07 July 2003 @ 14:17:

Heb je al eens geprobeert om ET normaal op te starten en dan ingame de server op te starten? Pas eventueel de grafische settings aan naar normale instellingen ofzo...
Als ik ET normaal wil booten werkt ie zowiezo niet (cannot load opengl subsytem)
Heb een intel 82845G integrated videokaartje die uiteraard qua 3D performance gewoon bagger is. Vreemd genoeg heb ik wel drivers gedownload met opengl support....

übervaag probleem in ieder geval :'(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Glorix Jim
Een dedicated server is ook niets anders dan een console..
een NON-dedicated server is een server waar je ook OP kan spelen.

(of bedoel je dit niet? :) )

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kiek

kiek

quote:
Glorix Jim schreef op 07 July 2003 @ 14:47:
Een dedicated server is ook niets anders dan een console..
een NON-dedicated server is een server waar je ook OP kan spelen.

(of bedoel je dit niet? :) )
nee :) het probleem is dat ik de dedicated server niet kan starten.. deze geeft een foutmelding.

Ik kan de game niet non-dedicated starten.... krijg dan de melding "can not load opengl subsystem"

Als ik de server dedicated start dmv deze batch file :
code:
1
2
3
4
@echo off
:begin
ET.exe +set dedicated 1 +set net_ip 213.239.165.62 +set sv_maxclients 20 +set sv_privatePassword xxxx +set sv_maxRate 8000
goto begin

krijg ik dus die "vage" melding : unknown command "vid_restart"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shartar
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 18-02-2018
Ik speel tegenwoordig vaak op de IDP Clanserver (IDP Killingzone). Daar draait een sixmap-campaign, waarbij Afrika en Europa afgewisseld worden. En er kunnen 32 spelers spelen, dat levert echt enorme hectische slachtpartijen op!

http://www.shartar.nl/image/ipd.jpg

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Glorix Jim
quote:
kiek schreef op 07 July 2003 @ 15:07:
[...]

nee :) het probleem is dat ik de dedicated server niet kan starten.. deze geeft een foutmelding.

Ik kan de game niet non-dedicated starten.... krijg dan de melding "can not load opengl subsystem"

Als ik de server dedicated start dmv deze batch file :
code:
1
2
3
4
@echo off
:begin
ET.exe +set dedicated 1 +set net_ip 213.239.165.62 +set sv_maxclients 20 +set sv_privatePassword xxxx +set sv_maxRate 8000
goto begin

krijg ik dus die "vage" melding : unknown command "vid_restart"
check je volgende cfg's eens : etconfig.cfg, server.cfg
Missschien dat daarin de code staat dat ie een vid_restart geeft?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kiek

kiek

quote:
Glorix Jim schreef op 07 July 2003 @ 15:57:
[...]

check je volgende cfg's eens : etconfig.cfg, server.cfg
Missschien dat daarin de code staat dat ie een vid_restart geeft?
Gezocht.... staat er helaas niet in :(

edit:

DirectX 9.0 terugzetten naar 8.1 helpt ook nie :'(

kiek wijzigde deze reactie 07-07-2003 16:33 (14%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeadKnight
ging wel lekker:
http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=190625

daarna had ik 48-18 ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sebje
  • Laatst online: 13-07 07:44
zijn er nog gotters die willen spelen op 1 server?

Trots lid van de GOT-papaclub: Maud 8-11-07 Niels 31-7-09 | Tom ca. 27-2-2013

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _Fonz

_Fonz

Dream on

quote:
DeadKnight schreef op 07 July 2003 @ 20:37:
ging wel lekker:
[afbeelding]

daarna had ik 48-18 ;)
Probeer es 86/8 te krijgen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Marf0rz
quote:
Shartar schreef op 07 July 2003 @ 15:35:
Ik speel tegenwoordig vaak op de IDP Clanserver (IDP Killingzone). Daar draait een sixmap-campaign, waarbij Afrika en Europa afgewisseld worden. En er kunnen 32 spelers spelen, dat levert echt enorme hectische slachtpartijen op!

Afbeelding
Misschien is een IP handig :? :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sebje
  • Laatst online: 13-07 07:44
Heeft er niemand zin in een potje?

Trots lid van de GOT-papaclub: Maud 8-11-07 Niels 31-7-09 | Tom ca. 27-2-2013

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 07-04 01:12
quote:
_Fonz schreef op 07 July 2003 @ 20:54:
[...]

patser ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Novah
quote:
Sebje schreef op 07 juli 2003 @ 21:11:
Heeft er niemand zin in een potje?
Afspraken doen we via #GoT-ET irc channel @ irc.quakenet.org server. Niet via GoT :)
quote:
Marf0rz schreef op 07 July 2003 @ 20:55:

Zo zeker, een IP-tje zou erg gewenst zijn. Ik heb de server niet kunnen vinden dmv Gamespy en ASE.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 01:13
quote:
[...]

Ja _Fonz je bent goed :/
Dat weten we nu ondertussen wel.

Trouwens wel eens iemand op de Tribe Clown Gay Bar server gespeeld?

Albinoraptor wijzigde deze reactie 07-07-2003 21:58 (16%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Extrm
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 24-08-2003

Extrm

Me = Extrm @ Qnet :]

Echt goed dat ze dit doen _/-\o_ eindelijk een gratis topspel :9 !
Ik ga hem even downloaden kijken of het zo mooi is als het lijkt

Aight.......

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _Fonz

_Fonz

Dream on

quote:
Albinoraptor schreef op 07 juli 2003 @ 21:57:
[...]

Ik ben aan het scouten ... :/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shartar
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 18-02-2018
quote:
Marf0rz schreef op 07 July 2003 @ 20:55:
[...]

'k Heb maar even een overzichtje gemaakt van alle Nederlandse servers (met redelijke ping, geen password, etc).

http://www.shartar.nl/image/dutchservers.jpg

De IPD clanserver die ik noemde staat er ook tussen.

Shartar wijzigde deze reactie 07-07-2003 22:57 (42%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Marf0rz
Meeste daarvan heb ik ook, op InNuedo's 100mbit speel ik ook vaak. Ik zie dat je GameServers.net (02) nog niet hebt, et2.gameservers.net ;).

Thx voor de IP's :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pjemco

Pjemco

Pff... op sommige servers is het niveau wel triest laag.. 5 keer gestorven op een map. 45 kills. Als aanvaller. Op Goldrush.

Er is zo geen reet aan dat spel als de tegenstander niet samen kan werken. Dan kan je ze rustig een voor een afmaken.. heh :) Wel goed voor het ego trouwens :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• basch
  • Laatst online: 07-09-2005

basch

Lamer than Lame

quote:
Albinoraptor schreef op 07 July 2003 @ 21:57:
[...]

Als niemand anders het meer doet moet hij toch zelf zijn mythologische status creëren...

The guilty don't feel guilty, they learn not to.
Ik download van de rijken en share met de armen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wekkel
  • Laatst online: 30-05 19:04

Wekkel

De downloadkoning

Gisteren nog even Xs4all geteisterd, maar 's avonds waren de Gotters niet meer aanwezig. Voor niets 5 minuten gewacht om te kunnen joinen ;( Pjotr dreigde al met een forum ban dankzij mijn spawn mortarren :P Hij kwam me zo nu en dan ook opzoeken om me even een kopje kleiner te maken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Scizo

Scizo

Ondersteund Alles...

quote:
[...]

Done This,

regelmatig nog zelfs ;) dus zo moeilijk is dat helemaal niet, ligt er net aan wat voor spelers er op de server zitten... >:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zzzflitzzz
  • Laatst online: 19-04-2011

zzzflitzzz

intergalactic

quote:
Albinoraptor schreef op 07 juli 2003 @ 21:57:
[...]
Gisterenavond de Europa campaign. Was wel aardig.

Sed quis custodiet ipsos custodes?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PoweRoy
  • Laatst online: 12-07 12:21

PoweRoy

funky!

ik zit vaak op de [ggd]metselstuben oid server :)
server heeft 6 campaign missies dus je kan lekker wat xp verdienen :) (die je normaal soms niet tegenkomt) :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tito129
  • Laatst online: 18-07 20:24
quote:
Wekkel schreef op 08 July 2003 @ 10:59:
Gisteren nog even Xs4all geteisterd, maar 's avonds waren de Gotters niet meer aanwezig. Voor niets 5 minuten gewacht om te kunnen joinen ;( Pjotr dreigde al met een forum ban dankzij mijn spawn mortarren :P Hij kwam me zo nu en dan ook opzoeken om me even een kopje kleiner te maken.
Die ban was ook terecht;) Je was zeer irri.
Maar het was wel een leuk potje verder. Mortar wordt altijd wel saai naar een tijdje.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 17-07 22:25

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

quote:
Wekkel schreef op 08 July 2003 @ 10:59:
En terecht. :>
Bans kan ik dan niet echt uitdelen maar die kopjes kleiner waren verdiend.
Het was wel ff zoeken waar je zat. :P

Leuke potjes ET. Moeten de volgende keer wel met z'n allen aan de zelfde kant knokken, als een soort echte clan. Gotters spelen over het algemeen helemaal niet slecht. In het hogere kwart van het scorebord staat iedereen wel zo'n beetje.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Ik speel steeds vaker op die XS4ALL server. Altijd wel een paar GoT'ters om lekker mee te hakken. Pjotrik ben ik ook nog tegengekomen gister geloof ik, of hij was zichzelf soms tegengekomen ;).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _Fonz

_Fonz

Dream on

quote:
Scizo schreef op 08 July 2003 @ 11:18:
[...]

Done This,

regelmatig nog zelfs ;) dus zo moeilijk is dat helemaal niet, ligt er net aan wat voor spelers er op de server zitten... >:)
Mooi :) Nu mag je mijn record ook wel verbeteren. 110/25

Als zo doorgaat hoef ik niet eens meer op de servers te scouten :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
quote:
_Fonz schreef op 08 juli 2003 @ 12:54:
Mooi :) Nu mag je mijn record ook wel verbeteren. 110/25

Als zo doorgaat hoef ik niet eens meer op de servers te scouten :D
Je kan het ook zo zien; Als jij zo weinig dood gaat maar er wel veel sloopt, zijn er dus mensen bij de tegenpartij die meer doodgaan dan ze slopen. Stel dat je 10/40 hebt. Das vrij frustrerend lijkt mij...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _Fonz

_Fonz

Dream on

Ermm ja? Maar gelukkig hoef ik me niet zo vaak te frustreren. Waar ik wel frustie van word is. dat als ik een server join, binnen de korste keren die server voor de helft leger is .. :/

Helemaal lache word het, als ik Axis ben bij dat strand level. Ik heb veel respect voor de weinige allies die dapper zijn en doorknallen tot de tijd om is :D De rest disconnect allemaal.

Die 51/0 was dus op dat strand. Ik was 2 maps ervoor luit, maar ik dacht ik change ff en werd een Covert Ops met een sniperrifle. Erg leuk, omdat als allies proberen onder water vanuit hun spawn te vluchten, ik ze zie door mn scope. Die arme gasten krijgen geen schijn van kans.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• basch
  • Laatst online: 07-09-2005

basch

Lamer than Lame

quote:
PoweRoy schreef op 08 July 2003 @ 11:45:
ik zit vaak op de [ggd]metselstuben oid server :)
server heeft 6 campaign missies dus je kan lekker wat xp verdienen :) (die je normaal soms niet tegenkomt) :)
Ha PoweRoy

Zat net op de server met jou... Cool potje... lekker de goldcrates dicht gooien. Dat GoT teken heeft toch wel wat... Wie weet...

The guilty don't feel guilty, they learn not to.
Ik download van de rijken en share met de armen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 17-07 22:25

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

quote:
wwillem schreef op 08 juli 2003 @ 12:47:
Ik speel steeds vaker op die XS4ALL server. Altijd wel een paar GoT'ters om lekker mee te hakken. Pjotrik ben ik ook nog tegengekomen gister geloof ik, of hij was zichzelf soms tegengekomen ;).
Mezelf tegenkomen? Nah je leek niet eens op me. Ik heb veel meer skillz, dat zie je al van een afstand. }:O
Eens kijken wie er vanavond weer is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Novah
Ik vraag me eigenlijk af waar de patch blijft, er zijn nog al een redelijk grote lijst aan bugjes gevormt. Aan de ene kant kan ik wel begrijpen dat ze zich niet haasten omdat ze het gewoon gratis hebben gereleased. Een nieuwe serverversie is iig uit, 1.01.1 nu een client update nog :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 17-07 17:06
Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True