Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[RTCW] Enemy Territory *

Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.345 views sinds 30-01-2008

• Wekkel
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 13-08 18:56

Wekkel

De downloadkoning

Ik vond de beta erg leuk. Ik zal deze volledige versie zeker installeren, mits ik mijn verzameling mp3's even wegdonder ;(

• Liquid_Lizard
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 30-04-2014
Heeft iemand een high fps config voor me (waarmee ik dus een zo hoog mogelijke fps kan krijgen) :?

Buiten heb ik nu echt een klote fps..

leeg

• _Fonz
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 21-05-2005

_Fonz

Dream on

Goh die HUD kun je echt wel tweaken lijkt me ...

Team-NL Return to castle Wolfenstein You SuCK http://members.lycos.nl/iuwr/untitled.JPG

• Liquid_Lizard
Ja joh, hoe dan?

leeg

• _Fonz

_Fonz

Dream on

Je kon ook in originele rtcw de hud tweaken .. bijv dat je de radar niet meer zag of waar al je teamgenoten zich bevonden linksboven zie je dat met health van hun ..

Maar ik ben geen pro op dat tweakgebied .. meer met graphics-tweaks

Team-NL Return to castle Wolfenstein You SuCK http://members.lycos.nl/iuwr/untitled.JPG

• bobwarley
  • Registratie: november 2002
  • Niet online
je kunt de HUD gewoon uitzetten. Tijdens het spel drukken op ESC, en dan onder options -> views. (oid).

Op WP7 kun je niet eens eigen mp3s als ringtone instellen, how smart is that??

• Pjotrik
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 05-08 21:55

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Hij loopt soms vast bij mij. Dan staat het spel ff stil en gaat het weer verder. En na een paar keer loopt het hele zaakje vast. :'(
Dat is dus met een eigen server, dus ff de omgeving checken.

Voor de rest zijn de indrukken wel aardig. Maar het beeld ziet er alweer anders uit dan bij de test. Alles went.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _Fonz

_Fonz

Dream on

goh best wel geinig spelletje idd ... net ff geknald als luit op een map. 110/25 << killin ratio :p

_Fonz wijzigde deze reactie 30-05-2003 02:31 (6%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 11-07 18:53

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Vanavond moet ik even andere drivers gaan installeren voor mijn videokaart, dit omdat de textures soms niet goed worden weergegeven of heel irritant gaan knipperen. Verder zijn alle mappen toppie. :P

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Choller
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 16-11-2016
In de originele RTCW kon je gewoon met alt+enter in windows komen.

Als ik het nu probeer dan loopt de hele boel vast. Iemand ook dit ervarign ?

Ook als ik handmatig een server probeer te joinen (ip:port) dan loopt het ook vast........ :(

• street011
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 25-11-2004
hoe maak ik een mooie batch voor een dedicated server bij dit spel?
heb op google niets kunnen vinden

Specs.

• [ash]
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 03-05 16:45

[ash]

Cookies :9

quote:
street011 schreef op 31 May 2003 @ 17:26:
hoe maak ik een mooie batch voor een dedicated server bij dit spel?
heb op google niets kunnen vinden
Volgens mij op dezelfde wijze als quake3 en rtcw, en daar is genoeg info over te vinden. Heb het zelf nog niet getest, maar het werkte met de test versie van ET.

• Traxtorm
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 04-10-2003

Traxtorm

Hardcore will survive!!!

speelt goed bij mij > ik draai hem op 1152*864, 8X AF, No AA . maar ik kan hem ook met 4S AA spelen. maar dat gaat net niet vlot genoeg voor mij. Jammer dat er maar 6 ? levels zijn.

weet iemand een goeie vaste server voor ons nederlanders en nederland only . dus waar jullie komen . (of is die er nog niet )

nog geen last van errors ofzo gehad .

alleen kan als ik op CTRL Esc druk minimalizeert ie zich niet . de taakbalk verschijnt wel . Maar als ik dan in de Nvidia Media Center wat wil veranderen werkt het niet . ik kan dus niet ingame ff mijn aa settings veranderen.

ik hoop al op een update met maps :9

Traxtorm wijzigde deze reactie 31-05-2003 21:27 (34%)

Next casemod specs: Amd athlon TB 1 Ghz | Oem 256 MB sdram | 3dfx voodoo 3 3000 or 4 4500 | k7t turbo (KT133A) | Aopen 36x cd drive

• bobwarley
  • Niet online
quote:
gamepad schreef op 31 mei 2003 @ 21:18:
speelt goed bij mij > ik draai hem op 1152*864, 8X AF, No AA . maar ik kan hem ook met 4S AA spelen. maar dat gaat net niet vlot genoeg voor mij. Jammer dat er maar 6 ? levels zijn.
Vind ik niet. Ik speelde eigenlijk van de echte RTCW ook alleen maar 'Beach', waar ik dus gewoon nooit op uitgekeken ben. Quake3 had ook maar iets van 4 CTF maps, meer dan voldoende...
quote:
weet iemand een goeie vaste server voor ons nederlanders en nederland only . dus waar jullie komen . (of is die er nog niet )
Is nog een beetje vroeg...Ik zag wel dat XS4all een eigen RTCW:ET server heeft.(sinds vandaag?)
quote:
ik hoop al op een update met maps :9
Beetje vroeg. Waarschijnlijk zullen er wel community-maps komen, maar ik vrees dat weinig servers die zullen gaan hosten...(zoals gewoonlijk). Maar ik vind 6 dus echt niet weinig hoor. Als je het zo bekijkt dat je zo wel als Axis als, als Allies de map kunt spelen heb je er eigenlijk dus 12 :)

bobwarley wijzigde deze reactie 31-05-2003 21:51 (7%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kingfriko
  • Laatst online: 29-11-2018

kingfriko

100 % BULLY

Moest er even aan wennen maar na een paar uur spelen : Geweldig _/-\o_
mooie mappen waar meer verhaal in zit als in RTCW , sommige dingen zijn minder geworden (zie anders) maar dat zal wel wennen .

kingfriko

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Choller
quote:
Choller schreef op 30 mei 2003 @ 20:06:
In de originele RTCW kon je gewoon met alt+enter in windows komen.

Als ik het nu probeer dan loopt de hele boel vast. Iemand ook dit ervarign ?

Ook als ik handmatig een server probeer te joinen (ip:port) dan loopt het ook vast........ :(
Echt niemand bij wie het crashed ?

Bij mij is het zelf zo dat ik niet meer mijn originele rtcw kan spelen.... RAAR maar waar... en nee rtcw en et zijn niet in dezelfde folders, reinstall heeft niet geholpen, updated direct x en nvidia drivers hebben ook niet gehoplen.

Het is echt raar, en ook absurd dat ik degene ben bij wie dit gebeurt, ik kan rtcw (et of origineel) helemaal niet spelen :(

specs
quote:
Operating System: Microsoft Windows XP Professional (5.1, Build 2600)
Processor: AMD Athlon(tm) XP 1800+, MMX, 3DNow, ~1535MHz
Memory: 512MB RAM
Page File: 174MB used, 1076MB available
Primary File System: NTFS
DirectX Version: DirectX 8.1 (4.08.01.0810) (momenteel ook directx 9)
DxDiag Version: 5.01.2600.0000 32bit Unicode
Card name: NVIDIA GeForce4 Ti 4200 with AGP8X
Manufacturer: NVIDIA
Chip type: GeForce4 Ti 4200 with AGP8X
DAC type: Integrated RAMDAC
Display Memory: 128.0 MB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 23:59
Damn, Enemy Territory is echt wel een vette game. Ik speel het steeds vaker, gister tot in de ochtend nog gegamed. Ik vind vooral de sneeuwmaps supercool, Fueldump en nog eentje... ik zoek die naam nog. Woestijnmappen vind ik niet zo...

Ik kan die Fueldump uren spelen is echt een leuke map, maar... moet je wel een leuk team hebben. Gatverderrie wat kan je team soms irritant slecht zijn. Je hebt 2 fieldops in je team bijv, je denkt ok ga ik medic (ik dan iig) maarjah... die fieldsops zijn zulke dikke n00bs, als je niet eens weet hoe je ammo moet droppen... Het is gelijk niet leuk meer als je goede medics en fieldops hebt. Dat vind ik wel de basic voor een team. Een goede fieldop, medic en engineer. Voor de rest mag iedereen rondlopen met een flametrower als ze dat leuk vinden van mij part. Maar als iedereen maar met een panzerfraust gaat rondrennen is er voor de rest niets meer aan.

Iig, screenshotje van vannacht, ging erg lekker.

Clickable

Ik heb trouwens ook nog een poster van Return to Castle Wolfenstein: Enemy Territory boven mijn computer hangen. Ik heb een zware kutwebcam enzo maar heb toch ff shotje gemaakt :)

http://home.wanadoo.nl/mrherman/games/rtcw-et/rtcw-et02.jpg

Acties:
  • 0Henk 'm!

• naiko
  • Laatst online: 06-08 16:37
iemand al hoger geraakt dan colonel?

denk dat het vrij onmogelijk is om verder te raken in 3 campaign maps.

iemand tips?

PSN: nicovc

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 20-08 09:14
Telkens als ik 2 minuten in de game zit loopt mijn pc HELEMAAL vast. Ik moet resetten. Ik waar het aan ligt. Me PC word iniedergeval niet te warm ofzo.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb 'm nu een paar keer gespeeld en vind 't wel vermakelijk. Ik moet nog wat wennen aan de map, maar het knallen van granaten vanaf het geweer is best leuk. Als Fieldop krijg ik steevast teveel TK's, wat zo nu en dan flink wordt bestraft met complaints, dom als ze zijn om door eigen rook heen te walsen :Z Als engineer kan je minder schade veroorzaken op dat punt :P

Ik heb nog niet alle maps gespeeld en merk dat servers kieskeurig zijn met het accepteren van mij als speler. Ik kan bij 70% om vage redenen al niet inloggen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Traxtorm

Traxtorm

Hardcore will survive!!!

Ik vind alleeen die mortyr nog moeilijk werken . dat mikken enzo . hoe hoger is dichterbij enz. moet het nog leren

De laatste keer dat ik gespeeld had zaten er allemaal n00bs in mijn team . ze killde me de heletijd . gewoon , zomaar.

en toen wert ik het zat en heb ff een paar keer mijn hele team zitten uitmooren met de panzerfraust . want dat verdienden hun allemaal gewoon . en dat heb ik toen maar het hele potje lang gedaan . dat zal ze leren. don't fuck with me !!!!!

Next casemod specs: Amd athlon TB 1 Ghz | Oem 256 MB sdram | 3dfx voodoo 3 3000 or 4 4500 | k7t turbo (KT133A) | Aopen 36x cd drive

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

En toen werd de verbinding verbroken?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dribbeltje
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 31-01-2012

Dribbeltje

wraf...

quote:
gamepad schreef op 02 June 2003 @ 11:15:
Ik vind alleeen die mortyr nog moeilijk werken . dat mikken enzo . hoe hoger is dichterbij enz. moet het nog leren

De laatste keer dat ik gespeeld had zaten er allemaal n00bs in mijn team . ze killde me de heletijd . gewoon , zomaar.

en toen wert ik het zat en heb ff een paar keer mijn hele team zitten uitmooren met de panzerfraust . want dat verdienden hun allemaal gewoon . en dat heb ik toen maar het hele potje lang gedaan . dat zal ze leren. don't fuck with me !!!!!
Ook lekker bezig om de community te verneuken?

[Speks]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Heel irritant, gaat er eens wat mis, meteen suckers die gaan complainen en binnen een minuut veroorzaken ze zelf een massaslachting onder eigen volk, waaronder ikzelf. De neiging om dan maar hard te gaan complainen wordt dan wel erg groot >:) Geen fieldop voor mij meer met al die complainers around ;(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• daftpunk
  • Laatst online: 18-08 20:44
Een paar dingen die mij opvielen / vragen:

Bij RTCW waren de newbies er al weer een tijdje uitgefilterd. Da's nu wel weer wennen.
Veel teamkills, panzerfausts, flamethrowers en snipers. En nog niet voldoende teamwork.
Maar dat komt vanzelf wel.

Zoals Wekkel ook al meldt: problemen met inloggen op servers
's Avonds lukt het mij zelfs ZELDEN om een server binnen te komen. Overdag ging het meestal een stuk beter. Opvallend was dat ik minder problemen had als ik NIET via All-Seeing Eye probeerde in te loggen. Ik krijg vage meldingen zoals:
- You are not allowed to reconnect to this server for 2 minutes
- Punkbuster: Empty CD Key not allowed (alleen bij 2 of meer spelers vanaf hetzelfde IP adres denk ik)
- Disconnected: server did not give an error message
Hebben jullie dat ook?

Bovendien crashen een aantal servers regelmatig. Er zijn ook weinig servers die hele campaigns draaien (3 levels achter elkaar). Dat is jammer, omdat je dan geen punten kan opbouwen.

Verder vind ik het een schitterend spel en bovendien nog gratis ook.

Het werkelijk effect van de command posts heb ik nog niet echt gemerkt. Blijkbaar ren je harder als je je eigen command post hebt?
De letters achter je naam in het scoreboard zijn de specials die je hebt verdient in je 'loopbaan'? bv. B is voor Binoculars?

Nog een paar tips:
Goldrush is een prachtig level. Met een goed team is dat erg leuk.
Het belangrijkste is om de tank onmiddelijk aan de praat te krijgen. Ik ren daarom als Engineer helemaal buitenom (via de tank barricade) en sneak via de Axis spawn plek naar de tank. De tank is heel snel te repareren, als je maar goed timed.
Het goud pakken is hier erg lastig als de Axis een beetje slim zijn.

Radar
Snel de achterdeur (Side Entrance) opblazen en via die kant beide Parts terug sneaken naar de truck. Dit gaat meestal wel goed aangezien iedereen bij de Main Entrance staat te knallen. Rennen gaat het beste als medic met veel health packs.

Rail Gun
Zorg dat de trein niet voorbij de slagboom komt. Als de Axis de lading wapens hebben opgehaald met de trein is het meestal einde oefening. Het is daarom ook erg handig om de Axis al bij de Depot Yard dwars te zitten.

Oasis
Leer de gangetjes kennen. Dat is echt vreselijk handig. Vaak blaas ik beide guns op omdat ik door de gebouwen loop, en je daar geen mijnen kan plaatsen. Bovendien is het in de gebouwen lekker rustig omdat mensen ze niet kennen.

Fuel Depot & Battery
Dit is redelijk standaard... maar als je als covert-ops en engineer via de achterkant kan binnenglippen (covert-ops om de deuren te openen als verklede Axis) dan heb je meestal gewonnen. In de Battery kan je de Generators opblazen zodat de deuren opengaan!

Verder nog wat andere tips:
-Reload altijd onmiddelijk na een schietpartij
-Let erg goed op de spawn plekken. Als jou team dichter bij een objective spawned, gebruik je voordeel.
-Als Axis moet je altijd 2 locaties verdedigen. Vaak al vanaf het begin van het level. Zorg ervoor dat je dat als team ook doet.
-Als Axis moet je echt overal mijnen plaatsen. Die zijn echt geweldig om Engineers te stoppen

Ik speel onder de naam: [da]Homer(nl).. meestal op servers met 24-40 spelers. Daar zijn de maps wel groot genoeg voor.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

quote:
daftpunk schreef op 02 June 2003 @ 11:54:
- Punkbuster: Empty CD Key not allowed (alleen bij 2 of meer spelers vanaf hetzelfde IP adres denk ik)
Hebben jullie dat ook?
Precies hetzelfde.
quote:
Het werkelijk effect van de command posts heb ik nog niet echt gemerkt. Blijkbaar ren je harder als je je eigen command post hebt?
Je recharge tijd wordt korter. Als je dood bent, komt je weer eerder het spel in.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Traxtorm

Traxtorm

Hardcore will survive!!!

quote:
Wekkel schreef op 02 June 2003 @ 11:33:
Heel irritant, gaat er eens wat mis, meteen suckers die gaan complainen en binnen een minuut veroorzaken ze zelf een massaslachting onder eigen volk, waaronder ikzelf. De neiging om dan maar hard te gaan complainen wordt dan wel erg groot >:) Geen fieldop voor mij meer met al die complainers around ;(
je begrijpt me niet helemaal . mijn teamgenoten zijn zo stom om het verschil niet te zien tussen de axis en allies. ze schieten me gewoon dood . gewoon, zomaar .

ook pakte ik eens dat cover ops manetje en pakte de kleren van een dode alied soldier en dan schien mijn eigen mensen me weer dood . en dat de hele tijd .

dus eigen schuld . ff kijken of ze het ook leuk vinden om zelf gemolt te worden door een teammember.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 23-11-2017
quote:
Cowboy_Bebop schreef op 29 May 2003 @ 12:04:
- De voicecommands zijn veel beter dan in de beta (maar sommige nog steeds beetje matig).
- Er zit veel meer actie in, zoals we dat van RTCW gewend waren.
- Minder lag, Hogere FPS.

De graphics vallen een beetje tegen, het lijkt eigenlijk op een matige Community-Mod.
Het speelt in ieder geval veel fijner dan de beta. Er is nog steeds wel het e.e.a. mis, ik vind die sectors niks. Als je om 'medic!' roept, dan zie je alleen de sector. Bij RTCW zie je gewoon staan: "beach" of "warroom", daar heb je veel meer aan.

De graphics vallen tegen (ik vind RTCW mooier), en de maps moet je enorm aan wennen (wat zit waar etc). Ik vond de Beta niet leuk, maar de final is een stuk leuker (speelt sneller en meer actie), maar ik denk dat ik RTCW:Beach vaker blijf spelen. Owja, de ventjes hebben standaard te veel health. In RTCW kon je als je een beetje op iemands hoofd mikte iemand veel sneller dood krijgen dan in ET. De models zuigen ook btw.
nou eh, wat verwacht je ook kwa gfx? alla ut2k3 kwaliteit

en sorry hoor, maar vind je dat vet gedrukte gedeelte ook niet een beetje stom klinken? Dat is toch met alle nieuwe maps/levels zo in een spel |:(

Paul en Erik zijn helden

Acties:
  • 0Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 20-08 07:07

greatgonzo

schit-te-rend!

ik hoop dat er snel een patch uitkomt, om de haverklap loopt de hele pc vast ( en dat is me eik binnen XP met geen enkele game gelukt)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _Fonz

_Fonz

Dream on

Hier loopt het soepel. ... Alleen heb ik ipv jouw Geforce 3 TI200 een Geforce 4 TI 4200

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Hier loopt het ook soepel op een Celeron 800@840, TNT2 32 mb (ahem, wat je maar onder soepel verstaat dan, natuurlijk :D ). Vastlopen doet 't in ieder geval niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 20-08 07:07

greatgonzo

schit-te-rend!

het loopt wel soepel, maar het loopt alleen vast

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Novah
quote:
daftpunk schreef op 02 June 2003 @ 11:54:
Een paar dingen die mij opvielen / vragen:

Bij RTCW waren de newbies er al weer een tijdje uitgefilterd. Da's nu wel weer wennen.
Veel teamkills, panzerfausts, flamethrowers en snipers. En nog niet voldoende teamwork.
Maar dat komt vanzelf wel.
Teamwork zijn op de clanservers wel te vinden. Het is aan te raden niet op die grote Jolt servers te spelen maar op servers met namen van clans zie oa Clanbase.com voor wat clans, kan je hun eigen server ook vinden. Ik vind snipers trouwens niet voor n00bs hoor, bij fueldump helpt het als Allied heel erg tegen de Axis aan de overkant van de (kapotte) brug.
quote:
Zoals Wekkel ook al meldt: problemen met inloggen op servers
's Avonds lukt het mij zelfs ZELDEN om een server binnen te komen. Overdag ging het meestal een stuk beter. Opvallend was dat ik minder problemen had als ik NIET via All-Seeing Eye probeerde in te loggen. Ik krijg vage meldingen zoals:
Hebben jullie dat ook?
Geen van allen... :/
Ik denk dat het komt omdat je via All Seeying Eye probeert te joinen. Ik werk via ingame en via GameSpy soms. Ik heb iig geen van alle dingen die jij nu noemt last. Van die cd key heb ik welles van gehoort maar bij mij disconnect hij niet. En of ik nu in de drukke uurtjes (voor Europa dan) savonds join gaat dat net zo makkelijk als op andere tijdstippen van de dag.
quote:
Bovendien crashen een aantal servers regelmatig. Er zijn ook weinig servers die hele campaigns draaien (3 levels achter elkaar). Dat is jammer, omdat je dan geen punten kan opbouwen.

Verder vind ik het een schitterend spel en bovendien nog gratis ook.

De letters achter je naam in het scoreboard zijn de specials die je hebt verdient in je 'loopbaan'? bv. B is voor Binoculars?
Volgensmij wel ja. Je hebt ook als extra bijv betere handgunskills als reward, voor de rest krijg je ook punten voor strategisch inzicht. Voor de rest moet ik ze nog ontdekken.
quote:
Nog een paar tips:
Goldrush is een prachtig level. Met een goed team is dat erg leuk.
Het belangrijkste is om de tank onmiddelijk aan de praat te krijgen. Ik ren daarom als Engineer helemaal buitenom (via de tank barricade) en sneak via de Axis spawn plek naar de tank. De tank is heel snel te repareren, als je maar goed timed.
Het goud pakken is hier erg lastig als de Axis een beetje slim zijn.

Radar
Snel de achterdeur (Side Entrance) opblazen en via die kant beide Parts terug sneaken naar de truck. Dit gaat meestal wel goed aangezien iedereen bij de Main Entrance staat te knallen. Rennen gaat het beste als medic met veel health packs.

Rail Gun
Zorg dat de trein niet voorbij de slagboom komt. Als de Axis de lading wapens hebben opgehaald met de trein is het meestal einde oefening. Het is daarom ook erg handig om de Axis al bij de Depot Yard dwars te zitten.

Oasis
Leer de gangetjes kennen. Dat is echt vreselijk handig. Vaak blaas ik beide guns op omdat ik door de gebouwen loop, en je daar geen mijnen kan plaatsen. Bovendien is het in de gebouwen lekker rustig omdat mensen ze niet kennen.

Fuel Depot & Battery
Dit is redelijk standaard... maar als je als covert-ops en engineer via de achterkant kan binnenglippen (covert-ops om de deuren te openen als verklede Axis) dan heb je meestal gewonnen. In de Battery kan je de Generators opblazen zodat de deuren opengaan!

Verder nog wat andere tips:
-Reload altijd onmiddelijk na een schietpartij
-Let erg goed op de spawn plekken. Als jou team dichter bij een objective spawned, gebruik je voordeel.
-Als Axis moet je altijd 2 locaties verdedigen. Vaak al vanaf het begin van het level. Zorg ervoor dat je dat als team ook doet.
-Als Axis moet je echt overal mijnen plaatsen. Die zijn echt geweldig om Engineers te stoppen

Ik speel onder de naam: [da]Homer(nl).. meestal op servers met 24-40 spelers. Daar zijn de maps wel groot genoeg voor.
Ja, met zoveel spelers vind ik ook wel een nootzaak. Met niet zo erg veel spelers heb je meestal kutteams, ze nemen massaal soldier met flametrower enzo. Geen enkele medic, fieldop of coverop. :/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: september 2000
  • Niet online
Heb nu twee van de nieuwe levels gespeeld en heb echt zo'n wauw gevoel. Gaaf zeg!

Je hebt ook meteen de meeste kills omdat de rest nog niet kan schieten. Maar goed, ik ken de levels nog voor geen meter dus dan compenseert elkaar. Als covert ops (erg leuk) loop ik maar de hele tijd v6 te lullen (I'm a covert ops). Schieten je teammates je tenminste niet volledig dood als je weer eens vijandige kleren aan hebt.

Wat ik wel merk:
In het begin is iedereen onbekend met het level, de allies winnen sneller omdat de verdediging prut is. Na verloop van tijd snappen de axis hoe het werkt en wordt het steeds moeilijker.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
zou een oplossing voor et cdkey probleem moeten zijn:
quote:
Disable and enable Punkbuster, either in the menu or take down the console and type: cl_punkbuster 0, restart ET, take down console again and type: cl_punkbuster 1. Punkbuster should have generated a new key for you now!
Update from punkbuster.com

I downloaded Enemy Territory and do not have a CD or CDKey ... why do I sometimes see messages about a CDKey?

When playing Enemy Territory over the Internet on PunkBuster enabled servers, PunkBuster will automatically generate a CDKey for you. Most problems with CDKeys in Enemy Territory are caused by copying the game from one computer to another instead of installing from scratch. You can press the tilde key (the ~ key) to bring down the console inside the game and enter the command "/pb_myguid" (without the quotes) and PunkBuster will display your CDKey and the PunkBuster GUID which is used to identify players. Problems or error messages regarding the CDKey in Enemy Territory are best handled by emailing our support staff at support@evenbalance.com.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Strand + covert ops + knife = Knifing time :P (ik ben BrainDeath[NL] op die lijst)

http://elektron.its.tudelft.nl/~vdberg49/knifing_time_low.jpg

Clickable!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 05-08 21:55

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Heel soms kan je een command post al respawn point kiezen. In de radar map kunnen bijv de allies heel dichtbij spawnen bij dat command post. Als Axis mag ik het weer niet kiezen?
Een ander spawnpoint kiezen doe je door op de kaart (L) het betreffende punt aan te klikken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Choller
Voor de mensen bij wie het spel vastloopt, kijk of je een bios upgrade kan doen.

Ik kreeg dit ook, toen kwam in event manager allemaal errors naar boven. Ik heb een bios upgrade gedaan (van mijn abit kg7a Raid) en alles werkt nu weer perfect.

Probeer dat eerst ff, en anders nieuwe drivers opnieuw (goed) installeren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MrMorePhun
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 31-07 13:02
Ik kreeg gisteren zelfs een kickvote omdat ik in een map wat teveel ennemies gesniped had.....erg gewoon...

Heb er 27 neergehaald met mijn garandje hehe

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Traxtorm

Traxtorm

Hardcore will survive!!!

quote:
MrMorePhun schreef op 03 juni 2003 @ 09:16:
Ik kreeg gisteren zelfs een kickvote omdat ik in een map wat teveel ennemies gesniped had.....erg gewoon...

Heb er 27 neergehaald met mijn garandje hehe
sommgige mensen kunnen daar niet tegen ja . omdat het gewoon lozers zijn. het is niet tegen een regel ofzo.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Skyclad
  • Laatst online: 19-08 11:05
Als mensen je als Covert Ops veel tken moet je gewoon complainen, en dan het over de team line uitleggen hoe ze het verschil kunnen zien. Verwijs eventueel naar de docs.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

probleempjes met cd key // punkbuster? doe eens: "/pb_cdkeyreg" in je (~) console

himlims_ wijzigde deze reactie 03-06-2003 10:08 (18%)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Gisteren eens last man standing gedaan. Dat geeft een behoorlijk tactisch element erbij, je hebt namelijk maar één leven. Na 2 keer chargen ben je dat snel afgeleerd als je je maten nog een paar minuten rond ziet hobbelen op zoek naar de tegenstander. Dat is meteen het grote nadeel van deze variant: je skills doen er niet meer toe en de map met objects ook niet. Het is een kwestie van search and kill, de tactische punten van de map doen er verder niet meer toe.

Na een half uur vond ik dat wel weer best geweest.

• Sebje
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 18-08 19:34
gisteren ook ff gedaan, maar de potjes duren wel kort, en omdat de maps zo groot zijn zoek je je onnozel naar dat laatste mannetje. Verder is het wel lachen.

Trots lid van de GOT-papaclub: Maud 8-11-07 Niels 31-7-09 | Tom ca. 27-2-2013

• Choller
Heeft iemand in godsnaam enig idee hoe ik de text die in het kleine groene beginschermpje komt kan lezen ? Het gaat te snel en printscreen gaat (helaas) ook niet :( Ik zie dat er errors komen maar het gaat te snel.... arghhhh :'(

Ik heb dit dringend nodig want zelfs mijn advies (bios en drivers updaten) heeft niet geholpen, pc loopt (alleen) bij wolfenstein helemaal vast.

• Skyclad
quote:
Choller schreef op 04 juni 2003 @ 12:07:
Heeft iemand in godsnaam enig idee hoe ik de text die in het kleine groene beginschermpje komt kan lezen ? Het gaat te snel en printscreen gaat (helaas) ook niet :( Ik zie dat er errors komen maar het gaat te snel.... arghhhh :'(

Ik heb dit dringend nodig want zelfs mijn advies (bios en drivers updaten) heeft niet geholpen, pc loopt (alleen) bij wolfenstein helemaal vast.
Als je zodra het spel op is gestart de '`' toets (links van de 1) indrukt kom je in de console, als het goed is staat daar nog wat opstart info op dat moment.

• Bleet
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Oke, dit zuigt echt wel kont

Geweldig verslavend spel, heb me toen ook helemaal uitgeleefd met de Map Test
Maar het probleem is, als ik net 2 rondjes heb gedaan, ET vastloopt, en dan kan ik weer op m'n reset butten drukken (Heb er ook geloof ik een nieuw record mee gemaakt)

Dus iemand enig idee waar het aan kan liggen dat ET steeds vastloopt? :(

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
"Never forget 10/23/07"

• Traxtorm

Traxtorm

Hardcore will survive!!!

oid . kan alleen driver problemen zijn. mij mij loopt ie perfect

• bazs2000

bazs2000

Gisteren heb ik een nieuw vervelend verschijnsel ontdekt op de public server.
Wanneer er altijd één en het zelfde team wint omdat ze zichzelf gewoon beter organiseren dan het andere team, dan gebeurt het vaker dat het verliezende team ineens een vote in het spel gooit om de ronde te resetten of om de missie opnieuw te doen. :(

Ik heb het gisteren echt heel vaak meegemaakt dat het echt lekker ging, dat er dan een aantal guppen de hele tijd gingen voten totdat de map werd geherstart. :{
Public servers ga ik dus vermijden, mede vanwege de vele teamkills. Het is niet erg dat er iemand een foutje maakt maar gewoon een handgranaat tussen je maatjes gooien is niet leuk.
Op de andere servers speelt dat minder, dan leunt het allemaal wat meer op de tactiek. :)

• Skyclad
De Happy Penguin server (HP II is nog steeds de gewone RtCW) heeft als voordeel dat voting uit staat, maar als nadeel (naar mijn mening) dat FF ook uit staat, en je dus realisme mist.

• basch
  • Laatst online: 07-09-2005

basch

Lamer than Lame

ligt het aan mij of zijn er gewoon altijd structureel te weinig engineers? Deze zijn namelijk een stuk belangrijker geworden sinds de originele RTCW...

The guilty don't feel guilty, they learn not to.
Ik download van de rijken en share met de armen.

• bazs2000

bazs2000

Klopt, er zijn te weinig engineers.
Ik denk dat het komt omdat iedereen er nog aan moet wennen dat de engineer belangrijk is in het spel. Ook omdat je niet de handige eigenschappen hebt van bv een fieldops/covered ops/medic. Ik schakel nog wel eens om wanneer het te lang duurt en dan ga ik als engineer verder zodat je als team weer verder kunt. :)

Ook is het erg leuk om een mijnenveld aan te leggen om later in het spel te zien dat er een paar mensen overheen rennen. :P

• bobwarley
  • Niet online
quote:
bazs2000 schreef op 04 juni 2003 @ 14:57:
Ook is het erg leuk om een mijnenveld aan te leggen om later in het spel te zien dat er een paar mensen overheen rennen. :P
Inderdaad. Er zijn nog te veel engineers clueless bezig. Bv op de Railgun map zorg ik altijd als engineer ervoor dat er wat mijntjes om de tank-switch liggen..is altijd lol. Helaas zie ik andere engineers bijna nooit mijntjes neerleggen i/d buurt van de objectives.

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Als je complaints gaat krijgen omdat arme zielen door je mijnen gaan lopen, wordt je inderdaad niet echt gestimuleerd om mijnen te leggen :/

• bazs2000

bazs2000

Gewoon volhouden, eens leren ze het.
Het is hetzelfde als die wausen die door een airstrike rennen. Moeten ze maar beter opletten. :)

• Choller
quote:
Skyclad schreef op 04 June 2003 @ 12:49:
[...]

Als je zodra het spel op is gestart de '`' toets (links van de 1) indrukt kom je in de console, als het goed is staat daar nog wat opstart info op dat moment.
Nee, dat helpt niet, je zal wel denken dat het hetzelfde is maar er komt toch iets anders in.
quote:
Blade_V schreef op 04 June 2003 @ 12:53:
Oke, dit zuigt echt wel kont

Geweldig verslavend spel, heb me toen ook helemaal uitgeleefd met de Map Test
Maar het probleem is, als ik net 2 rondjes heb gedaan, ET vastloopt, en dan kan ik weer op m'n reset butten drukken (Heb er ook geloof ik een nieuw record mee gemaakt)

Dus iemand enig idee waar het aan kan liggen dat ET steeds vastloopt? :(
Ja, dat heb ik dus ook. Kijk of nadat je gereboot heb en je de spel opstart. Kijk in de kleine groene scherm en zie of je ook een waslijst aan foutmeldingen krijg. Het gaat erg snel. Iets met "blablabl unsafe" ..

Kijk ook in je event viewer (control panel, adminstrative tools) en zie of je of "nv errors" krijg of acpi errors.

Het is raar ik weet het. En ik heb al alles gedaan,
Nieuwe drivers voor videokaart, bios update, spel tigkeren opnieuw geinstalleerd en alles wat je maar kan bedenken. Patches hieer en daar... het helpt allemaal (nog niet). spel blijft crashen, pc blijft dan muurvast hangen.

• dr snuggles
  • Niet online
Edit: Voor Choller
Heb je al geprobeerd de snelheid van je hardware wat omlaag te gooien :? Bij jou ligt het zeer waarschijnlijk niet aan de software namelijk. Agp 4x -> 2x. Geheugen timings veel minder agressief. Frontsize bus omlaag knikkeren. Je videokaart onderklokken. Reepje geheugen eruit halen (misschien is een reepje gaar).

Probeer het gewoon allemaal in keer, speel je dan wel stabiel, dan kan je langzaam één voor één de snelheden weer wat opvoeren. Net zolang tot je compuer weer vast begint te lopen. Tis een methode van trial and error en duurt dus vrij lang. Maar na een paar dagen kan je zo je probleem oplossen.
quote:
Cowboy_Bebop schreef op 04 June 2003 @ 16:03:
Bv op de Railgun map zorg ik altijd als engineer ervoor dat er wat mijntjes om de tank-switch liggen..is altijd lol. Helaas zie ik andere engineers bijna nooit mijntjes neerleggen i/d buurt van de objectives.
Die mijntjes rond die switch neerleggen is echt lachen. Na een tijdje spelen ben ik achter wat "hot spots" gekomen bij de Railgun map:

-Bij de switch dus.
-Wanneer het treintje bij de switch stopt, stappen de Duitsers altijd aan de kant van de berg uit, daar moet je mijnen neerleggen.
-Om als Duitser bij een vlag te komen moet je oa door 2 smalle paadjes. Eén paadje is echt heel smal en daar moet je (met een flinke afstand tussen elke mijn) mijnen neerleggen.
-Vlak bij de huisje waar de duitsers spawnen, staat normaal de Zug. De trein dus. Daar omheen wat mijntjes leggen.

Verder is het enige wapen waar ik niet mee overweg kan die granaat launcher (die een normale soldaat kan hebben). Heeft iemand daar nog wat tips voor :? Richten is echt een ramp. Als ik de tegenstander ermee zie schieten steek ik hem altijd neer met een mes :P.

dr snuggles wijzigde deze reactie 04-06-2003 20:40 (24%)

• Salteh
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 17-08 23:02
quote:
Wekkel schreef op 04 juni 2003 @ 16:12:
Als je complaints gaat krijgen omdat arme zielen door je mijnen gaan lopen, wordt je inderdaad niet echt gestimuleerd om mijnen te leggen :/
Op "onze" server wordt je hiervoor gekicked na de 1e 'waarschuwing'... als er een admin in de buurt is dan, maar die spelen best veel :)

splashdamage.com blog

• Liquid_Lizard
quote:
Skyclad schreef op 04 June 2003 @ 13:44:
De Happy Penguin server (HP II is nog steeds de gewone RtCW) heeft als voordeel dat voting uit staat, maar als nadeel (naar mijn mening) dat FF ook uit staat, en je dus realisme mist.
Er is uberhaupt geen realisme in ET :P

leeg

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Wow, is Happy Penguin nu eindelijk van de partij? Die ga ik binnenkort dan weer eens opzoeken. Veel tank gespeeld op deze servers.

• Skyclad
quote:
Liquid_Lizard schreef op 05 June 2003 @ 09:21:
[...]

Er is uberhaupt geen realisme in ET :P
Als je net iets te laag richt met een grenaat of panzer wanneer een teamgenoot vlak voor je langs rent is de manier waarop je beide explodeert redelijk realistisch...
:+

Ik speel trouwens bijna altijd Engineer, ik ben gek op de rifle grenades :)

• basch

basch

Lamer than Lame

Wat me ook opvalt is het volgende:

Als je met onervaren spelers bent is met weinig spelers vooral de aanvallende partij in het voordeel als er een aantal mensen weten wat ze moeten doen. Hoe meer spelers hoe meer het voordeel omgebogen wordt naar de kant van de verdedigers.

• Skyclad
quote:
basch schreef op 05 June 2003 @ 09:56:
Wat me ook opvalt is het volgende:

Als je met onervaren spelers bent is met weinig spelers vooral de aanvallende partij in het voordeel als er een aantal mensen weten wat ze moeten doen. Hoe meer spelers hoe meer het voordeel omgebogen wordt naar de kant van de verdedigers.
Daarom switch ik zodra ik merk dat de andere partij uit noobs bestaat. Was altijd erg leuk bij de demo om direct als Engineer de hele axis basis vol te gooien met mijnen voor je in de aanval ging. Vervolgens zorgen dat de tank over de brug kwam voor je die weer opblies, en dan fulltime de tunnels bewaken. Tenzij jouw team erg slecht was en het andere team erg goed was dat een redelijk zekere manier om te winnen. De paar die er in de tussentijd door waren gekomen liepen zodra ze door de deur gingen op je mijnen :)

Het is leuker wanneer een paar verdedigers weten wat ze doen en de aanvallers niet, dan is de aanval tenminste nog een leuke uitdaging. Als je de enige goede verdediger bent zal je toch een keer dood gaan, en dan heeft het andere team ook meteen gewonnen.

• UneXpeCteD
  • Laatst online: 05-12-2004
ik speel altijd als medic, alleen hoe kan ik snel zien waar iemand ligt die hulp nodig heeft, op me rader is niks te zien. alleen als ze vlak bij je liggen zon ding boven hun lichaam maar niet als ze ergens anders liggen :|

• basch

basch

Lamer than Lame

Als ze in je Fireteam zitten staan volgens mij de coordinaten erbij...

• Skyclad
quote:
UneXpeCteD schreef op 05 juni 2003 @ 15:04:
ik speel altijd als medic, alleen hoe kan ik snel zien waar iemand ligt die hulp nodig heeft, op me rader is niks te zien. alleen als ze vlak bij je liggen zon ding boven hun lichaam maar niet als ze ergens anders liggen :|
Wanneer iemand om een medic roept staat hun positie in het bericht vermeld.

• Janoz
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 23:11

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Op je radar zie je ook op de rand waar ze liggen (iig de richting) alleen zitten er zoveel mensen die gelijk weer in de que springen *zucht*...

Hup je met een noodgang tussen het vuurgevecht door alleen maar om te ontdekken dat die knakker al op 'duck' gedrukt heeft.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

'duck'?

Je bedoelt gewoon spatie? Laatst wel een ontspannen potje gehad met gasten die een foutje af en toe gewoon trokken. Ook mijntje lopen werd rustig afgedaan, zolang de tegenpartij maar flink last van je had :D

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Spatie, kan ook...

Ik ben zelf absoluut geen die hard speler oid.. Heb 4 jaar uit het hele fps en online zut gelegen aangezien 1 mijn tijd en mijn hardware beperkt was. Sindskort heb ik een nieuwe comp gekocht en ben toen ET gaan spelen (is paar weken terug). Nu de full uit is zie ik gewoon zoveel mensen weer clueless rondlopen. Ik weet van mezelf dat ik absoluut niet sterk ben, maar pas mijn spelgedrag daar op aan. Kijk wie wel goed bezig is, probeer degene ondersteuning te geven, kijk wat mensen met veel XP doen enz enz enz. niet gelijk op YES rammen waneer je wordt ge TK (kun je verwachten als je de vuurlinie inloopt, of in een heftig gevecht tussen de tegenstander en de flamethrower terecht komt)

Dat complainen is IMHO bedoeld voor mensen die structureel flauw doen, niet om je eigen frustratie mee te uiten.

Gister speelde ik ook ff (zie vorige post). Die gun level was binnen 2 min afgelopen. Tja, als er tussen de Allies absoluut geen ene vorm van samenwerking is (lees, ze rennen alleen rond om op duidtsers te schieten), en de duitsers met z'n allen op het treintje zitten is het snel gedaan, zeker als een amerikaan ook nog eens ff de trackswitch voor hun goed zet...

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Het spel is nog redelijk vers. Ik zal bij verschillende maps ook nog moeten uitvinden wat in hemelsnaam te doen. En ondertussen maar horen: "we need an engineer, we need an engineer" 8)7 Tot zover mijn nuttige bijdrage aan het spel ;)

Op een gegeven moment blijven de die-hards wel over en zal het niveau omhoog gaan. Iedereen leert de maps kennen en tactiek te benutten. Gruwelijk als een medic je gewoon voorbij loopt terwijl er helemaal geen gevecht gaande is.. :(

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

quote:
Wekkel schreef op 05 June 2003 @ 16:15:
Op een gegeven moment blijven de die-hards wel over en zal het niveau omhoog gaan. Iedereen leert de maps kennen en tactiek te benutten. Gruwelijk als een medic je gewoon voorbij loopt terwijl er helemaal geen gevecht gaande is.. :(
idd, dat zijn precies de acties die ik bedoel... Zelfs al is er een hevig gevecht aan de gang. Functie van de medic is medic wezen. Het is toch geen rocket sience ;).

En de map niet kennen heb je uiteraard ook helemaal gelijk in, maar het niet kennen van de map is nog geen reden om het limbo menu compleet te negeren (hier zijn iig enkele aanweizingen uit te halen) en maar te verzanden in een simpele death match?

Ach, eigenlijk zeik ik ook een beetje. Ik heb het de laatste tijd erg druk en speel maximaal 1 uurtje op een moment dat het redelijk druk is. Meeste servers zijn vol, en degene die niet vol zijn hebben nog 1 plekje over. Zit je eindelijk eens op een server met goede ping, en dan krijg je zo'n spelletje. Dat vind ik een beetje zonde van mijn tijd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stime
  • Laatst online: 20-08 20:30
hoe werkt dat met vijandelijke mijnen? Ik liep in een area en kreeg de boodschap "enemy mines are detected in this area" ofzoiets. Ik heb al mn wapens gecheckt maar ik kreeg ze niet te zien.

Ik had btw ook vastlopers met een gainward gf4ti4200, die had ik ondergeclockt en toen was et gefixed. (heb die vastlopers ook met andere spellen, behalve met de oude zoals diablo2)

edit: als ik de originele rtcw installeer krijg ik dan ook de mogelijkheid om de oude maps in E:T te spelen? (mp_beach, assault etc)

stime wijzigde deze reactie 06-06-2003 02:47 (17%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 20-08 22:17
Geweldig spel, zeer leuk om met wat gasten samen op server en op TeamSpeak te zitten en knallen maar, allemaal noobs dus nog leuker :p

Alleen net een beetje zielig op een server:
Ik had bom geplant hij gun in oasis, komt team m8, gaat beetje mijn dynamite difusen en zelf neer gooien zodat hij meeste XP krijgt, wat een wanker bah. Stel je voor dat een n00b een beetje XP krijgt, dat kan toch niet :/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Skyclad
quote:
stime schreef op 06 June 2003 @ 02:44:
hoe werkt dat met vijandelijke mijnen? Ik liep in een area en kreeg de boodschap "enemy mines are detected in this area" ofzoiets. Ik heb al mn wapens gecheckt maar ik kreeg ze niet te zien.

Ik had btw ook vastlopers met een gainward gf4ti4200, die had ik ondergeclockt en toen was et gefixed. (heb die vastlopers ook met andere spellen, behalve met de oude zoals diablo2)

edit: als ik de originele rtcw installeer krijg ik dan ook de mogelijkheid om de oude maps in E:T te spelen? (mp_beach, assault etc)
Hoe dingen werken is makkelijk uit te vinden: Wat veel mensen niet weten is dat in de Return to Castle Wolfenstein: Enemy Territory directory een subdirectory met de naam Docs aanwezig is. Hier staat een beschrijving van hoe alles moet

En je kan niet de orginele maps spelen aangezien die iets anders zijn opgebouwd :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• daftpunk
  • Laatst online: 18-08 20:44
quote:
Alleen net een beetje zielig op een server:
Ik had bom geplant hij gun in oasis, komt team m8, gaat beetje mijn dynamite difusen en zelf neer gooien zodat hij meeste XP krijgt, wat een wanker bah. Stel je voor dat een n00b een beetje XP krijgt, dat kan toch niet
In RTCW gebeurde dat ook regelmatig. Gewoon neerknallen dat soort mensen.
Da's tenminste ook nog een beetje leuk voor jezelf. Die persoon zal dan een complaint filen, maar de XP die je kwijtraakt haal je weer in met je dynamite.
Als die persoon je dan wil Kicken met een vote, moet je de situatie gewoon rustig uitleggen op global chat, en met \callvote kick <naam> eens kijken of je die weg kan krijgen.

Serieus, er zijn gewoon te veel mensen die iemand anders niks gunnen. Dan kunnen ze het maar beter in een spelletje leren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Albinoraptor
quote:
daftpunk schreef op 06 June 2003 @ 09:25:
[...]

In RTCW gebeurde dat ook regelmatig. Gewoon neerknallen dat soort mensen.
Da's tenminste ook nog een beetje leuk voor jezelf. Die persoon zal dan een complaint filen, maar de XP die je kwijtraakt haal je weer in met je dynamite.
Als die persoon je dan wil Kicken met een vote, moet je de situatie gewoon rustig uitleggen op global chat, en met \callvote kick <naam> eens kijken of je die weg kan krijgen.

Serieus, er zijn gewoon te veel mensen die iemand anders niks gunnen. Dan kunnen ze het maar beter in een spelletje leren.
Helaas was het dus een admin van die server, dus toen ik er wat van zei was het opeens connection lost :/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stime
woei ik had net bijna al mn ranks vol op 1 light weapons en 1 battle sense na toen de server plat ging :( . was nog ruim een kwartier gametime balen dat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Novah
Ze zouden iets van een XP-point system door moeten voeren over het algemeen. Zo kan je ubern00bs weren. Een soort MMORPG systeem dus.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Znz
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 09-10-2003
Ik ga de game vanacht maar eensdownloaden maar wat voor een soort game kan ik verwachten? Ik heb vroeger wel rtcw mp gespeeld maar het team werkte voor geen meter mee. Er was nauwelijks een engineer en veel teamkillers :(. Ik ben paar maanden later gestopt omdat ik het een slechte gameplay vond. Maar hoe is deze game nu? is zo'n rijdende trein cool? :)

It's not a technical limitation, it's a design decision - Gabe Newell - 2003

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Novah
quote:
Znz schreef op 06 juni 2003 @ 16:29:
Ik ga de game vanacht maar eensdownloaden maar wat voor een soort game kan ik verwachten? Ik heb vroeger wel rtcw mp gespeeld maar het team werkte voor geen meter mee. Er was nauwelijks een engineer en veel teamkillers :(. Ik ben paar maanden later gestopt omdat ik het een slechte gameplay vond. Maar hoe is deze game nu? is zo'n rijdende trein cool? :)
Hmjah het is niet slim gelijk bij de pakken neer te gaan zitten als er veel n00bs op de server zitten. Het joinen van goede servers zoals public clanservers helpt erg. En als iedereen eenmaal meewerkt leren de n00bs het ook.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Znz
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 09-10-2003
quote:
Novah schreef op 06 juni 2003 @ 16:41:
[...]
Hmjah het is niet slim gelijk bij de pakken neer te gaan zitten als er veel n00bs op de server zitten. Het joinen van goede servers zoals public clanservers helpt erg. En als iedereen eenmaal meewerkt leren de n00bs het ook.
En is het een leuke gameplay?

It's not a technical limitation, it's a design decision - Gabe Newell - 2003

Acties:
  • 0Henk 'm!

• basch

basch

Lamer than Lame

Tja ook lekker... Een paar mensen die de map kennen rennen helemaal door naar achteren. Ik blijf achter met de N00bs en kom daar nooit meer bij en dan gaan ze om een covert ops roepen.... Erg pauper soms!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Novah
quote:
Znz schreef op 06 juni 2003 @ 16:42:
[...]

En is het een leuke gameplay?
Jah dat zal je zelf eigenlijk moeten gaan beoordelen. De gameplay vind ik velen malen beter dan het origineel. Je hebt meer verschillende skillsoorten, nieuwe gebruiksvoorwerpen en wapens enzo die je op handige manieren kan inzetten. Maar gameplay moet ieder voor zichzelf oordelen. Het spel is tenslotte gratis, kijk een gegeven paard niet in de .... :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
quote:
Novah schreef op 06 June 2003 @ 13:39:
Ze zouden iets van een XP-point system door moeten voeren over het algemeen. Zo kan je ubern00bs weren. Een soort MMORPG systeem dus.
Ja, we gaan alle n00bs blocken... :? Ooit waren jij en ik ook n00b. Iedereen moet het leren.

Zou gauw ik iemand tegenkomt die niet rent, niet over mijnen heen springt ed dan leg ik het die persoon gewoon uit. Meestal zijn ze dan nog blij ook. Of bedanken ze je als ze je later weer tegen komen.

Pas als ze blijven vervelen zie ik aanleiding ze te kicken. Maar prefentief kicken... nee dat is pas lame :(.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Novah
quote:
wwillem schreef op 06 June 2003 @ 18:24:
[...]

Ja, we gaan alle n00bs blocken... :? Ooit waren jij en ik ook n00b. Iedereen moet het leren.

Zou gauw ik iemand tegenkomt die niet rent, niet over mijnen heen springt ed dan leg ik het die persoon gewoon uit. Meestal zijn ze dan nog blij ook. Of bedanken ze je als ze je later weer tegen komen.

Pas als ze blijven vervelen zie ik aanleiding ze te kicken. Maar prefentief kicken... nee dat is pas lame :(.
Helemaal niet, dat is wel zo eerlijk. Amateur voetballers spelen toch ook niet gelijk met de profs mee. Laat ze maar lekker op low XP servers spelen tot ze hoog XP krijgen, en ze skills hebben, kunnen ze bij de echte jongens op de high XP servers komen. Zo gaat dat met honderden games, alleen geen FPS games, maar MMORPG's. Wel zo eerlijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• UneXpeCteD
  • Laatst online: 05-12-2004
mja vooral leuk als die mensen die direct echt dood gaan en niet wachten tot ik ff snel gesprint ben met mijn spuitje.. erger ik me zo aan :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bobwarley
  • Niet online
Maybe it's me, maar ik vind het knopje 'g' heel handig, gebruik het vrij vaak. Volgens mij zie je als _beginende_ medic niet veel op je radartje, maar pas op level1 oid zie je continue een roodvlek + spuit in je radar waar je heen moet...Verder is het heel triest met het aantallen n00bs. Ik ben RTCW gewend, is al wat ouder, dus de meeste n00bs hingen al weer rond in andere games...Defence is vaak zo slecht in een n00b team. Fueldump enzow.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Skyclad
quote:
UneXpeCteD schreef op 06 June 2003 @ 19:01:
mja vooral leuk als die mensen die direct echt dood gaan en niet wachten tot ik ff snel gesprint ben met mijn spuitje.. erger ik me zo aan :(
Als ik geen ammo meer heb, of terug moet vallen naar de verdediging, ram ik zowieso op jump wanneer ik dood ga. Als ik ammo heb/kan krijgen en niet terug hoef niet, maar anders heeft het ook weinig zin om een tetanus injectie te krijgen :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
quote:
Skyclad schreef op 06 juni 2003 @ 22:17:
[...]

Als ik geen ammo meer heb, of terug moet vallen naar de verdediging, ram ik zowieso op jump wanneer ik dood ga. Als ik ammo heb/kan krijgen en niet terug hoef niet, maar anders heeft het ook weinig zin om een tetanus injectie te krijgen :P
Ik sloop mijzelf soms omdat ik geen ammo meer heb :D (/kill gebonden aan de del knop /bind del "kill).

• Albinoraptor
Vandaag weer eens gespeeld maar soms is het dus echt gewoon niet leuk, bijv. dat beach level, geweldig hoor al die mortars en artillery fire op spawn place, echt erg leuk :/
Ook met tank excorten wil het wel niet echt leuk zijn op gegeven moment echt om de sec een mortar/artillery fire op tank, nou dan houd voor mij de fun snel op.

• stime
als de allies een beetje hersens hebben gooien ze zelf ff 2 artilleries op die hoge rotsen. Ik vind et jammer dat je niet meer met mp40 alles kan raken wat op een beetje afstand is zoals dat in gewone rtcw was. Wat ook vreselijk is is als je met 3vs6 speelt en je 2 teammates lekker ergens in een toren elkaars inventory laten zien (en dan allemaal lekker nee voten op shuffle teams :(((( )

• Novah
Hmjah een van de grootste ergernissen van mij:

Je bent FieldOp en in FuelDump laat je airstrike doen. Vervolgens lopen je teammates ook niet weg van jouw rook hoor, neeee, ze gaan gewoon in de rode rook staan! En dan maar huilen dat ik ze TK. En dan klacht indienen voor TK en verneuken ze mijn game.

Ook de meest groote ergernis zijn Fieldops die geen ammo willen/kunnen droppen. Je roept 100 keer om ammo maar hij kijkt je aan alsof hij water ziet branden. Terwijl je alleen nog maar een mes hebt, dan heb je echt zoiets van.... STERF!!!!

Daarom ben ik voor dat XP systeem, laat mensen maar eerst de game leren voordat ze online spelen. Precies zelfde princiepe oa als American Army, daar MOET je eerst een training doorlopen voordat je verder in de game kan. Overigens bij elke MMOPRG (en dat zijn er honderden misschien wel duizenden) werken ze ook met zulke systemen.

• dr snuggles
  • Niet online
quote:
Albinoraptor schreef op 07 June 2003 @ 02:14:
Vandaag weer eens gespeeld maar soms is het dus echt gewoon niet leuk, bijv. dat beach level, geweldig hoor al die mortars en artillery fire op spawn place, echt erg leuk :/
Ook met tank excorten wil het wel niet echt leuk zijn op gegeven moment echt om de sec een mortar/artillery fire op tank, nou dan houd voor mij de fun snel op.
Beach level: regel een covert ops + engineer en ga via de achterkant naar binnen. Laat field ops zelf artillery gooien bij de Duitsers.

Tank level: Fuck de tank. Loop met een covert ops + engineer de tunnel in en blaas het fuel depo op. Mocht je de tank toch gezellig vinden: laat een covert ops via de zijkant (daar waar je een loopbrug kan bouwen, kan je ook zonder brug op het land komen) de uitkijk toren & command center opblazen. Meestal steek ik ondertussen iedereen neer die ik tegenkom. Is efficienter wat betreft kogels. Er ontstaat paniek bij de Duitsers, ondertussen laat je field ops artillery neer gooien op de berg bij de uitkijktoren. Je tank wordt niet meer aangevallen en je kan verder.

Je moet creatief zijn bij dit soort levels :).

• rimpeldinky
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 11-06 17:38
waar ik dus echt een hekel aan heb is dat mensen die GROTE ROZE ROOKPLUIMEN niet zien of zoeits hebben van heee roze rook daar zien ze me vast niet in :( en dan nog complainen ook :'(

of als je met de verrelijker een artillery strike doet dat ze dan net voordat er een shell komt door de rook lopen :( en dan OOK complainen, grrmbl

maar verder is het spel echt kickass :D

rimpeldinky wijzigde deze reactie 07-06-2003 15:18 (7%)

*burp*

• Albinoraptor
quote:
wwillem schreef op 07 June 2003 @ 14:12:
[...]

Beach level: regel een covert ops + engineer en ga via de achterkant naar binnen. Laat field ops zelf artillery gooien bij de Duitsers.

Tank level: Fuck de tank. Loop met een covert ops + engineer de tunnel in en blaas het fuel depo op. Mocht je de tank toch gezellig vinden: laat een covert ops via de zijkant (daar waar je een loopbrug kan bouwen, kan je ook zonder brug op het land komen) de uitkijk toren & command center opblazen. Meestal steek ik ondertussen iedereen neer die ik tegenkom. Is efficienter wat betreft kogels. Er ontstaat paniek bij de Duitsers, ondertussen laat je field ops artillery neer gooien op de berg bij de uitkijktoren. Je tank wordt niet meer aangevallen en je kan verder.

Je moet creatief zijn bij dit soort levels :).
Ik bedoelde eigenlijk gold rush :p
Solly en ik ken de levels wel, maar als de rest ze niet kent is het zo vervelend.
En bij beach vaak genoeg als engineer maak ik de ramp, maar tja dan moet vooral iedereen lekker bljven snipen op de beach en vooral niet die bunker securen :)

Kan dus ook idd aan server liggen, maar vond vooral die mortars op de spawnplace erg lame/kut :) Daar heb ik echt slechte zin van gekregen en dan lukt het voor de rest ook niet meer :)

• Salteh
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 17-08 23:02
quote:
Novah schreef op 06 June 2003 @ 18:46:
[...]
Helemaal niet, dat is wel zo eerlijk. Amateur voetballers spelen toch ook niet gelijk met de profs mee. Laat ze maar lekker op low XP servers spelen tot ze hoog XP krijgen, en ze skills hebben, kunnen ze bij de echte jongens op de high XP servers komen. Zo gaat dat met honderden games, alleen geen FPS games, maar MMORPG's. Wel zo eerlijk.
Als ik t goed begrepen heb komt er ooit een systeem waar wordt gekeken hoe oud de ETKEY file is die op je computer staat en zal je dus zo servers voor nieuwe en ervaren spelen kunnen maken.

Eerst gaan ze echter hard werken aan de server patch om de crashende servers tegen te gaan en daarna komt er ooit nog een singleplayer patch om eventuele bugs/gameplay dingen weg te verbeteren.

--> gisteren met de post gekomen: http://elektron.its.tudelft.nl/~seidle95/sdshirt1.jpg

_/-\o_
:)

splashdamage.com blog

• dr snuggles
  • Niet online
quote:
Salteh schreef op 07 June 2003 @ 16:19:
Als ik t goed begrepen heb komt er ooit een systeem waar wordt gekeken hoe oud de ETKEY file is die op je computer staat en zal je dus zo servers voor nieuwe en ervaren spelen kunnen maken.
Beters, dus als ik weer eens een nieuwe reinstall moet doen, moet ik of nog een backup van de ETkey hebben, of ik kan fijn met alleen maar n00bs gaan spelen. Lekker zo laten zou ik zeggen.

Btw, ook een ITS student :).

• Ribert139
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 16-09-2006
Wat mij opvalt is dat een hoop mensen nog niet weten hoe ze van spawn plaats moeten veranderen. Dit is echt zo verrekte belangrijk voor de allies om te kunnen winnen maar niemand heeft het door!!!

Als het voor sommige mensen hier ook nog niet bekend is:
Klik eens op een andere vlag in limbo mode :)

• Novah
quote:
Heuh? Hoe kom je daaraan!?!?

Maaruh ze kunnen beter een overall XP systeem maken want iemand die dikke n00b is maar ET al een tijdje heeft geinstalled mag dan in l33t servers en iemand die ET pas net heeft maar een l33t RTCW speler was moet dan wachten tot zijn key beetje wat ouder is.
quote:
Ribert schreef op 07 June 2003 @ 17:01:
Wat mij opvalt is dat een hoop mensen nog niet weten hoe ze van spawn plaats moeten veranderen. Dit is echt zo verrekte belangrijk voor de allies om te kunnen winnen maar niemand heeft het door!!!

Als het voor sommige mensen hier ook nog niet bekend is:
Klik eens op een andere vlag in limbo mode :)
Hmmm volgensmij weten de mensen het wel alleen gebruiken ze het niet, vergeten ze het te gebruiken. Dat heb ik namenlijk. Ik ben ook een battlefield speler en een spawnpoint selecten in de map komt mij dus zeker niet onbekend voor maar in de actie vergeet ik het gewoon. Maar laatste tijd gaat toch steeds beter :)

Novah wijzigde deze reactie 07-06-2003 17:45 (44%)

• Ribert139
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 16-09-2006
Ik kan me voorstellen dat je niet bij elke respawn ga switchen. Maar bijv nu in de map goldrush is het toch verrekte handig om voor het laatste stuk je orginele respawn te pakken.

Het stomme is is dat ik dan heel erg capslock ga roepen dat ze daar moeten respawnen.. maar niet wil er maar aan.
Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Gamescom 2019

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True