Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[RTCW] Enemy Territory *

Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.332 views sinds 30-01-2008

• DenniZ
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 26-04 23:34

DenniZ

Warrior - Warlock

Dacht het wel, zal het nog een keer proberen...

Intel i5 2500k @ 4.2 Ghz | 8Gb DDR3-1333 | N670GTX 2GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| Samsung BW2443 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• M@NIC
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 17-06 13:14
Aaargh, ik kan het maar niet onder de knie krijgen, RTCW kon ik ook niet mee draaien in de top :/
Net ff m'n FPS bekeken maar die is ook gewoon 90 dus dat is het ook niet :P

Maar ff 2 vragen:
• Hoe werkt die mortier ? Ik weet hoe je moet aimen, maar om te zien waar het neer komt gaat nogal lastig :?
• Als ik "undercover" ben, waarom schieten ze me dan wel altijd dood, alsof ze me gewoon als enemy zien :?

• Icingdeath
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 17-06 17:00
quote:
M@NIC schreef op 30 april 2003 @ 20:25:
Aaargh, ik kan het maar niet onder de knie krijgen, RTCW kon ik ook niet mee draaien in de top :/
Net ff m'n FPS bekeken maar die is ook gewoon 90 dus dat is het ook niet :P

Maar ff 2 vragen:
• Hoe werkt die mortier ? Ik weet hoe je moet aimen, maar om te zien waar het neer komt gaat nogal lastig :?
• Als ik "undercover" ben, waarom schieten ze me dan wel altijd dood, alsof ze me gewoon als enemy zien :?
Dat met undercover als je een keer schiet ben je niet meer undercover en ten tweede kunnen ze het ontdekken van wege als ze op je aimen dat ze geen naam zien staan.

• Sybr_E-N
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 20:57

Sybr_E-N

Wie? ik?

@dr.lowtune en [ash] dank jullie voor de tips zal ff uitproberen.
quote:
M@NIC schreef op 30 april 2003 @ 20:25:
Maar ff 2 vragen:
Vraag 1: geen id nog niet uitgeprobeert.
Vraag 2: Je eigen team ziet als je een ander pakkie aan heb een leuke rooie ronde circel met een streep erdoor.
Je eigenlijke tegenstander ziet geen username en eventueel healt status als ie met zn crosshair over jouw gaat.

Sybr_E-N wijzigde deze reactie 30-04-2003 20:35 (7%)

F1Factory - Everything about Formula One

• dr snuggles
  • Registratie: september 2000
  • Niet online
Die mortier heb ik ook nog niet onder de knie. Verder heb ik bij het sniperen een beetje het battlefield effect: ik mis omdat de netcode nog niet optimaal is (komt nog wel, het is een beta).

Nog wat tips die ik je kan geven na 2 dagen hakken en zagen.
1) Speel in het begin aan de kant van de Duitsers (axis). Tis net even iets makkelijker lijkt het.
2) Wees engineer en ga allerlei gamma-bouwpakketjes inelkaar zetten. Verder kan je landmijnen neerleggen welke bij mij voor een bergje punten zorgen. De sukkelsallies lopen elke keer op dezelfde manier. Voorbeeld: wanneer je de allies de gate hebben kapot geschoten met de tank, spawn je in het fort achterin de map. Tussen dit fort en de berg (met tunnel) zit nog een klein basisje met medic & ammo pakketjes. Nu staat dit huisje vrij dicht tegen de berg aan, maar je kan er nog net aan tussen door. Hier moet je als axis engineer elke keer als je in de buurt bent een mijn leggen. Binnen een halve minuut is een allies zijn been kwijt en kan je weer een nieuwe neerleggen. Mijn voor een deur neerleggen doet het ook altijd goed :).

3) Wees medic en ga iedereen helpen. Dit is voor mij tenminste vrij makkelijk omdat ik al een *kuch* vrij redelijke *kuch* medic in RTCW was. Bedenk hierbij: ookal wordt je beschoten, help eerst je teammate die op de grond ligt te creperen. Met z'n 2'en sta je sterker.

4) Leer die shortcut commands (v-menu) een beetje uit je hoofd. Tis gewoon handig om v22 en v21 enzo te kennen.

5) Ga in de toren bij de axis (soort uitkijktoren) flink tekeer met het geweer wat daar staat opgesteld. Je hoeft niet per definitie iemand te doden om punten te krijgen. Raken is genoeg. Mocht je toevallig engineer zijn, leg een mijn onderaan de trap. Is wel zo fijn dat de mijn je beschermt tegen een allied player met een mes, die je vanachter wil neersteken :P.

dr snuggles wijzigde deze reactie 30-04-2003 21:02 (4%)

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 20:19
men neme

1x Covert ops in uniform
1x engineer
en toegang tot de tunnel, terwijl iedereen zich de barste vecht bij de brug kun je als covert ops de deur van het depot openmaken en de engineer naar binnenlaten :D

2x270Wp JA-Solar op APS YC500i / 6x Canadian Solar cs3k-295p 295Wp op Goodwe1500NS / 11x Ja Solar Mono315Wp op GoodWe 3000NS verwacht: Kona EV premium Acid Yellow (september 2019)

• Bleet
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Mortal gebruik je door op rechtsklik te drukken :) (simpel anyone?)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
"Never forget 10/23/07"

• dr snuggles
  • Niet online
quote:
_-= Erikje =-_ schreef op 30 April 2003 @ 22:11:
men neme

1x Covert ops in uniform
1x engineer
en toegang tot de tunnel, terwijl iedereen zich de barste vecht bij de brug kun je als covert ops de deur van het depot openmaken en de engineer naar binnenlaten :D
Heb ik een vraagje, hoe krijgt zo'n covert ops de deur open :?
Tis me namelijk al 2x gebeurt dat ik idd hard zat te vechten bij de brug en dat zo'n ventje vrolijk de fuel dump opblaast.

En Blade_V, dat je secondary fire moet gebruiken wist ik wel. Maar heb je wel eens geprobeerd te richten? Das ruk. Behalve in de 90 graden stand. Dan weet ik precies waar die neer komt ;) :P.

• Sybr_E-N

Sybr_E-N

Wie? ik?

quote:
wwillem schreef op 30 April 2003 @ 22:27:
[...]

Heb ik een vraagje, hoe krijgt zo'n covert ops de deur open :?
[...]
Je hebt als Covert Ops de mogelijk als je enemies kleren aan te trekken en daardoor is het mogelijk dat die Covert Ops door deuren te gaan die voor de rest van je team zijn gelockt. Moet je natuurlijk wel eerst die kleren rippen :)

• dr snuggles
  • Niet online
quote:
Sybr_E-N schreef op 30 April 2003 @ 22:30:
Je hebt als Covert Ops de mogelijk als je enemies kleren aan te trekken en daardoor is het mogelijk dat die Covert Ops door deuren te gaan die voor de rest van je team zijn gelockt. Moet je natuurlijk wel eerst die kleren rippen :)
Aha, daarom lukte het mij de eerste keer niet.

Ik probeer nieuwe levels altijd eerst uit in een lege map (zelf server zijn en niemand toelaten). Dan kan je een beetje de map verkennen zeg maar. Maar dan heb je natuurlijk geen vijandige uniformen. Tnx!

Nog wel een handige tip, net zelf nog gedaan:
Stel je zit bij de allies en je hoeft alleen nog maar dat fuel-depo op te blazen. Loop dan naar het fort van de duitsers en zorg dat je genoeg "ren energie" hebt. Loop snel naar het middelste gebouw in het fort, welke je toegang verleent tot het dak.

Probleem is: alleen een duitser (of cover ops) kan de deur open maken. Nu moet je gewoon rustig in het gebouw wachten totdat er zo'n malloot aan komt lopen die totaal niet in de gaten hebt dat jij je in dezelfde ruimte bevindt. Vervolgens opent die gast de deur, sneak jij snel naar binnen en schiet je die gast overhoop. Je kan nu de trap opklimmen en het gebouw op. Met een flinke sprong kan je bovenop de fuel tank komen. Hier plaats je je dynamite en gaat op je dynamite wachten totdat hij geëxplodeerd is. Tadaa, gewonnen 8).

• _Fonz
  • Laatst online: 21-05-2005

_Fonz

Dream on

kewl

Team-NL Return to castle Wolfenstein You SuCK http://members.lycos.nl/iuwr/untitled.JPG

• dr snuggles
  • Niet online
Weet iemand hoe je vijandige mijnen moet spotten :?

• _Fonz

_Fonz

Dream on

..

_Fonz wijzigde deze reactie 01-05-2003 21:49 (100%)

Team-NL Return to castle Wolfenstein You SuCK http://members.lycos.nl/iuwr/untitled.JPG

• Sybr_E-N

Sybr_E-N

Wie? ik?

Covert Ops kan landmines spotten door de verrekijker te gebruiken en wat gaan rond kijken. Naja ik ga de manual niet vertalen. Hier het volledige verhaal:
quote:
The Covert OpS can detect Land Mines, enemy positions, and enemy command centers. To detect Land Mines, use the Binoculars by pressing alt-fire ( z ) and scan the area. As you scan, you'll see enemy Land Mine indicators. Holding the Binocular crosshairs over it will flag it and broadcast a message to the whole team with the Mine's location, as well as mark it on the Command Map. Detected Mines can be destroyed with other explosives (Grenades, Rifle Grenades, Dynamite, etc).

The Covert OpS can also spot enemy positions. Any enemy that the Covert OpS can see is automatically displayed on the Command Map for the rest of the team.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
quote:
Sybr_E-N schreef op 01 mei 2003 @ 21:48:
Covert Ops kan landmines spotten door de verrekijker te gebruiken en wat gaan rond kijken. Naja ik ga de manual niet vertalen. Hier het volledige verhaal:

[...]
_/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• niq
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 18-06 13:58

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Lekker spel is dit. Vroeger veel RTCW gespeeld, toen een tijd niets.
Dit is weer lekker herkenbaar, met een boel nieuwe features...

Ik hoop dat er snel nieuwe maps uitkomen!!

Boardwalk Empire | Big Bang Theory | Game of Thrones | Modern Family

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 09-06 13:53
Goede manier om snel punten te halen: Leer richten met de rifle grenade.
Bij goed gebruik wordt het een soort combinatie mortier/panzer.

Allies: Meteen door de mijnen racen. Negeer die brug en tank verder, het enige waar die goed voor zijn is om de Axis af te leiden.

Axis: Meteen de mijnen verdedigen, en proberen de tank over de brug te krijgen voor je beide kapot schiet. Allies kunnen daarna niet meer schuilen terwijl ze de brug repareren, en jij kan gewoon aan jouw kant zitten om het ding op te blazen.
Zorg gewoon dat ze niet door de mijnen komen, en trek anders terug naar de basis.
Leg eventueel een paar mijnen direct achter de deur, voor het geval er een engineer + covert ops langs komen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• smallboy
  • Laatst online: 19-06 06:44
Snif, hij loopt vast om de 30 min ofzo. Geen idee waar het aan kan liggen. RTCW demo deed het wel goed. Shitzooi, heb ik daar nou een amd xp 2400 en radeon 9700 voor?

Wat is de officiele site van dat spel of is die er (nog) niet?

smallboy wijzigde deze reactie 03-05-2003 14:42 (17%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

quote:
smallboy schreef op 03 May 2003 @ 14:42:
Snif, hij loopt vast om de 30 min ofzo. Geen idee waar het aan kan liggen. RTCW demo deed het wel goed. Shitzooi, heb ik daar nou een amd xp 2400 en radeon 9700 voor?

Wat is de officiele site van dat spel of is die er (nog) niet?
http://castlewolfenstein.com ?

Last.fm |
"Never forget 10/23/07"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Hmmz, de Master server ligt eruit volgens mij. Hij bliijft maar wachten op een reactie en ik kan dus geen servers meer zien :'(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BdR
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 08-05 21:09

BdR

TV is gooder then books

ik wou em net proberen, maar krijg ook helemaal geen servers te zien. Dat zou dus aan de masterserver liggen? ok probeer het later nog wel es dan.. de map ziet er iig goed uit :9

mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
quote:
BdR schreef op 03 May 2003 @ 19:26:
ik wou em net proberen, maar krijg ook helemaal geen servers te zien. Dat zou dus aan de masterserver liggen? ok probeer het later nog wel es dan.. de map ziet er iig goed uit :9
Met The All Seeing Eye kan ik wel de servers zien. Blijkbaar heeft die geen master server nodig, of heeft die een alternatieve master server.

Overigens doet hij de ingame-server-select geval het nu wel weer goed :).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KingCrash
  • Laatst online: 21:18

KingCrash

Angry Rabbit

quote:
wwillem schreef op 03 May 2003 @ 21:24:
[...]

Met The All Seeing Eye kan ik wel de servers zien. Blijkbaar heeft die geen master server nodig, of heeft die een alternatieve master server.

Overigens doet hij de ingame-server-select geval het nu wel weer goed :).
Ik zie nog nix ingame...

Angry Rabbit

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 12-06 11:10
k heb zelf wat leux gevonden :P (je bent een normale soldier in ' t begin, en ALLIES) Zodra het spel opnieuw begint ga je gelijk naar de tunnel, die laat je opblazen en dan ga je door het gangenstelsel naar de basis van de Axis, dan helemaal naar boven de trap op en dan gelijk naar de guntower die r staat, klim erop, schiet de gunner daar neer, en ga vanaf boven iedereen van de AXIS partij, afschieten :P Niemand heeft je door de komende 2 mins, en je hebt lkkr veel punten, MINPUNT is alleen dat je mede spelers op die toren mikken en na 2 mins je "lekkere plekje" wel ontdekt is, MAARRRR erna gewoon opnieuw proberen :P

Verder ben k altijd een Covert OPS na een paar ronden soldier en dan flink snipen, gaat me wel lkkr af :)

..::System Specs::..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Argh, ik ga gek worden, hoe lang ligt die master server er nu uit? :(
Weet iemand btw de server van LGND ofzo? Dan kan ik naar ip connecten
LGND heeft btw de laagste ping van zowat alle servers, ook als de server helemaal vol zit :D

Last.fm |
"Never forget 10/23/07"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 21:55
Met all seeying eye werkt het allemaal nog prima :) kan gewoon spelen

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Znz
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 09-10-2003
Ik heb rtcw gespeeld 1 jaar terug maar er ontbrak iets aan het spel. Ik vond de netcode ook niet zo gewerldig. Single player was wel cool. Maar deze beta test de moeite waard om te downloaden??

It's not a technical limitation, it's a design decision - Gabe Newell - 2003

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kroeske
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 25-02 21:10
weet iemand welke server ase gebruikt om de servers uit te lezen? (aangezien dr geen ase achtig prog voor linux is, ga ik maar eens iets fixen via qstat :p)

http://www.zazell.nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
quote:
Znz schreef op 04 May 2003 @ 19:46:
Ik heb rtcw gespeeld 1 jaar terug maar er ontbrak iets aan het spel. Ik vond de netcode ook niet zo gewerldig. Single player was wel cool. Maar deze beta test de moeite waard om te downloaden??
De netcode van de oude RTCW is anders erg goed! De nieuwe is nog wat iets wat laggy achtig (alhoewel deze wel weer veel beter is dan bijv. in battlefield).

Nee, de oude RTCW netcode is toch echt de beste die ik tot nu toe gezien heb. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

quote:
Ener-G schreef op 04 May 2003 @ 19:39:
Met all seeying eye werkt het allemaal nog prima :) kan gewoon spelen
Geef mij anders ff url naar de site van The All Seeying Eye :), want ik wil geen Gamespy gebruiken :(

Last.fm |
"Never forget 10/23/07"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sybr_E-N

Sybr_E-N

Wie? ik?

quote:
Blade_V schreef op 04 May 2003 @ 21:25:
[...]
Geef mij anders ff url naar de site van The All Seeying Eye :), want ik wil geen Gamespy gebruiken :(
Deze bedoel je toch?
quote:
wwillem schreef op 03 mei 2003 @ 21:24:
[...]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

quote:
Sybr_E-N schreef op 04 May 2003 @ 21:31:
[...]

Deze bedoel je toch?

[...]
Nah, laat maar, alles doet het alweer :)

Last.fm |
"Never forget 10/23/07"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Tis toch wel erg gaaf zeg. Alleen erger ik mij dood aan die gasten die je neerknallen als je covert ops bent met een vijandig pakje aan. Ze zeggen geen eens sorry.

Heeft iemand nog wat leuke tips / trucs / handigheidjes ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sebje
  • Laatst online: 21:32
quote:
wwillem schreef op 06 May 2003 @ 16:20:
Tis toch wel erg gaaf zeg. Alleen erger ik mij dood aan die gasten die je neerknallen als je covert ops bent met een vijandig pakje aan. Ze zeggen geen eens sorry.

Waarschijnlijk omdat ze de bind nog niet kennen :P

Trots lid van de GOT-papaclub: Maud 8-11-07 Niels 31-7-09 | Tom ca. 27-2-2013

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 12-06 18:43

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

quote:
wwillem schreef op 06 mei 2003 @ 16:20:

Nu moet ik zeggen dat ik ook wel eens per ongeluk een paar airstrikes heb uitgevoerd waarbij er een aantal teammates het leven lieten. Normaal als je schiet dan kan het al gebeuren dat je net even de verkeerde raakt omdat het vaak gebeurt dat iedereen door elkaar rent.

Dat is wel een groot nadeel, voor het goede zouden die covered ops wat beter herkenbaar moeten zijn. Om nog even op die airstrikes terug te komen, het is mij al een paar keer gelukt om in één keer van de server gekicked te worden (4x teamkill). :P

Niet dat ik een teamkiller ben, ik kijk best wel uit, maar soms heb je last van een gevalletje 'oops'. :+

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wekkel
  • Laatst online: 30-05 19:04

Wekkel

De downloadkoning

Ja, en gasten maar door jouw mijnen of airstrikes lopen en complainen. Een directe kickknop voor dat soort gasten zou errug goed uitkomen >:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• N.i.c.k
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 23-05-2012
Ik vind het echt een heel tof spel, goede map, meer tactiek, iets beter geregelde puntentelling. De map is wel wat aan grote kant helaas.... Van lag merk ik niets hier :S?

ik heb wel af en toe dat hij geen enkele server vindt :S. Terwijl ik als source gewoon inter heb ingesteld en geen vreemde filters heb aangezet ofzow ... Iemand een oplossing voor dit probleem ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
quote:
N.i.c.k schreef op 06 May 2003 @ 19:23:
ik heb wel af en toe dat hij geen enkele server vindt :S. Terwijl ik als source gewoon inter heb ingesteld en geen vreemde filters heb aangezet ofzow ... Iemand een oplossing voor dit probleem ?
Kijk eens bovenaan deze pagina... ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _Fonz

_Fonz

Dream on

Pff deze brakke demo zuigt de neten .. ik wacht eerst wel totdat ik hem helemaal kan downloaden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sebje
quote:
_Fonz schreef op 06 May 2003 @ 22:17:
Pff deze brakke demo zuigt de neten .. ik wacht eerst wel totdat ik hem helemaal kan downloaden.
Bedankt ook voor de ijzersterke onderbouwing... :/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

quote:
_Fonz schreef op 06 May 2003 @ 22:17:
Die demo zuigt dus niet, het zijn de servers die jij bezoekt.
Zorg voor betere serverts, brand daarna het spel af aub. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _Fonz

_Fonz

Dream on

Op de servers waar ik kom, heb ik meestal 50 ping. Door mijn RTCW verleden weet ik hoe het behoort te spelen. Deze demo heeft een totaal andere feeling als RTCW en dat komt dus echt door de netcode. Ongelovelijk wat een gepruts als je iemand wilt neerknallen. Vooral iemand met lag.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• [ash]
  • Laatst online: 03-05 16:45

[ash]

Cookies :9

quote:
_Fonz schreef op 07 May 2003 @ 12:33:
Op de servers waar ik kom, heb ik meestal 50 ping. Door mijn RTCW verleden weet ik hoe het behoort te spelen. Deze demo heeft een totaal andere feeling als RTCW en dat komt dus echt door de netcode. Ongelovelijk wat een gepruts als je iemand wilt neerknallen. Vooral iemand met lag.
Ben ik het helemaal mee eens, het gevoel is er gewoon niet :(

Niet alleen de netcode is het probleem, ook het 'aimen' is anders. Met RTCW is de verhouding headshot - bodyshot veel groter. Als je dus nu voor de headshots gaat is het een stukje lastiger gezien je het minder lang volhoud tegenover iemand die je in je lijf staat te schieten.

Moet je eens voor de gein eens 1 uurtje ET spelen en daarna RTCW, je raakt niks meer :(

Er moet een hoop veranderen wil ik overstappen van RTCW naar ET.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Ik kan me maar aan twee dingen ergeren. De mortier heeft veel te weinig power bij impact om zijn ongerichtheid te compenseren en de mobile MG42 is ongelofelijk ongericht tov een mp40 of zo. Op een paar meter een MG42 tegenover een mp40 en de laatste wint gewoon 8)7

Met twee gasten die dedicated ammo en health neerleggen is het moeilijk winnen >:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _Fonz

_Fonz

Dream on

Met dat gepruts bedoel ik mee, dat je imo skill moet hebben om iemand neet te knallen ... Het lijkt wel alsof je geen skill meer nodig hebt ... :/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 07-04 01:12
quote:
Wekkel schreef op 07 mei 2003 @ 12:59:
Ik kan me maar aan twee dingen ergeren. De mortier heeft veel te weinig power bij impact om zijn ongerichtheid te compenseren en de mobile MG42 is ongelofelijk ongericht tov een mp40 of zo. Op een paar meter een MG42 tegenover een mp40 en de laatste wint gewoon 8)7

Met twee gasten die dedicated ammo en health neerleggen is het moeilijk winnen >:)
correct me if i'm wrong, maar die mg42 die moet je toch uitklappen als je gericht wilt schieten, dan lijkt het me logisch dat die onuitgeklapt niet gericht schiet ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Liquid_Lizard
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 30-04-2014
Kun je niet uitklappen, in ET loopt met met MG42's rond alsof het pistooltjes zijn :X

leeg

Acties:
  • 0Henk 'm!

• [ash]

[ash]

quote:
Liquid_Lizard schreef op 07 mei 2003 @ 14:18:
Kun je niet uitklappen, in ET loopt met met MG42's rond alsof het pistooltjes zijn :X
Niet uitklappen :?

Wat bedoel je hiermee ? Ga maar eens liggen (+prone) en klik dan maar eens op alternate fire >:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Coppermine
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 05-03-2009
Zijn hier trouwens mensen die als ze een server moeten kiezen ook last hebben van een enorme slowdown. Tijdens het spel heb ik er totaal geen last van, maar als k een server moet kiezen dan moet ik 2 seconden wachten voordat me muis beweegt :?

[edit]
Heb btw een 1,4 GHz Thunderbird 512 mb geheugen en een Radeon 8500 dus daar kan het niet aan liggen lijkt mij...

Coppermine wijzigde deze reactie 07-05-2003 16:51 (21%)

PS3 + Guitar Hero III + bier = vertier

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BdR
  • Laatst online: 08-05 21:09

BdR

TV is gooder then books

hm ik vind het qua spel eigenlijk niet zo leuk dat Wolfenstein.. Komt door hetzelfde probleem als wat je bij BF1942 ook hebt -> je ziet zo weinig effect van je schoten. Als je met een gewoon wapen schiet, en je mist, dan zie je bijv. niet de kogel inslagen in de grond ofzo, zodat je weet dat je teveel naar links ofzo richt.

bij bijvoorbeeld UT2003 en zeker bij GORE zie je veel directer de consequenties van je acties. Bij GORE zie je zelf het bloed eruit spuiten op de plek waar je iemand raakt.

mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Mensen, het is een BETA. Het zal nog flink verbeterd worden, aangezien RTCW idd een betere feeling had. Ik ben het er trouwens niet mee eens dat schieten een chaos is, zoals bij battlefield.

Ik heb vrij vaak de meeste kills met een mp40/thomson simpelweg omdat ik de oude RTCW enorm veel heb gespeeld. Je richt automatisch op iemand zijn hoofd, je schiet terwijl je op je knieen zit of je loopt rondjes om iemand terwijl je zijn hoofd beschiet. Je springt & sprint tijdens het reloaden. Zo kun je achter elkaar ventjes afschieten.

Ik herken oude RTCW spelers vrij snel aangezien zij op dezelfde manier aanvallen (en meestal ook erg veel kills maken). Kraak dus niet zomaar de netcode enorm af. Hij is nog niet optimaal, zoals bij de oude wolfenstein, maar hij is zeker niet slecht!

Verder kun je zoals [ash] al zei, de machine gun wel uitklappen als je op de grond ligt. Btw, Major zijn ruled best wel :P (met elk soort mannetje kun je major worden, het ligt namelijk aan de server hoe lang deze je scoren bewaard, 2 potjes of 4 maakt flink veel uit).

Ik erger mij trouwens dood aan panzers. Vooral omdat je je zo slecht tegen die lui kunt verdedigen. Je moet de meest exotische trucs uithalen om niet uitelkaar te spatten in een gevecht met zo'n panzerventje. Maar goed, ze bestaan nu eenmaal en ik vind niet dat je ze moet schrappen uit het spel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 22:48

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Welke servers zijn nou favoriet?
Als oud Wolfenstein speler wil ik wel eens wat tegenstand met ET, ipv die kneuters die doelloos en psies de andere kant op lopen.
(En kan ik eens de fijnere kunstjes zien met de nieuwe wapens)

• repLay.
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 10-07-2008
4K server..

Als je niet tegen kneuters/n00bs wil spelen moet je ook een clan joinen en dan clanwars spelen =]

repLay. wijzigde deze reactie 08-05-2003 04:03 (87%)

• Polygon
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 10-06-2013
Wanneer komt eigenlijk de full uit? ik wil wel wat nieuwe levels

• smallboy
  • Laatst online: 19-06 06:44
quote:
wwillem schreef op 07 mei 2003 @ 20:15: een heel verhaal, helemaal waar
Ik ben het met je eens... Jmmr dat het spel bij mij blijft crashen, daarom ben ik bezig windows 98 te installeren, daarbij oude ATI drivers, misschien doet ie ut dan wel goed. Want 1 ding is zeker, dit spel is ubercool :)

En het kan idd hier en daar misschien wat beter (netcode), maar ik vind het nou niet echt slecht ofzo. Mannetjes lopen hier en daar wat raar, maar het hindert mij niet echt met schieten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Woei, na een score van 1084 XP gehaald te hebben wordt het toch wel wat saai :D.

Wel grappig trouwens, zo'n major zijn. Als engineer hoef je nauwelijks te wachten tijdens het planten van een dynamite. Je kan er rustig 6 achter elkaar leggen zonder dat de eerste ontploft :P.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

quote:
repLay. schreef op 08 May 2003 @ 04:02:
4K server..

Als je niet tegen kneuters/n00bs wil spelen moet je ook een clan joinen en dan clanwars spelen =]
Daar zat ik ooit eens in. Maar ik wil die verplichtingen niet meer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Goed nieuws voor iedereen die de test zat is.
quote:
We wanted to update everyone on Wolfenstein: Enemy Territory progress. Thanks to dedicated gamers and testers, we've been working on fixing bugs and other issues that have been uncovered in the recently released map test. We've also been following feedback in the community to help us address any balance issues. We're in the final phases of testing and tweaking and hope to be ready to release the full, free, stand-alone game Wolfenstein: Enemy Territory early next week.
http://www.enemy-territory.com/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Cool, ik vermaak me nog kostelijk met alleen de fuel dump. Je kan zo goed verschil zien tussen niet samenwerkende einzelgangers of een sociaal en intelligent team :D De laatste week alleen maar bruut met de MG42 lopen knallen. Ik was er eindelijk achtergekomen dat je dat ding ook op z'n pootjes kan zetten :) De mortier, daar geloof ik nog steeds niet in. Dat is wat mij betreft een onding.

Komende dagen maar weer eens engineertje spelen met die granaat op het geweer. Een nieuwe map zou leuk zijn, maar ik vermaak me nog opperbest.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Ik geloof ook niet in de mortier. Ik kan er maar niet mee richten laat staan dat ik weet hoe.
Met de Covert ops kan ik maar geen XP vergaren. Pakje aan, pakje uit, verkijken, uitroken, etc, maar de xp blijft laag.

Een groot nadeel van de engineer zijn de mijnen. Al meegemaakt dat er 1 of andere klootviool is die express op de mijnen gaat staan en dan gaat complainen. Dus leg 3 mijnen en het is exit game. Dus complainen over mijnen moet gewoon uit.

Het wapen wisselen lijkt ook nog niet vlot te lopen, net iets trager als bij rtcw. Wat ik ook mis zijn plaatsnamen ipv a4 of k7. Het is voor mij niet te onthouden of onherkenbaar.
Dus als iemand om covert ops vraagt of engineer weet ik niet waar ik heen moet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

quote:
Wekkel schreef op 13 May 2003 @ 10:42:
De mortier, daar geloof ik nog steeds niet in. Dat is wat mij betreft een onding.
Ik heb gister iets gezien, er was een gast met een mortier bij de Axis en hij zat achter een heuvel uitgestald met zijn mortier. vlak bij hem stond een gast die keek waar de bommen neerkwamen en met wat samenwerking werd er continu op de tank geschoten die dus geen meter verder kwam. Er liepen ook soldiers rond die de boel in de gaten hielden en in de aanval gingen wanneer er wat amerikaantjes aankwamen. Ik was een fieldops en voorzag iedereen van de broodnodige ammo en deze strategie werkte echt.

Dus als je met een mortier aan de gang wilt gaan dan moet je wel zeker weten dat de rest van het team samenwerkt want dan win je echt. Ik vind wel dat het saai wordt als je met de mortier bezig bent maarja, je wilt ook winnen. :P

BTW:
De amerikanen werden helemaal gek omdat ze niet in de buurt konden komen. :P

Ohja, als je als amerikaan met een mortier wilt spelen dan moet je bij het kleine huisje gaan zitten aan het begin van de map. Geen Axis die daar in de buurt komt en jij kan lekker knallen. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Dat werkt natuurlijk alleen als het team inderdaad goed samenwerkt. Ik heb wel dradenkruizen te zien gekregen met de mortier, maar nooit op de map een inslag kunnen ontdekken. Dan richt je op de breedte wel gericht, maar in de lengte weet je niet hoe je moet mikken met die malle pijp. XP punten gaan dan tergend traag, dus dat malle ding blijft lekker in de kast hangen :P

Voor airstrikes mogen van mij de complaints ook wel afgeschaft worden. Zit je massaal de Axis gek te maken met strike na strike, komt er weer een n00b dwars door je bombardement rennen alsof ie blind is voor die blauwe rook. Gek wordt je er van. Je kan natuurlijk ook onsportief achter diegenen aan gaan rennen en 'm telkens een kogel geven zodat zijn health op het randje balanceert. Schiet ie vanzelf boos terug, jij meteen terugcomplainen >:)

Ondanks complain ellende heb ik liever FF on, omdat het spel dan tactischer wordt. Je kan dan niet rushen onder dekking van je eigen air strikes etc. Granaatje gooien wordt ook interessanter qua techniek.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Juist, want als je FF uitzet dan kun je net zo goed gaan Quaken omdat je alleen maar aan het raggen bent. Ik wil niet raggen, ik wil taktiek en samenwerking. Ik wil het kunnen meemaken dat wanneer een teammate een foutje maakt dat het hele team dat merkt (fout geplaatste airstrike :P ).

Niet zomaar in het wilde weg gaan schieten omdat je toch geen teammates kan omleggen maar uitkijken en schieten op de tegenstander. Wat ik af en toe wel naadje vind is een covered ops die lekker voor mij langs loopt terwijl ik onder vuur lig. Ik ga dan niet meer kijken maar dan schiet ik op alles wat op de vijand lijkt. De covered ops gaan dan lopen zeiken maar ze zouden de situatie zolf ook eens goed kunnen inschatten en niet denken dat ze veilig zijn.

Ohja, ben ik trouwens de enige die vind dat de landmines te snel af gaan? Zelfs als je er langs loopt dan gaan ze soms nog af, erg irritant.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Ik vind landmines niet erg gevaarlijk. Vaak kan je er nog gewoon overheen jumpen vanuit stilstand. Een covert op met een ander jasje valt vaak op doordat ie minder jonast en je kan het zien aan het grote verbodsbord als je er op mikt ;) (hint hint). Als je in struiken zit te maaien met een mg42 zie je ook namen van medespelers als die zich daar ophouden, dan wetende dat je heel snel die kogelstroom moet dimmen :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sybr_E-N

Sybr_E-N

Wie? ik?

quote:
Wekkel schreef op 13 mei 2003 @ 11:59:
Ik vind landmines niet erg gevaarlijk. Vaak kan je er nog gewoon overheen jumpen vanuit stilstand. Een covert op met een ander jasje valt vaak op doordat ie minder jonast en je kan het zien aan het grote verbodsbord als je er op mikt ;) (hint hint). Als je in struiken zit te maaien met een mg42 zie je ook namen van medespelers als die zich daar ophouden, dan wetende dat je heel snel die kogelstroom moet dimmen :D
Als je heel snel met je mousepointer over iemand heen gaat zie je niets.. :( Merk ik vooral als ik veel lag heb en dan is 1 a 2 seconden wachten op een username me net iets te lang.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Zeg, ik ben zojuist op de meest onmogelijke manieren neergeschoten door iemand met die mitrailleur die gewoon aan het rennen was alsof hij met een pistooltje liep. Hij leek niet eens last te hebben van de terugslag. Zijn er al cheats of ligt dat aan mij? Die gast schoot echt iedereen neer, er waren nog wat anderen ook maar die kunnen ook gewoon goed zijn.

Het zou jammer zijn als er nu alweer cheaters zijn. :{

Acties:
  • 0Henk 'm!

• [ash]

[ash]

quote:
bazs2000 schreef op 13 mei 2003 @ 22:48:Het zou jammer zijn als er nu alweer cheaters zijn. :{
De eerste 'wallhack' speciaal geschreven voor de ET demo gaat al rond :'( Laten we hopen dat er snel maatregelen genomen worden en dat er van ET niet een 2e CheaterStrike wordt gemaakt |:(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Inderdaad, ik ben even op zoek gegaan naar wat info hier over en heb wat artikelen kunnen vinden. :{

Er blijkt dus al een wallhack te zijn die een OpenGL ingang ofzo (ik weet niet hoe het werkt) gebruikt zodat je iedereen al van veraf kunt zien aankomen. Een ander artikel die ik heb gelezen was met een verhaaltje dat de maker van deze wallhack het heeft geschreven om te kijken of hij PB kon omzeilen, ook verklaarde hij dat het niet bedoeld was om te verspreiden. Tuurlijk joh, wel een cheat schrijven maar er vervolgens niets mee doen. |:(

Walgelijk gewoon.
P.S,

Ik kan geen links geven omdat de sites waar dit op staat ook andere zaken bevatten die niet op dit forum geplaatst kunnen worden.

• [ash]

[ash]

quote:
bazs2000 schreef op 13 May 2003 @ 23:40:
Inderdaad, ik ben even op zoek gegaan naar wat info hier over en heb wat artikelen kunnen vinden. :{

Er blijkt dus al een wallhack te zijn die een OpenGL ingang ofzo (ik weet niet hoe het werkt) gebruikt zodat je iedereen al van veraf kunt zien aankomen. Een ander artikel die ik heb gelezen was met een verhaaltje dat de maker van deze wallhack het heeft geschreven om te kijken of hij PB kon omzeilen, ook verklaarde hij dat het niet bedoeld was om te verspreiden. Tuurlijk joh, wel een cheat schrijven maar er vervolgens niets mee doen. |:(
Is hetzelfde als een virus maken en deze vervolgens voor je zelf houden, wat een onzin :X :X
quote:
bazs2000 schreef op 13 May 2003 @ 23:40:Ik kan geen links geven omdat de sites waar dit op staat ook andere zaken bevatten die niet op dit forum geplaatst kunnen worden.
Als je links naar cheats plaatst ben je geen haar beter...

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

quote:
bazs2000 schreef op 13 May 2003 @ 22:48:
Zeg, ik ben zojuist op de meest onmogelijke manieren neergeschoten door iemand met die mitrailleur die gewoon aan het rennen was alsof hij met een pistooltje liep. Hij leek niet eens last te hebben van de terugslag. Zijn er al cheats of ligt dat aan mij? Die gast schoot echt iedereen neer, er waren nog wat anderen ook maar die kunnen ook gewoon goed zijn.

Het zou jammer zijn als er nu alweer cheaters zijn. :{
Zulke personen ben ik ook al tegen gekomen. Ik kan nog niet vuren of ik ben al dood geschoten.
Maar op andere momenten (vaak van die momenten) ben ik zo'n figuur die iedereen neerlegt.

• bazs2000

bazs2000

quote:
[ash] schreef op 14 mei 2003 @ 10:11:
Is hetzelfde als een virus maken en deze vervolgens voor je zelf houden, wat een onzin :X :X
Precies, als je zoiets maakt dan moet je er wat mee doen ook, en dat is dus gebeurd. :{
quote:
Als je links naar cheats plaatst ben je geen haar beter...
Daarom doe ik het ook niet, cheats moeten geweerd worden. Jammer genoeg is het erg makkelijk om aan cheats te komen. :{

Ohja, ik bedenk mij ineens iets.
Hebben jullie al een zekere Weedram voorbij zien komen?
Dat is een notoire teamkiller die van alle server wordt gekicked maar het blijft proberen. Er zou iets in het spel moeten komen die iemand voor een dag banned na 5x gekicked te zijn.

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb met mijn Xabre vaak al een lichtelijk voordeel. Door glitches zie ik maar al te vaak een persoon gewoon achter een muurtje staan of liggen. Dat speelt vaak bij objecten op verre afstand. Zo bezien heb ik dus af en toe voordeel van mijn brakke kaart. Daarvoor hoef ik dus niet eens te cheaten :D Het is gelukkig niet zo fantastisch dat mijn brakke speelkwaliteiten daardoor onder de mat worden geschoven. Ik ben en blijf voornamelijk kannonnevoer met dat soort spellen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Ik erger mij dood aan die mensen die je niet kunt kicken (player is not on this server, terwijl hij er wel is). Klopt iets niet men hun naam meestal. Hoe kick je ze toch :?

• Scizo
  • Laatst online: 31-08-2012

Scizo

Ondersteund Alles...

quote:
wwillem schreef op 16 May 2003 @ 22:57:
Ik erger mij dood aan die mensen die je niet kunt kicken (player is not on this server, terwijl hij er wel is). Klopt iets niet men hun naam meestal. Hoe kick je ze toch :?
Dat is nog het nadeel van de Beta versie volgens mij, aangezien die lui allemaal kleuren in hun naam hebben, en dan een config hebben van:

"name ^8Huppeldepup"

En hoe meer kleuren deste meer ^ en getallen erin staan, dus wordt het moeilijk om zo iemand te kicken als er geen admin is })

[GoT]Scizofrain - Insurgency!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
quote:
Scizo schreef op 17 May 2003 @ 14:24:
Dat is nog het nadeel van de Beta versie volgens mij, aangezien die lui allemaal kleuren in hun naam hebben, en dan een config hebben van:

"name ^8Huppeldepup"

En hoe meer kleuren deste meer ^ en getallen erin staan, dus wordt het moeilijk om zo iemand te kicken als er geen admin is })
Ik heb zowel de oorzaak als de oplossing gevonden.

Als je naam is:
"playername" je kan worden gekicked
"player^name" dan kan je niet worden gekicked via het menu. Daar staat je naam namelijk zonder "^", dus daar staat nog steeds "playername". Die speelt niet op de server dus wordt er niemand gekicked.

Gelukkig lijkt deze versie van wolfenstein veel op de oude versie, dus veel van die commando's werken ook nog. Wanneer je in de console
code:
1
/players

intypt, krijg je een lijst van spelers, inclusief hun ID nummer in de console.
Daarna typ je
code:
1
/clientkick 0

om de bovenste speler met ID 0 te kicken. Voor het gemak kun je
code:
1
/bind ins "players"

intypen. Wanneer je nu op insert drukt en daarna op ~ drukt (de console knop) dan staat daar de lijst met spelers :).

dr snuggles wijzigde deze reactie 18-05-2003 15:05 (9%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Ben er vandaag achter gekomen dat wanneer je alles vol hebt van 2 soorten ventjes (covert ops & medic, engineer half vol), je van major naar colonel wordt gepromoveerd.

Ziet er best stoer uit :P, vooral de adelaar op je helm:
http://elektron.its.tudelft.nl/~vdberg49/colonel.jpg

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Waar blijft de volledige versie van ET nou?! Heeft iemand ergens wat meer info gevonden over de release datum die begin deze week had moeten zijn?

Of ben ik nou erg ongelduldig?

• Triband
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online
Denk dat ie rond het eind van de maand/eerste week juni zal worden ge-released. Daar hadden ze het in het begin ook over. Ben er wel erg benieuwd naar, heb de demo nog niet gespeeld.

• TTLCrazy
  • Laatst online: 19-06 14:03

TTLCrazy

Listen to Frankie

De volledige versie is uit !

zie oa http://www.rtcw.jolt.co.uk/ of http://www.3dgamers.com/

Bijbehorende readme: http://www.rtcw.jolt.co.u...page=&action=show&id=3343

Het is een flinke download :) 258 MB

TTLCrazy wijzigde deze reactie 29-05-2003 08:06 (12%)

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS

• bobwarley
  • Registratie: november 2002
  • Niet online
[downloading now!]

[nag mode]

Hopelijk hebben ze goed naar de community geluisterd en alle bende uit de Beta gehaald. Want de Beta zoog echt hard onder de diehard-rtcw'ers. Misschien leuk voor de newbies,
maar de ppl die RTCW echt vaak en goed speelde vonden er weinig aan. Zo hadden ze snelle-style-gameplay er uitgesloopt, die RTCW juist zo uniek maakte. Wij willen geen CS, of Tactical Espionage like game. Dus hopelijk schieten de guns weer op normale snelheid, zijn de gare stemmetjes weg, zijn de voicecommands weer op de goede manier (de nieuwe onderaan, en de oude gewoon in dezelfde volgorde), zijn er weer wat betere maps (beta-map zoog, veel te strategisch), want Beach is nog altijd een van de best gemaakte maps ooit. Lag was ook een probleem in de beta. Ben erg benieuwd, review will follow shortly!

Maar ik heb er weinig vertrouwen in. Ze hadden gewoon de bestaande RTCW engine niet te ver door moeten tweaken. De nieuwe maps en classes waren voldoende geweest. Ik snap niet hoe die gare stemmetjes ooit in de beta terecht zijn gekomen, en totaal onlogisch menu's, lag, guns die langzamer schoten etc.

[/nag mode]

bobwarley wijzigde deze reactie 29-05-2003 10:14 (21%)

Op WP7 kun je niet eens eigen mp3s als ringtone instellen, how smart is that??

• Sebje
GAAF!!!!! ben hem nu aan het downloaden. Is er btw een modje die de topictitel dan ff kan veranderen en beta test weg kan halen? Dank u

• TTLCrazy
  • Laatst online: 19-06 14:03

TTLCrazy

Listen to Frankie

de stemmen zijn iig veel beter nu en de volgorde is ook weer als vanouds, wel vervelend, had net weer de nieuwe toetsen combinaties aangeleerd :(

de nieuwe maps zijn ff wennen, maar zeker cool, dr zit ook weer een beach achtige map in

edit: het is trouwens absurd dat ze zon spel gratis aanbieden, ik bedoel ik had hier graag geld voor over gehad, niet dat ik klaag maar ik begrijp de reden niet ?

ze verliezen volgens mij flink geld hierdoor

TTLCrazy wijzigde deze reactie 29-05-2003 10:23 (32%)

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS

• Sebje
quote:
TTLCrazy schreef op 29 May 2003 @ 10:18:
de stemmen zijn iig veel beter nu en de volgorde is ook weer als vanouds, wel vervelend, had net weer de nieuwe toetsen combinaties aangeleerd :(

de nieuwe maps zijn ff wennen, maar zeker cool, dr zit ook weer een beach achtige map in

edit: het is trouwens absurd dat ze zon spel gratis aanbieden, ik bedoel ik had hier graag geld voor over gehad, niet dat ik klaag maar ik begrijp de reden niet ?

Om een van de makers van RTCW:ET te quoten:

"We hebben nu eens niet voor het geld gekozen, maar voor alle gamers die zaten te springen voor een vervolg op RTCW".

Sebje wijzigde deze reactie 29-05-2003 10:37 (5%)

• H-52
  • Laatst online: 02-11-2004

H-52

Daft Duck

quote:
TTLCrazy schreef op 29 May 2003 @ 10:18:

Activision had Splashdemage (da's de studio die dit gemaakt heeft) waarschijnlijk gewoon al betaald. Toen de single player van RTCW ET niet door ging zat Activisiion dus met de vraag wat nu te doen met het (vrij goeie) MP gedeelte. Waarschijnlijk hebben ze toen besloten om dit te gebruiken om een wit voetje te halen bij de online community.

Ik betwijfel overigens of ET ooit als expension op RTCW had gewerkt, daarvoor is de engine veel te veel getweaked.

Alcohol: De oorzaak en oplossing van alle problemen ter wereld

• White Dust
  • Laatst online: 25-03 06:52

White Dust

PlaneScape: Torment

* Beta test uit de topic titel verwijderd

• bazs2000

bazs2000

Woei, ik sta nu 10 minuten in de wachtrij bij FilePlanet omdat daar maar een wachtrij is van 3 minuten. Als het zo doorgaat dan heb ik het met een week binnen. :+

Ik vind dit een mooie stap, wat mij betreft hadden ze er best geld voor mogen vragen omdat RTCW ET erg sterk is. De MP van RTCW zelf speelde ik eigelijk niet meer omdat ik het gewoon niet lekker vond spelen (toen ik het net had wel trouwens). Ik heb het ook aan de kant geschoven omdat SoFII erg lekker speelt als MP, ik was daar ook goed in. Nu met ET heb ik weer wat te doen. Het speelt leuk en ook het gedeelte dat je kunt promoveren staat mij wel aan.

Dat is ook meteen een leuke stimulans om te oefenen want wie wil er nu geen "improved health" hebben? :)

Ik ben altijd de fieldops die iedereen voorziet van ammo, gewoon vragen en ik ren naar je toe. Vaak probeer ik er nog een medic en een covered ops bij te krijgen zodat wij dan met z'n drietjes (spelend als amerikaantjes) zo snel als mogelijk de basis van de axis binnen te vallen. Schiet één axis neer en de covered ops kan zijn kleding dan overnemen, vervolgens kun je die basis in. :P

En als het aan het begin van de ronde is dan zit er bijna geen enkele axis in die basis omdat iedereen de tank probeert te stoppen. :+

Een heerlijk spel met nog meer teamplaymogelijkheden (3x woordwaarde P ). O+

Edit:
Zowhee, de download is begonnen. :)

bazs2000 wijzigde deze reactie 29-05-2003 11:33 (3%)

• bobwarley
  • Niet online
Even een quickreply: Deze final is STUKKEN beter dan de beta, maar algemene indruk is matig.

• bazs2000

bazs2000

Hoe bedoel je?
Zou je dat kunnen uitleggen voor de kijkers thuis want een opmerking als:"Dit is beter dan...." is niet iets waar we wat aan hebben. ;)

Vind je het lekkerder spelen of is het iets anders?

• bobwarley
  • Niet online
- De voicecommands zijn veel beter dan in de beta (maar sommige nog steeds beetje matig).
- Er zit veel meer actie in, zoals we dat van RTCW gewend waren.
- Minder lag, Hogere FPS.

De graphics vallen een beetje tegen, het lijkt eigenlijk op een matige Community-Mod.
Het speelt in ieder geval veel fijner dan de beta. Er is nog steeds wel het e.e.a. mis, ik vind die sectors niks. Als je om 'medic!' roept, dan zie je alleen de sector. Bij RTCW zie je gewoon staan: "beach" of "warroom", daar heb je veel meer aan.

De graphics vallen tegen (ik vind RTCW mooier), en de maps moet je enorm aan wennen (wat zit waar etc). Ik vond de Beta niet leuk, maar de final is een stuk leuker (speelt sneller en meer actie), maar ik denk dat ik RTCW:Beach vaker blijf spelen. Owja, de ventjes hebben standaard te veel health. In RTCW kon je als je een beetje op iemands hoofd mikte iemand veel sneller dood krijgen dan in ET. De models zuigen ook btw.

bobwarley wijzigde deze reactie 29-05-2003 12:10 (15%)

• KingCrash
  • Laatst online: 21:18

KingCrash

Angry Rabbit

sweet ff snel binnen halen

Angry Rabbit

• XWB
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online

XWB

The empress

_/-\o_
thanks

It takes two fools to argue.

• ebborazor
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 29-04-2014
in mijn serverlist staan maar 20 servers met allemaal een ping > 100. Iemand enig idee hoe dit kan?

• H-52
  • Laatst online: 02-11-2004

H-52

Daft Duck

quote:
ebborazor schreef op 29 May 2003 @ 13:23:
in mijn serverlist staan maar 20 servers met allemaal een ping > 100. Iemand enig idee hoe dit kan?
Het is pas uit sinds gistereavond heel laat. The administrators moeten hun servers nog opzetten.

Alcohol: De oorzaak en oplossing van alle problemen ter wereld

• bobwarley
  • Niet online
Duh! Er zijn genoeg snelle servers. Heb je misschien de beta opgestart ipv de final?

• v4shE
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 24-08-2004

v4shE

Gh0 wat vul ja daar dan in hé?

Voor die error, probeer eens de laatste drivers voor je gfx kaart te downloaden.

???Pimpin aint eZ!???

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: augustus 2001
  • Niet online

Maestro.mosjuh

officieel erkend bloeddonor

is de full nogsteeds zo laggy als de test?

[arg]
sorrie; zie dat het enkele posts boven mij al staat ...:
- Minder lag, Hogere FPS.

sorrie...
ik heb er zelf ook altijd zo'n hekel aan als mensen niet lezen... (heb de post wel gezien alleen eroverheen gelezen)
[/arg]

Maestro.mosjuh wijzigde deze reactie 29-05-2003 15:19 (91%)

At the begining there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

• Liquid_Lizard
  • Laatst online: 30-04-2014
quote:
[ash] schreef op 07 May 2003 @ 14:28:
[...]
Niet uitklappen :?

Wat bedoel je hiermee ? Ga maar eens liggen (+prone) en klik dan maar eens op alternate fire >:)
Ik heb niks gezegd :X

Toch leuk dat dat wel kan... zal hem nu ook maar eens downloaden, hopelijk loopt het wat beter dan de beta want de framerate die ik toen had was dramatisch :(

Dit is wel een lekkere mirror

Liquid_Lizard wijzigde deze reactie 29-05-2003 16:18 (12%)

leeg

• ctrl-alt-delete
  • Laatst online: 26-08-2006
Net ff 2 uur zitten spelen..en ik vindt het een vet spel (veel beter vergeleken met de beta).

Je moet ook echt samenwerken om verder te komen..zoals in de missies waar je het goud moet jatten en met de truck/tank langs de opstakels moet gaan.

zeker een aanrader om te proberen ;)

• Triband
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online
Ik heb ET vanochtend gedownload maar helaas inmiddels al weer van m'n PC af gegooid. Vond het een beetje teleurstellend. De graphics zijn ok, sommige dingen zien er een beetje onwennig uit maar het is nog steeds RTCW. De wapens zijn ook normaal, sommige wapens vond ik er net een beetje anders uitzien dan voorheen maar dat kan aan mij liggen. Reden dat ik ET er weer af heb gegooid zijn de geluiden. Lijkt wel of de Thompson precies hetzelfde geluid als dat staande machine geweer heeft gekregen in RTCW. Vond dat erg tegenvallen. Bijna alle wapen geluiden zijn niet helemaal lekker wat er toch erg veel fun uithaalt. Ook klopten er een poaar animaties niet (vooral bij de colt), waardoor het erg vreemd overkwam.

Al die extra graphics op de HUD vind ik ook niet echt bevordelijk. Vooral dat je dat hoofdje ziet vind ik erg lelijk gedaan. Kon ook nergens vinden waar ik dit uit kon zetten en via de console lukte het me ook al niet.

Ik blijf voor nu bij het oude vertrouwde RTCW. Misschien als die weaponsounds flink verbeterd worden zal ik deze weer installeren. Maar nu is de sfeer er niet die ik juist zo leuk vond bij RTCW.
Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True