Toon posts:

DVD op XBox probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een paar weken geleden een XBox gekocht en er een z.g. dvd playback kit bijgekocht, om DVD's te bekijken.
Als ik echter de DVD playback kit in een van de controllerpoorten steek en daarna een DVD'tje laad, krijg ik de volgende melding:
"You need to connect the dvd playback kit receiver to a controller port to watch movies".

Uiteraard zit deze er in, maar moet ik nog instelling wijzigen of heeft iemand anders dit probleem ook gehad??

Help! Vrijdagavond, vriendin op de bank, eerste keer DVD'tje kijken.....hopelijk :)

Verwijderd

wat gebeurt er als je dat dvd ding er in plugt voor dat je de xbox aan zet? (mag dan wel USB zijn, blijft microsoft ;) )

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:05

Jaymz

Keep on moving !

Als je de receiver gewoon in de poort heb gestoken en het werkt niet kun je denk ik beter ff bij de winkel langsgaan ;)

• HertogJan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-01 07:49
Jaymz schreef op 08 februari 2003 @ 01:45:
Als je de receiver gewoon in de poort heb gestoken en het werkt niet kun je denk ik beter ff bij de winkel langsgaan ;)
Inderdaad!
EN SNEL EEN BEETJE.
Hoort gewoon geod te werken.

Verwijderd

maar ? wat heb je eraan gedaan uiteindelijk ?
heb namelijk hetzelfde probleem

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-02 07:27

Wom

Op het moment dat je de receiver in je Xbox steekt moet je hem even opnieuw uit en aanzetten. Op dit moment wordt de regiocodering bepaald en kun je als het goed is DVD's bekijken. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Wom op 11-10-2003 21:58 ]

Pagina: 1