[outlook]mail zenden als item gesleept wordt naar map

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399

Topicstarter
Ik ben aan het foeteren op outlook omdat de standaard email regels mij niet in staat stellen om, als ik een mailtje sleep van Postvan In naar de map "te doen" ik hem niet uitgelegd krijg dat ie gelijk een mailtje moet uitspugen richting m'n thuismail adres.

Weet iemand hoe ik dit toch voor elkaar moet gaan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Helemaal niemand?! dat kan toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66606

Jij weet waarschijnlijk wel welke versie van outlook, maar dat wil nog niet zeggen dat wij dat ook weten!!!!!

LEES DE POLICY EN DE FAQ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

dimamh: doe maar wat minder schreeuwerig :*

Maar idd kan het geen kwaad om meteen in de beginpost alle info te geven - zoals om welke OL versie het gaat ;)

Maar je wilt dus dat zo gauw je een bericht sleept naar een andere mailbox, er meteen een cc-tje gaat naar een e-mailadres? Misschien kan dat via VBA, maar het lijkt me eenvoudiger het andersom te doen: stel een regel in dat mail dat naar je account wordt verstuurd wordt verplaatst naar de todo mailbox :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Het gaat om outlook 97, 2000 en 2002... Het leek me daaorm geen hoogste nood om de versie te noemen.
De lezer die *iets* van OL weet had dat vermoedelijk al begrepen, maar ik had het natuurlijk in m'n postje kunnen zetten.
Ik vindt ondanks dat niet, dat iemand met jouw post history mij op de faq en de policy hoeft te wijzen op deze toon, dimamh. Daar hebben we Schop een Modje voor. Stay posted voor een topic over jezelf, als je dit soort replies vaker post.

Ik zit helaas niet verlegen om een regel die alle inkomende post naar m'n todo lijst sleurt, want ten eerste is m'n todo lijst een taken lijst en dan moet ik bij ELK binnen komend mailtje dingen gaan zitten bekijken en zonodig intiepen, en ongeveer driekwart van m'n mail is helemaal geen werk opdracht maar gewoon spam van medewerkers o.i.d.
Een tipje voor een functie die iets doet bij het slepen van eem message naar een folder zou ik best kunnen gebruiken, als ik dát maar heb dan komt de rest best voor elkaar.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 399 op 17-02-2003 15:53 ]