Oke ik krijg allemaal mailtjes van "of het al binnen is"
Simpel antwoord:
Nee, beantwoord ik deze mail nog?
Nee
Ik ga nu ff de situatie schetsen, en dan hoop ik maar dat jullie het begrijpen.
Toen ik wilde bestellen, had de helft nog niet betaald... dus werden de data verschoven.
Nou, wat is nu het geval, dat we het dus niet meer voor kerst binnen konden krijgen.
Met kerst is het overal zo ie zo al druk, dus wat doet een bedrijf dan?
Bestellingen:
x bestellingen van 1-10 producten
1 bestelling van 3000+ producten
Nu gaan hun natuurlijk eerst die x bestellingen van 1-10 producten verzenden, ipv de onze.
Niet dat ze ons de spullen niet op tijd willen bezorgen, maar ze willen natuurlijk zo veel mogelijk tevreden klanten.
Welnu, om de kosten van de producten laag te houden heeft dat bedrijf natuurlijk zo weinig mogelijk mensen in dienst, want producten zijn niet duur, maar mensen wel.
Dus omdat ze niet over meer mankracht beschikken, doen ze onze bestelling later, wat ik niet erg vind.
Je kunt toch wel zeggen van, neem dan arbeidskrachten in dienst? Wel, die mensen zijn ook duur, en die kosten wegen niet op tegen de rest.
Hierdoor is dus onze bestelling pas na de kerst en nieuwjaar ingepakt en verstuurd.
Het mogen dan ook duidelijk zijn, dat het nog niet binnen is, en nog maar net verstuurd, zo is het eenmaal, en niet anders.
Iemand die dit niet begrijpt? Je kunt niet en lage prijzen hebben, en het de volgende dag verwachten, mogen dat duidelijk zijn...
Ik wens verder ook geen berichten meer te zien van "is het al binnen?" die beantwoord ik per e-mail niet, en hier laat ik ze weg halen, want dat geeft geen toevoeging aan het topic.
Zo vlug het binnen is, laat ik dat echt wel weten.
Ik zal alles zo snel mogelijk inpakken en versturen, aan mij ligt het dus niet. Het is zelfs zo dat ik de pakket zegels al in huis heb zoals ik eerder heb laten weten en zien.
[
Voor 6% gewijzigd door
Verwijderd op 13-01-2003 16:44
]