[IA] Mega Inkoopaktie 67 produkten - deel 2 *gesloten*

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 602 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siren
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 15:59
Geef die jongen wat tijd, als hij duizend keer moet antwoorden JAHAA het komt er aan dan heb je er toch ook niets aan. Als die spullen binnenkomen heeft ie zowiezo 2 weken geen sociaal leven meer, en is hij alleen maar aan het inpakken, VOOR ONS. En ik vind de verassing des te groter, als het ook daadwerkelijk D-Day is.
Maar tot dan RESPECT voor de master inkoper!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ong 15.000 euro aanspullen gekocht
pfieww!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmmz het schiet niet echt op he....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

da_siren schreef op 10 January 2003 @ 22:07:
Geef die jongen wat tijd, als hij duizend keer moet antwoorden JAHAA het komt er aan dan heb je er toch ook niets aan. Als die spullen binnenkomen heeft ie zowiezo 2 weken geen sociaal leven meer, en is hij alleen maar aan het inpakken, VOOR ONS. En ik vind de verassing des te groter, als het ook daadwerkelijk D-Day is.
Maar tot dan RESPECT voor de master inkoper!!!!!!
Ik wil proberen die spullen binnen een aantal dagen in te pakken en te versturen, de pakketzegels heb ik al lang in huis.
We hadden het al kunnen hebben, als niet 50% te laat was met betalen...
Ik kan daar niks aan doen en nu is het afwachten.
Ik zal wel nogmaals per mail om de status vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• euro
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-01-2022
Ispierings doet zijn best mede tweakers en het is zoals hij zegt niet zijn schuld, maar van de gene die te laat :O betaald hebben 8)7
Iedereen zal gerust zijn spulletjes krijgen, die week dat het nu langer duurt maakt ook niks uit, tenminste voor mij persoonlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door euro op 11-01-2003 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

precies, we wachten geduldig af. Ik zie het vanzelf wel verschijnen in dit topic als de pakketjes zijn verstuurd.
Ik ga niet elke dag posten van: "Komt het nu al??" beetje erg irritant voor ispierings, vinden jullie zelf ook niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies, gewoon ff geduldig wachten! Of we nou volgende week kunnen modden of nu.. Heb je alleen maar weer wat om naar uit te kijken :)

(tis al heel wat dat hij zo'n inkoopactie organiseert!)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2003 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Woksie

Gone

Gaat iedereen nu posten dat we rustig moeten gaan wachten?

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee we gaan rustig wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whehehe *lol*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• euro
Sir Killalot schreef op 11 January 2003 @ 14:40:
Gaat iedereen nu posten dat we rustig moeten gaan wachten?
Dat is niet de bedoeling denk?! Maar het is gewoon vervelend dat tig man steeds vragen duurt het nog lang, wannneer is het er nou is......... aan Ispiering kop zeiken, dat vindt ik het persoonlijk, terwijl het niet zijn schuld is dat het wat later wordt, maar van die gassies die te laat hebben betaald.

Dit is een goed geregelde IA en het is nog al wat wat Ispierings zich op de hals heeft gehaald, klasse Ispierings _/-\o_
Dus ook een beetje waardering en het toppic goed lezen, want als er een vraagt hoe lang het duurt, dan moet 3-4 replay's verder het niet weer gevraagt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Niet online

Woksie

Gone

Precies.

Nu dus niks meer over wanneer de bestelling komt, maar over wat je ermee gaat doen >:) .

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
precies :P ^^

heb eens verder over mijn kast gedacht en eigenlijk had ik een groene fan meer moeten bestellen zou aan de voorkant zo'n fan willen hebben voor de koeling van de hd's

ik ben de kast nu weer helemaal aan het veranderen met een nieuwe window vorm en lcd scherm erin, als ik dan straks ook nog de rest van de spullen van deze inkoopactie heb maakt dat echt helemaal de laatste details af :)

[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 12-01-2003 02:23 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• euro
Wat ik er mee ga doen : Ga zelf een heel nieuw systeem opbouwen, meeste heb ik al, nForce2 moederbord (Asus of Chaintech), AMD 2400XP, Lite-on 52-24-52, 2* Western Digital 120 GB 8mb in raid,2*OCZ PC3700 EL mem., Pioneer DVD A06S, ouwe wedtse floppy drive, FlowerPower 500 Watt voeding, Koolance PC2-601 case, Tha_Mafkees DangerDan cloon waterblokkie en dan de spulletjes van deze mooie Ispierings IA er in modden.

Lijkt me dus we duidelijk 8)

[ Voor 7% gewijzigd door euro op 12-01-2003 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuSSS schreef op 12 January 2003 @ 02:22:
precies :P ^^

heb eens verder over mijn kast gedacht en eigenlijk had ik een groene fan meer moeten bestellen zou aan de voorkant zo'n fan willen hebben voor de koeling van de hd's

ik ben de kast nu weer helemaal aan het veranderen met een nieuwe window vorm en lcd scherm erin, als ik dan straks ook nog de rest van de spullen van deze inkoopactie heb maakt dat echt helemaal de laatste details af :)

LOL bekend probleem.. ik zit hier met het zelfde (dat krijg je met zoveel tijd om na te denken : no offense ilja )
had ik maar nog zo'n hdd bay enneuh die baybus enneuh die 2 geinige fennetjes

ander voordeel is wel dat ik nou tijd zat heb gehad om het achter paneel uit mn lianli te zagen en nog een gat in de voeding dinges en nog wat draden uit de voeding heb verwijderd

Nu zit alleen nog met de voorkant, die vind ik ronduit lelijk.. hoe ga ik die drie oersaaie floppybay's oplossen, en dan dat stomme gat voor die usb dingen, en zo...

van mij mogen die spullen nog even onderweg blijven })

hoe krijg je dat aluminium zo mooi gestroomd of hoe dat effect ook heet ???

i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Niet online

Woksie

Gone

Idi, ik had bij een mod hier op GoT gezien dat er een fannetje rechtop in de 5,25" of 3,5" bay gestopt was, zo dat hij lucht naar binnen zoog.

Misschien een ideetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XorArch
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-04 13:13
euro schreef op 12 January 2003 @ 11:57:
Wat ik er mee ga doen : Ga zelf een heel nieuw systeem opbouwen, meeste heb ik al, nForce2 moederbord (Asus of Chaintech), AMD 2400XP, Lite-on 52-24-52, 2* Western Digital 120 GB 8mb in raid,2*OCZ PC3700 EL mem., Pioneer DVD A06S, ouwe wedtse floppy drive, FlowerPower 500 Watt voeding, Koolance PC2-601 case, Tha_Mafkees DangerDan cloon waterblokkie en dan de spulletjes van deze mooie Ispierings IA er in modden.

Lijkt me dus we duidelijk 8)
Yep dat ziet er leuk uit.
Maar FYI: Je weet wel dat het asus MB alleen maar raid ondersteund op de serial ATA connectors (converters voor nodig!), en de Chaintech maar 1 kanaal IDE raid heeft dus dat levert weinig/geen performance voordeel op.
Dus tenzij je er nog een leuk raid kaartje bij koopt gaat het niet lukken met die disk configuratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• euro
Ben me nog aan het orienteren op een raid kaart.
Dit toppic Chaintech 7NJZ CMedia 8738 en nForce APU wordt een goede sugesstie gedaan. Eigenlijk wil ik een hotswap raid kaart, maar die zijn stervens duur en de euro's raken ook een keer op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir Kill...

dr zitten al 2 - 8 cm's onder (Lian Li PC-70 usb)

ehm ff denken dat ding staat boven en ik ben te lui om te gaan kijken
5 of 6 x 5 kwart; en daaronder 3 x 3half, vooral die 3 sloten zitten me dwars
ik ga er helemaal geen floppie in zetten (heb een ext usb-fdd voor noodgevallen)

een display is ook voorbijgekomen, en een hoeren kamertje ook al..
ik loop echt dood op dat gat :p

ik ben hartstikke serieus in mijn overweging om die hele frontplaat opnieuw te maken
dus met alleen de 5 kwart sloten erin
alleen die kast wordt daar wel ongeloofelijk lomp van... ( issie trouwens al, :) )
en dan zit ik nog met de metaal afwerking

tsja tsja.. wat zal ik eens doen hihi

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2003 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-06 11:37
Hmm...Als ik naar 't lijstje van deelnemers kijk hoop ik toch dat er niet op alfabetische volgorde gewerkt wordt, want ik sta onderaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke ik krijg allemaal mailtjes van "of het al binnen is"
Simpel antwoord: Nee, beantwoord ik deze mail nog? Nee

Ik ga nu ff de situatie schetsen, en dan hoop ik maar dat jullie het begrijpen.

Toen ik wilde bestellen, had de helft nog niet betaald... dus werden de data verschoven.
Nou, wat is nu het geval, dat we het dus niet meer voor kerst binnen konden krijgen.
Met kerst is het overal zo ie zo al druk, dus wat doet een bedrijf dan?

Bestellingen:
x bestellingen van 1-10 producten
1 bestelling van 3000+ producten

Nu gaan hun natuurlijk eerst die x bestellingen van 1-10 producten verzenden, ipv de onze.
Niet dat ze ons de spullen niet op tijd willen bezorgen, maar ze willen natuurlijk zo veel mogelijk tevreden klanten.
Welnu, om de kosten van de producten laag te houden heeft dat bedrijf natuurlijk zo weinig mogelijk mensen in dienst, want producten zijn niet duur, maar mensen wel.
Dus omdat ze niet over meer mankracht beschikken, doen ze onze bestelling later, wat ik niet erg vind.
Je kunt toch wel zeggen van, neem dan arbeidskrachten in dienst? Wel, die mensen zijn ook duur, en die kosten wegen niet op tegen de rest.

Hierdoor is dus onze bestelling pas na de kerst en nieuwjaar ingepakt en verstuurd.
Het mogen dan ook duidelijk zijn, dat het nog niet binnen is, en nog maar net verstuurd, zo is het eenmaal, en niet anders.

Iemand die dit niet begrijpt? Je kunt niet en lage prijzen hebben, en het de volgende dag verwachten, mogen dat duidelijk zijn...

Ik wens verder ook geen berichten meer te zien van "is het al binnen?" die beantwoord ik per e-mail niet, en hier laat ik ze weg halen, want dat geeft geen toevoeging aan het topic.
Zo vlug het binnen is, laat ik dat echt wel weten.

Ik zal alles zo snel mogelijk inpakken en versturen, aan mij ligt het dus niet. Het is zelfs zo dat ik de pakket zegels al in huis heb zoals ik eerder heb laten weten en zien.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 15:27

AcouSE

Swedish Chef

Topicstarter
* AcouSE geeft een high-five aan ispierings en bevestigd de op een na laatste alinea uit bovenstaande post.

[ Voor 5% gewijzigd door AcouSE op 13-01-2003 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr
  • Laatst online: 13-09 17:19

Kr3Kr

Melpomene

zeer mooi dat het iig onderweg is, en ode aan ilja!

ff over wanbetalers: ik vraag me af of ook alle mensen die dingen bestellen bij acties op laupro, ook daadwerkelijk hier op tweakers actief zijn, en dus deze topics lezen :?

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34

Tarin

Just plain weird.

Het lijkt me sowieso praktisch als je de einddatum in je agenda zet, als je meedoet aan een inkoopactie. Je kan je geld beter direct overmaken dan op het laatste moment, je zal net zien dat het druk is, of dat je iets verkeerd invult.
Geen geld is IMO gewoon bullshit, als je het niet hebt, kan je het ook niet uitgeven. Dan zal je wat moeten lenen of mee moeten doen met de volgende IA.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
Tarin schreef op 15 januari 2003 @ 23:50:
Het lijkt me sowieso praktisch als je de einddatum in je agenda zet, als je meedoet aan een inkoopactie. Je kan je geld beter direct overmaken dan op het laatste moment, je zal net zien dat het druk is, of dat je iets verkeerd invult.
Geen geld is IMO gewoon bullshit, als je het niet hebt, kan je het ook niet uitgeven. Dan zal je wat moeten lenen of mee moeten doen met de volgende IA.
MEE EENS :*) Zorg gewoon dat je meteen betaald zodra je besteld, dan hoeft er ook niemand te w88 en gaat het allemaal een stuk sneller, dan hadden we alles voor de Kerst al binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WIE O WIE HEEFT ER LOPEN VERKONDIGEN DAT ALLES AL BINNEN IS?

Sorry voor de caps, maar ik krijg in eens mailtjes binnen met de mededeling dat het binnen zou zijn, en ze vragen hoe vlug ik het verzenden kan nu.

Welnee, wil deze grappenmaker mij even mailen? Want ik heb met hem/haar een hartig woordje te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 15:58
Verwijderd schreef op 16 January 2003 @ 18:58:
WIE O WIE HEEFT ER LOPEN VERKONDIGEN DAT ALLES AL BINNEN IS?

Sorry voor de caps, maar ik krijg in eens mailtjes binnen met de mededeling dat het binnen zou zijn, en ze vragen hoe vlug ik het verzenden kan nu.

Welnee, wil deze grappenmaker mij even mailen? Want ik heb met hem/haar een hartig woordje te spreken.
OMG het moet niet gekker worden...als ik een IA zou organiseren en ik zou dit soort gezeik krijgen, plus ongeveer iedere 3e post de vraag of het spul al binnen is, zou ik echt wel gaan twijfelen om nog een keer zoiets te organiseren.

Ik volg deze thread al een tijdje en kon me nu even niet meer inhouden om te reageren. Wat een stel ongeduldige zeur kousen zijn een aantal mensen op dit forum zeg :/. Vind het echt een beetje triest worden.

NOFI voor de mensen die ispierings gewoon met rust laten en wachten tot de spullen aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• euro
Vindt die gasten wie zo zitten te zeuren echt asocial, wacht gewoon!!! Verpest het niet voor de gene die wel geduldig wachten, door jullie schuld organiseert Ispierings zo'n IA mischien nooit meer. Als je niet kan wachten dan moet je je spullen maar in Nederland kopen en niet mee doen met zo'n IA!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i: spullen van zeurende mensen als laatste inpakken? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 00:21:
i: spullen van zeurende mensen als laatste inpakken? >:)
Dat valt te regelen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Niet online

Woksie

Gone

----En opeens was het stil in het topic----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir Killalot schreef op 17 January 2003 @ 00:53:
----En opeens was het stil in het topic----
En terecht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
Ik snap wel dat mensen die IA's organiseren er veel tijd insteken en dat ze ziek worden als er steeds gevraagd wordt hoe het ermee staat maar ik ben niet iemand die hier dagelijks in dit topic kijkt.

In de IA stond, dacht ik tenminste, iets dat er geprobeerd werd om te leveren met kerst. Er stond ook bij wanneer er betaald moest worden en wanneer het gesloten werd. De mensen die dus meteen betalen en zich enigzinds vasthouden aan een verwachte leverdatum worden nu een beetje afgezeken terwijl die problemen zijn ontstaan door de mensen die niet optijd betaald hebben. Beetje jammer.

* Witlof snapt verder uiteraard wel dat als er veel mensen (grote hoeveelheid produkten/geld) doordat ze niet betalen uit de IA gezet worden de prijzen misschien hoger worden maar vindt het jammer dat daardoor de levering weken later binnenkomt.

p.s. uiteraard heb ik nog altijd wel respect voor de mensen die IA's opzetten. Ik zou het zelf nooit kunnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Nu online
Duke_Nukem schreef op 17 January 2003 @ 20:23:
Ik volg dit topic elke dag weer, reply bijna niet. Ik wacht gewoon geduldig :D
Doe maar lekker rustig aan als de spullen binnen zijn ispierings :)
Dan zit jij vast niet te wachten met een P4 systeem en een Radeon 9700 pro waarmee je geen spelletjes kan spelen omdat de voeding dat niet trekt ;)

* Witlof heeft misschien morgen een 360W voeding ipv de 300W die hij nu tijdelijk erin heeft zitten (hopelijk lukt het daar wel mee en hoeft het voor mij ook niet meer zo heel snel :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• euro
Vraagje weet iemand waar je toevallig ook de Rack: 8 Fan Controller met LCD-scherm kan kopen in Nederland?Zie ook dat sommige mensen de Controller dubbel hebben besteld, als ze er van af willen dan wil IK die wil over kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Nu online
euro schreef op 17 January 2003 @ 20:44:
Vraagje weet iemand waar je toevallig ook de Rack: 8 Fan Controller met LCD-scherm kan kopen in Nederland?Zie ook dat sommige mensen de Controller dubbel hebben besteld, als ze er van af willen dan wil die wil over kopen.
Ik heb d'r volgens mij ook een besteld maar zag op een andere IA mooiere voor in mijn zwarte kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• euro
Als je hem aan mij over wil doen mail me even

[ Voor 19% gewijzigd door euro op 22-01-2003 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siren
Witlof schreef op 17 januari 2003 @ 20:26:
[...]

Dan zit jij vast niet te wachten met een P4 systeem en een Radeon 9700 pro waarmee je geen spelletjes kan spelen omdat de voeding dat niet trekt ;)

* Witlof heeft misschien morgen een 360W voeding ipv de 300W die hij nu tijdelijk erin heeft zitten (hopelijk lukt het daar wel mee en hoeft het voor mij ook niet meer zo heel snel :P )
Op 451 Watt heb ik al probs met een paar case lights 4 fans waterkoeling en een radeon 9700 op een msi kt4 ultra en xp1900

[ Voor 2% gewijzigd door siren op 20-01-2003 03:33 . Reden: tikvoautje srolly ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

da_siren schreef op 20 January 2003 @ 03:32:
[...]

Op 451 Watt heb ik al probs met een paar case lights 4 fans waterkoeling en een radeon 9700 op een msi kt4 ultra en xp1900
Het gaat niet om het aantal watts, maar om het aantal amperes dat op elke lijn staat, dat maakt een voeding pas een goede voeding.
Hier ff een schema van een "leuk" voedinkje:

+ 3,3 Volt 28 A
+ 5,0 Volt 30 A
+ 12,0 Volt 15 A
- 5,0 Volt 0,8 A
- 12,0 Volt 0,5 A
+ 5,0 Volt VSB 2,0 A

As a matter of fact heb ik zoeentje, 350 watt, dual fan en verstelbaar.
Dat houd bij mij alles keurig op 3,3 @ 3,28 5,0 op 4,88 en 12 op 12,13.
Erg stabiel voor een pc van 3 hd's, een dvd en een cd-rw drive, plus 4 koelers een een ccfl.

Als je dus een goede voeding zoekt kijk hier dan naar.

Dit is bijvoorbeeld een behoorlijk zware 500 watt voeding:

+ 3,3 Volt 35 A
+ 5,0 Volt 37 A
+ 12,0 Volt 17 A
- 5,0 Volt 1,0 A
- 12,0 Volt 1,0 A
+ 5,0 Volt VSB 2,0 A

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 04:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Dan zit jij vast niet te wachten met een P4 systeem en een Radeon 9700 pro waarmee je geen spelletjes kan spelen omdat de voeding dat niet trekt

* Witlof heeft misschien morgen een 360W voeding ipv de 300W die hij nu tijdelijk erin heeft zitten (hopelijk lukt het daar wel mee en hoeft het voor mij ook niet meer zo heel snel )
Ik wil niet afwijken van het topic, maar ik draai hier thuis, met een 300 watt van codegen (à 25 euro) een xp1800+, 2 geluidskaarten, Gigabyte Radeon 9700 pro, 11 80 cm koelers, 2 ccfl, 1 maxtopr 7200 rpm, en 1 5400 rpm, en dan de live drive, van me sb, brander en dvd.

dit alles kaait niet vast, alleen als ik tijdens opstarten de ccfl aan doe, als die uitwas, dan hoor je een inzinking van hdd, maar opstarten met ccfls aan, is geen prob!

edit:
laat het ontopic gedeelte van mij maar, had de draad verkeerd begrepen (kom hier niet zovaak), ik zie vanzelf wel wat er gebeurt

[ Voor 12% gewijzigd door Seesar op 20-01-2003 13:28 ]

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Nu online
* Witlof had z'n PoV Ti4200XP vervangen voor een GigaByte Radeon 9700 Pro en oude settings + drivers gaven het probleem en niet de voeding :+

Gelukkig werkt het nu wel allemaal en kan ik weer verder wachten zonder enige haast ;)

Oh, verder denk ik toch niet dat ik die fancontroller weg doe als ik naar de prijs en functies kijk. Helaas is het jammer van de kleur maar je kunt niet alles hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan dat ze ergens in een haven in Florida liggen, kan het ook niet sneller laten verlopen.
Volgens mij zijn ze niet snel aan de kant van Amerika en is zelfs de Nederlandse douane sneller (wat wil je, als het op geld vangen komt zijn ze altijd snel :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Amerikanen zijn natuurlijk veel te druk bezig met het inschepen van hun manschappen die naar Irak moeten. Dan kan ik me wel voorstellen dat ze het inschepen van een Mega Inkoopaktie wat minder belangrijk vinden. :+
Sterker nog, waarschijnlijk hebben ze al onze fannetjes gejat om zichzelf koel te houden in de woestijn daar. :o :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 January 2003 @ 11:03:
Die Amerikanen zijn natuurlijk veel te druk bezig met het inschepen van hun manschappen die naar Irak moeten. Dan kan ik me wel voorstellen dat ze het inschepen van een Mega Inkoopaktie wat minder belangrijk vinden. :+
Sterker nog, waarschijnlijk hebben ze al onze fannetjes gejat om zichzelf koel te houden in de woestijn daar. :o :o
ze hebben natuurlijk alle arbeiders van de fan fabrieken gejat om raketten te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak-a-holic
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-03-2023
Verwijderd schreef op 25 januari 2003 @ 11:05:
[...]

ze hebben natuurlijk alle arbeiders van de fan fabrieken gejat om raketten te maken.
Drie maal raden hoe die rakketten worden aangedreven.....???

[ Voor 3% gewijzigd door Tweak-a-holic op 25-01-2003 11:45 ]

I just wanna make fake love to you...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryudo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-09 12:11

Ryudo

Daily dose~

Tweak-a-holic schreef op 25 January 2003 @ 11:45:
[...]

nou ik neem dan toch wel aan dat die net met een fannetje worden aangedreven. :+

ik weet dat somiggen zeggen dat hun pc van de grond komt als ze hem aanzetten maar ik denk niet dat dat dan door hun fannetjes komt. maar omdat hij zoveel lawaai maakt dat het lijkt alsof je naast een vliegtuig staat.

en geloof me ik kan het weten want me'n pc maakt ook veel lawaai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweak-a-holic schreef op 25 januari 2003 @ 11:45:
[...]

fan fabrieken moeten overuren draaien :P

edit:
ownee, ik weet het al, bush heeft "raketmotoren" gekocht via ia van IS :P

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2003 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siren
Dan hebben ze niks aan mijn fans die zijn verlicht! Zie je het al voor je een irakees die de held is omdat hij met zijn ak47 een tomahawk heeft neergeschoten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze controleren de im- en export nu alleen strenger, niks om je druk over te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 januari 2003 @ 18:09:
Ze controleren de im- en export nu alleen strenger, niks om je druk over te maken.
lol en dan vragen ze van wie die vette case mod spullen afkomen want de hacking divisie van het us army wil het ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Zodra het binnen is willen we natuurlijk wel pics hebben :)

(denk alleen niet dat het op 1 foto past)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuSSS schreef op 27 January 2003 @ 16:59:
Zodra het binnen is willen we natuurlijk wel pics hebben :)

(denk alleen niet dat het op 1 foto past)
Die had ik al beloofd :)

Zoek eens in het vorige topic, daar staan wat pics van mijn vorige ia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zucht, het wil volgens mij niet willen met de spullen he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 January 2003 @ 19:53:
zucht, het wil volgens mij niet willen met de spullen he...
Volgens mij bevinden die zich nu op de oceaan :)
Zal het de contact persoon weer na laten tracken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Nu online
Verwijderd schreef op 27 januari 2003 @ 19:57:
[...]

Volgens mij bevinden die zich nu op de oceaan :)
Zal het de contact persoon weer na laten tracken :)
Als je het hebt kunnen tracken laat het dan even weten, zwem ik vast een stukje te gemoed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatst bekende punt waar hij langs gegaan is is de haven, dus zal het nu wel op zee zitten ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de duidelijkheid, de spullen zijn er nog niet, zijn wel onderweg en bevinden zich nu op de oceaan tussen California en Nederland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eightValve
  • Niet online

eightValve

Zegt u toch allemaal???

Verwijderd schreef op 31 January 2003 @ 08:00:
Voor de duidelijkheid, de spullen zijn er nog niet, zijn wel onderweg en bevinden zich nu op de oceaan tussen California en Nederland :)
Ik wil helemaal niet de B) uithangen ofzo hoor, maar ik vraag me nu toch al een paar dagen af waarom de producten zich OP de oceaan bevinden en niet ver BOVEN de oceaan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat ze per schip komen omdat de hoeveelheid dusdanig veel is dat dat niet per plain kon maar per ground moest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eightValve
  • Niet online

eightValve

Zegt u toch allemaal???

Verwijderd schreef op 31 January 2003 @ 09:34:
Omdat ze per schip komen omdat de hoeveelheid dusdanig veel is dat dat niet per plain kon maar per ground moest
Dus het volume is dusdanig groot dat een plane geen optie was?? :D

Als ik het goed begrijp komen ze dus binnenkort een zeecontainer bij je in de voortuin zetten!!??! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gok eerder op een grote zeekist, maar ik weet wel dat een aantal dagen mijn kamer prop en prop vol staat. (Staat nu al aardig vol met post etiketten, dozen en rekken om te sorteren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 15:27

AcouSE

Swedish Chef

Topicstarter

Modbreak: Ik wordt het nu een beetje zat om iedere keer alle offtopic replies weg te halen. Als je niets zinnigs hebt te melden (en nee, praten over die boot is niet zinnig), post dan niets of neem genoegen met een OW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siren
Wat is eigenlijk de levensduur van een ccfl want mijn rode van nitraats laatste actie heeft het net begeven? :( Hij geeft alleen nog maar licht rose licht als ik er een tik op geef, en hij was rood. Ik vrees alleen dat ik er geen garantie op heb want ik heb de behuizing gespoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

da_siren schreef op 04 februari 2003 @ 23:02:
Wat is eigenlijk de levensduur van een ccfl want mijn rode van nitraats laatste actie heeft het net begeven? :( Hij geeft alleen nog maar licht rose licht als ik er een tik op geef, en hij was rood. Ik vrees alleen dat ik er geen garantie op heb want ik heb de behuizing gespoten.
kan een kapotte invertor zijn, maar gespote CCFL's hebben idd geen garantie meer. Ik heb echter nog 1 Rode CCFL waar jij het over hebt liggen die kan ej voor een leuk prijsje overnemen als je wilt.

Mail me maar even op osluis"@"wanadoo.nl dan kunnen we wel wat regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is gewoon onderweg, tegen kwijt raken enzo is het verzekerd, dus ook al mocht dat dan gebeuren bestel ik het gewoon opnieuw. En het is niet binnen, wel onderweg, en hier staat alles al netjes klaar om het zo vlug mogelijk in te pakken. En die geintjes zijn voor AcouSE niet leuk, want het voegt niks toe aan het topic, het maakt het voor mij moeilijk dingen vlug terug te vinden en daarbij mag je er gewoon van uit gaan dat er niks met die boot gebeurd. Daarbij kun je weten dat ground nu eenmaal langer duurt als per plain.
De verschil in verzendkosten is dusdanig groot dat ik heb gekozen voor ground. Als jullie per plain willen een volgende keer, goed. Maar ga er niet vanuit dat ik zoiets nog organiseer want ik krijg er ook het een en het ander van. Mocht ik nog een ia organiseren dan ga ik zeker een aantal dingen anders aanpakken.

En nu het goede nieuws :)
Als alles volgens schema zo verder gaat dan hebben we het spul binnen nu en 2 weken, maar onthoud dat dat volgens het schema is. Het kan dus enigzins afwijken en ik heb geen idee hoe lang het dadelijk bij de douane staat, want ik weet dat die niet alles dezelfde dag nog controleren. Vorige keer was dat ook 5 dagen, en daar houd ik nu ook maar rekening mee, wat zou betekenen dat we alles in week 9 bij jullie hebben. LET OP: Dit is slechts volgens het schema en ik garandeer NIETS, het is niet iets wat ik in de hand heb maar externe factoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger84
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 20:24
"volgens het schema"

Ik wil niet de mierenneuker zijn, en al helemaal niet iemand zijn die gaat staan wijzen..
Maar "volgens het schema" had het hier "na kerst" kunnen zijn. :D (grappig bedoelde opmerking -> nofi -> niet te grappig natuurlijk, het is immers geen hk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Avenger- schreef op 06 February 2003 @ 19:40:
"volgens het schema"

Ik wil niet de mierenneuker zijn, en al helemaal niet iemand zijn die gaat staan wijzen..
Maar "volgens het schema" had het hier "na kerst" kunnen zijn. :D (grappig bedoelde opmerking -> nofi -> niet te grappig natuurlijk, het is immers geen hk)
Dat was in eerste instantie de bedoeling ja, ik ga daar niet verder op in, dat is al bekend. Wel had ik verwacht dat het per plain had gekunnen zoals de vorige keer, maar dat kon dus niet, dat is een kleine inschattings fout. Dat gaat dus om het aantal kilo's schijnbaar en niet om het volume :? Ik ga dit zelf nog uitzoeken omdat me dit eigenlijk tot nu toe redelijk onbekend is. Maar schijnbaar zitten we ergens op een 100+ kilo's (Ja, we hebben de beschikking over een heftruck hier ja)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2003 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 14:21:
Het is gewoon onderweg, tegen kwijt raken enzo is het verzekerd, dus ook al mocht dat dan gebeuren bestel ik het gewoon opnieuw. En het is niet binnen, wel onderweg, en hier staat alles al netjes klaar om het zo vlug mogelijk in te pakken. En die geintjes zijn voor AcouSE niet leuk, want het voegt niks toe aan het topic, het maakt het voor mij moeilijk dingen vlug terug te vinden en daarbij mag je er gewoon van uit gaan dat er niks met die boot gebeurd. Daarbij kun je weten dat ground nu eenmaal langer duurt als per plain.
De verschil in verzendkosten is dusdanig groot dat ik heb gekozen voor ground. Als jullie per plain willen een volgende keer, goed. Maar ga er niet vanuit dat ik zoiets nog organiseer want ik krijg er ook het een en het ander van. Mocht ik nog een ia organiseren dan ga ik zeker een aantal dingen anders aanpakken.

En nu het goede nieuws :)
Als alles volgens schema zo verder gaat dan hebben we het spul binnen nu en 2 weken, maar onthoud dat dat volgens het schema is. Het kan dus enigzins afwijken en ik heb geen idee hoe lang het dadelijk bij de douane staat, want ik weet dat die niet alles dezelfde dag nog controleren. Vorige keer was dat ook 5 dagen, en daar houd ik nu ook maar rekening mee, wat zou betekenen dat we alles in week 9 bij jullie hebben. LET OP: Dit is slechts volgens het schema en ik garandeer NIETS, het is niet iets wat ik in de hand heb maar externe factoren.
ja daar ben ik het mee eens want iedereen weet dat een boot nou eenmaal meer last heeft van storm e.d. als een vliegtuig. en ik snap al die drukte niet...de meeste willen het allemaal nog effe snel afmaken maar daar schiet je nix mee op je kan het beter op het gemakt doen ipv het allemaal af te raffelen..........ok..ok.........is moeilijk! (ben ook maar mens) en toch Ilja ik vind het allemaal nogsteeds netjes verlopen! ODE! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon eerlijkheid duurt het langst en kom je het verst mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:37
hoe lang doet die boot er eigelijk normaal over om de oceaan over te crossen?

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

volgens mij is er een paar posts terug nog gezegt dat het on-topic moest blijven dus ook niet meer zeiken over die boot....en wat gebeurt er....zucht }:O

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryudo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-09 12:11

Ryudo

Daily dose~

nou zie het meer als een gewone vraag en niet als doorlullen over die boot.
ik wil zelf ook wel ff weten hoelang dat roeibootje er over doet om van amerika hierheen te komen want ik wil m'n rounded-cables ook hebben.
(k ben u voor nood een site aan het bouwen van verveling)

ps. volgens mij is het ook al eerder genoemd hoe lang die schuit er over doet, k kan aleen niet weer vinden waar dat stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casejunkie
  • Laatst online: 23-08 14:58
xpBox schreef op 12 February 2003 @ 10:48:
nou zie het meer als een gewone vraag en niet als doorlullen over die boot.
ik wil zelf ook wel ff weten hoelang dat roeibootje er over doet om van amerika hierheen te komen want ik wil m'n rounded-cables ook hebben.
(k ben u voor nood een site aan het bouwen van verveling)

ps. volgens mij is het ook al eerder genoemd hoe lang die schuit er over doet, k kan aleen niet weer vinden waar dat stond.
Ik meen dat er werd gezegd dat het 2 weken zou duren.

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk, ik weet dat het nu dus al een tijdje onderweg is. Het is later verscheept vanwege kerst, en het heeft een tijdje op de dock gestaan vanwege een import/export beleid van Bush. Ik kan daar niks aan veranderen. Als ik nu het schema langs het vorige houd, kom ik er op uit dat het in week 9 bij jullie moet zijn. Dit is niet iets wat ik weet maar wat ik schat. Ik hoop dat het zo duidelijk is en dit stukje text bevat alle belangrijke informatie uit mijn vorige berichtjes.

• Witlof
  • Nu online
Week 9 is eind februari begin maart. Duurt dus niet eens zo lang meer. Ben benieuwd, kan ik eindelijk die 'leen-'voeding terug brengen en mijn nieuwe PC volledig afwerken :)

Als het allemaal bij ispierings staat wens ik hem veel succes met het verdelen en verpakken van alle bestellingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Wat gebeurt er eigenlijk als bv een ccfl kapot aankomt bij ispierings thuis? En wat gebeurt er als een, bv weer een ccfl, kapot bij mij thuis komt?

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReseT schreef op 15 February 2003 @ 12:32:
Wat gebeurt er eigenlijk als bv een ccfl kapot aankomt bij ispierings thuis? En wat gebeurt er als een, bv weer een ccfl, kapot bij mij thuis komt?
Zoals eerder aangegeven is, heb ik van een aantal dingen een paar extra besteld voorals die kapot mochten zijn. Mocht ik deze niet hebben, dan worden ze gemerkt als doa, en dan wordt dat allemaal netjes geregeld.

Dit is ook een voorwaarde die je moet opgeven om een ia te mogen starten want anders mag je er nog geeneens een houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nog nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er nieuws zou zijn wordt dat echt wel door ispierings gepost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, geen nieuws, maar ik verwacht het ener deze dagen toch wel in de haven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem
  • Laatst online: 12-09 18:31

Daklem

Audio Nerd

laten we het hopen!, des te mooier als het over 2 weken op mijn deurmat zou vallen. dan zijn alle inkoopacties van mij binnen :P.. eindelijk wat modplezier :P

ennuh .. we willen natuurlijk wel pics zien van de spullen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal, zoals ik beloofd heb. net als in met de vorige ia, netjes foto's maken, en beter nog ik zal 24/7 inpakken tot alles ingepakt is, en het dan zo vlug mogelijk naar de post brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem
  • Laatst online: 12-09 18:31

Daklem

Audio Nerd

Verwijderd schreef op 19 February 2003 @ 21:23:
Ik zal, zoals ik beloofd heb. net als in met de vorige ia, netjes foto's maken, en beter nog ik zal 24/7 inpakken tot alles ingepakt is, en het dan zo vlug mogelijk naar de post brengen.
ik ben gewoon sprakeloos...

Ilja... alvast heel erg bedankt! :8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Nu online
24/7? Ik hoop niet dat het 7 dagen duurt voordat je alles ingepakt heb want je zal toch ook moeten slapen, eten en waarschijnlijk ook nog werken. Na geduldig gewacht te hebben de afgelopen week/weken kan een paar dagen langer ook nog wel ;)

* Witlof solliciteert niet om als laatste van deze IA alles te ontvangen maar bedoeld hiermee te zeggen dat Ilja geen 24 uur per dag 7 dagen per week als een gek alles moet inpakken :) 12 uur per dag en 7 dagen per week mag ook :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, maar daar bedoel ik mee dat ik net zolang door ga met in pakken tot alles klaar is, ook al duurt dat 2 dagen, geen probleem want ik heb al eerder 48 uur aan een stuk doorgewerkt zoals bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casejunkie
  • Laatst online: 23-08 14:58
Verwijderd schreef op 19 February 2003 @ 22:46:
nee, maar daar bedoel ik mee dat ik net zolang door ga met in pakken tot alles klaar is, ook al duurt dat 2 dagen, geen probleem want ik heb al eerder 48 uur aan een stuk doorgewerkt zoals bekend.
Wat een instelling!!!!!!!!

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

maar je hebt echt veel in te pakken.
het zijn over de 2100 pakjes (envelloppen)
en meer dan 200 mensen.

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

Verwijderd

Daar gaan we gewoon voor. Ik wil het gewoon binnen 3 dagen nadat het hier is bij jullie hebben.

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34

Tarin

Just plain weird.

Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 00:25:
Daar gaan we gewoon voor. Ik wil het gewoon binnen 3 dagen nadat het hier is bij jullie hebben.
En je kamer leeg hebben :).
(en gelijk heb je _/-\o_).

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Verwijderd

Afzenderstickertjes er ook nog op?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 01:34:
Afzenderstickertjes er ook nog op?
Ook die ja.

Maar nu zijn er weer een paar knurften die denken dat het binnen is.
Waar o waar heb ik gezegd dat het binnen is? Kunnen die gene die zin even citeren want ik ben erg benieuwd...

Verwijderd

Hmmm dus het is binnen? :+
Maar goed... Ik herriner me nog wel zo'n mod met zo'n fan die uit zo'n rooster van de airco kwam.... 25x25cm als ik me niet vergis :D
Als je alle fans stilzette, en alleen die aan, gingen de andere fans draaien door de luchtstroom die dat ding opwekte :D Daar gaat je pc wel van vliegen als je het mij vraagt :D
Check je mail, ik ben duidelijk genoeg geweest: AcouSE in "[ IA] Mega Inkoopaktie 67 produkten - deel 2"

[ Voor 36% gewijzigd door AcouSE op 21-02-2003 16:45 ]

Verwijderd

Uhm, waar heb jij het nu over als ik vragen mag?

Verwijderd

[EDIT]
offtopic reactie ff weggehaald.

Mito geeft Ilja dan nog maar een schouderklopje voor zijn inzet _/-\o_

<hr color=red><font color=red>Check je mail, ik ben duidelijk genoeg geweest: AcouSE in "[ IA] Mega Inkoopaktie 67 produkten - deel 2"</font>

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2003 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 17:37
Ik weet het ook weer off topic reactie maar ik heb ff plaatje van die huge ventilator opgesnord. :9

Fannetje?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp/964479556.jpg

Soory Ilja voopr het verneukenverklooien, maar ik vond hem dermate goed dat ik het wel ff moest posten.

Mocht het niet kunnen, dan alvast excuus. O-)

En Ilja valt het te bespreken dat als je ooit nog eens een ia houd dit "fannetje" meebesteld kan worden......... :+??
Check je mail, ik ben duidelijk genoeg geweest: AcouSE in "[ IA] Mega Inkoopaktie 67 produkten - deel 2"

[ Voor 30% gewijzigd door AcouSE op 21-02-2003 16:45 . Reden: typo ]

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
wat maakt het nou eigenlijk uit waar de spullen zich bevinden, ze komen er echt niet sneller door hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
Ze komen er inderdaad niet sneller door nee, maar ik denk dat de mensen gewoon duidelijk willen weten of alles nog goed gaat. De mensen die al betaald hebben willen natuurlijk wel op de hoogte zijn van de stand van zaken, en aangezien hier nu bijv. al 5 dagen niets is gezegd kan ik me voorstellen dat sommigen ongerust worden ofzo.....Dus; ist nei mogelijk om wat vaker updates te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er geen info is, is het ook lastig om het te geven he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
ik denk dat er altijd wel info is, al zijn het dingen van "het is bij de haven"of "heeft nu een tussenstop in engeland" ofzow/.....dan weten de lui ten minste dat er nog wat gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet alleen dat het uit Californië verscheept is, en onderweg naar hier is, ik verwacht het vandaag of morgen een keer, en meestal komt de [pakket]post hier rond half vier, dus als je dan 1x per dag dit topic checkt en geduld hebt, komt het wel goed. Zo waar als ik het zeg, ik verwacht het dus binnen enkele dagen, en je hoeft dit topic niet te schoppen om te vragen of het al binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Nu online
Aangezien het topic gesloten was dacht ik dat het her-opent werd zodra alles binnen was. Zie ik het topic weer voorbij komen, kijk ik, moet nog even geduld hebben.
Ach ja, heb nu een week vakantie ivm Carnaval en kan de eerste 4 dagen toch niets inbouwen in beschonken toestand :) Zou wel mooi zijn als ik na Carnaval nog in mijn vakantie alles af kon maken maar ik heb geleerd dat geduld een schone zaak is :P

Oh, en wat die info betreft, geen nieuws is toch goed nieuws? Of was het iets anders. In iedergeval hoeft er niet dagelijks gepost te worden dat het er (nog) niet is. Zeker niet als het onmogelijk is om te zeggen waar het zich op het moment bevindt. Mocht er iets bekend zijn willen we dat uiteraard wel weten maar ik denk dat dat dan ook wel gepost gaat worden :)
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.