keesjes : MUGGEZIFTER !!!
Anoniem: 62261
Ligt eraan wat jij op Laupro hebt ingevult.....gladiool schreef op 13 December 2002 @ 19:40:
ik begrijp nog iets niet, wordt de unit thuis gestuurd, of moet ik hem ergens ophalen?
woei !
mijn status op laupro klopt niet maar ik sta op de lijst
dus dat maakt niet uit...
* The System is blij
mijn status op laupro klopt niet maar ik sta op de lijst
* The System is blij
Anoniem: 68230
Er zit een gaatje in de zijkant. Daar stop je een spijker ofzo in en dan trek je aan die ring aan de achterkant. Dan schuift de hele kap er zo af.
Ik heb verzendkosten nederland ingevuld. Maar ik las dus wat over hem ophalen op een depot ofzo> Of komt ie aan mijn deur?Anoniem: 62261 schreef op 13 december 2002 @ 19:46:
[...]
Ligt eraan wat jij op Laupro hebt ingevult.....
Hij komt aan je deur, maar als je niet thuis bent komt hij terecht in een depot.gladiool schreef op 14 December 2002 @ 00:55:
[...]
Ik heb verzendkosten nederland ingevuld. Maar ik las dus wat over hem ophalen op een depot ofzo> Of komt ie aan mijn deur?
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
woei, dan krijg ik hem in de kerstvakantie als hij de gewone lijst verstuurd heeft, dan gaat hij de reservelijst verwerken
Ik hoop dat ie vrijdag aankomt... Voor mijn toetsen van komende week zou het anders wel eens funest kunnen zijn!
Ceci n'est pas une signature!
Ik heb ze ook. 
Vandaag in Amsterdam opgehaald, 1 heeft een 2,1GB die ander moet ik nog ff opentrekken...maar dat komt maandag wel.
Vandaag in Amsterdam opgehaald, 1 heeft een 2,1GB die ander moet ik nog ff opentrekken...maar dat komt maandag wel.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Rincewind, was dat mailtje al verstuurd naar mij?
Ik denk dat het gaat over verzendmethode's enzo? Sorry.
Ik denk dat het gaat over verzendmethode's enzo? Sorry.
[ Voor 47% gewijzigd door insan1ty op 15-12-2002 01:42 ]
Ik ben vandaag ook in A'dam geweest, maar ik had 'm al eerder opgehaald, alleen heb ik ze niet zien staan op de PC-Dumpdag..Gutteguttegut schreef op 14 december 2002 @ 20:21:
Ik heb ze ook.
offtopic:
Grmbl, vandaag een mobo'tje gekocht voor 10 euro waarvan werd gezegd dat ie werkte, maar hij werkt dus helemaal niet. Gelukkig werkt het mobo'tje van 5 euro weer wel. En argh, op het laatst zag ik nog een 16 bits PCMCIA DVD / MPEG-2 decoder kaartje voor 20 euro. Alleen kon je daar niet pinnen. Had 'm wel eens willen proberen met m'n Libretto.
Grmbl, vandaag een mobo'tje gekocht voor 10 euro waarvan werd gezegd dat ie werkte, maar hij werkt dus helemaal niet. Gelukkig werkt het mobo'tje van 5 euro weer wel. En argh, op het laatst zag ik nog een 16 bits PCMCIA DVD / MPEG-2 decoder kaartje voor 20 euro. Alleen kon je daar niet pinnen. Had 'm wel eens willen proberen met m'n Libretto.
Ze stonden ook niet tekoop, maar alleen voor de mensen die ze besteld hadden waren ze te krijgen.Toewan schreef op 14 december 2002 @ 22:23:
[...]
Ik ben vandaag ook in A'dam geweest, maar ik had 'm al eerder opgehaald, alleen heb ik ze niet zien staan op de PC-Dumpdag..
offtopic:
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Heb je mijn adres wijziging wel gehad? (ook naar me werk ipv thuis?)Rincewind schreef op 13 December 2002 @ 13:47:
[...]
Nee hoor, die is niet verdwaaldIk kan alleen mijn lokale mailbox niet openen maar dat komt op hetzelfde neer
(GRMBL... hele nieuwe install moeten doen....) Komend weekend wil ik gaan kijken wat er te redden is van mijn mail.
Ik had jouw mailtje al uitgeprint een tijdje terug dus ik denk dat het hetzelfde adres is maar ik zal het even nakijken vanavond.
Wanneer komt nou het verlossende woord dat ze morgen (= maandag) verstuurd worden
Anoniem: 6863
Hoe staat het eigelijk met de reserve-lijst?
is er nog een kansje op dat iemand iets krijgt (koopt)?
Ja hoor, er is een KANS dat mensen wat krijgen ja, al leek het een paar dagen geleden even andersAnoniem: 6863 schreef op 16 december 2002 @ 05:21:
Hoe staat het eigelijk met de reserve-lijst?
Maar ik vrees eigenlijk voor de mensen op de reserve-lijst, aangezien de betalingen al zijn gedaan en de bezorging vandaag of morgen aangeboden werd. Dit doet mij vermoedden dat dat allemaal is afgehandeld en dat er ook geen box'jes meer over zijn!
ja, maar de eerst 8 mensen die op het lijstje stonden van reserve krijgen volgende week het pakketje ofzo
Rincewind Ik heb je al een paar keer gemailed. Ik wil die box bij je komen ophalen. Laat maar weten wanneer ik langs kan komen. Ik neem dan ook het geld meeRincewind schreef op 13 December 2002 @ 13:47:
[...]
Nee hoor, die is niet verdwaaldIk kan alleen mijn lokale mailbox niet openen maar dat komt op hetzelfde neer
(GRMBL... hele nieuwe install moeten doen....) Komend weekend wil ik gaan kijken wat er te redden is van mijn mail.
Ik had jouw mailtje al uitgeprint een tijdje terug dus ik denk dat het hetzelfde adres is maar ik zal het even nakijken vanavond.
Anoniem: 52866
Haal mij maar van de reservelijst af..
Redenen:
- Niks meer van Rincewind gehoord sinds ik hem mijn email adres mailde
- Weinig van hem hier vernomen
- Ga morgen voor 3 weken ver weg op vakantie, en zal zodoende niets meer van mij kunnen laten horen, noch betalen, noch pakketje aannemen e.d.
Gr Eyeopener
Redenen:
- Ga morgen voor 3 weken ver weg op vakantie, en zal zodoende niets meer van mij kunnen laten horen, noch betalen, noch pakketje aannemen e.d.
Gr Eyeopener
Niet zo negatief, hij gaat er gerust wel mee accoord als je hem 3 weken later ontvangt en betaald.Anoniem: 52866 schreef op 16 December 2002 @ 18:12:
Haal mij maar van de reservelijst af..
Redenen:
Gr Eyeopener
Ik dacht dat die zaterdag op de post gingen?Djeen schreef op 16 december 2002 @ 19:50:
zijn de belgjes nu al verstuurd ???
ik ook, maar kwas nie zeker, ik hoopte hem tegen vandaag te hebben, maar dit was niet zo.Dus...ff'en vragen op forum
[ Voor 10% gewijzigd door Djeen op 16-12-2002 20:23 ]
Falcon_10: Heb je nu de pakjes van de belgjes al verstuurd 
Heb je sinds vrijdag ook niet meer gezien...
* The Dud3 wordt paranoia
[ Voor 37% gewijzigd door The Dud3 op 16-12-2002 20:26 ]
The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
Update:
- De pakketten zijn verstuurd. Het grote woord is eruit: de pakketten zijn verstuurd
Iedereen die op de eerste lijst stond krijgt morgen of woensdag een pakket aan de deur.
- Iedereen die op de reservelijst staat: nog even geduld a.u.b. Ik wil eerst de eerste lichting afhandelen en dan zijn jullie aan de beurt. Waarschijnlijk eind van deze week.
- Iedereen die nog af moet halen, graag even melden a.u.b.
- Xilebo: jij bent niet vergeten
- De pakketten zijn verstuurd. Het grote woord is eruit: de pakketten zijn verstuurd
- Iedereen die op de reservelijst staat: nog even geduld a.u.b. Ik wil eerst de eerste lichting afhandelen en dan zijn jullie aan de beurt. Waarschijnlijk eind van deze week.
Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees
woei, dan krijg ik hem dus volgende week maandag of dinsdag??
Rincewind schreef op 16 December 2002 @ 20:57:
Update:
- De pakketten zijn verstuurd. Het grote woord is eruit: de pakketten zijn verstuurdIedereen die op de eerste lijst stond krijgt morgen of woensdag een pakket aan de deur.
Geweldig! Duimen dat de postbode morgen langskomt!
Fun while it lasted: World Community Grid!
Onder voorbehoud wel ja. E.e.a. afhankelijk van mijn drukte de komende dagen.Newjersey schreef op 16 December 2002 @ 21:00:
woei, dan krijg ik hem dus volgende week maandag of dinsdag??![]()
![]()
![]()
Geeft de NPD eigenlijk ook een de buren bij eventuele afwezigheid, want Rincewind heeft per ongeluk mijn thuisadres ipv werk ingevult.....
Uhm ik kreeg nog een mailtje?Rincewind schreef op 16 December 2002 @ 21:04:
[...]
Onder voorbehoud wel ja. E.e.a. afhankelijk van mijn drukte de komende dagen.
Is die van mij nou niet verstuurd?
* insan1ty zit hier in spanning af te wachten, kon vannacht al niet slapen
Resultaat: 5 uur te laat, 3uur nablijven
Dat doe je goed, dat is 2 uur winst! 
Maaruh, niet slapen van een PC?
Maaruh, niet slapen van een PC?
The_Dud3 schreef op 16 december 2002 @ 20:25:
ben benieuwd of er ook voor nr 14 op de reservelijst nog wat over is 
wel hetzelfde probleem Eyeopener...nou ga ik alleen geen 3 maar 2 weken weg...
wel hetzelfde probleem Eyeopener...nou ga ik alleen geen 3 maar 2 weken weg...
met een hamer past alles
@ Rincewind, ik heb het probleem waarschijnlijk al met de NPD zelf opgelost, ze proberen of ze het vandaag kunnen oplossen, als het goed is komen ze evengoed al langs, dan vis ik hem er wel uit.
Voor de anderen, ze komen echt vandaag!!! NPD heeft mijn zending in ieder geval bevestigd!!
Voor de anderen, ze komen echt vandaag!!! NPD heeft mijn zending in ieder geval bevestigd!!
WOOTT BOXJE BINNEN!!! Was net op tijd voor de NPD 
DANK U RINCEWIND
_/-\o__/-\o__/-\o_
DANK U RINCEWIND
Is dat de TNT die het komen brengen?
Want er stond en wagen voor de deur en mijn hart ging sneller bonken
Hij rijd weer weg
Whoeiiiiiiiiiiii hijs binnen.....badankt Rincewind
Want er stond en wagen voor de deur en mijn hart ging sneller bonken

Hij rijd weer weg
Whoeiiiiiiiiiiii hijs binnen.....badankt Rincewind
[ Voor 82% gewijzigd door Flex op 17-12-2002 14:31 ]
Heb um ook net ontvangen van de NPD
En er zit zelfs ook nog een euro stekker bij
Rincewind, harstikke bedankt
Eat my shorts !
Mijne is ook binnen, NPD ook bedankt!!!
Maar natuurlijk een applausje voor Rincewind (Keesjes dacht dat het kleine doosjes waren
)
En met een netsnoer, helemaal geweldig!!!
(Mijne is trouwens geheel compleet......)
Maar natuurlijk een applausje voor Rincewind (Keesjes dacht dat het kleine doosjes waren
En met een netsnoer, helemaal geweldig!!!
(Mijne is trouwens geheel compleet......)
woei, nog ongeveeer een weekje voordat ik het boxje krijg
[ Voor 13% gewijzigd door Newjersey op 17-12-2002 14:41 ]
DING DONG (ok... TRING)... ik naar de deur... grote doos... SIEMENS... JAAA :D:D:D

Wederom een Hartelijk applause!
Maar ik was net aan het leren voor een nogal belangrijke toest
Mwough, moet kunnen om even een uurtje te stoppen, of meer
Wederom een Hartelijk applause!
Maar ik was net aan het leren voor een nogal belangrijke toest

Mwough, moet kunnen om even een uurtje te stoppen, of meer
Woei * Sine heeft ook 2 boxjes binnen 
maar wat een dozen zeg
waar heb je 100 van die dingen gelaten ?
maar wat een dozen zeg
Anoniem: 50944
Yesssss, hijs binnen (vanochtend al maar had geen tijd meer gehad om het te melden) 
Enne Rincewind bedankt voor het netsnoer en de batterijen!!!
Enne Rincewind bedankt voor het netsnoer en de batterijen!!!
Ik heb hem ook binnen 
DAMN wat een doos
ik dacht echt dat er een foutje gemaakt was en dat ik er 10 gekregen had
DAMN wat een doos
ik dacht echt dat er een foutje gemaakt was en dat ik er 10 gekregen had
[ Voor 47% gewijzigd door Bramster op 17-12-2002 15:41 ]
En de belgen hebben nog steeds nietsThe_Dud3 schreef op 16 december 2002 @ 20:25:
[ Voor 4% gewijzigd door The Dud3 op 17-12-2002 15:43 ]
Kort antwoord: Nee & kan nietAnoniem: 47886 schreef op 17 December 2002 @ 15:19:
Kleine korte vraag :
Nog te bestellen ?
Hoe kom ik op de reserve lijst ?
Heb ik alles in huis (had nog even voor de zekerheid gecontroleerd), bakje komt binnen, ik wil Win 98 gaan instaleren... Heb ik geen verloopstekkertjes meer voor de stroom... alleen maar die van 1 naar 1 gaan. Zo even vragen of mijn broer er geen heeftliggen en anders modden we 1, maar tja... toch irritant!
Edit: Zie ik nu dat er een stroomaansluiting zit op het stuk wat je eraf haalt zeg maar... het wordt denk ik tijd voor:
Edit: Zie ik nu dat er een stroomaansluiting zit op het stuk wat je eraf haalt zeg maar... het wordt denk ik tijd voor:
[ Voor 17% gewijzigd door vehpol op 17-12-2002 16:06 ]
Dank rincewind !!
EN nu een snelle aansluitcurses
EN nu een snelle aansluitcurses
Proud member of Tacopsclan [CLS]
Sebje meldt zich om een box bij Rincewind thuis op te komen halen
Ik heb nog nix 
Hopelijk komt bij vandaag wel, want morgen is er niemand thuis waarschijnlijk en dan mag ik weer naar Rotterdam
Hopelijk komt bij vandaag wel, want morgen is er niemand thuis waarschijnlijk en dan mag ik weer naar Rotterdam
kwam vandaag thuis . . . weer niets, zijn de Belgen al verstuurd ????
ik heb ze binnen !
alleen kan ze niet echt werkend krijgen, krijg een blauwe scherm met keuzes en als ik op exit druk blijft ie haken... en ik weet de bios password niet... maar ik zal ff in die andere topic kijken, misschien dat ik daar meer kan vinden...
Tnx Rincewind, het heeft even geduurd maar ik heb ze binnen
alleen kan ze niet echt werkend krijgen, krijg een blauwe scherm met keuzes en als ik op exit druk blijft ie haken... en ik weet de bios password niet... maar ik zal ff in die andere topic kijken, misschien dat ik daar meer kan vinden...
Die van mij zijn er ook, 
Weet iemand toevallig de pincodes van de chipkaarten die erbij zitten?
Weet iemand toevallig de pincodes van de chipkaarten die erbij zitten?
heeeeeyyy! thanks! kheb ze ook binnen!
wel grote dozen zeg, zeker als je er 4 hebt
wel grote dozen zeg, zeker als je er 4 hebt
Tijdens opstarten op F5 drukken, kom je in veilige modus en map bootdisk renamen naar boot_disk ofzo, en dan opnieuw opstarten en opgelost....The System schreef op 17 december 2002 @ 21:48:
ik heb ze binnen !
Anoniem: 69375
aan de belgjes : sorry, boksjes nog niet verzonden. Het een en ander tussengekomen totnutoe, en ga nog de rest van de week drukke dage hebben op werk
Sorry.
Ga proberen om ze zaterdag in orde te krijgen.
Derstrakke is er nog iemand zijn bokje hier komen afhalen. Dus jullie moeten niet ongerust zijn dat ik samen met de bakjes met de nooderzon ben verdwenen.
Ik ga zeker men best doen dat jullie ze nog voor kerst hebben !
In elk geval sorry dat het zo eventjes duurt.
Derstrakke is er nog iemand zijn bokje hier komen afhalen. Dus jullie moeten niet ongerust zijn dat ik samen met de bakjes met de nooderzon ben verdwenen.
Rincewind, update je status op laupro.nl ook nog even
dan kan ik tenminste straks vol trots aanvinken dat ik het boxje ook ontvangen heb!!
Signature van nature
Anoniem: 69375 schreef op 17 December 2002 @ 22:50:
...
...
Dat betekent dus 1 week vertraging
Nu ja, als het niet anders kan...
[ Voor 47% gewijzigd door The Dud3 op 17-12-2002 23:13 ]
Anoniem: 71051
Yezz keb m ook binnen,
gaaf ding joh.
Ben er nog niet echt mee bezig geweest niet echt veel tijd voor maar hij ziet er zeer cewl uit
tnx Rincewind
gaaf ding joh.
Ben er nog niet echt mee bezig geweest niet echt veel tijd voor maar hij ziet er zeer cewl uit
tnx Rincewind
oh, fak man, jammer moet nu nog een week wachten. (had gehoopt dat ik het nu ging krijgen want vandaag heb ik min laatste 2examens)
Ehm... Hoe weet jij dat ? Ik ben nog aan het uitzoeken hoeveel er over zijn en wellicht dat het nog kan. Vragen kan geen kwaadvehpol schreef op 17 December 2002 @ 15:54:
[...]Kort antwoord: Nee & kan niet
Welke status ? Zover ik kan zien heb ik alles bijgewerkt.Sircuri schreef op 17 December 2002 @ 22:53:
Rincewind, update je status op laupro.nl ook nog evendan kan ik tenminste straks vol trots aanvinken dat ik het boxje ook ontvangen heb!!
Dat was ikke!Anoniem: 69375 schreef op 17 december 2002 @ 22:50:
aan de belgjes : sorry, boksjes nog niet verzonden. Het een en ander tussengekomen totnutoe, en ga nog de rest van de week drukke dage hebben op werkSorry.
Bakje direct aangesloten, maar nog niet voorbij bios geweest, eerst daar wat zitten prutsen.
Ik heb wel maar een 1.6gig-schijfje, spijtig, zal ik hier op't werk nog een dikkere
moeten zoeken.
De organisator heeft de producten verzonden ?Rincewind schreef op 18 december 2002 @ 09:11:
[...]
Welke status ? Zover ik kan zien heb ik alles bijgewerkt.
dat kan je oo knog aanpassen
Heb de mijne ook binnen, bedankt voor de snelle afhandeling
1 van mij heeft iig een 2.1 GB, de andere zit nog netjes in de doos
dubbeldpost
[ Voor 93% gewijzigd door Xplosive op 18-12-2002 09:33 ]
Ja, dat weet ik maar ik weet nog niet of iedereen het c-boxje al heeft ontvangen. Dus mijn suggestie is dat iedereen dat zelf aanpast. Of kan dat niet ?DrNizeGuy schreef op 18 December 2002 @ 09:20:
[...]De organisator heeft de producten verzonden ?
dat kan je oo knog aanpassen
Deelnemer heeft betaald ?
De organisator heeft betaling bevestigd ?
De organisator heeft je bestelling ingepakt ?
De organisator heeft de producten verzonden ?
Deelnemer bevestigt de ontvangst ?
Ahum... je hebt helemaal gelijk. Had ik even overheen gelezen. Het is nu aangepast dus iedereen kan de status op 'ontvangen' zetten.insan1ty schreef op 18 december 2002 @ 10:31:
Deelnemer heeft betaald ?
Anoniem: 29958
Heb je mijn geld nog niet ontvangen ? ID 2389 ? is wel al lang afgeschreven bij mij, en je naam en rekening klopt ook op afschrijving.Rincewind schreef op 18 December 2002 @ 09:11:
[...]
Welke status ? Zover ik kan zien heb ik alles bijgewerkt.
Kan je dit checken, please ?
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 29958 op 18-12-2002 14:01 ]
Sjeck jor meelAnoniem: 29958 schreef op 18 December 2002 @ 13:12:
[...]Kan je dit checken, please ?
Rincewind,
Ik heb me 17 nov ingeschreven voor zo'n siemens kastje. Is het nog mogelijk om die bij jouw op te halen en direct te betalen?? Ik heb al is een mail gekregen van je dat dat kon, maar heb verder niets meer gehoord. Graag hoor ik nog wat van je.
Mijn gegevens bij laupro iz:
IA 164 D 3640 U 2379 Selected marc.vliet-van@siemens.nl
Trouwens wat een grote dozen zeg, ik moest ze vandaag ophalen omdat ik gisteren niet thuis was, en moest alles kwijt in mijn kleine auto, en die chauffeurs maar lachen 
Ik dacht dat het mini pc's waren
Ik dacht dat het mini pc's waren
yeah, de bel gaat. ik ga kijke: iemand met een pakje!!!
dus ik ren naar de deur: was t een kerstpaket voor mn moeder
Anoniem: 50944
Hehe ik heb em al up and running met 256 werkende mb-rammetjesDrNizeGuy schreef op 18 december 2002 @ 15:17:
yeah, de bel gaat. ik ga kijke: iemand met een pakje!!!
oke dan
maar heb je misschien een nummer ofzow dat je kan kijken hoever hij is?
^!@#$)(*)(*#**@(@(@(@!!, klote NPD
Staan ze dinsdag hier voor de deur omdat Rincewind dat ding naar het verkeerde adres heeft gestuurd, niemand thuis uiteraard.
Gebeld dat ze em woensdag komen brengen komen die hufters niet.
En ik ga em echt niet in Rdam ophalen.
Ze komen volgens mij 3 maal...... (En vraag anders je buurman ff, als je de NPD opbelt en vraagt of ze hem bij hem afleveren is het ook goed, ze zijn niet zo moeilijk)_-= Erikje =-_ schreef op 18 December 2002 @ 22:11:
^!@#$)(*)(*#**@(@(@(@!!, klote NPD
Staan ze dinsdag hier voor de deur omdat Rincewind dat ding naar het verkeerde adres heeft gestuurd, niemand thuis uiteraard.
Gebeld dat ze em woensdag komen brengen komen die hufters niet.
En ik ga em echt niet in Rdam ophalen.
Okay, 2 boxjes in goede orde (dinsdag al) ontvangen, bedankt Rincewind! Petje af!
Voor m'n ervaringen met (1 van de) boxjes, check dit.
Voor m'n ervaringen met (1 van de) boxjes, check dit.
kannonen, wat een GROTE doos voor zo'n klein kastje
Ey rincewind: ga je de pakketjes van de reservelijst morgen versturen?
Box is binnen.... wat een enorme doos man.... kreeg hem amper meegezeuld vanuit de postkamer naar mijn afdeling op het werk.... 
Rincewind 
ps. Er zit geen blaadje bij (die handleiding) dus ook geen Serienummer voor windows 95..... wat moet ik nu doen
ps. Er zit geen blaadje bij (die handleiding) dus ook geen Serienummer voor windows 95..... wat moet ik nu doen
[ Voor 28% gewijzigd door Sircuri op 19-12-2002 18:54 ]
Signature van nature
Zoek en gij zult vinden.....Sircuri schreef op 19 december 2002 @ 18:53:
Box is binnen.... wat een enorme doos man.... kreeg hem amper meegezeuld vanuit de postkamer naar mijn afdeling op het werk....
Rincewind
blaadje? je kent toch wel een nummer uit je hoofd? ik ken persoonlijk een aantal nummers voor win95 win98 winme && xp uit me hoofd (sick ik weet het
)
jawel.. maar ik dacht dat er bij elke siemens box een origineel serie nummer zat.... toch?
Signature van nature
OMG!_-= Erikje =-_ schreef op 19 december 2002 @ 20:01:
blaadje? je kent toch wel een nummer uit je hoofd? ik ken persoonlijk een aantal nummers voor win95 win98 winme && xp uit me hoofd (sick ik weet het)
Ik heb via de andere topic ontdekt dat bij de IA geen a4'tjes bijgeleverd zijn.

Gelukkig had ik nog een originele liggen.

[ Voor 3% gewijzigd door Fire69 op 19-12-2002 22:03 ]
FCKGW... kennem uit mn hoofd, win98, officexp, etc_-= Erikje =-_ schreef op 19 december 2002 @ 20:01:
blaadje? je kent toch wel een nummer uit je hoofd? ik ken persoonlijk een aantal nummers voor win95 win98 winme && xp uit me hoofd (sick ik weet het)
keygen nodig?
Anoniem: 69375
voor de belgjes : ik heb gister men verlof van volgende week kunne vastlegge, dus de boksjes gaan zobizo dit weekend of volgende week de deur uit 
Dus met beetje geluk staat er met Kerstmis iemand aan jullie deur, met een megapakje voor je
Dus met beetje geluk staat er met Kerstmis iemand aan jullie deur, met een megapakje voor je
Rincewind, bent gij al toe aan de reserve lijst ??
Zag namelijk dat het geld al afgeschreven was, dus dat het op je bankrekening (hoort te) staat. All I want for XMAS is een C_BOX
Zag namelijk dat het geld al afgeschreven was, dus dat het op je bankrekening (hoort te) staat. All I want for XMAS is een C_BOX
Woei ik heb hem opgehaald
. Die doos is inderdaad veel groter dan ik verwacht had voor zo'n klein kastje, ik was hem op de fiets gaan halen
(3 km lopen op de terugweg want fietsen was echt niet te doen met zo'n doos).
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
vandaag kwam de bel.. ik sprinten naar de deur.. pakketje.. was het voor m'n zusje
een of andere cdspeler
na, ik hoop dat Rincewind de kastjes van de reservelijst vandaag gaat versturen
Zo ik heb mijn kastje binnen. Twee weken lekker de tijd om te spelen en te testen.
Ik heb contact gehad met een oud collega die aan het center parcs project heeft gewerkt. Hij zou nog effe kijken naar tools/software/data die ik eventueel kan gaan gebruiken.
Ik heb contact gehad met een oud collega die aan het center parcs project heeft gewerkt. Hij zou nog effe kijken naar tools/software/data die ik eventueel kan gaan gebruiken.
pfff, ik kan het niet meer laten om te wachten,
weet er iemand het adres van falcon_10 en/of telefoon nummer (maybe ga ik ze morgen dan ophalen)
weet er iemand het adres van falcon_10 en/of telefoon nummer (maybe ga ik ze morgen dan ophalen)
djeen : check u mailbokske
-| Hit it i would ! |-
Dit topic is gesloten.