[PC] Fifa 2003 problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
OK, eindelijk heb ik hem (fifa 2003) en er was beloofd dat er meer videokaarten zouden worden ondersteund maar nee hoor, ik heb precies dezelfde problemen als met de demo: na het opstarten een zwart scherm en een muiszandlopertje en daarna gebeurt er niets meer (resetten is de enige oplossing). In de "read me" staan geen problemen met de Ati-radeon kaarten beschreven. Het moet haast wel de videokaart zijn want op een systeem met een Asus GF2 de Luxe kreeg ik de demo wel aan de praat.
Systeemconfiguratie:
MSI KT3
Windows ME
Ati Radeon 8500
DirectX 8.1
De meest recente viatech drivers
De meest recente ati-drivers

Weet er iemand raad? Ik wil dit spel erg graag spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb hier hetzelfde probleem, hangt ook :|

specs:
EPoX 8K3A
amd athlon xp 1700+
256mb ddr 333
hercules 3d prophet 9700 pro
direct x 8.1 ook

en nieuwste drivers geinstald

draai winxp pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet allemaal opgelost zijn eigenlijk. Ik heb een 8MB videokaart en hij werkt probleemloos ( 3Dfx Voodoo3 2000) Maar ik heb natuurlijk waanzinnig slecht beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

ik heb m dus uit de winkel, maar als ik de autorun draai (of setup.exe) zit ie heel ff in me Task Manager en daarna issie pleitte en er wordt geen setup opgestart ofzo , dus kan m zo niet installen, ik heb Win98SE en dit heb ik nog nooit meegemaakt, wat moet ik hiervoor updaten????

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GandalfTheGrey schreef op 27 oktober 2002 @ 11:59:
ik heb m dus uit de winkel, maar als ik de autorun draai (of setup.exe) zit ie heel ff in me Task Manager en daarna issie pleitte en er wordt geen setup opgestart ofzo , dus kan m zo niet installen, ik heb Win98SE en dit heb ik nog nooit meegemaakt, wat moet ik hiervoor updaten????
Format C: })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

Niet slim om als newbie (om het woord n00b maar niet te gebruiken) zulke dingen te gaan roepen |:( ... overigens heeft dat zowiezo geen nut, n00b of niet :P

Mother, will they like this song?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
Moet allemaal opgelost zijn eigenlijk. Ik heb een 8MB videokaart en hij werkt probleemloos ( 3Dfx Voodoo3 2000) Maar ik heb natuurlijk waanzinnig slecht beeld.
Tsja, dan snap ik er dus niets meer van want van die kaart staat in de "Read Me" dat ie juist niet is ondersteund.

Verder nog gevonden in de "Read Me":

13. Opmerkingen over ondersteunde grafische kaarten

Aanbevolen chipsets

ATI Radeon Series, Matrox G550, Matrox Parhelia, NVIDIA Quadro, NVIDIA GeForce2, NVIDIA GeForce2 MX, NVIDIA GeForce3, and the Nvidia GeForce4.

Andere ondersteunde chipsets

• 3D graphics accelerators gebruik makend van NVIDIA Quadro, NVIDIA Riva TNT, NVIDIA Riva TNT2 (Ultra), Matrox G400, Matrox G450, KYRO, KYRO II, KYRO III, SIS 315, SIS Xabre, Intel i810.

Ik hoop nogmaals dat er snel een oplossing komt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hem nu aan het werk :P er stonden op de cd van lord of the rings drivers voor de radeons :P die geinstald en werkt perfect :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

Ik heb ook problemen met fifa :P Ik kan nergens kiezen tussen arcade en simulation terwijl ik dat hier wel lees dat sommige mensen dat wel kunnen... kan er iemand ff een screenie maken van waar hij of zij dat instelt ? en diegenen die dat kunnen instellen, hebben die fifa in de winkel gekocht of hebben ze em van het internet 'gekocht' ?

Mother, will they like this song?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
OK, ik heb dus een nieuwe videokaart gekocht, terug naar nvidia. Aanvankelijk leek hij het daarmee te doen, de eerste keer maar daarna, de tweede keer, crashte hij weer zoals ik mijn post bovenaan deze draad heb gepost.

Dat was het slechte nieuws, het goede nieuws is en tevens de oplossing van mijn probleem en misschien ook wel voor een aantal andere mensen: Fifa 2003 zoekt vlak na het opstarten contact met internet!! Dat gebeurt in de Fifa serie, volgens mij al, vanaf Fifa 2001.
OK, dit wetende krijg je dus een probleem als je een firewall hebt draaien die toestemming moet geven om contact te maken met internet (zoals Zonealarm).

De oplossing voor Zonealarm (laatste versie): voeg de fifa2003.exe toe aan de programma's die contact zoeken met internet. Het maakt dan verder niet uit of je hem toestemming geeft of niet, zolang Zonealarm maar geen "popup" geeft.

Dat was het, ik hoop dat dit ook het probleem van andere mensen oplost, ik speel nu al een paar dagen probleemloos dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyGilmore
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-05 23:21

HappyGilmore

Hits it over the highway ...

<oplossing was al gegeven>
Ik lees niet meer zo goed 8)7

[ Voor 87% gewijzigd door HappyGilmore op 02-10-2003 18:06 ]

Pagina: 1