Loop ik gisteren de Belcompany binnen.... Vraag ik naar de vodafone actie en zeg dat het me alleen om de telefoon gaat.
Verteld de verkoopster mij dat ik dan beter voor KPN kan gaan! En wat blikjt het is waar!!!!
Ik heb nu dus voor €212,8 een T68i!!!!!!!!!
En ik lees net op de KPN site dat switchen bij zo'n premium abo zelfs gratis zou zijn. Ik heb een mail gestuurd naar KPN om daar informatie over te krijgen.....
En ik kreeg ook nog eens een vriendelijke glimlach van de verkoopster
Hulde voor deze actie
ps. Ik heb hier een apart topic voor gemaakt, want als het in de andere vodafone actie-topic zou staan, dan lezen denk ik weinig mensen het. En ik wil dit natuurlijk niemand onthouden.....
Verteld de verkoopster mij dat ik dan beter voor KPN kan gaan! En wat blikjt het is waar!!!!
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| 6 maanden premium abo 6x13,95 = 83,7 EUR 18 maanden economy abo 18x8,95 = 161,1 EUR aansluitkosten 0,- EUR kosten t68i,- 0,- EUR wisselkosten abo 18,- EUR factuurkorting - 50,- EUR + ------------------------------------------------------- 212,8 EUR |
Ik heb nu dus voor €212,8 een T68i!!!!!!!!!
En ik lees net op de KPN site dat switchen bij zo'n premium abo zelfs gratis zou zijn. Ik heb een mail gestuurd naar KPN om daar informatie over te krijgen.....
En ik kreeg ook nog eens een vriendelijke glimlach van de verkoopster
Hulde voor deze actie
ps. Ik heb hier een apart topic voor gemaakt, want als het in de andere vodafone actie-topic zou staan, dan lezen denk ik weinig mensen het. En ik wil dit natuurlijk niemand onthouden.....