Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Hoe kun je flushen als je achter een proxy zit. Welke bestanden moet je anders kopieeren naar je laptop voor thuis??
Verwijderd
Hold your horses! Ben bezig met een proxy schrijven, denk dat ik morgen de eerste release kan doen (ik ga nu slapen iig
)
Wat je wel moet kunnen:
- beheer over de proxy
- vanaf de proxy full-access toegang tot de cliënts op het netwerk...
Ik weet het; is niet alles, maar Rome is ook niet in 20 seconden gebouwd...
Wat je wel moet kunnen:
- beheer over de proxy
- vanaf de proxy full-access toegang tot de cliënts op het netwerk...
Ik weet het; is niet alles, maar Rome is ook niet in 20 seconden gebouwd...
Werk je samen met Stephen hier aan Floppus ??
Verwijderd
Hoi. van eccp naar muon..
Waar kan je (lokaal) een beetje zien wat de stats zijn. En is er al een proxy alla inuendo eccp proxy ?!?
Waar kan je (lokaal) een beetje zien wat de stats zijn. En is er al een proxy alla inuendo eccp proxy ?!?
Lokaal kan je zien hoeveel particles je al hebt en welke yield ze hebben in Muon monitor (link staat hierboven al in het topic geloof ik) Bij mijn weten is er nog geen tooltje dat automatisch uitrekent hoeveel particles er in de stats zullen verschijnen (al is het vast niet moeilijk om te maken vanuit de results.txt als je kan proggen)Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 18:10:
Hoi. van eccp naar muon..
Oeh ... jawel ... de muonmonitor.exe ...Duracell schreef op 24 oktober 2002 @ 18:20:
[...]
Lokaal kan je zien hoeveel particles je al hebt en welke yield ze hebben in Muon monitor (link staat hierboven al in het topic geloof ik) Bij mijn weten is er nog geen tooltje dat automatisch uitrekent hoeveel particles er in de stats zullen verschijnen (al is het vast niet moeilijk om te maken vanuit de results.txt als je kan proggen)
Maar waar heb ik die ook al weer vandaan gevist ...
Ergens in 1 van de postings van de daily posts.
Hier kan je hem vinden: Muon Monitorzephyer schreef op 24 oktober 2002 @ 18:25:
[...]
Oeh ... jawel ... de muonmonitor.exe ...
Maar waar heb ik die ook al weer vandaan gevist ...
Ergens in 1 van de postings van de daily posts.
http://users.pandora.be/d...onMonitor/MuonMonitor.exeinquestos schreef op 25 oktober 2002 @ 01:12:
[...]
Is hiervandaan niet meer te downloaden..... Kan iemand 'm ff uploaden?
Verwijderd
Zo ik doe ook mee, heb 3 pc's ff een dagje laten draaien.
Heb net de resultaten verzonden morgen is kijken of het wat is
Heb net de resultaten verzonden morgen is kijken of het wat is
ik ben er net achter gekomen dat Muon Monitor niet werkt als je hem in een dir in je Program Files zet. waarschijnlijk pakt hij de spatie niet ofzo. ik heb hem nu alleen in een dir Muon in de root staan en alles draait prima 
edit:
alleen zegt de monitor dat hij de cpu maar voor 90% gebruikt. echter als ik bij de taskmanager kijk, neemt hij toch alles wat er is. raar
alleen zegt de monitor dat hij de cpu maar voor 90% gebruikt. echter als ik bij de taskmanager kijk, neemt hij toch alles wat er is. raar
Van klussen krijg je grijze haren
Verwijderd
Ja en Nee; ik heb een aantal malen met hem gepraat over het project, de client, de mogelijkheden, beveiliging, proxy's, draaien als service enz...Jive schreef op 24 oktober 2002 @ 16:20:
Werk je samen met Stephen hier aan Floppus ??
Daaruit is gekomen dat hij zich meer bezig wil houden met de core-business (letterlijk in dit geval
Dus zodoende... Begonnen met het schrijven van een very simple versie, en daarna aan de hand van de reacties een soort van .plan op zijn forum gepost.
Als het allemaal zo mooi wordt als ik hoop, zal de proxy ook als officiele software op zijn site komen te staan. (Uiteraard met DPC credits
Wat bedoel je met een proxy ? alleen de files doorsturen op verschillende manieren, of doel je hier op stats ?
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Combi?DukeBox schreef op 28 oktober 2002 @ 19:25:
Wat bedoel je met een proxy ? alleen de files doorsturen op verschillende manieren, of doel je hier op stats ?
Verwijderd
Kijk maar op zijn site; daar heb ik het verhaal al uitgewerkt, en misschien lijk ik wel op een tiknicht, maar.... ehr.... laat ook maar...
link ?Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 21:24:
Kijk maar op zijn site; daar heb ik het verhaal al uitgewerkt, en misschien lijk ik wel op een tiknicht, maar.... ehr.... laat ook maar...
Gefeliciteerd met de nieuwe best muon % van DPC

Verwijderd
heb het net geinstalleerd, het bevalt me wel. Leuk s=dat er ieder uur stats zijn.
Wat bij betreft het nieuwe DPC project!
Wat bij betreft het nieuwe DPC project!
Wat zijn die minpunten bij muon steeds
Als ik dat zou weten... iedere keer na 0:00 hebben opeens teams minder punten e.d.