Toon posts:

knoppen telefoon afstandbedeining

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een draadloze telefoon van philips het probleem is dat de opname knop na een keer of 20 bijna niet meer werkt, moet zeer hard worden ingedrukt.
het advies wat ik kreeg is om het koolstof gedeelte van het knopje even over een velletje papier te schurenen en printje schoon te maken, dit werkt weer voor een keer of 20 maar de koolstoflaag op het knopje wordt steeds dunner. wie weet een betere oplossing ??

Vr. Gr.

Verwijderd

En klein stukje folie papier erop plakken.
Er bestaat ook een reparatie setje voor dit probleem, maar probeer maar het eerste.

Verwijderd

Ik heb zelf een van een knop die ik niet vaak gebruik de koolstofpad afgesneden en die op de opnameknop geplakt :)

Verwijderd

Philips Onis toevallig? Same here :(

Wij hebben hem al een aantal keer uit elkaar gehaald en GOED schoongemaakt.

[edit]
en dat hielp tijdelijk btw :)

Verwijderd

Ik heb geen Onis, wel Philips. Maar tis gewoon een feit dat het stukje koolstof eraf slijt, met name bij de knoppen die je het meest gebruikt.

Verwijderd

ik heb thuis ook de onis 2 ik heb er met pritt een stukje alu foli erachter geplakt en sinds dien topie en dat is nu meer dan 2 jaar geleden.

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05 21:45
Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 22:13:
ik heb thuis ook de onis 2 ik heb er met pritt een stukje alu foli erachter geplakt en sinds dien topie en dat is nu meer dan 2 jaar geleden.
of soldeer een schakelaartje op de plek van t knopje
:)
werkt ook

Verwijderd

Krijg je zo'n vette oldskool phone LOL

Verwijderd

Ik bedoelde trouwens ook aluminium folie.

Verwijderd

Topicstarter
klopt het is een onis met antwoordapparaat, ga het met folie proberen.
hattelijk dank

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 05:42:
klopt het is een onis met antwoordapparaat, ga het met folie proberen.
hartelijk dank
Pagina: 1