Het grote Warcraft III topic deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.906 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja blizzard vind tower rush een rechtmatige strategy dus waarom zouden ze dat veranderen.
Het gebeurde al in war2 en in star craft.
Wel veel dingen verandert nu maar hopen dat het nog beter geworden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 22:30

Mandor

Lord of Chaos

Crap, de Archmage heeft geen unlimited mana meer :( Voor de rest vind ik de changes wel cool... vooral die irri uiltjes van huntresses zijn nu makkelijker aan te pakken, vind ik een heel goed idee ;)

And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net effe undead gespeeld en fokking hell wat is die lich fijn geworden zeg... voorheen vond ik het de zwakste hero van het spel, maar nu zeker een van de sterkere. :)
Autocast frost armor r0x :) ... jammer, want nu zal ik veeel minder de dreadlord gaan pakken, wat ik toch de gaafste hero vind van het stel (maar nu dus niet meer de interessantste van Undead)

Death Coil is wel heel erg improved indeed. kweenie of dat zo lang zal blijven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 00:10:
Death Coil is wel heel erg improved indeed. kweenie of dat zo lang zal blijven. :)
Death Coil improved??? WTF? Ik heb daar niks over gelezen.

Maar ik neem altijd DK en dan DL meestal of Lich.

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
ik speelde net een game voor ut slapen gaan en tot mijn verbazing kost coil gewoon 75 mana, ook wou ik mass banshees gaan allen toen ik master upgarde wou doen gebeurde er niks ik 100 klikken helemaal flippen aangezien ik al stuk of 6 banshees had uiteindelijk dee die ut toch maarja wel erg vaag en vervelend

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:51
Heb ik ook wel eens gehad dat ik ergens op kon klikken wat ik wilde, maar dat er helemaal niks gebeurde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet death coil heh.. maar death pact :)
btw lich roelde altijd al maar nu heeft ie en meer health en autocast
en ik moet zeggen die autocast werkt heeel erg fijn
gister speelde ik voor de clanbase cup (weer een win) en ik ging vol crypt fiends en me maat ging priestess met wat NE bullshit ;) onze tegenstander ging necro en footmen ofzo
afjin wij vechten, maar die skeletten waren hard useless omdat ze me crypt fiends sloegen die frost armor hadden, ze werden dus super sloom en me crypt fiends hadden super veel armor \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DareDevil
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-02 16:29
Had gister ook al een voordeeltje/na deeltje met de patch.
Was 1vs1 Random VS NE (Lost temple)
Ik was random en werd NE. Ik ga snel voor de DH en 2 archer support ik alleen scouten met me dh kom ik me tegenstander tegen die wilde rushen met zijn dh en 2 archers. Kon hij lekker geen mana burn op me doen. ik door lopen naar zijn base ff een archer killen en snel weer terug.
Toen hij mij nog steed aan willen vallen, hij target mijn in aanbouw 2e AoW ik cancel hem want het shiet aardig op... ik doe focus fire op zijn hero en hij besluit te vluchten.
Daarna was het EZ... hij ging snel creepen en ik ging toen aanvallen met 4 hunts en 4 archers(1/1 upgr) en toen sloopte ik zijn 3e moonwell in aabouw, focus fire op zijn hunts en hero(teleport van creeps).... ging heel snel, toen al zijn hunts dood waren gaf hij op.. was zelf 1 hunt kwijt ofzo.
Toch maar niet zo snel mana burn als skill kiezen vs een andere NE... Dat is de les uit deze game.

Paradigm: Shift happens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitljes mollen uit bomen was al een gedoe. Maar nu is het erug makkelijk gemaakt.

Nu nog maar hopen dat blizzard niet alles gaat autocasten. Dan wordt het wel heeeel makkelijk. :(

De patch heeft meer voordelen voor de mensen die minder goed spelen dan mensen iedereen zon eenbeetje ownde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 09:22:
niet death coil heh.. maar death pact :)
btw lich roelde altijd al maar nu heeft ie en meer health en autocast
en ik moet zeggen die autocast werkt heeel erg fijn
gister speelde ik voor de clanbase cup (weer een win) en ik ging vol crypt fiends en me maat ging priestess met wat NE bullshit ;) onze tegenstander ging necro en footmen ofzo
afjin wij vechten, maar die skeletten waren hard useless omdat ze me crypt fiends sloegen die frost armor hadden, ze werden dus super sloom en me crypt fiends hadden super veel armor \o/
Yah, ik ben een idiot :) ... ik las te snel over de patch changes heen :) Death Coil verbeteren zou aso zijn...

btw, Crypt Fiends attack is slightly improved? wat bedoelen ze daarmee, de cooldown of de damage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DareDevil
Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 11:03:
[...]

Yah, ik ben een idiot :) ... ik las te snel over de patch changes heen :) Death Coil verbeteren zou aso zijn...

btw, Crypt Fiends attack is slightly improved? wat bedoelen ze daarmee, de cooldown of de damage?
Ik meen ergens gelezen te hebben dat ze 1 dmg meer doen nu. En de lich is nu wat speelbaarder geworden. Hij ging altijd zo snel dood... Wel leuk dat ze die skill auto cast maken maar toch hoop ik dat het hier bij blijft. Anders is het micro echt voorbij, sommige dingen is echt voor n00bs gedaan zo lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:39

NoTimeRemains

I know

Mana burn op mana burn ventjes werkt niet meer ...

Lich is idd eg fijner geworden, ik gebruik hem nu als me 2de hero bij UD ...

Dat uiltje uit de boom vind ik maar klote je kan dr tog ook nix aan doen als er een shade in je base staat of wel (jaja die upgrade voor HU towers, Gem, etc.) maja je kan dan net zo goed een siege kopen omdat ding dr uit te halen ...

Archmage fixes snap ik niet veel ...

UD Frosties alleen nog maar air slowen ipv killen :) YAY ...

Detonate is ook heel fijn om te gebruiken, eindelijk effectief ...

En natuurlijk dat die lvl 10 Dragons geen Spell Immunity meer hebben is heel erg fijn :) ...

Nou ik ga naar school, laters ... |:( :Z

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DareDevil
HIValicious schreef op 10 oktober 2002 @ 12:34:
Mana burn op mana burn ventjes werkt niet meer ...

Lich is idd eg fijner geworden, ik gebruik hem nu als me 2de hero bij UD ...

Dat uiltje uit de boom vind ik maar klote je kan dr tog ook nix aan doen als er een shade in je base staat of wel (jaja die upgrade voor HU towers, Gem, etc.) maja je kan dan net zo goed een siege kopen omdat ding dr uit te halen ...

Archmage fixes snap ik niet veel ...

Detonate is ook heel fijn om te gebruiken, eindelijk effectief ...

En natuurlijk dat die lvl 10 Dragons geen Spell Immunity meer hebben is heel erg fijn :) ...

Nou ik ga naar school, laters ... |:( :Z
- Frost Wyrm attack now also slows air units.
Dat betekend dat ze nu (zoals bedoeld) ook air slowen en killen zoals ze al gedaan hebben.

AM is volkomen logies dat ze die getweaked hebben 4* een WE en Blizzard(die steed beter word) en zo goed als unlimited mana is bruud... deze hero was duidelijk overpowerd.

Detonate was erg weak is nu iets beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op 10 oktober 2002 @ 12:34:

Uiltje in de boom kost je geen units, Shade wel.... Uiltje is low tech, Shade is bijna aan het eind van de tech tree. maw, verschil moet er zijn :)
Sentinels waren gewoon TE irritant om tegen te hebben (als je hele basis volhing met vijandelijke uiltjes was je 10 minuten bezig met alleen al bomen kappen/siegen.

- Frost Wyrm attack now also slows air units
Het slow effect had eerst geen effect op air units, maar nu dus wel. Ze killen dus nog wel degelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Nu Level 10 dragons niet meer magic resistant zijn, kan je ze bijv. polymorphen?

Lijkt me wel cool, een vliegend schaap met 1500HP... :P

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

...
...
srry ik ben een btje dislekisies :) geintje srry verkeer gelezen ik dacht echt dat frosties geen air meer konden killen ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, volgens mij kloppen die 'easy', 'normal' & 'insane' instellingen niet. Heb net even een paar custom games gespeeld op easy, maar het lijkt wel alsof ze nu juist nog moeilijker zijn dan dat ze al waren. Kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

MrJ schreef op 10 oktober 2002 @ 15:53:
Nu Level 10 dragons niet meer magic resistant zijn, kan je ze bijv. polymorphen?

Lijkt me wel cool, een vliegend schaap met 1500HP... :P
ze zijn nog steeds lvl 10 hoor, creeps boven lvl 5 kunnen niet gemorphed worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
zou wel easy creepen zijn dan als human zijnde :)

Wie heeft trouwens de AI al getest op insane? Is ie dan een beetje moeilijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
heb net gespeelt en ze zogen redelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag misschien een FFA???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 16:29:
Hmmm, volgens mij kloppen die 'easy', 'normal' & 'insane' instellingen niet. Heb net even een paar custom games gespeeld op easy, maar het lijkt wel alsof ze nu juist nog moeilijker zijn dan dat ze al waren. Kan iemand dit bevestigen?
Ik had ook zoiets gemerkt.. had zin in een makkelijk potje om me gewoon ff goed te voelen, ga ik 2v2 spelen tegen 2 easy comp tegenstanders, wordt ik volledig in de pan gehakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

evilpin0 schreef op 10 oktober 2002 @ 17:50:
heb net gespeelt en ze zogen redelijk
lol :)

trouwens, banshees suck0ren in 2v2 :/

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

bij dat FFA gebeuren hoef je maar 2 games te winnen en je staat in de ladder >:)
maar met hoeveel ventjes zit je dan in 1 map en is het dan niet dat je van veel meer vijanden moet winnen om de game te winnen?

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

uhm TriaD hoe ownde je die FFA ook alweer? met een KotG en een DH en nog wat (wat week niet meer)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
banshees ownen keihard. Men neme een lading sorcs (als human zijnde zorg ik daar voor) m'n ally produceert een lading banshees, en dat mixen we samen tot een lieve mix genaamd invisible banshees }>. Als dat niet ownt weet ik het ook niet meer.

Die FFA ladder zal trouwens vast snel moeilijker worden, nu iedereen merkt dat je met 10 wins al in de top 50 staat gaan veel meer mensen het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

HIValicious schreef op 10 oktober 2002 @ 19:32:
uhm TriaD hoe ownde je die FFA ook alweer? met een KotG en een DH en nog wat (wat week niet meer)
Hippos en 2 chims lol

werkt niet altijd hoor, maar volges mijwa s niemand echt seriues bezig.. Ik ook niet echt verder maar et was toch grappig om te zien hoe hard ze doodgingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

hoe deed je het ook alweer precies?

Met de KotG een Entangle om een unit en dan afschieten? Ja toch? Ik weet t allemaal niet meer ... is allang geleden.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-09 17:28

Rashann

Zoek de hond...

Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 18:08:
[...]

Ik had ook zoiets gemerkt.. had zin in een makkelijk potje om me gewoon ff goed te voelen, ga ik 2v2 spelen tegen 2 easy comp tegenstanders, wordt ik volledig in de pan gehakt :D
Ik heb zojuist een 1vs1 random vs random gedaan tegen een Normal Computer. We werden beide Undead en ik had hem zo ingemaakt (en sneller/makkelijker dan normaal)... zouden ze Easy en Normal hebben omgewisseld? :P

If nothing is written below, I was the last to reply...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
ffa tje ging weer lekker =P
werd zwaar geharrased door een lame ne maar doorvoor werd die zwaar gestraft door namelijk als eerst te verliezen =0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Die computer heeft trouwens met sommige dingen wel godlike micro skills, als je bijv footies aanvalt dan kan ie ze individueel super snel laten switchen tussen defend en niet defend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
net weer een game tegen kahless [potofgold/gekkegerrit] gespeelt,
watch and learn wat slecht scouten opleverd

http://home.wanadoo.nl/c.....03/1v1_pinovskahless.w3g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In die FFa van vandaag probeerde ik mass Merecenaries te gaan... En dat bleek tog niet egt zo goed te werken :D . Mn leger werd binnen 10 sec afgeslacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Shade schreef op 10 oktober 2002 @ 17:15:
[...]

ze zijn nog steeds lvl 10 hoor, creeps boven lvl 5 kunnen niet gemorphed worden.
Ah, kijk, dat scheelt dat ik 't nu weet.

Voordat ik 10 sorcs opoffer om die dragon te morphen, wat niet lukt, en ik ga klagen bij Blizzard omdat er een bug inzit... :(

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 23:10:
In die FFa van vandaag probeerde ik mass Merecenaries te gaan... En dat bleek tog niet egt zo goed te werken :D . Mn leger werd binnen 10 sec afgeslacht
:? :? was mass mecrs :? :? die dingen wat je kan huren of wat :? :?

en ja ik spam :+

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Ja, die dingen kun je huren.... en dat is zonde van je geld.

Wat wel gaaf is om draken te kopen en van die andere gevallen (naam ken ik ff niet) die de renuvjation spell hebben. Dan cast je dat op die draken en dan zijn ze verdomt moeilijk dood te maken terwijl ze lekker veel damage doen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

FrostXL schreef op 09 oktober 2002 @ 15:39:
Ik snap echt niet hoe je op de cijfers in de tabel uit kan komen :? want als ik die van solo + RandomTeam + AT = iets heel anders :?
iemand antwoord?? plz

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
beetje domme vraag, waar je zelf antwoord op weet als je een beetje nadenkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

evilpin0 schreef op 11 oktober 2002 @ 16:16:
beetje domme vraag, waar je zelf antwoord op weet als je een beetje nadenkt
ben een beetje dom ja 8)7
/me FrostXL denkt er heel diep en hard over na, maar heeft geen id

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
k, er staan maximaal 6 at partners in je accaunt dus als je 7 at games speelt staat de laatse niet in je profile dus kun je die gamens ook niet tellen

beestje scheel uitlegt maar heb haast en kon er niet lang over nadenken =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

evilpin0 schreef op 11 oktober 2002 @ 16:40:
k, er staan maximaal 6 at partners in je accaunt dus als je 7 at games speelt staat de laatse niet in je profile dus kun je die gamens ook niet tellen

beestje scheel uitlegt maar heb haast en kon er niet lang over nadenken =)
ahh zo, thnx

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
xzwx gampeje vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 14:00

PromWarMachine

Forsaken Archer

xZWxDarklord zegt:
ik heb hoofdpijn btw en mijn pc loopt zo af en toe vast
xZWxDarklord zegt:
dus als ik vastloop winnen ze misschien nog
xZWxDarklord zegt:
en wat hun gaan spelen is toch standaard
xZWxDarklord zegt:
laat ze eerst maar nieuwe dingen proberen
Hij heeft dus geen zin ofzo, naja, add maar op friends list, dan komt 't wel een keer.
Ik afspreken, hij laat 't afwegen *zucht* :Z

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

PromWarMachine schreef op 11 oktober 2002 @ 21:41:
[...]

[...]

Hij heeft dus geen zin ofzo, naja, add maar op friends list, dan komt 't wel een keer.
Ik afspreken, hij laat 't afwegen *zucht* :Z
Whahahah hij heb hoofdpijn maar toch zit hij in een bnet game
_/-\o_

xZWxDarklord zegt:
dus als ik vastloop winnen ze > misschien < nog
xZWxDarklord zegt:
en wat hun gaan spelen is toch >standaard<
xZWxDarklord zegt:
laat ze eerst maar >nieuwe dingen proberen<

Ennnn :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wtf wat een lijer beetje prive dingen lopen posten iedereen krijg de tyfus maar met je warcraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 22:36:
Wtf wat een lijer beetje prive dingen lopen posten iedereen krijg de tyfus maar met je warcraft
Ooh je bent er... Mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dude me pc is gaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

MJa en pino is aant rukke
dus nevermind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 22:36:
Wtf wat een censuur beetje prive dingen lopen posten iedereen krijg de censuur maar met je warcraft
Huh? :o

Eigenlijk ben ik me van geen kwaad bewust? :?
Jij zegt: "Laat ze maar wat nieuws proberen", ik stel het aan ze voor, is het niet goed?!

Naja, zeg dan niet tot 3x toe dat je met ze wil spelen ofzo? :/
hij heb hoofdpijn maar toch zit hij in een bnet game _/-\o_
Neuh, dat zit 'ie niet...

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je gaat zomaar gesprekken tussen jou en mij posten zoiets vind ik niet normaal.
Je hebt me niet eens toestemming gevraagt.
Het blijkt alweer dat je niet serieus te nemen bent misschien zeg ik een keer iets belangrijks en dan gaat aris het lekker posten nou dat voelt vertrouwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 22:43:
je gaat zomaar gesprekken tussen jou en mij posten zoiets vind ik niet normaal.
Je hebt me niet eens toestemming gevraagt.
Het blijkt alweer dat je niet serieus te nemen bent misschien zeg ik een keer iets belangrijks en dan gaat aris het lekker posten nou dat voelt vertrouwd
[21:38] xZWxDarklord zegt: ik heb hoofdpijn btw en mijn pc loopt zo af en toe vast
[21:38] xZWxDarklord zegt: dus als ik vastloop winnen ze misschien nog
[21:38] xZWxDarklord zegt: en wat hun gaan spelen is toch standaard
[21:38] xZWxDarklord zegt: laat ze eerst maar nieuwe dingen proberen
[21:39] Aris zegt: lol, ik post deze log :Y)
[22:34] xZWxDarklord zegt: wtf lul je
Dude!

Zie je die tijden? Ik kreeg een uur lang geen reactie! Dan ga ik er vanuit dat 't goed is, is dat zo'n rare gedachte?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja!! Ffs denk jij uberhaupt wel eens na
Als ik weg ben betekent het niet zwijgen is toestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 22:48:
Ja!! Ffs denk jij uberhaupt wel eens na
Flame O-)
Flamen mag hier niet, als je me deblokkeerd @ MSN kan je schelden ;)
Als ik weg ben betekent het niet zwijgen is toestaan.
Ik kan niet ruiken dat je weg bent, 9 van de 10 keer zeg je 'brb' ook daar heb ik bewijs van als je wilt :9

Om deze post nog enig ander nut te verschaffen zal ik hier zo een replay posten tussen TrehT en mij ;) Planet werkt niet mee, sorry :'( Misschien upload ik straks wel bij forumsidown ofzo...

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als of mij een flame mij wat boeit je moet dat soort dingen gewoon niet flikken.
Denk dat de modjes het wel een beetje met mij eens zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 22:52:
Als of mij een flame mij wat boeit je moet dat soort dingen gewoon niet flikken.
Denk dat de modjes het wel een beetje met mij eens zijn
k, sorry dan... maar ik hád 't gevraagd. Anyways, we hebben het er @ MSN over, dit is slowchat :/

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm... Dont mess with me.
Vind dat soort geintjes niet grappig.

Maar ik wil heus wel 2v2 maar nu ff niet anders zijn er altijd nog andere liefhebbers in de clan.
Btw waarom speel je zelf niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand zin om 2vs2 of een andere team formatie te spelen? Ik zit op battle.net in [shit ik ben de tweakers.net channel vergeten]. Tot 23:30 ben ik daar te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shade schreef op 11 oktober 2002 @ 22:29:
[...]

Whahahah hij heb hoofdpijn maar toch zit hij in een bnet game
_/-\o_

en nog wat geblaat
ik gan u pas online dus ik weet niet waar jij gekeken hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
rofl mad ruzie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
maar wtf je lult over nieuwe proberen snap ik geen reet van, ik speel wc3 al lang voordat die in de winkel lag, als je die replays op me site check0red zie je geen x de zelfde stategie dit gaat echt nergens over. erg dom gebl44t, ik zeg niet beter te zijn als jouw maar dis wel erg gaar wat jij nu zegt =\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 23:04:
[...]

ik gan u pas online dus ik weet niet waar jij gekeken hebt
Ja soz had verkeerde xZWX gast gecheck0red.
=[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Shade schreef op 11 oktober 2002 @ 23:22:
[...]

Ja soz had verkeerde xZWX gast gecheck0red.
=[
Ja, mij dus :)

Maar ik was zo moe van 't werken deze week (heel nieuw bedrijfskantoor ingericht :o) dat ik om 23.00 uur in slaap viel :/

Meestal gaan we vrijdags wel tot de kleine uurtjes door, maar goed, hopelijk vandaag.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Ga eens lekker ergens anders op elkaar zitten flamen? Dit is geen chat kanaal :(

Trouwens, ik ben denk ik tot een gruwelijke ontdekking genomen >:)

Undead Posess is volgens mij het uberste spell ooit! (vooral tegen undead).

Ik speelde gister een game (ok, wel verloren), en posess een Master Necromancer. Tot me grootste verbazing, als ik daarna necros ging maken zelf, werden ze ook master, zonder dat ik ook maar een ding van de necro daar heb geupgrade.

Ik moet dit proberen met andere races om er zeker van te zijn :)

I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh Egt vage shit hierso. Eerst kon ik in een match niet units queuen dus ik kon niets bouwen. Als nog had ik dat potje gewonnen ik zou level 13 worden want het metertje zat vol dus nog 1 win en ik werd level 13 toen begon ik oppeens opnieuw bij 12 het metertje was weer leeg :? Ik heb het dus over dat metertje voor Random Team games.

Ik hoop dat jullie iets van het verhaal snappen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

misschien heeft het hier iets mee te make : http://www.battle.net/war3/ladder/charts.shtml
(snap niet precies waar dat daar over gaat)

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 13:25:
Huh Egt vage shit hierso. Eerst kon ik in een match niet units queuen dus ik kon niets bouwen. Als nog had ik dat potje gewonnen ik zou level 13 worden want het metertje zat vol dus nog 1 win en ik werd level 13 toen begon ik oppeens opnieuw bij 12 het metertje was weer leeg :? Ik heb het dus over dat metertje voor Random Team games.

Ik hoop dat jullie iets van het verhaal snappen :+
Dat hadden mijn mede-GoT allies en ik ook in een game!! :(
Volgens mij een nieuwe bug in die patch, maar wel een #$#$ irritante!
FrostXL schreef op 12 oktober 2002 @ 13:46:
misschien heeft het hier iets mee te make : http://www.battle.net/war3/ladder/charts.shtml
(snap niet precies waar dat daar over gaat)
Dat is het ranking systeem en heeft met dat probleem niets te maken ;)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
nice patch, gj blizzard weer lekker fuckups komt er binnekort weer en patch om de bugs uit deze patch te fixen = al je replays weer weg flikkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die patcht word dan 1.03a dus dat zal wel meevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach niet zo zeiken
blizzard doet zijn best ik dat neit gebeueren bij westwood ofzo

wel stront irritant maar goed

(btw evil je replays waren best nuttig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
ah cool iemand die wat leert van me replays =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm nu begin ik wel een beetje pissed te worden..

Vandaag was mn meter om een vage reden oppeens leeg.
Daarna ik haal 4 wins erbij is mn meter weer bijna vol bijna level 13
Kijk ik dernet mn stats.

Issie nu weer leeg!!!!! :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 23:37:
Hmm nu begin ik wel een beetje pissed te worden..

Vandaag was mn meter om een vage reden oppeens leeg.
Daarna ik haal 4 wins erbij is mn meter weer bijna vol bijna level 13
Kijk ik dernet mn stats.

Issie nu weer leeg!!!!! :( :( :(
Zo te horen weet jij gewoon niet wat je wil. :+

Heb je niet al op www.battle.net gekeken en zo of er misschien foutmeldingen waren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha_Freak schreef op 13 oktober 2002 @ 00:26:
[...]

Zo te horen weet jij gewoon niet wat je wil. :+

Heb je niet al op www.battle.net gekeken en zo of er misschien foutmeldingen waren??
Ik weet wel wat ik wil ik wil dat mn metertje niet steeds opnieuw bij 12 begint :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Dark_Insaniac ben je weer aan t cheaten of wat? :+

En die xZWx gezeiver ga naar MSN of ICQ ofzow lul dat daar uit dit gespam hebben we in dit zeer serieuze WCIII topic niet nodig ;)

Wat is er weer een nieuwe patch? Ik niet weten ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Damn, dit wist ik niet eens:
Undocumented 1.03 Changes
*Night Elf: Demon Hunter Mana Burn cooldown to 9 sec from 6 sec.
*Night Elf: Huntress Sentinel now requires teir 2 to research.
*Orc: Witch Doctor Healing Wards now have 5 hitpoints, down from 200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee dat met dat je niks kan bouwen is een bug met unit share, zodra je unit share uitdoet kan je weer gewoon alles bouwen. Had het ook met een maat van mij beetje irritant maarja wordt wel opgelost ;)

Blizzard roelt met patches \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Die healing wards zijn nu bar slecht tegen hunts: 1 bounce en ze zijn kapot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

Hielko schreef op 13 oktober 2002 @ 17:41:
Die healing wards zijn nu bar slecht tegen hunts: 1 bounce en ze zijn kapot...
healing wards zijn uberhoupt slecht met zo weinig hp, 1 hh oid selecteren en klaar ;/ is zowat minder werk dan zon healing ward er neer pleuren

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Maar ik vind het wel een goede verbetering: mass healing tijdens een battle is gewoon aso, nu kan je er meedoen waarvoor het hoort te zijn: healen na een battle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou Nou die mass healing 5 hp....

ALs ik 10 plaats krijg hem echt niet binnen 10 sec allemaal stuk Behalve WoN Uiteraard })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

volgens mij helpen WoN hier niet tegen ofwel? Dacht van niet maar ...
Ik speelde gister een game (ok, wel verloren), en posess een Master Necromancer. Tot me grootste verbazing, als ik daarna necros ging maken zelf, werden ze ook master, zonder dat ik ook maar een ding van de necro daar heb geupgrade.
... dus je speelde tegen een UD gast en die had necros en die necros waren master geupped, toen possesed jij met een banshee een (master) necro van hem en toen had jij ook de master skills? Terwijl je die niet geupped had? vaag!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Zeker wel. Healing wards, sentry wards etc kan je gewoon dispellen.

Weinig mensen weten of gebruiken het, maar er is zoveel wat gedispelled kan worden. Voor de 1.03 patch kon je zelf een infernal dispellen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op 14 oktober 2002 @ 00:57:
Zeker wel. Healing wards, sentry wards etc kan je gewoon dispellen.

Weinig mensen weten of gebruiken het, maar er is zoveel wat gedispelled kan worden. Voor de 1.03 patch kon je zelf een infernal dispellen :o
Healing Wards gebruik dus ook alleen als er totale chaos is, en ja, ik spreid mn troepen zodat niet alles in een circel op een kluitje staat.. btw.. niet 1 maar 3 healing wards "pleur" ik er neer.. (Wards ook ACHTER de vijandelijke troepen plaatsen helpt |:( )

Zijn toch meestal mijn troepen die 2/3 troepen van de vijand neermeppen
(heb na afloop wel niks over, maar dat knappen mijn allies wel op)

Nog geen last gehad van dispells of "slimme mensen" (zou het zo maar zeggen :+ )

(P.S Iemand ook ineens erg veel sneeuwlvls voor zn kiezen like me ? ik haat die k*tlvls :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

OK, guys, er is 1 'strat' waar ik met geen mogelijkheid een counter tegen kan verzinnen.

2vs2, ik ene mijn teammate gaan random, en krijgen redelijk vaak NE/Human tegenover ons. Die weten maar 1 strat en dat is een hunt/footie rush. Ze kennen keurig die Build Order uit hun hoofd, maar dat is ook alles. Het enige wat ze doen is hunts en footies pompen. Maar goed, dat is tegen mij en me ally genoeg voor een win... ;(

Iemand met tips, ideeen etc. om dit te counteren? :?

Tnx!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJ schreef op 14 oktober 2002 @ 11:03:
OK, guys, er is 1 'strat' waar ik met geen mogelijkheid een counter tegen kan verzinnen.

2vs2, ik ene mijn teammate gaan random, en krijgen redelijk vaak NE/Human tegenover ons. Die weten maar 1 strat en dat is een hunt/footie rush. Ze kennen keurig die Build Order uit hun hoofd, maar dat is ook alles. Het enige wat ze doen is hunts en footies pompen. Maar goed, dat is tegen mij en me ally genoeg voor een win... ;(

Iemand met tips, ideeen etc. om dit te counteren? :?

Tnx!!!!!!!!!!!
Als je dit al van te voren weet dat die combi dat opleverd.. waarom ga je dan niet defensief spelen ? Tot hun uitgeput zijn (Wat dus wel moet) en je terrein van hun kan winnen ?

Zulke mensen honger ik meestal gwon uit... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Hoe defensief spelen? Dus in je basis (met veel static defence) blijven zitten met een Level1 hero en hopen dat ze geen siege maken terwijl ze creephunten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJ schreef op 14 oktober 2002 @ 11:29:
Hoe defensief spelen? Dus in je basis (met veel static defence) blijven zitten met een Level1 hero en hopen dat ze geen siege maken terwijl ze creephunten? :)
Ben het type speler dat niet vertrouwd op fixed defences (towers etc.) maar op mijn leger...

Maar wat ik dus bedoelde was eerder geen tijd verspillen aan creepen en gwon je units klaarstomen op het komend conflict...
(Heeft hier tot nu toe altijd gewerkt :o)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Als je denkt dat ze gaan rushen bouw een/twee towers in je base en ga lekker in de buurt van je base creepen. Als ze komen meteen je defence activeren, dus als je bijvoorbeeld NE bent trees uprooten. Veel mensen doen dat pas als hun leger in de pan gehakt is, en dan heeft het uprooten ook weinig zin meer. Maar als je zoiets meteen doet dan moet je een rush goed kunnen afslaan. Anders ben je niet echt handig bezig geweest want je hebt ongeveer evenveel units als hun + trees/moonwells of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Hmm, maar die speciale BO's zorgen er wel voor dat je al heel gauw 2 hunts achter loopt, maar goed, ik zal het met deze tips maar weer proberen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zowieso niet gaan creepen voordat je flink wat units hebt... Creepen met een hero en 2 units KAN wel, maar 1) het duurt langer 2) je verliest relatief meer units en 3) het vergt meer micro zodat je die tijd niet in je build-up kan steken :) maar da's IMHO :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Ach, de NE DH kan in zijn eentje wel een groepje low level creeps aan, voeg daar 4/6 dryads en een PotM aan toe en 't feest kan beginnen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen jullie geen afkortingen/termen woordenboek maken ? :? ?

/me raakt helemaal de kluts kwijt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 09:34:
[...]

(P.S Iemand ook ineens erg veel sneeuwlvls voor zn kiezen like me ? ik haat die k*tlvls :( )
Vroeger (:+) vond ik die levels ook heel erg bagger. Maar tegenwoordig vind ik ze heel erg leuk en een verfrissende verandering tussen al de Lost Temple games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
MrJ schreef op 14 oktober 2002 @ 12:51:
Hmm, maar die speciale BO's zorgen er wel voor dat je al heel gauw 2 hunts achter loopt, maar goed, ik zal het met deze tips maar weer proberen... :P

Maar hij moet ook nog helemaal naar je base lopen => achterstand is dan al weer kleiner. Tevens: een AOW kan echt wel twee hunts verslaan, dus van zo'n rush verliezen is echt niet nodig. Als je verliest van een rush zijn er imo twee mogelijkheden:

- Je bent gewoon een stuk slechter
- Je bent aan het techen
Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 13:22:
Ik zou zowieso niet gaan creepen voordat je flink wat units hebt... Creepen met een hero en 2 units KAN wel, maar 1) het duurt langer 2) je verliest relatief meer units en 3) het vergt meer micro zodat je die tijd niet in je build-up kan steken :) maar da's IMHO :)
Als je het goed doet kost het je niet meer units. Je laat bijvoorbeeld WE's op spirit wolves de klappen opvangen, of je hero die je vervolgens s'nachts gaat healen bij een fountain.

1. Dus het kost niet meer units
2. Het kost niet meer tijd, want op het moment dat jij met veel units gaat creepen. Is de ander bijv. al level 2 en heeft ondertussen evenveel units.
3. Nieuwe gebouwen maken kan je prima doen in de tijd dat je units van de ene creeps naar de ander lopen. Of gewoon tijdens het creepen.

Altijd zo snel mogelijk gaan creepen: er zijn altijd wel een paar low level creeps die je aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Hielko schreef op 14 oktober 2002 @ 18:11:

Maar hij moet ook nog helemaal naar je base lopen => achterstand is dan al weer kleiner. Tevens: een AOW kan echt wel twee hunts verslaan, dus van zo'n rush verliezen is echt niet nodig. Als je verliest van een rush zijn er imo twee mogelijkheden:

- Je bent gewoon een stuk slechter eh.... dat niet (hoop ik) :X
- Je bent aan het techen Dat vaak wel, bijv. meteen naar dryads en druids gaan
[...]
^
^

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
net tegen loco[ds] gespeelt =)
50 minuten game =\

http://home.wanadoo.nl/c....s/1.03/1v1_pinovsloco.w3g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beetje laat misschien, maar iemand zin in een GoT match?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 14:12:
Kunnen jullie geen afkortingen/termen woordenboek maken ? :? ?

/me raakt helemaal de kluts kwijt 8)7
Ach ja, ik begin wel, de rest zal me wel aanvullen ;)

NE = Night Elf
KotG = Keeper of the Grove (NE Hero)
PotM = Priestress of the Moon (NE Hero)
LT = Lost Temple - bekendste 4-player map
DC = Death Coil - Een Undead spell
MK = Mountain King - Human hero
AOW = Ancient of War - NE Building (Algemene ouderdoms wet of Age of Wonders kan ook ;))

Dividend for Starters

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.