Eerst een paar specs:
Hauppauge WinTV GO (BT878-chip)
Leadtek GF4 Ti4200
Asus A7V333
Windows XP SP1
Hauppauge WDM driver 3.31 (met oudere drivers heb ik hetzelfde probleem)
Het probleem is als volgt:
De laatste tijd weigert m'n TV-kaart soms. Na het opnieuw installeren van de drivers doet m'n TV-kaart het ineens niet meer na 2/3 reboots. Ik m'n Device Manager krijg ik dan dit:
Maar je raad het al, na 2/3 reboots weer hetzelfde probleem, en ik word het een beetje zat om iedere keer hem te disablen/enablen. Heeft iemand een oplossing?
Dit heb ik al geprobeerd:
- TV-kaart in verschillende PCI sloten gedaan
- Oudere drivers geprobeerd (eerst alle vorige drivers verwijdert met het tooltje van Hauppauge: HCWclear.exe)
- GoT search en Google, maar niks gevonden over dit specifieke probleem
Help!
Hauppauge WinTV GO (BT878-chip)
Leadtek GF4 Ti4200
Asus A7V333
Windows XP SP1
Hauppauge WDM driver 3.31 (met oudere drivers heb ik hetzelfde probleem)
Het probleem is als volgt:
De laatste tijd weigert m'n TV-kaart soms. Na het opnieuw installeren van de drivers doet m'n TV-kaart het ineens niet meer na 2/3 reboots. Ik m'n Device Manager krijg ik dan dit:
En ik heb geen idee hoe dat ineens komt. Dus ik denk, ik zal eens proberen om hem eerst te disablen en dan direct erna weer te enablen, en tot mijn grote verbazing was toen het uitroeptekentje weg en kon weer gewoon TV kijkenHauppauge Win/TV 878/9 VFW Video Driver (met uitroepteken ervoor)
This device cannot start. (Code 10)
Click Troubleshoot to start the troubleshooter for this device.
Dit heb ik al geprobeerd:
- TV-kaart in verschillende PCI sloten gedaan
- Oudere drivers geprobeerd (eerst alle vorige drivers verwijdert met het tooltje van Hauppauge: HCWclear.exe)
- GoT search en Google, maar niks gevonden over dit specifieke probleem
Help!
They made me do it.