[OC] Radeon 9700 Pro Volt MOD

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 3.168 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 09:43:
2V das damn veel, maarja zolang hij koud is gaan we verder is het niet ;)
ik had bij het miste beetje EXTRA Vcore van mijn GPU dat rechte lijnen in lichte golven veranderde, hij vind het dus niet echt lekker, meschien dat dat ook aangeeft waarom ik maar 400mhz doe @ WC-COOLED :(
Ik draai al 1.9 AIR cooled dus 2.0 H2o moet geen probleem zijn.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Ik weet dat dit niet mag maar het topic is pas 1.5 uur ouder dan 2 weken mischien mag dit voor een keer? ik wil graag de v-mod voor de rev 3.0 pcb er bij posten.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kick mag na 24uur dus mag ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astennu schreef op 23 April 2003 @ 18:19:
Ik weet dat dit niet mag maar het topic is pas 1.5 uur ouder dan 2 weken mischien mag dit voor een keer? ik wil graag de v-mod voor de rev 3.0 pcb er bij posten.
Je mag een oud draadje kicken als je wat nuttigs toe te voegen hebt ;) En ja, een Vmod voor rev3.0 lijkt me aardig nuttig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Verwijderd schreef op 23 april 2003 @ 18:54:
[...]

Je mag een oud draadje kicken als je wat nuttigs toe te voegen hebt ;) En ja, een Vmod voor rev3.0 lijkt me aardig nuttig :)
okeey ik stop em strax in de first post er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Zo mod is toegevoegt. Het gaat dus om de V-Ref heeft iets te maken met de voltages van de mem controller dus kom je niet verder metalleen een v-mod voor mem probeer die v-ref dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astennu schreef op 23 April 2003 @ 18:19:
Astennu je mag mijn kaart volgende week wel ff v-modden !!
Vin ik helemaal niet erg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Verwijderd schreef op 24 April 2003 @ 23:42:
[...]

Astennu je mag mijn kaart volgende week wel ff v-modden !!
Vin ik helemaal niet erg :)
hehe tja ........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:03
na de tragische dood van mijn 9700pro , heb ik een 9800pro besteld , op kosten van pappie en mammie !!

v-modden sucked zwaar 2v en ze zijn doood :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Gipsy King schreef op 28 April 2003 @ 19:39:
na de tragische dood van mijn 9700pro , heb ik een 9800pro besteld , op kosten van pappie en mammie !!

v-modden sucked zwaar 2v en ze zijn doood :'( :'(
Nice :P lekker gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr Nix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 00:46

Dr Nix

a.k.a. Dr. Nix

Heb net ook een 9500 128 mb gehaald, en natuurlijk gelijkt geupgrade. Helaas checkers!!! damn!
Maar in 9500 mode kan de core extreem omhoog naar 415 MHz zonder problemen!!! Echter mijn rivatuner gaat niet verder. Is er een ander progsel dat het verder schopt? Want ik wil nu wel even weten hoever ik kan. :)
Volgens mij is die 415, zonder extra koeling, en zonder v-mod wel extreeeeem hoog.

edit:

verkeerde topic. Haal maar weg.

[ Voor 7% gewijzigd door Dr Nix op 30-04-2003 15:40 ]

Een koe is en blijft een merkwaardig beest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Dr Nix schreef op 30 april 2003 @ 00:26:
Heb net ook een 9500 128 mb gehaald, en natuurlijk gelijkt geupgrade. Helaas checkers!!! damn!
Maar in 9500 mode kan de core extreem omhoog naar 415 MHz zonder problemen!!! Echter mijn rivatuner gaat niet verder. Is er een ander progsel dat het verder schopt? Want ik wil nu wel even weten hoever ik kan. :)
Volgens mij is die 415, zonder extra koeling, en zonder v-mod wel extreeeeem hoog.

edit:

verkeerde topic. Haal maar weg.
DAt is neit afhankelijk van progjes. het is niet zo dat je met rage 3d verder kan oc'en dan met rivatunner max is max.

Ik wil het topic gaan re-namen naar [OC] Radeon 9500/9700/9800 Volt Mod Ik heb namelijk bijna alle info binnen over de mod voor de 9800 pro kaarten. ik ga die waarschijnlijk ook bij bio_blade doen. Perter heeft al een gemode kaart draaien :P dus wordt lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 06:56

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Zelf heb ik ook een 9700 Rev. 3.0 draaien en die mods (vmem en Vgpu zijn exact hetzelfde)
Ik zit nu op 420 - 360 @ WC :)

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmokeyTheBandit schreef op 07 May 2003 @ 14:12:
Zelf heb ik ook een 9700 Rev. 3.0 draaien en die mods (vmem en Vgpu zijn exact hetzelfde)
Ja mijne komt nou met wc standard op 370 ook niet echt om blij van te worden :/
Denk dat ik met wat voltmods wel wat hoger kan komen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
bijna 5005 smokey net als mijn oude :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmokeyTheBandit schreef op 07 May 2003 @ 14:12:
mijne draaide 425 / 380 zonder volt mods })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Verwijderd schreef op 07 mei 2003 @ 18:44:
[...]

mijne draaide 425 / 380 zonder volt mods })
Ten eerst heb ik een 9700 ( dus geen Pro marien :P ouwe stalker :P )
Ten 2e ben ik nog lang niet klaar :P

Je kent me nu toch wel lang genoeg daarvoor hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NexuZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08 18:58
SmokeyTheBandit schreef op 07 mei 2003 @ 21:00:
[...]

pff ik haal 390-320. mem zuigt zwaar :S tis een 9700 normala met 3.3 ns infinion.

[ Voor 14% gewijzigd door NexuZ op 07-05-2003 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odin
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-07 10:54

Odin

¯¯¯¯¯

Klinkt goed die Vmods, maar er staat dat zo waarschijnlijk ook op een 9500 (pro) werken. Moet dit dan per se de rode 9700 PCB zijn? ik heb namelijk 4 memchippies op een rij :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmokeyTheBandit schreef op 07 May 2003 @ 21:00:
[...]

ik heb ook geen pro :P ik heb een Hercules 3dProphet 9700 R.I.P Edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
SmokeyTheBandit schreef op 07 mei 2003 @ 14:12:
Dat is wel redelijk hoog voor een non-pro.Alleen heb ik wat vraagjes, want zelf heb ik ook een 9700np.
Hoe kun je zien of je rev3 hebt, of wordt het alleen bepaald door je bios?En welke mem heb je eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Odin schreef op 07 mei 2003 @ 21:17:
Klinkt goed die Vmods, maar er staat dat zo waarschijnlijk ook op een 9500 (pro) werken. Moet dit dan per se de rode 9700 PCB zijn? ik heb namelijk 4 memchippies op een rij :'(
Kan ook op een Pro pcb. Ik heb em zelf ook eens op een Shappire 9500 128 mb gedana die had ook een PRO pcb.
Hasib schreef op 08 mei 2003 @ 16:46:
[...]

Dat is wel redelijk hoog voor een non-pro.Alleen heb ik wat vraagjes, want zelf heb ik ook een 9700np.
Hoe kun je zien of je rev3 hebt, of wordt het alleen bepaald door je bios?En welke mem heb je eigenlijk?
Dat staat op de kaart bios kun jij er ook gewoon inflashen. hij heeft infinion 3.3 maar dat heeft bronx ook maar bronx komt niet ver smokes wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi there, sinds een week of 2 mijn sapphire 9500 np als een 9700 pro draaien. core 279@371 mem 270 @303 krijg hem niet hoger.

Heb de originele cooler vervanger voor een coppercooler 5800 rpm en aan beide zijden van de mem's een heatsink geplaatst met de standaard dubbel plakkende tape(misschien ergens anders mee vast zetten??

Het enige wat ik niet voor elkaar krijg is mijn mem clock boven de 303 te krijgen, alles erboven geeft checkers en arti's.

Nu lees ik dus dit forum en vraag ik mij af;

A - Waar haal je die draadjes(weet nieth hoe ze heten) die tussen de pins zitten.
Kan iemand mij vertellenwaar ik die kan halen.

B - moet ik die solderen of kan je die ook met kleine klemmetjes vastzetten?

C - Moet ik verder nog dingen solderen of vastzetten of draadjes doorverbinden als ik dit doe?

D - Waar vind ik stap voor stap de uitleg voor deze uit te voeren aktie.

E - Is er iemand in de buurt van Rotterdam die mij er bij wil assisteren of het voor mij wil doen? Dan blijf ik erbij om toe te kijken hoe het moet, wil het graag leren. Tevens bereid om kleine vergoeding te geven. heb veel maten al overgeghaald een 9500 np te halen , misschien weer wat nieuws voor de clan.

F - Is er een watercooler te koop voor de ati 9500 np. En koelt hij dan ook de mem.???

raymondgaasbeek@msn.com

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2003 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 21:49:
Hi there, sinds een week of 2 mijn sapphire 9500 np als een 9700 pro draaien. core 279@371 mem 270 @303 krijg hem niet hoger.

Heb de originele cooler vervanger voor een coppercooler 5800 rpm en aan beide zijden van de mem's een heatsink geplaatst met de standaard dubbel plakkende tape(misschien ergens anders mee vast zetten??

Het enige wat ik niet voor elkaar krijg is mijn mem clock boven de 303 te krijgen, alles erboven geeft checkers en arti's.

Nu lees ik dus dit forum en vraag ik mij af;

A - Waar haal je die draadjes(weet nieth hoe ze heten) die tussen de pins zitten.
Kan iemand mij vertellenwaar ik die kan halen.

B - moet ik die solderen of kan je die ook met kleine klemmetjes vastzetten?

C - Moet ik verder nog dingen solderen of vastzetten of draadjes doorverbinden als ik dit doe?

D - Waar vind ik stap voor stap de uitleg voor deze uit te voeren aktie.

E - Is er iemand in de buurt van Rotterdam die mij er bij wil assisteren of het voor mij wil doen? Dan blijf ik erbij om toe te kijken hoe het moet, wil het graag leren. Tevens bereid om kleine vergoeding te geven. heb veel maten al overgeghaald een 9500 np te halen , misschien weer wat nieuws voor de clan.

F - Is er een watercooler te koop voor de ati 9500 np. En koelt hij dan ook de mem.???

raymondgaasbeek@msn.com
A: Draatjes er tussen dat zijn weerstanden
B: Solderen is beter klemmetjes zijn lastig te vinden maar zijn wat groot.
C: Jah je meot een VGPU mod en VMEM mod doen dus je met 2x solderen.
D: Stap voor stap uitleg in de first post maar daar staat natuurlijk niet : zet de soldeerbout aan en w8t tot deze 450c = enz.
E: ik in elk geval niet (Nijmegen) Lijkt me niet echt iets voor een clan om alle kaarten te gaan v-modden je moet er best wat ervaring mee hebben en er zit gewoon extra risico aan.
F: Jah tuurlijk zijn die er gewoon voor de 9700 nemen. Mem wordt wel iets gekoeld omdat je h2o meer warmte opneemt dan een air cooler wordt de pcb iets minder warm. maar de h2o setjes voor mem zijn niet echt te koop dan moet je ze zelf gaan maken.

Verder nog iets ;)
F:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ALs ik nu een keer richting nijmegen kom, kunnen we dan iets afspreken???

Wil graag zien hoe het moet en met solderen heb ik (nog niet) veel evaring.

Volgende week koop ik in ieder geval watercool systeem met een blok voor de vga kaart erbij, oei nu kan ik de url niet meer vinden waar ik hem heb zien staan, enige suggesties.

Ray

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, met al die weerstandjes etc. Ik heb dus begrepen dat als je er andere tussen zet dat je andere voltage's krijgt (duhh) maar waarom solderen jullie het weerstandje allemaal meteen vast? waarom niet 2 draadjes eraan en daar pas de weerstand aan solderen. dan kan je hem makkelijker vervangen of een andere in doen voor een andere voltage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil binnenkort ook maar eens aan de vmod gaan, heeft iemand misschien hier een beetje verstand van soldeerbouten want ik moet er zelf nog eentje bestellen.

Ik had deze op het oog:
http://www.dil.nl/NL/details.asp?artcode=ANTEX16
ANTEX SOLDEERBOUT 220V 16-18W

Weten jullie of die goed genoeg is, punt klein genoeg enzo om zo'n voltmod uit te voeren? Want zelf heb ik bijna geen ervaring met solderen (ik ga uiteraard wel eerst ff oefenen op mijn oude grafische kaarten) :), en ik vroeg me dus af of deze geschikt zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Verwijderd schreef op 18 May 2003 @ 11:42:
ALs ik nu een keer richting nijmegen kom, kunnen we dan iets afspreken???

Wil graag zien hoe het moet en met solderen heb ik (nog niet) veel evaring.

Volgende week koop ik in ieder geval watercool systeem met een blok voor de vga kaart erbij, oei nu kan ik de url niet meer vinden waar ik hem heb zien staan, enige suggesties.

Ray
Jah ik wil best wel helpen. verder zijn die Nextcool blokjes erg goed.
Verwijderd schreef op 18 May 2003 @ 12:00:
Vraagje, met al die weerstandjes etc. Ik heb dus begrepen dat als je er andere tussen zet dat je andere voltage's krijgt (duhh) maar waarom solderen jullie het weerstandje allemaal meteen vast? waarom niet 2 draadjes eraan en daar pas de weerstand aan solderen. dan kan je hem makkelijker vervangen of een andere in doen voor een andere voltage
Hehe mijne zit vast met draatjes ;) naar een pot meter dus ik hoe nooit iets te vervangen want dan draai ik em verder open. wel ff meten op de meet punten natuurlijk. mem mod kan ik regelen van 3.0 tot 3.5 en gpu van 1.7 tot 3.0 veel te ver maar goed gewoon oppassen :P
Verwijderd schreef op 18 May 2003 @ 16:35:
Ik wil binnenkort ook maar eens aan de vmod gaan, heeft iemand misschien hier een beetje verstand van soldeerbouten want ik moet er zelf nog eentje bestellen.

Ik had deze op het oog:
http://www.dil.nl/NL/details.asp?artcode=ANTEX16
ANTEX SOLDEERBOUT 220V 16-18W

Weten jullie of die goed genoeg is, punt klein genoeg enzo om zo'n voltmod uit te voeren? Want zelf heb ik bijna geen ervaring met solderen (ik ga uiteraard wel eerst ff oefenen op mijn oude grafische kaarten) :), en ik vroeg me dus af of deze geschikt zou zijn.
zo klijn mogelijke punt nemen. Die jij @ plaatje hebt heeft wel een klijne punt dus lijkt me wel kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool astennu, moet je me ff in de msn msg zetten ofzo, raymondgaasbeek@msn.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
is er al iemand een 9800pro mod tegen het lijf aan gelopen ?>

greets dave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Gipsy King schreef op 19 May 2003 @ 05:59:
is er al iemand een 9800pro mod tegen het lijf aan gelopen ?>

greets dave
Ik kan deze week wel ff voor je kijken. Er zouden er genoeg zijn. denk ook wel op Rage 3d Forums. Ik ga ook mijn voltage iets verhogen kijken of er meer uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:40

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Ik hou me ook aanbevolen voor een 9800Pro Vmod.

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Ben ik nu gek of is die er al lang :? 8)7

http://www.maximumoc.com/...ro_setup/voltage_mods.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Die is te onduidelijk. ik wil em gewoon @ chippies solderen en duidelijk na meten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
idd ik ga me kaart niet verneuken met zon onduidelijk foto :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Is er eigenlijk iemand in de buurt van Gouda (W'veen) (zo'n 30km van Utr, Den Haag en R'dam) die mij en een vriend van mij zou kunnen helpen met Vmod en Spacer verwijderen voor Rev <3 en een Rev 3. Het duurt nog zo lang tot de OC-Days namelijk ;).
En anders moet ik Carel eens liev aankijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
VinnieWeiss schreef op 19 May 2003 @ 16:46:
Is er eigenlijk iemand in de buurt van Gouda (W'veen) (zo'n 30km van Utr, Den Haag en R'dam) die mij en een vriend van mij zou kunnen helpen met Vmod en Spacer verwijderen voor Rev <3 en een Rev 3. Het duurt nog zo lang tot de OC-Days namelijk ;).
En anders moet ik Carel eens liev aankijken ;)
dat zal wel helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
  • Laatst online: 21-04 03:10
Heey dudezz, mn Ati Radeon wil nu standaard 412/351 zonder mods what so ever`tìs een hercules prophet 9700 pro rev 3.0, ik wil graag de 440 halen @ core en 370 @ mem
Maar kan iemand ook zegguh hoever je ongeveer kan qua voltages zonder mods ?
Ik hoor Astennu op 1.9 volt @ core maar die heeft er een coolermaster v62 op, nu heb ik een hercules koeler, gewoon een titan koeler van koper en heatsinks @ mem, dus iets beter als die standaard BBA Ati stuff
Dus hoever kan ik ongeveer gaan met voltages met gewone koeling (jaja ik weet ut k`moet toch echt ns aan watercooling beginnen, maarja scholieren krijgen niet zoveel betaald heh :( )

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 16:15

jjwa

CZ3 tentmuis

Is er iemand op de Veluwe die mijn Hercules Radeon 9700 Pro voor me zou kunnen modden?
Of iemand die er langs kan komen. Ik woon in Ermelo (ligt bij Harderwijk).
Ik wil over een tijdje waterkoeling gaan gebruiken voor mijn CPU en GPU en wil dan natuurlijk ook graag mijn GPU gevoltmod hebben omdat er dan nou eenmaal een stuk meer uit komt... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

jjwa schreef op 20 mei 2003 @ 16:10:
Is er iemand op de Veluwe die mijn Hercules Radeon 9700 Pro voor me zou kunnen modden?
Of iemand die er langs kan komen. Ik woon in Ermelo (ligt bij Harderwijk).
Ik wil over een tijdje waterkoeling gaan gebruiken voor mijn CPU en GPU en wil dan natuurlijk ook graag mijn GPU gevoltmod hebben omdat er dan nou eenmaal een stuk meer uit komt... :D
'

Kom langs dan doe ik het voor je ik woon @ Enkhuizen ;) >: )

Oh Trouwens hier mijn score met die lekkere mods ;)

http://service.futuremark.com/compare?2k3=787705

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmokeyTheBandit schreef op 20 May 2003 @ 16:35:
[...]
'

Is een mooie score hoor, Krizz zit een beetje te zieken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Verwijderd schreef op 20 May 2003 @ 16:41:
[...]

Is een mooie score hoor, Krizz zit een beetje te zieken ;)
Ja dit had ik ook niet verwacht van een kaartje van 230 euro ghehehe >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
caspergt schreef op 19 May 2003 @ 21:53:
Heey dudezz, mn Ati Radeon wil nu standaard 412/351 zonder mods what so ever`tìs een hercules prophet 9700 pro rev 3.0, ik wil graag de 440 halen @ core en 370 @ mem
Maar kan iemand ook zegguh hoever je ongeveer kan qua voltages zonder mods ?
Ik hoor Astennu op 1.9 volt @ core maar die heeft er een coolermaster v62 op, nu heb ik een hercules koeler, gewoon een titan koeler van koper en heatsinks @ mem, dus iets beter als die standaard BBA Ati stuff
Dus hoever kan ik ongeveer gaan met voltages met gewone koeling (jaja ik weet ut k`moet toch echt ns aan watercooling beginnen, maarja scholieren krijgen niet zoveel betaald heh :( )
denk 1.65 a 1.7 max maar je moet opletten dat je achtekand niet heet wordt warm mag maar heet niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 16:15

jjwa

CZ3 tentmuis

SmokeyTheBandit schreef op 20 May 2003 @ 16:35:
[...]
'

Ik heb geen rijbewijs of auto, en het is te ver fietsen... :P
(en openbaar vervoer is onhandig en te duur :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
Astennu schreef op 20 May 2003 @ 19:28:
[...]

denk 1.65 a 1.7 max maar je moet opletten dat je achtekand niet heet wordt warm mag maar heet niet.
Thanks Astennu, nu maar weer ff naar handyman van Got uit bolsward, die soldeerd de boel hopelijk weer :P
Trouwens hoe heb jij die coolermaster op je 9700 pro gemod ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

caspergt schreef op 20 May 2003 @ 21:43:
[...]

Thanks Astennu, nu maar weer ff naar handyman van Got uit bolsward, die soldeerd de boel hopelijk weer :P
Trouwens hoe heb jij die coolermaster op je 9700 pro gemod ?
Kom op ben jij nu een tweaker tssss...... ;) *D
Een echte tweaker kan alles passende krijgen voor waar hij het voor gebruiken wil ;) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmmm heb een vraagje (mischien een domme maar ben nieuw in het OC-en & nieuw qua Ati kaarten altijd nVidia gehad 8)7 )

Ik heb een Hercules 9700 en die wil ik OC-en kan iemand me vertellen of ik ook zon ring heb op mn core en of ik die cooler er normaal weer op kan krijgen (eraf lukt wel }) ) en weet iemand of Hercules standaard ASIII gebruikt??? zo ja dan hoef ik die cooler er niet af te halen

ik wil mn kaart namelijk niet vern**ken thnx alvast

ps. heb hem nu op core 301,50 mem 290,25 (het is een non pro) heb het idee dat die wel verder wil hoe veilig is dat als ik B.V. artifacts of checkers krijg is mn core/geheugen dan snel stuk ???

draait nu op 330,75 MHz Core 310,50 Mem _/-\o_ kan hoger denk ik ffuh fan erop richten voor de zekerheid en dan nog hoger clocken denk 340 core 325 mem mischien iets hoger (8>

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2003 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
SmokeyTheBandit schreef op 20 May 2003 @ 23:08:
[...]

Een echte tweaker kan alles passende krijgen voor waar hij het voor gebruiken wil ;) >:)
tsjaa , m`n pa wil niet dat ik het zelf doe, (hij weet niet eens wat een vmod is)
En ik heb hier niet echt goed spul om in ijzer/koper te boren voor die coolermaster. :S
Trouwens houdt je AGP slot ut wel met zòn koeler d`r op ?
En kun je me wat foto`s laten zien van hoe je ut hebt gedaan, of ff zeggen hoe je het hebt gedaan ?

Thanks in Advance :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Verwijderd schreef op 21 May 2003 @ 00:09:
mmmm heb een vraagje (mischien een domme maar ben nieuw in het OC-en & nieuw qua Ati kaarten altijd nVidia gehad 8)7 )

Ik heb een Hercules 9700 en die wil ik OC-en kan iemand me vertellen of ik ook zon ring heb op mn core en of ik die cooler er normaal weer op kan krijgen (eraf lukt wel }) ) en weet iemand of Hercules standaard ASIII gebruikt??? zo ja dan hoef ik die cooler er niet af te halen

ik wil mn kaart namelijk niet vern**ken thnx alvast

ps. heb hem nu op core 301,50 mem 290,25 (het is een non pro) heb het idee dat die wel verder wil hoe veilig is dat als ik B.V. artifacts of checkers krijg is mn core/geheugen dan snel stuk ???

draait nu op 330,75 MHz Core 310,50 Mem _/-\o_ kan hoger denk ik ffuh fan erop richten voor de zekerheid en dan nog hoger clocken denk 340 core 325 mem mischien iets hoger (8>
Neeh gaat niet snel kapot als je fouten ziet. vooral door te hoge voltages. denk dat je wel 360 core moet kunnen alleen mem moet je ff kijken tot waar i wil.
caspergt schreef op 21 May 2003 @ 16:58:
[...]

tsjaa , m`n pa wil niet dat ik het zelf doe, (hij weet niet eens wat een vmod is)
En ik heb hier niet echt goed spul om in ijzer/koper te boren voor die coolermaster. :S
Trouwens houdt je AGP slot ut wel met zòn koeler d`r op ?
En kun je me wat foto`s laten zien van hoe je ut hebt gedaan, of ff zeggen hoe je het hebt gedaan ?

Thanks in Advance :Y)
Keey ga het nog een keer uitleggen :) Men pakt de boormachine en je meet eerst waar de gaten moeten komen. dan boor je een gat in de heatsink niet er door heen de finnetjes van de heatsink moeten niet beschadigen. dan pak je een tabje en tab je er schroefdraat in. dan pak je 2 veertjes en 2 schroeven en 2 ringetjes schroefen door de kaart heen en in de heatsink schroefen.

Dit is em dan :P

[img=400,300]url=http://members1.chello.nl/~jaw.cornelissen/junk/frank1.jpg[/img]

[img=400,300]url=http://members1.chello.nl/~jaw.cornelissen/junk/frank2.jpg[/img]

[ Voor 10% gewijzigd door Astennu op 21-05-2003 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Nou mensen vat vinden jullie er van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
SmokeyTheBandit schreef op 20 mei 2003 @ 23:08:
[...]

dat is ook wel zo smokey, maar we zijn er wel om elkaar te helpen !! :9 :9 p.s tot zondag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Gipsy King schreef op 22 May 2003 @ 05:50:
[...]

dat is ook wel zo smokey, maar we zijn er wel om elkaar te helpen !! :9 :9 p.s tot zondag
Sgoed Dave ;)
Zal ik mijn kast meenemen of niet ff benchen met die 9800 van jou >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
SmokeyTheBandit schreef op 22 May 2003 @ 12:12:
[...]

Sgoed Dave ;)
Zal ik mijn kast meenemen of niet ff benchen met die 9800 van jou >:) ;)
Somoke hij heeft h2o dus dat gaat niet :D moet i alles wee afbreken en ik denk toch dat zijn cpu joue ownt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Astennu schreef op 22 May 2003 @ 12:40:
[...]

Somoke hij heeft h2o dus dat gaat niet :D moet i alles wee afbreken en ik denk toch dat zijn cpu joue ownt ;)
Begrijp wel dat als hij dat niet doet ik je uitlach he ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
gahahahahahah ik lach nu al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:45
Astennu schreef op 21 mei 2003 @ 21:18:
Nou mensen vat vinden jullie er van :)
laat de achterkant eens zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
patryk schreef op 22 mei 2003 @ 19:08:
[...]

laat de achterkant eens zien :)
Daar heb ik geen pics van :P maar valt helemaal nix te zien alleen 5 heatsinks waaonder 1 grote en de schroefen met veertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Wat voor spullen heb je allemaal nodig voor de V-mods? Dan kan ik die bij Conrad gaan bestellen. ;)
Soldeerapparaat heb ik wel alleen punt is denk ik misschien wat te groot.
Het gaat om volledige V-mod voor een Rev 1 en een Rev3. En dan zat ik eraan te denken om Potmeters te gebruiken om voltage te kunnen verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
VinnieWeiss schreef op 23 May 2003 @ 15:29:
Wat voor spullen heb je allemaal nodig voor de V-mods? Dan kan ik die bij Conrad gaan bestellen. ;)
Soldeerapparaat heb ik wel alleen punt is denk ik misschien wat te groot.
Het gaat om volledige V-mod voor een Rev 1 en een Rev3. En dan zat ik eraan te denken om Potmeters te gebruiken om voltage te kunnen verhogen.
die kun je ook bij de electro boer halen. gewoon 2 weerstanden en 2 potmeters zelf moet je alleen bepalen welke waardes je neemt ivm je voltages die je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
mischien hier ook maar de mod voor de 9800 posten ? en dan topic title veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
O mensen Even iets belangrijks. toen ik boven de 1.75 volt ging dus 1.8 en 1.84 merkte ik dat die voltages heel instabiel waren ene keer 1.78 dan weer 1.85 dus je moet dat heatsinkje vergroten of er een grotere op plakken want dat ding wordt echt heet als je gaat v-modden en toen waren de voltages ook meteen stabieler nu is het verschil tussen load en idle 1.94 en 1.92

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 19:41

Blord

Hello Kitty !

Maak maar een nieuwe Topic voor de 9800 kaarten, de kaarten zijn fysiek echt wel anders dan 9700/9500 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 23:00
Blord schreef op 29 May 2003 @ 14:09:
Maak maar een nieuwe Topic voor de 9800 kaarten, de kaarten zijn fysiek echt wel anders dan 9700/9500 series.
Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat dat wel meeviel :? Beetje opgeclockt en nog iets :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
ja dat klopt , alleen er is nog nergens echt een duidelijk v-mod te vinden voor de 9800pro's :r :r

anders had ik hem allang gedaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
pierre-oord schreef op 29 mei 2003 @ 14:49:
[...]

Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat dat wel meeviel :? Beetje opgeclockt en nog iets :?
Vind ik niet de chipies zijn zelfde alleen andere layout. de 9500 pro ziet er ook totaal anders uit. Maar zometeen komt de 9900 pro ook weer die zal wel zelfde zijn als de 9800.

[ Voor 12% gewijzigd door Astennu op 05-06-2003 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34

porn*

...take on the world!

Wat is eigenlijk het verschil tussen voor de grotere GPU-sink en memsinks en erna? Zonder voltmod verder?

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
porn schreef op 05 juni 2003 @ 21:30:
Wat is eigenlijk het verschil tussen voor de grotere GPU-sink en memsinks en erna? Zonder voltmod verder?
GPU zonder spacer is gou 20 a 30 mhz en mem maar 5 a 10 mhz meer oc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boehoe, Zalman80 gekocht,
Goede dunne soldeerbout, weerstandjes, andere heatsinks erop,

Wil ik gaan solderen , heb ik te grote /lompe klauwen om ook maar 1 draadje vast te krijgen.

:( Misschien toch maar uit "handen" geven.

Iemand uit de buurt van Rotterdam, anders ga ik nog wel en dagje naaar nijmegen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Verwijderd schreef op 07 June 2003 @ 00:33:
Boehoe, Zalman80 gekocht,
Goede dunne soldeerbout, weerstandjes, andere heatsinks erop,

Wil ik gaan solderen , heb ik te grote /lompe klauwen om ook maar 1 draadje vast te krijgen.

:( Misschien toch maar uit "handen" geven.

Iemand uit de buurt van Rotterdam, anders ga ik nog wel en dagje naaar nijmegen. :P
Jah ik heb die dingen er zo op zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Na 2 dagen zwoegen met tegenslagen werkt de h2o cooling eindelijk nu maar kijken wat er uit komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Astennu schreef op 08 juni 2003 @ 19:36:
Na 2 dagen zwoegen met tegenslagen werkt de h2o cooling eindelijk nu maar kijken wat er uit komt :P
Frank bij de OC days ;)
Gaan we met zen 2en solderen ;) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof best dat zo'n vmod goed werkt als je bij een proc en je geheugen het voltage verhoogd werkt het ook goed. Het schijnt ook op de gewone radeon 9700 te doen >:) . En ik ga het dus ook binnen kort proberen met mn 9700 heb al geheugen koeling besteld en ik ga er een pentium 3ghz koeler op zetten.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2003 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
SmokeyTheBandit schreef op 08 juni 2003 @ 19:50:
[...]

Frank bij de OC days ;)
Gaan we met zen 2en solderen ;) :D
Allemaal radeons soldeeren :D kan best wel jah :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DuronDude schreef op 04 October 2002 @ 13:50:
Vmem is redelijk nutteloos. Het voltage verhogen gaat je mem OC zeker niet verbeteren, waarschijnlijk verslechteren. 400 mem is een no-way jose. Met 360-370 mag je al bijzonder blij zijn.
No way hosee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar zijn die oc-days en wanneer zijn die.
Misschien een side om wat meer info te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand nog 's uitleggen hoe je nou gaatjes boort in een oude amd heatsink om op je 9700 te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:55
je tekent op de 8er kant van je heatsink af waar de gaten moeten komen.

dan pakt men de boormachine en boort men op de juist plekken me de juist boortjes gaten in de heatsinks.

dan pakt men bevestiging materiaal en bevestigt men het :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Killerhond schreef op 31 oktober 2003 @ 17:37:
je tekent op de 8er kant van je heatsink af waar de gaten moeten komen.

dan pakt men de boormachine en boort men op de juist plekken me de juist boortjes gaten in de heatsinks.

dan pakt men bevestiging materiaal en bevestigt men het :D
Idd das het hele idee. schroefdraat tappen blijft mijn favo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
O en let op dat bij Rev 3 de Mem mod anders is ook kwa weerstanden.
Ik had vandaag een 2k7 erop zitten en die gaf bijna 4V. Ik ga volgende week testen hoeveel nodig is mbv een potmeter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
VinnieWeiss schreef op 07 november 2003 @ 21:03:
O en let op dat bij Rev 3 de Mem mod anders is ook kwa weerstanden.
Ik had vandaag een 2k7 erop zitten en die gaf bijna 4V. Ik ga volgende week testen hoeveel nodig is mbv een potmeter.
Tja dit topic is al behoorlijk oud. Er zijn toen geen mensen geweest die een trev 3 hadden om te testen. Alleen de mensen van X-bit waren bezig geweest maar die waardes lijken nu dus niet te kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gister een boxed koeler van een 2500+ op m'n 9700 gezet :D _/-\o_
koelt best goed :9 alleen er moet ook nog ff koeling op me 9700 geheugen komen, iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit lijkt me wel een goede tip toch? :+

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/9800_128.jpg

Hier nog meer pics

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2003 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Dat ziet er gaaf uit :) k ga ook zo iets maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmwman
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-07 11:40
Is er ook iemand uit de buurt van groningen die goed kan solderen, ik heb het ooit eens op de middelbare school gedaan maar was geen succes.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-06-2024
dit werkt toch ook voor de non pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
willy83 schreef op 09 november 2003 @ 00:10:
dit werkt toch ook voor de non pro?
Jep PCB is hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
Ik heb op http://www.ocfaq.com/article.php/overclocking/voltmods/57 ook een mod gevonden. hier doen ze wel de VDDQ en jij niet.
heb je hier een reden voor?
ze gebruiken hier ook een max voor je mem van 3.6 met heatsinks en jij 3,2 dacht ik, waarom is dit verschil zo groot?

mijn voltages nu op een non pro
VDDQ: 2.49V
VDD: 2.84V
Vref: 1.27V
VGPU: 1.50V

max speed mem met heatsinks is 310 mhz
en corespeed met standaard cooling maar wel de ring verwijderd is 341mhz

over een tijdje WC ik heb al bijna alles klaar liggen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
kick :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
willy83 schreef op 16 november 2003 @ 12:10:
Ik heb op http://www.ocfaq.com/article.php/overclocking/voltmods/57 ook een mod gevonden. hier doen ze wel de VDDQ en jij niet.
heb je hier een reden voor?
ze gebruiken hier ook een max voor je mem van 3.6 met heatsinks en jij 3,2 dacht ik, waarom is dit verschil zo groot?

mijn voltages nu op een non pro
VDDQ: 2.49V
VDD: 2.84V
Vref: 1.27V
VGPU: 1.50V

max speed mem met heatsinks is 310 mhz
en corespeed met standaard cooling maar wel de ring verwijderd is 341mhz

over een tijdje WC ik heb al bijna alles klaar liggen >:)
Ik heb zelf 3.34 gedraait. Dit topic is al best oud toen hielp de Vref niet mee en VDDQ was neit bekend dat zal ik wel uitzoekken. Standaart volt van dat ram is 2.9 en volgens mij 2.7 vanuit fabriek om er dan 3.6 op te zetten vind ik riskant moet je wel erg goed coolen want met 3.34 en 400 mhz werd het al loei heet ( met heatsinks er op )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
ok dan ga ik eerst voor de 3,3 met heatsinks en dan zie ik wel verder.
dat van mij heeft 2,9 vanaf club3d af.

wat vind je van mijn kaart? goed/matig/slecht
kwa oc wat nu gehaald is?
ik denk zelf namelijk slecht. de airflow is gewoon goed dus dat ken het niet wezen en heatsink en alles zit echt goed.

[ Voor 48% gewijzigd door willy83 op 17-11-2003 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
willy83 schreef op 17 november 2003 @ 17:43:
ok dan ga ik eerst voor de 3,3 met heatsinks en dan zie ik wel verder.
dat van mij heeft 2,9 vanaf club3d af.

wat vind je van mijn kaart? goed/matig/slecht
kwa oc wat nu gehaald is?
ik denk zelf namelijk slecht. de airflow is gewoon goed dus dat ken het niet wezen en heatsink en alles zit echt goed.
Een non pro moet met goede gpu cooling zo 380 kunnen halen. Verder mem 310 is normaal als ik het zo zie heb je er een met infinion 3.3 want die gaan neit echt harder dan 310 @ standaart volt. Maar ik zit wel hoog met de VGPU ik deed met goede air cooling 1.95 met de 9700 en 2.0 met de 9800 hun zeggen dat je dan extreme cooling moet hebben mja die 9700 draaide daar al een half jaar op zonder last te hebben dus.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
ik ga na de beurs voor WC op mijn gpu.

Over het geheugen klopt.
dat is 3,3 infinion.
mijn gpu is nu gekoeld door de ring te verweideren en de standaard koeling weer terug te plaatsen.
wat is ongeveer de max dan kwa V op mijn gpu met WC?
voor het geheugen dus 3,3 max(misschien later 3,6)
ik heb ook ooit eens gelezen dat de vref je kaart redelijk snel in vlammen doet op gaan. weet jij daar meer over en wat zou jij doen? gewoon de helft van VDD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
willy83 schreef op 17 november 2003 @ 18:23:
ik ga na de beurs voor WC op mijn gpu.

Over het geheugen klopt.
dat is 3,3 infinion.
mijn gpu is nu gekoeld door de ring te verweideren en de standaard koeling weer terug te plaatsen.
wat is ongeveer de max dan kwa V op mijn gpu met WC?
voor het geheugen dus 3,3 max(misschien later 3,6)
ik heb ook ooit eens gelezen dat de vref je kaart redelijk snel in vlammen doet op gaan. weet jij daar meer over en wat zou jij doen? gewoon de helft van VDD?
Met WC kan je wel 1.9+ want dat deed ik al met een cpu cooler @ gpu. Over die Vref ik heb em op de 9800 gedaan hij was hier 1.25 ben naar 1.29 gegaan. dus ging wel goed maar bij de 9700 moet je onder dat plaatje en dus moet dat plaatje weer terrug of je zet er meteen andere heatsinks op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoever kan die club3d 9700 pro ongeveer zonder extra mods/cooling?

Heb em nu 364.5 / 688.5 lopen ... Maar heb weinig zin om die rakker te slopen,

@Astennu

Waar heb jij die akasa ak-350 cooler gekocht? Ziet er wel degelijk uit, ik denk dat ik binnenkort namelijk ook een voltmod wil gaan doen op m'n kaart. Maar dan wel dmv. die SMD grabbers. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
Astennu schreef op 17 november 2003 @ 22:24:
maar bij de 9700 moet je onder dat plaatje en dus moet dat plaatje weer terrug of je zet er meteen andere heatsinks op.
maar dat is de VDDQ mod die onder dat plaatje.

haalt die nog wat uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het gewicht van die 2500+ boxed cooler niet veels te zwaar voor een radeon 9800 pro? Al het gewicht hangt ook aan 1 kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 22:42:
Hoever kan die club3d 9700 pro ongeveer zonder extra mods/cooling?

Heb em nu 364.5 / 688.5 lopen ... Maar heb weinig zin om die rakker te slopen,

@Astennu

Waar heb jij die akasa ak-350 cooler gekocht? Ziet er wel degelijk uit, ik denk dat ik binnenkort namelijk ook een voltmod wil gaan doen op m'n kaart. Maar dan wel dmv. die SMD grabbers. :9
Freezinghardware maar zijn neit meer te krijgen ze hebben wel een thermaltake u1 die lijkt er veel op.
willy83 schreef op 17 november 2003 @ 23:29:
[...]

maar dat is de VDDQ mod die onder dat plaatje.

haalt die nog wat uit?
Geen idee nooit geprobeert maar zal eens gaam kijken wat het presies inhoud..
Verwijderd schreef op 17 november 2003 @ 23:51:
Is het gewicht van die 2500+ boxed cooler niet veels te zwaar voor een radeon 9800 pro? Al het gewicht hangt ook aan 1 kant.
Ik heb die v62 en das 100% koper dus zwaarder als die boxed coolers en gaat makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
ow zou wel tof zijn van je.
want ik heb er dus helemaal geen verstand van dus ik laat hem binnenkort solderen door iemand die dat kan.
dus k zou ook niet weten wat het voor nut heeft op de kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
willy83 schreef op 18 november 2003 @ 07:52:
ow zou wel tof zijn van je.
want ik heb er dus helemaal geen verstand van dus ik laat hem binnenkort solderen door iemand die dat kan.
dus k zou ook niet weten wat het voor nut heeft op de kaart.
Jah ze hebben het ook niet op de site staan wat het doet mja mischien maar een keer op rage3d rond zoeken of op extreme. Verder dus wel de VRef gedaan maar geen gigantiese verschillen.

Maar ik gok dat die VDDR iets mem de memory controller te maken heeft maar das niet zeker.

[ Voor 9% gewijzigd door Astennu op 18-11-2003 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
As far as what the VDDq mod does, it is the internal chipset voltage for the GPU. It may help get you a few extra MHZ out of the core, it did nothing for me.

gevonden
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.