[SB] 4.1 digital, geen geluid ?

Pagina: 1
Acties:

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10-2025
Okee beste mensen volgende is het geval:

Ik heb net een anderhalfuur geleden en Sb 4.1 digital gahaald. Deze in mn compu gepropt(op een nette manier).

Alleen ik heb geen geluid. Mijn vraag is het maakt toch geen donder uit dat ik nog gewone boxjes heb ? Je hoeft toch niet perse 4.1 boxen te hebben ? of wel ?

Ik ben wel van plan deze te kopen. En aangezien ik een nieuwe soundkaart moest kopen heb ik gelijk ff voor in de toekomst gekeken. En dus deze kaart gekocht.

Mocht het een beginners fout zijn. Dan is het compleet mijn schuld. Want ben een beetje n00b op 4.1 en 5.1 enz.

• fleppuhstein
Ben nu al iets meer te weten gekoemn over creative en mn mobo. Heb nu wel geluid maar... het slasat over en kraakt. Ergens gevonden dat er een fix voor is maar kan deze nergens vinden.

• Caerbannog
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-12-2024

Caerbannog

Let's make better things.

Overslaan overal bij of alleen bij winamp? Ik had t alleen bij winamp. Dan moet je nl. even de priority op realtime instellen (win xp en 2k). Dit kan in taakbeheer/task manager
suk6

• fleppuhstein
Caerbannog schreef op 02 oktober 2002 @ 23:31:
Overslaan overal bij of alleen bij winamp? Ik had t alleen bij winamp. Dan moet je nl. even de priority op realtime instellen (win xp en 2k). Dit kan in taakbeheer/task manager
suk6
ja, okee van welke task ?