Blokker aanbieding Xiron set

Pagina: 1
Acties:
  • 208 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Topicstarter
Zie net in het blokker krantje een aanbieding staan van een cd speler (met cdr support), radio en cassette incl. boxjes voor net geen 45 euro. Geen geld natuurlijk maar het merk 'xiron' zegt me niets... Iemand die hier wat meer over weet?

Ben sowieso wel nieuwschierig naar het wattage... als dat nu een 20 watt is. Voor mijn kamertje is dat groot genoeg :)

(Betreft: http://www.blokker.nl/sho...tie=*%20ONZE%20FOLDER%20* )

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12 14:03

Mooody

elmoody

uiterlijk is niet slecht...
er zijn geen slechte cd-spelers meer, dus je zou het erop kunnen wagen

bedenk wel dat Xiron gelijk staat aan NoName :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Topicstarter
Mjah, ik weet. Xiron, FuJitsu, MataHari etc... Wat betreft kwaliteit zal het wel niet slecht zijn, maar ben wel erg nieuwschierig naar het wattage van die set. Heb al op kieskeurig gezocht en ook op google maar kon geen testje vinden of een officiele site... Dus hoopte op wat gebruikerservaringen.

Verwijderd

Voor 45 Euro kan er weinig misgaan. Kun je altijd nog aan je nichtje van 8 geven..

• Kawa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12 22:07
kixor schreef op 01 oktober 2002 @ 21:44:
Mjah, ik weet. Xiron, FuJitsu, MataHari etc... .
uhhh fujitsu is noname?

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
niet echt denk ik :9

• lrietveld
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09-2024
Deze xeron doet me sterk denken aan een reclame op tv. Ik dacht dat het deze xeron was die op de nederlandse variand van telsell een tijdje geleden kwam. Het geluid klonk wel goed, zelfs via de tv!
Ik denk niet dat je veel aan deze reply hebt, maar het is in elk geval iets...

System Specs

Verwijderd

Ziet 'r wel lachuh uit.. Ben ook wel benieuwd naar wattage...
Morgen maar ff kijkje nemen bij de Blokker...

Verwijderd

Maar waarom nou weer een cassette deck d'r bij??? Wie gebruikt die dingen nog?? :(

Verwijderd

jij niet dus

Verwijderd

Goed opgemerkt, echt nuttig jij, sukkel.. :O

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
hou het ff gezellig ja ;)

maar dit setje lijkt mij helemaal niks.. ik heb jaren geleden ook es zo'n goedkoop (300 gulden) setje gehad. Geluid is echt bagger, totaal geen bass, geen extra in- uitgangen etc. En 20Watt moet je ook met een korreltje zout nemen, dat is piekvermogen.. het echte vermogen zal iets van 2 of 3 Watt zijn.

• Palomar
  • Niet online
[edit] dubbelpost :? ik drukte toch echt 1 keer....... (mod verwijder deze maar)

Verwijderd

voor die prijs kan je er eigenlijk geen miskoop aanhebben. Overigens wel een beetje triest om er een topic over te starten. Want je kan zelf ook wel bedenken dat de kwaliteit niet al te best zal zijn.

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-12 17:02
Lol leuk om iemand met zijn verjaardag te geven als ie alles al heeft :D

• Palomar
  • Niet online
ik zou voor dat geld trouwens liever een redelijk goed boxensetje met subwoofer voor je pc kopen, komt stukken beter geluid uit :) Moet je natuurlijk wel je pc op je kamer hebben staan :P

Verwijderd

Palomar schreef op 01 oktober 2002 @ 23:14:
ik zou voor dat geld trouwens liever een redelijk goed boxensetje met subwoofer voor je pc kopen, komt stukken beter geluid uit :) Moet je natuurlijk wel je pc op je kamer hebben staan :P
Denk je? Voor 50 euro? Geeft dat een beter geluid? "In mijn tijd" ;) waren de computerboxen echt van baggerkwaliteit!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-12 15:29
Dit is toch meer iets voor AVH... Een geluidssetje is nog altijd geen gatged :)

GT => AVH dus..

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-12 16:03

JT

VETAK y0

Palomar schreef op 01 oktober 2002 @ 23:14:
Ja, bijvoorbeeld de Labtec Spin ofzo :)
Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 01:14:
[...]

Denk je? Voor 50 euro? Geeft dat een beter geluid? "In mijn tijd" ;) waren de computerboxen echt van baggerkwaliteit!
Nu geld dit iig wel.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Pagina: 1