Creative SB Live, line-in op alle vier boxen, lukt niet.

Pagina: 1
Acties:

• ADJVooDoo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-06 13:20
Ik heb een Sound Blaster Live Player 1024. Heb nu Windows 2000 draaien met de nieuwe SB drivers. Die met die blauwe surround mixer, ziet er wel leuk uit.

Alleen een probleem. Ik kan het line-in signaal niet op alle vier de boxen krijgen. Alleen op de normale voor boxen. Bij de oudere mixen kon je dat nog instellen. Van die figuurtjes kon je dan in een omgeving plaatsen. Als je toen het line-in figuurtje erbij zette, kwam het geluid ook uit de achter boxen. Met de nieuwe mixer kan dat niet meer.

Weet iemand hoe het wel kan? Ik krijg het niet voor elkaar.
Alvast bedankt.

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-08 20:37
Dat is vaagz, ik heb de ook de nieuwe drivers en heb wel line in over vier boxen. Precies op de manier die je zegt. Ook onder Windows 2000.

Als je zo'n sound check doet, heb je dan wel geluid over vier boxen?

• ADJVooDoo
Jap, bij sound check gaat alles goed. WinAmp en Media player gaan ook over vier boxen. Alleen de line-in niet.

Idd vreemd.
Weet iemand een oplossing?

• ModmaN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-07-2015

ModmaN

Damn i'm good

kijk bij opnamekanaal, en zet die op what you hear, wel op mute uiteraard, dit heeft bij mij wel een gewerkt

get rich or die try'in

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-08 08:36

DSK

boeiend...

Je moet bijde opties van het geluid instellen om op te nemen van het line-in kanaal, dan gaatie wel over 4 speakers.

Blog (Linux-related)

• ADJVooDoo
Oke, bedankt mensen.

Dit klinkt wel als een hoop volle oplossingen. Heb nu alleen even niet de mogelijkheid om het uit te testen.

• ADJVooDoo
Hij werkt.
Bedankt.
Dom hoor, dat ik daar zelf niet op gekomen was.
Pagina: 1