Ik heb het verhaal over David gelezen en dat is idd wel een vreselijk verhaal dat met een sisser is afgelopen, na 2 jaar. Ik denk niet dat zoiets in NL zou gebeuren, zo gek
als die Amerikanen zijn we gelukkig (nog) niet

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Verwijderd
Als ik bij een waarzegster ga, weet zij dan ook op voorhand dat ik geen geld bij heb?
Verwijderd
post je foutmelding eens ?? (staat in dplist.log als ik me niet vergis)Royale de Luxe schreef op 01 oktober 2002 @ 22:05:
Pffff, heb hier 8k staan en krijg ze niet geflushtkrijg altijd foutmeldingen, is al zo een gehele dag, van op verschillende locaties
![]()
Iemand al probs gehad anders vandaag???
Deze plek is te koop.
Denk dat het komt door veel nieuwe users, die _wel_ actief zijnpsychodweep schreef op 01 oktober 2002 @ 22:45:
Wat me opvalt is dat we een zeer hoge flushrate hebben van 39%, normaal zijn er maar zo'n 25 % die flushen.
Ik heb meer problemen gehoord van users die direct naar ND flushden. Ik heb zelf met m'n proxy geen problemen gehad. Ik heb wel gezien dat die users die niet konden flushen een error(500) terugkregen. en dit houdt in dat er een cgi error werd gegenereerd.. Dus Chris had denk ik een klein foutje in z'n dp ontvang script. Nu hoor ik dat mensen wel weer kunnen flushen dus als het goed is zou je nu ook moeten kunnen flushen..Royale de Luxe schreef op 01 oktober 2002 @ 22:05:
Pffff, heb hier 8k staan en krijg ze niet geflushtkrijg altijd foutmeldingen, is al zo een gehele dag, van op verschillende locaties
![]()
Iemand al probs gehad anders vandaag???
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Ja, inderdaadInNuedo schreef op 01 oktober 2002 @ 23:10:
[...]
Ik heb meer problemen gehoord van users die direct naar ND flushden. Ik heb zelf met m'n proxy geen problemen gehad. Ik heb wel gezien dat die users die niet konden flushen een error(500) terugkregen. en dit houdt in dat er een cgi error werd gegenereerd.. Dus Chris had denk ik een klein foutje in z'n dp ontvang script. Nu hoor ik dat mensen wel weer kunnen flushen dus als het goed is zou je nu ook moeten kunnen flushen..
Nu ook zonder stropdas
Ik doe individueel mee.
Verwijderd
Die opmerking levert gegarandeerd weer 10 posts op met:psychodweep schreef op 02 oktober 2002 @ 07:34:
[...]
Ik doe individueel mee.
Geen enkel subteam wil me (ik heb al es geprobeerd bij een member van die noizy cows, maar geen reactie gekregen).
Verwijderd
Verwijderd
CorrectVerwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 08:36:
[...]
Die opmerking levert gegarandeerd weer 10 posts op met:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2002 08:38 . Reden: Dit is dus de 3e ]
Verwijderd
Het ronseltijdperk is weer geopend, wie scoort het eerstepsychodweep schreef op 02 oktober 2002 @ 07:34:
[...]
Ik doe individueel mee.
Geen enkel subteam wil me (ik heb al es geprobeerd bij een member van die noizy cows, maar geen reactie gekregen).
Het woord zegt het al. Gewoon een hoeveelheid die iemand gehaald heeft tot nu toe. Dus bijv. 1000 dp's.E-jey schreef op 02 oktober 2002 @ 13:08:
Wat houden die mijlpaalen eigenlijkin???? Hebben die die dag veel geflusht ofzo????
[ Voor 0% gewijzigd door Mobster op 02-10-2002 13:19 . Reden: traaaaaaaaaag ]
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq