#StopBurningStuff
Pics zijn gepost op theforumisdown.com, die is nu echt down.
ow.... mn oude topic is weer omhoog geschopt??? naja... zag ook dat die pics het niet meer doen... ben ze nu even op mn eigen page aan het zetten, daarna zijn ze weer in volle glorie te bewonderen. moment A.U.B
-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-
T zier er zeer 1337 uit. Echt mooi en nog goedkoop ook
Moet ik ook een keer proberen heb nog een ouwe 486. Maar mijn eerst volgende project is een glowpad.
Moet ik ook een keer proberen heb nog een ouwe 486. Maar mijn eerst volgende project is een glowpad.
Dit vind ik een cool idee (ga ik onthouden).
Maar zou je op een een of andere manier de verbindingen van de alu profielen niet kunnen afronden? dat lijkt mij wel het mooist. maar dit is erg vet gedaan!! een dikke pluim van mij
Maar zou je op een een of andere manier de verbindingen van de alu profielen niet kunnen afronden? dat lijkt mij wel het mooist. maar dit is erg vet gedaan!! een dikke pluim van mij
Verwijderd
Leuk gedaan.
Wat ik me afvraag is hoe heb je de CDrom en harddisk bevestigd?
Ik heb zitten turen op de foto's maar ik kan het niet goed zien.
Eej, precies mijn idee! Ik ben van plan precies hetzelfde te gaan doen met mijn VIA Epia, zodra de PCI-riser binnen is. Kan die kast ook nog ergens open? Zo ja, hoe heb je dat gedaan? En idd: hoe heb je de CDROM en de HD bevestigd?
zoiest ga ik ook maken voor mijn 486 router
L profielen maken (4 om precies te zijn) die over de cdrom heen leggen en daarop weer L profielen voor de harddisk. dan gewoon gaatjes boren en schroeven.Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 14:52:
Leuk gedaan.
Kast kan aan alle kanten openalmightyarjen schreef op 28 oktober 2002 @ 21:18:
Eej, precies mijn idee! Ik ben van plan precies hetzelfde te gaan doen met mijn VIA Epia, zodra de PCI-riser binnen is. Kan die kast ook nog ergens open? Zo ja, hoe heb je dat gedaan? En idd: hoe heb je de CDROM en de HD bevestigd?
hij is wel netjes kwestie van smaak denk ik zo
Verwijderd
Yow, sweet ding dude! 
Kunt ge mij 'ns ff uitleggen hoe ge die verbindingen tssn die L-profielen in de hoeken hebt gefixeert ??? Ik ben nl ook van plan..., maar ik zit met dat probleem
Dank bij voorbaat

Kunt ge mij 'ns ff uitleggen hoe ge die verbindingen tssn die L-profielen in de hoeken hebt gefixeert ??? Ik ben nl ook van plan..., maar ik zit met dat probleem
Dank bij voorbaat
Ik zou dat gewoon doen met een kit spuit.. en dan transparante kit..
BTW bij mij doen de pics et nu wel of zijn ze al gefixt?
BTW leuke mod... R.E.S.P.E.C.T..
BTW bij mij doen de pics et nu wel of zijn ze al gefixt?
BTW leuke mod... R.E.S.P.E.C.T..
You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?
W000t! Dit ziet er goed uit, echt vet
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Mooie constructie. Alleen dat plexiglas zie je niet. Misschien idee om er wat leuke motieven in te dremelen en dan CCFL erop te laten schijnen?
GoT logotje erin ofzo?
GoT logotje erin ofzo?
zou kunnen, kan es wat maken op wat plakplastic.... moet even weer wat verzinnen....
Die L-profielen zijn trouwens aan elkaar gepopnageld.
Die L-profielen zijn trouwens aan elkaar gepopnageld.