Logitech Z-560 aansluitingen

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-08 08:40

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Ik wil de Logitech Z-560 gaan kopen.
Maar ik kan nergens vinden hoe dat zit met stekkertjes die je moet aansluiten op de geluidskaart.

Weet iemand dit? Hoeveel zijn het er, en waar moeten ze in?

(Lampje quote: Lees de handleiding. Dat enge boekje, dat nog in de doos zit.)

Ik heb hem nog niet.... Op het internet is hier geen info over te vinden.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:56

JT

VETAK y0

Ok, ik zal jou is even iets goed uitleggen.

Door users als jij gaat dit forum naar de klote. Te lui om iets uit te zoeken, dus je vraagt het hier maar. Daardoor raken de echte users geirriteerd. Vervolgens open je nog een keer hetzelfde topic terwijl dat notabene gelosten is !!! Snap je dan niet waarom het gesloten is ?!?! Als ik zo kijk naar je post historie, heb je ook meer gevraagd dan geholpen, en met dit soort gedrag heet jij een helpdesk-user. We hebben hier op GoT 3 soorten users:
1.) De gevorderden
2.) De newbe's die leren door de sarch te gebruiken en zelf dingen uit te zoeken waardoor ze toch niet meer zo newbe zijn en hier welkom zijn
3.) De n00bs als jij die te lui zijn om iets uit te zoeken en daarmee dit forum naar de klote helpen.
Ik verzoek je dringend om je post-gedrag aan te passen van 3 naar 2, maar ik heb zo het gevoel dat je er gewoon dikke schijt aan hebt :/ Helaas snappen sommige users niet dat dit een forum is voor gevorderden met enig niveau :/ Dus www.beginnersweb.nl voor jou.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:12

Floor-is

5.2

Logitech Z-560 aansluiten op Audigy

En de topicstarter krijgt ook nog een vriendelijke mail :)

Bericht hierboven

Dit topic is gesloten.