Toon posts:

Info over Philips Speakers en Terratec

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
NIet direct sluiten want ik heb een aantal vraagjes...

Over de philips is wel wat info te vinden op GOT. Maar van het Terratec systeem maar 1.

Ten eerste wie weet welk RMS vermogen mijn Philips FW66 audio systeem heeft. Ik kan op zowel de Philips site, Google en GOT geen info vinden. En kan de handleiding nergens meer vinden.

Volgende vraag heeft ook te maken met het vermogen van de FW66 wat ik niet weet. De speakerset die ik graag wil is:

Of een Philips A3.600 5.1 Systeem Met 10 Watt Rms vermogen voor de sat's en de center en 50 Watt RMS voor de Subw.
Of een Terratec HomeArena 5.1 Systeem met 6 Watt RMS vermogen voor de sat's en 25 Watt RMS vermogen voor de Subw.

Ik wil dus graag tussen Of de philips of de terratec kiezen, maar nu is mijn vraag ook direct van. Welke kan kwa Puur volume zich meten met de FW66. Nu is dit een kromme vergelijking want mijn Audio systeem heeft maar 2 luidsprekers en die set's 5 + Sub. MAAR als je dan een vergelijking gaat trekken welk systeem kan mij dan de mooiste klanken leveren en ook nog een ik zal maar zeggen hard volume.

Dus nog eens kort:

Wat is het RMS vermogen van mijn Philips FW66 stereo set, En welk systeem kan zich meten met mijn normale hifi systeem. De Philips A3.600 of de Terratec.

Als iemand het weet reageer dan want ik weet echt niet wat ik moet kopen... Budget is max 200 euro. En een normaal 5.1 hifi audiosysteem doet al niet mee want dat is mij te duur. !!!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm... op de bovenstaande vraag heb ik al een antwoord, en het wordt het A3.600 systeem. Maar mijn Geluidskaart is een Xfire 1024 dit is een 4.1 kaart... kan ik hier een 5.1 systeem op aansluiten ?? zo ja hoe !!! en is het dan ook nog eens mogelijk dat ik mijn normale Hifi systeem erop aangesloten laat staan ?.

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 17:32:
Hmm... op de bovenstaande vraag heb ik al een antwoord, en het wordt het A3.600 systeem. Maar mijn Geluidskaart is een Xfire 1024 dit is een 4.1 kaart... kan ik hier een 5.1 systeem op aansluiten ?? zo ja hoe !!! en is het dan ook nog eens mogelijk dat ik mijn normale Hifi systeem erop aangesloten laat staan ?.
Je kan er een 5.1 sys op aansluiten via de optical sp/dif uitgang, als die ingang niet op je speakers zit kan je niet gebruiken maken van de middelste speakers als je het analoog aansluit.