Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Heb er ook soms last van hoor...
zonde
die foto van de maan is mooi trouwens!
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Kijk maar ff onder Planten
adminbreak
Post je pictures maar netjes hier, krijgen we ook geen spammeldingen meer.
[ Voor 0% gewijzigd door kmf op 24-09-2002 00:04 ]
Anoniem: 28460

Macro van een paddenstoel die in een boom groeit

plaatje kleiner gemaakt, plaatje toegevoegd, aangepast aan nieuwe spelling

Plaatje uit het Amsterdamse bos

Alhambra in Granada

Boten in Cadiz

Oude Romeinse brug in Cordoba

Colloseum te Rome

Torentje Mezquita in Cordoba

Olijfvelden rond Jaen

Polderplaatje dicht bij huis

St Pieter in Rome, wat is ie hoog

Strand bij Marbella

Tuinen van Alcazar in Sevilla
Anoniem: 8888
Whoei ik heb QUAD gedaan in Salou.. 5 uur lang de bergen in..die jeep safari was ons te simpelCAP-Team schreef op 17 september 2002 @ 14:31:
Nog enkele vakantie foto's, vorige week gemaakt in Salou, Spanje..
Monument op de boulevard
[afbeelding]
Op jeep-safari de bergen in
[afbeelding]
[afbeelding]
De maan na zonsondergang, Venus is ook zichtbaar.
[afbeelding]
De zee die tegen de rotsen beukt.
[afbeelding]
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Olympus C-700UZ
Net een onweersbuitje gehad hier en bij het wegtrekken van de bui kwam deze mooie lucht tevoorschijn. Alleen jammer van de saaie voorgrond.
Anoniem: 44830
Maruh leuke foto's van de dierentuin!
Zien er altijd zo uitAnoniem: 44830 schreef op 22 september 2002 @ 17:27:
mm, ik zou denken dat die snavel van die vogel van plastic zou zijnof zien knuffels van die vogels er altijd zo echt uit
![]()
Heb er ook één:

He nog een plastice vogelMetHod schreef op 22 september 2002 @ 17:55:
[...]
Zien er altijd zo uit
Heb er ook één:
[afbeelding]
Deze foto ziet er ook wel strak uit
Anoniem: 8368

^ Poseren in een boslaan
Met dit plaatje ben ik errug tevreden. Schitterende belichting en mooi model. Niet alle eer komt mij toe; deze foto is in workshop-verband genomen; er was dus een professioneel fotograaf die tips gaf. Sorry voor de copyright tekens, maar ik heb liever niet dat dit plaatjes ergens anders verschijnt zonder mijn toestemming.
Anoniem: 37030
Anoniem: 8368
Dat vond ik ookAnoniem: 37030 schreef op 22 september 2002 @ 18:19:
belichting is heel mooi, subject ook, maar ze staat een beetje raar :- ) Ze had beter vrolijk voort kunnen stappen.
De 2de van de 3 vind ik wel het mooiste. Komen de kleuren mooier uit.RekZ schreef op 23 september 2002 @ 20:23:
Uurtje geleden gemaakt, en wel goed gelukt dacht ik zo
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
welke is beter van die laatste 2?
Welke belichting heb je gebruikt, en welke sluitertijd ?
Al is de 3de wel duidelijker. Maar iets minder mysterieuser

functie op me camera ""multi expose"" dan krijg je het zelfde effect als met layers in photoshop
Anoniem: 38666

Het origineel is 1280x960 voor de liefhebbers. (zie img source)
Anoniem: 31124
Grappig dat dat kanFirecow schreef op 23 september 2002 @ 21:03:
[afbeelding]
functie op me camera ""multi expose"" dan krijg je het zelfde effect als met layers in photoshop.... eerst dus pic van de maan gemaakt en daarna van me raam zicht... lijkt net echt zo
geen photoshop gebruikt hoor !
Hier ff een macro picture van mij. Vind em wel goed gelukt. Lijkt net of de kleur teveel naar oranje gaat ipv naar rood, maar dat komt juist door de belichting.

"Was ik maar rijk en niet zo knap, zou het leven een stuk gemakkelijker maken"
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Dude, ik zat op hetzelfde tijdstip op de A58 bij Eindhoven en heb dezelfde wolk gezien! De foto's zijn naar mijn mening nogal aan de donkere kant. De kleuren waren er waarschijnlijk stukken beter uitgekomen als je een langere sluitertijd had gebruikt.RekZ schreef op 23 september 2002 @ 20:23:
Uurtje geleden gemaakt, en wel goed gelukt dacht ik zo
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
welke is beter van die laatste 2?
wow !! coolAnoniem: 38666 schreef op 23 september 2002 @ 21:44:
La Palma (Canarische Eilanden) Fujifilm 1400Zoom
[afbeelding]
[afbeelding]
Het origineel is 1280x960 voor de liefhebbers. (zie img source)
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Lijkt me sterk, ik zit hier bij RotterdamMolybdenum schreef op 23 september 2002 @ 23:39:
[...]
Dude, ik zat op hetzelfde tijdstip op de A58 bij Eindhoven en heb dezelfde wolk gezien! De foto's zijn naar mijn mening nogal aan de donkere kant. De kleuren waren er waarschijnlijk stukken beter uitgekomen als je een langere sluitertijd had gebruikt.
Ik heb hem ook met langere sluiter, maar vind het minder mooi.

Pic is nog scheef ook zie ik

Nu wel ??? Al het goed is teminsteamahusu schreef op 23 september 2002 @ 22:44:
pic doet het niet
Anoniem: 20624

uit het vliegtuig boven mallorca

nacht uitzicht vanuit het hotel

vriendin op brug met lange sluitertijd

mooi uitzicht op vuurwerk show

binnen plaats van het hotel

Gezellig klein haventje in porto cristo

zee zicht bij cueavas del Drac

mooi meisje tegen een boom
Deze is ook de moeite waard om te bekijken alleen nogal lang dus hier een link
http://people.a2000.nl/kveyk/tweakers/panoramabig.jpg
Mooie foto's, die van de binnenplaats is wel raar, net of het een macro van en maquette is.Anoniem: 20624 schreef op 24 september 2002 @ 10:17:
<knip>
[afbeelding]
mooi meisje tegen een boom
Deze is ook de moeite waard om te bekijken alleen nogal lang dus hier een link
http://people.a2000.nl/kveyk/tweakers/panoramabig.jpg
Hmmm, dat meisje tegen de boom lijkt precies op een collega jobstudente van me
De leukste foto's maak je onverwacht! Hij was net aangekleed voor een wandelingetje met z'n moeder en er viel wat mooi licht door het raam naar binnen, en ik dacht hier moet ik even snel een paar shotje van maken.

Hier keek m'n 5 maanden oude zoontje me aan met z'n priemende oogjes.
(lijkt wel een beetje op E.T.)

Zelf vind ik dit de beste (stond ook al in het andere topic).
Geschoten met een Sony DCS-707 en een vleugje Photoshop als sfeer-verhoger.
heel erg mooi!!!!!!!!!!!!!1lexkam schreef op 24 september 2002 @ 12:01:
ook al gepost onder ander topic over 'je beste digitale foto', maar ik had er nog 1 welke ik wel wilde delen.
..........................
Geschoten met een Sony DCS-707 en een vleugje Photoshop als sfeer-verhoger.

vakantie Turkije 2000, met mijn voormalige Olympus D340 gemaakt.
ONderhand heb ik een Fuji Finepix 2800Z waarmee ik op het moment foto's aan het schieten ben.
Foto is van een opengebroken graf op de heided bij Pamukale. Heeft wel iets creepy die foto..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Anoniem: 3751
Ja, die foto ziet er ook erg mooi uit. Tja, het is niet alleen de camera (misschien wel een deel dan), maar ook vooral de gebruiker; met een redelijke camera kan je als je goed bent veel mooiere foto's maken dan iemand met een erg dure camera...Anoniem: 3751 schreef op 24 september 2002 @ 19:08:
Gaaf.. alleen je ziet duidelijk welke mensen met een dure cam werken.. en dat geld heb ik niet..
gisteren in een bos gemaakt
Anoniem: 523
Hé camera-genoot, bevalt ie?? ;-).RedScorpion schreef op 23 september 2002 @ 22:22:
Heb vorige week dinsdag ff mijn digi gehaald een Olympus C-4000 Zoom.
Hier ff een macro picture van mij. Vind em wel goed gelukt. Lijkt net of de kleur teveel naar oranje gaat ipv naar rood, maar dat komt juist door de belichting.
[afbeelding]
Ff over je pic, de macro's die deze camera maakt zijn onoverwinnelijk (naja, firecow kan er ook wel wat van met z'n fuji), maar een haarscherpe foto wil nog niet zeggen dat het een mooie foto is. Let ff op de compositie, zo valt bijvoorbeeld een van de onderste blaadjes van die bloem van de foto af. Verder is de foto niet in evenwicht, het linkerdeel overheerst sterk, waardoor de foto rommelig lijkt. Probeer één bloem te fotograferen, en niet een hele bos, en scherm teveel zonlicht af. Je kan wel juist willen dat de bloem erg oranje wordt, mooi is het niet.
Ik heb laatst deze foto gemaakt, kan je zien wat ik bedoel...: http://www.xs4all.nl/~poelert/passiebloem.jpg
veel fotoplezier nog met je camera :)!
Anoniem: 21910
- hoe bevalt de cam nu
- Wat zou je willen verbeteren aan de cam
- Wat zijn de echte voordelen en nadelen van deze cam
Alvast bedankt FireCow
Als je nog wil weten of nog wat voorbeeld pics kan je me adden op icq oidAnoniem: 21910 schreef op 25 september 2002 @ 17:42:
Vraagje aan FireCow aangezien jij nu een tijd die Fuije 602-z gebruikt heb ik nu de volgende vragen voor je:
- hoe bevalt de cam nu
De camera zelf bevalt me echt super goed ! zitten echt kewle functies op
- Wat zou je willen verbeteren aan de cam
Meerdere dingen... oa de kleur wit waaar de camera niet echt goed tegen kan, en het ruis wat optreed bij schemering.... iso 160 is vrij hoog vindt ik als laagste stand
- Wat zijn de echte voordelen en nadelen van deze cam
Voordelen Natuurlijk de 6x zoom3mp to 6mp functie Alles handmatig inte stellen
Tja nadelen zijn er niet echt vindt ik alleen het minder goed functioneren van de auto focus in de wat donkere ruimtes
Alvast bedankt FireCow
ja een fuji 1300... maar dat is niet tevergelijken natuurlijkAnoniem: 523 schreef op 25 september 2002 @ 16:45:
mooie fotos firecrow! had je voor je fuji al een andere camera? zit heeeel sterk te denken em vanmiddag te bestellen...
Beetje erg groot plaatje, als ik em zou posten zou ie het topic helemaaaaal verneuken
Maar is dus uitzicht op Pest (oude centrum) vanuit het Imperial Palace in Buda...(voor de goede orde: het gaat hier om Budapest
Ik heb zelf een Fuji Finepix 2600Z, maar deze foto is gemaakt met een Canon Digital Ixus V van een vriend van me, met behulp van de 'stitch' optie. Uiteraard heb je veel verschillen met de foto's qua belichting, schaduw, verhoudingen etc., dus je snapt dat er nogal wat aan gephotoshopped is.
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
thnx voor je informatie hier kan ik wat mee!!Firecow schreef op 25 september 2002 @ 18:55:
[...]
Als je nog wil weten of nog wat voorbeeld pics kan je me adden op icq oid
zoals je weet loop ik al een paar maanden tezoeken naar een foto digicam maar ik hak de knoop niet echt door
en deze cam vind ik echt mooi en ja nu lees ik weer dat canon met ze G3 uitkomt maar ok dat blijf je altijd houden je koopt iets en dan komt er weer een nieuwe
trouwens mijn laatste vraag ik wil graag als ik een cam heb hem ook gebruiken om me foto's aftelaten drukken bij een foto centrale heb jij daar al ervaring mee dan bedoel daarmee de kwaliteit van de foto's normaal foto formaat kan dat nu tippen aan een analoog fototoestel?
echt waar had het eigenlijk niet verwacht dat het zo mooi zou worden
La Defense by night

Schouw in kasteel

Stukje kasteel

Kasteel heer ! ?

last but not slotje
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Anoniem: 32457
Ik wil ook eens wat foto's posten die ik met mijn Olympus C-4000 heb gemaakt, ff wat mooie uitzoeken + resizen + uploaden..
Eerst ff
Hmm, duurt nog ff..
even snel wat foto's

Mooie foto's Reino, vooral de bovenste, onderste kan wel beterAnoniem: 32457 schreef op 26 september 2002 @ 20:47:
Mooie foto Aerodynamic (goed je had hem al doorgestuurd maarja).
Ik wil ook eens wat foto's posten die ik met mijn Olympus C-4000 heb gemaakt, ff wat mooie uitzoeken + resizen + uploaden..
Eerst ff
Hmm, duurt nog ff..
even snel wat foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
Probeer eens wat minder macro's te schieten, dat is slechts één kant van fotografie. Ik zelf ben ook van plan dit weekend wat gebouwen te fotograferen, lijkt me ook leuk om te proberen.....
Anoniem: 32457
Hmm, ja, zit wat in, alleen in mijn tuin is er verder niet zoveel te fotograferen. En ik ben er nog niet echt mee op stap geweest (ben er nog erg voorzichtig mee), en ik moet nog wachten op de GP InkoopActie..Anoniem: 31124 schreef op 26 september 2002 @ 20:57:
[...]
Mooie foto's Reino, vooral de bovenste, onderste kan wel beter
Probeer eens wat minder macro's te schieten, dat is slechts één kant van fotografie. Ik zelf ben ook van plan dit weekend wat gebouwen te fotograferen, lijkt me ook leuk om te proberen.....
Maar, ik ga idd wel wat andere dingen fotograferen

Vanuit een bewegende auto om 8 uur 's avonds
Die is erg mooi! Dat bedoel ik, in België heb je ten minste een beetje mooie luchtenAnoniem: 32457 schreef op 26 september 2002 @ 21:02:
[...]
Hmm, ja, zit wat in, alleen in mijn tuin is er verder niet zoveel te fotograferen. En ik ben er nog niet echt mee op stap geweest (ben er nog erg voorzichtig mee), en ik moet nog wachten op de GP InkoopActie..
Maar, ik ga idd wel wat andere dingen fotograferen
[afbeelding]
Vanuit een bewegende auto om 8 uur 's avonds

Mijn eerste foto's in de wereld van digicams, ze zijn gemaakt met de Fuji Finepix A202 die officieel nog niet in nederland te krijgen is. Bij alternate hadden ze deze camera wel maar met duitse handleiding (voor mij geen probleem).
Ik stond er zelf best van te kijken wat die camera allemaal kan. Hij kostte maar 220 euro.
Tips zijn altijd welkom voor een beginner.
[ Voor 0% gewijzigd door WouterG op 26-09-2002 21:16 . Reden: typo+extra foto ]
Eerste foto is erg mooi! Tweede foto: Hou je camera recht!!!!!!! Dat is echt de meest gemaakte fout door beginnende fotograven, en probeer er aan te denken, want het verpest een hele foto..Tomcat schreef op 26 september 2002 @ 21:08:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn eerste foto's in de wereld van digicams, ze zijn gemaakt met de Fuji Finepix A202 die officieel nog niet in nederland te krijgen is. Bij alternate hadden ze deze camera wel maar met duitse handleiding (voor mij geen probleem).
Ik stond er zelf best van te kijken wat die camera allemaal kan. Hij kostte maar 220 euro.
Tips zijn altijd welkom voor een beginner.
Bedankt voor de tip, ik heb er idd niet echt op gelet. Nu ik er op let zie ik het ook.Anoniem: 31124 schreef op 26 september 2002 @ 21:17:
[...]
Eerste foto is erg mooi! Tweede foto: Hou je camera recht!!!!!!! Dat is echt de meest gemaakte fout door beginnende fotograven, en probeer er aan te denken, want het verpest een hele foto..
Op mijn fototoestel zit trouwens ook een raster om daar op te letten en dat had ik uitstaan. Ik ga er in ieder geval op letten.
En trouwens ook nog bedankt voor het compliment.
Nog steeds de zelfde camera (Sony DCS-707) en een vleugje photoshop.
De opmerking dat je met duurdere camera's betere foto's maakt is niet helemaal waar. Met een crappy camera kun je waanzinge fotos maken (als je er een beetje oog voor hebt) crappy pictures maken met een dure camera kan iedereen! (m'n halve schijf staat er vol mee).

Doordat ik niet geflitst heb was het beeld een beetje kleur/korrelig geworden in de donkere partijen (had gewoon te weinig licht
VET !!lexkam schreef op 27 september 2002 @ 10:14:
Ik ga jullie weer lastig vallen met een 'ogen-kiekje' van m'n kleine![]()
De opmerking dat je met duurdere camera's betere foto's maakt is niet helemaal waar. Met een crappy camera kun je waanzinge fotos maken (als je er een beetje oog voor hebt) crappy pictures maken met een dure camera kan iedereen! (m'n halve schijf staat er vol mee).
[afbeelding]
Doordat ik niet geflitst heb was het beeld een beetje kleur/korrelig geworden in de donkere partijen (had gewoon te weinig licht) maar daar is PS voor uitgevonden, daar maak je van een drol nog een "glamour-drol".
echt mooi gedaan ! je kan et zo in een game gebruiken !
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Ik moet eerlijk zeggen dat het er allemaal een beetje plastiek uit ziet. Dat zal wel door die PS actie komen. Heel erg mooie ogen. Kan je goed mee scoren op http://www.photosig.com (Photo critique site)lexkam schreef op 27 september 2002 @ 10:14:
[afbeelding]
Doordat ik niet geflitst heb was het beeld een beetje kleur/korrelig geworden in de donkere partijen (had gewoon te weinig licht) maar daar is PS voor uitgevonden, daar maak je van een drol nog een "glamour-drol".
Werkelijk magnifiek. Deze foto zou wat mij betreft zo in de National Geographic kunnen. Dat plastieke van de vorige poster vind ik juist erg mooi en ook dat beetje korrelige vind ik een speciaal effect toevoegen. Ga zo door! Prachtig kind trouwens...lexkam schreef op 27 september 2002 @ 10:14:
[afbeelding]
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Klopt ik wilde het er een beetje schilderachtig/dromerig uit laten zien, en ben een beetje over de top gegaanMolybdenum schreef op 27 september 2002 @ 10:43:
[...]
Ik moet eerlijk zeggen dat het er allemaal een beetje plastiek uit ziet. Dat zal wel door die PS actie komen. Heel erg mooie ogen. Kan je goed mee scoren op http://www.photosig.com (Photo critique site)
Had er ook een ruig arty-farty grof korrelig fotocopy achtig iets van kunnen maken (denk dat ik dat ook maar ff maak)
maar was in de mood om er een lekker "zoet-wazig" plaatje van te maken.
Zal eens iets artestiekigs maken van een volgescheten luier (mooi strijklicht met groen glanzende vliegen
als tegenhanger van deze "Anne Geddes plaatjes"
Arrived anxious, left bored
goh die site is super man !!Molybdenum schreef op 27 september 2002 @ 10:43:
[...]
Ik moet eerlijk zeggen dat het er allemaal een beetje plastiek uit ziet. Dat zal wel door die PS actie komen. Heel erg mooie ogen. Kan je goed mee scoren op http://www.photosig.com (Photo critique site)
http://www1.photosig.com/photos.php?categoryId=5
Ehh..slik..heb je ff, in het kort:PuCK schreef op 27 september 2002 @ 11:07:
Welk(e) filter(s) heb je gebruikt om het dus zo ta maken alsof het getekend is? Ben ik toch wel erg benieuwd naar. Of post je action
Kleur correctie lagen voor de huidstint.
geblurde laag voor de vaagheid, met masker om de scherpe ogen te houden.
Korreltje over de geblurde laag.
luminantie masker (van de scherpe laag) met zwarte laag en een luminantie masker met witte laag hier weer overheen om mooi contrast te krijgen.
Filters gebruik ik nooit als alleenstaand effect omdat dat er zo goedkoop uitziet (voorgebakken effecten die iedereen gebruikt), je moet er wat creatiever mee omgaan.
Al doende leert men, gewoon alles proberen...
LOL! Jij weet meteen weer de interessantste plaatjes eruit te vissen! Dit is zeg maar functioneel, artistiek naakt!salutem schreef op 27 september 2002 @ 11:59:
[...]
goh die site is super man !!
http://www1.photosig.com/photos.php?categoryId=5
Kijk voor de gein ook eens naar mijn plaatjes?
http://www3.photosig.com/userphotos.php?id=30882
Ik haal dan niet van die hoge scores als sommige anderen, maar het zijn wel mijn mooiste foto's.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Of kijk bij mijn werkMolybdenum schreef op 27 september 2002 @ 14:23:
[...]
LOL! Jij weet meteen weer de interessantste plaatjes eruit te vissen! Dit is zeg maar functioneel, artistiek naakt!
Kijk voor de gein ook eens naar mijn plaatjes?
http://www3.photosig.com/userphotos.php?id=30882
Ik haal dan niet van die hoge scores als sommige anderen, maar het zijn wel mijn mooiste foto's.
Die van mij draait altijd met zijn kop en lijf richting de camera, om hem in de gaten te houden ofzo. Ik kan die vogel nooit van opzij fotograferen...Anoniem: 31124 schreef op 27 september 2002 @ 16:41:
[...]
Ook net een photoshoot gedaan met mijn parkiet, maar mijne heeft niet zo'n leuk kuifje....
[afbeelding]
En die krengen zitten nooit stil
Hehe, ik heb dit beest (naja, eigenlijk is ie van mn zusje) al vijf jaar, en dit was de derde keer dat ie uit z'n kooi is geweestMolybdenum schreef op 27 september 2002 @ 18:55:
[...]
Die van mij draait altijd met zijn kop en lijf richting de camera, om hem in de gaten te houden ofzo. Ik kan die vogel nooit van opzij fotograferen...En die van mij wil nooit op mijn hand zitten, tenminste niet vrijwillig!
Die hand op die foto is trouwens mijn hand, terwijl ik met de ander de foto maak

Uitzicht vanaf Whiteface Mountain, NY (vlakbij Lake Placid).

Station, vanochtend @ 9:05

Amsterdam Arena voor Ajax-NAC

De dakconstructie van de Arena

Goaaaaaallllll! Maar eigenlijk niet echt goed te zien..
Gemaakt met een Fuji FinePix A201
[ Voor 0% gewijzigd door El Jefe op 29-09-2002 20:10 . Reden: OT toevoeging ]
Anoniem: 45837
mooie pics..Webgoodie schreef op 29 september 2002 @ 20:08:
[afbeelding]
[afbeelding]
Amsterdam Arena voor Ajax-NAC
[afbeelding]
De dakconstructie van de Arena
[afbeelding]
Goaaaaaallllll! Maar eigenlijk niet echt goed te zien..
offtopic:
klote wedstrijd

Sabbaday Falls, White Mountains, NH, USA
Het was niet druk in GoesWebgoodie schreef op 29 september 2002 @ 20:08:
offtopic:
RedScorpion schreef op 30 september 2002 @ 15:18:
Hier ook wat macro's van mij. Tevens gemaakt met een Olympus C-4000 Z
Alles just in automatic stand
Nog niet echt de tyd gehad (en genomen) om handleiding op m'n gemak te lezen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Mooie foto's, vooral de bovenste, alleen zou ik die ietsje croppen, zodat dat linker paarse blaadje wegvalt..Xanthorax schreef op 30 september 2002 @ 13:48:
Hier 3 macro opnames, gemaakt met een Olympuc C4000-Zoom, de eerste is gemaakt op de S-Macro stand.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Allereerst wil ik graag alle mensen bedankten van GOT, door het verschaffen van informatie op het forum en op icq.
Zo nu me eerste paar foto's zeg maar try out alles nog op auto instelling gemaakt

Hahaha okee, ff snel terug gelezen, had het toen niet gezien, sorryAnoniem: 31124 schreef op 30 september 2002 @ 17:28:
[...]
heb je nou gelezen wat ik laatst allemaal geschreven had over dit soort foto's, naar aanleiding van een foto die je al eerder plaatste met dit soort bloemen. Of interesseert het je niet? NOFI

Maar snap nu wat je bedoelt, deze serie is ineens gemaakt dus vandaar dat er dus steeds dezelfde fouten inzitten.

Maar thxs voor de tips
En zoals ik al zei, heb nog niet echt de tijd gehad (en genomen) om de handleiding en alle mogelijkheden van deze cam te bekijken. Ben gewoon begonne.
Ps Yepper, camera bevalt super.
Ok, dan is het goedRedScorpion schreef op 30 september 2002 @ 19:01:
[...]
Hahaha okee, ff snel terug gelezen, had het toen niet gezien, sorry![]()
Maar snap nu wat je bedoelt, deze serie is ineens gemaakt dus vandaar dat er dus steeds dezelfde fouten inzitten.![]()
Maar thxs voor de tips![]()
En zoals ik al zei, heb nog niet echt de tijd gehad (en genomen) om de handleiding en alle mogelijkheden van deze cam te bekijken. Ben gewoon begonne.
Ps Yepper, camera bevalt super.
Hmm, ff kijken hoor, als je nou die rode staaf in het midden had genomen, dan hadden die twee zwarte het oog naar die rode (het hoofdonderwerp) geleid, dan was de foto wat overzichterlijker geweest denk ik, misschien ook een beetje een saaie hoek waarvan je de foto hebt genomen, en wellicht nog iets dichter bij het wiel?Anoniem: 21910 schreef op 30 september 2002 @ 21:31:
macro shot kan volgens mij nog beter
[afbeelding]
Thxs again voor de tip, net ff gezocht naar die cd en ga zaterdag maar eens ff op het gemakkie doorkijken.Anoniem: 31124 schreef op 30 september 2002 @ 20:53:
[...]
Ok, dan is het goed, de basic-manual die je er bij krijgt is trouwens niet zo heel bijzonder, je moet ff kijken naar de manual op de CD, die is een stuk diepgaander...
Misschien toch wat beter
Maar je weet het hoe de meeste Nederlanders zijn, eerst zelf uitvinden en beetje bij beetje kijken hoe alles werkt, en waar welk knopje voor dient. En als ie er dan echt niet meer uitkomt, dan pas leest ie de gebruiksaanwijzing
hehe, jah, dat hebbik ook gedaan hoorRedScorpion schreef op 30 september 2002 @ 21:55:
[...]
Thxs again voor de tip, net ff gezocht naar die cd en ga zaterdag maar eens ff op het gemakkie doorkijken.
Misschien toch wat beter
Maar je weet het hoe de meeste Nederlanders zijn, eerst zelf uitvinden en beetje bij beetje kijken hoe alles werkt, en waar welk knopje voor dient. En als ie er dan echt niet meer uitkomt, dan pas leest ie de gebruiksaanwijzing
Elke foto is clickable voor een groter formaat.
En van elke foto bestaat een origineel die minstens 2x zo groot is als de die je te zien krijg wanneer je hem aanklikt
Bandje van DTM autootje, chassis is echt maar enkele cm's boven de grond
Dat is het bakje wat naast de vorig foto stond.
Hier was de race begonnen
Dit vind ik zelf de mooiste foto die ik heb gemaakt daar.
Je ziet echt mooi de snelheid er in en de auto is echt helemaal scherp (per ongeluk goed gelukt
Alle foto's genomen met met Minolta Dimage F100 met maximaal 3x zoom
Meer foto's zijn hier te vinden:
Pixum album
Pixum album in het duits (vernieuwde site)
Any comment = welcome
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Dit topic is gesloten.