[IA] Multicolor CCFL's *CLOSED* > Afhandeling

Pagina: 1 ... 9 ... 15 Laatste
Acties:
  • 1.800 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 12:29

Syzzer

Prutser

* Syzzer heeft ook zijn geld overgemaakt naar meneer PO.
Plus bonus natuurlijk ;)

edit:

BTW 800ste post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 16:47
Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 19:03:
ff weer wat zinnigs ;)
MTB over de CCFL's
http://www.modthebox.com/review94_1.html

Hete inverter door verpakking is de enigste minpunt volgens de review :)
Een echte modder vind daar wel wat op.
Gaatje in dremelen en een 40mm fan op zetten of zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geld is net van me rekening af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruuddie schreef op 24 september 2002 @ 20:24:
[...]

Uit jouw post kan ik dus opmaken dat ze dus niet de nieuwe inverters opsturen? Zoals deze die ze in die review vermelden?
http://www.modthebox.com/...m/dualccfl/dualccfl16.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruuddie schreef op 24 september 2002 @ 20:24:
[...]

ja maar aangezien ze bei de nieuwe units 'betere' inverters mee sturen, vraagen wij jouw dus, welke krijgen wij? De 'nieuwe' versie of de 'oude' versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de oude, staat ergens in de topic if i'm right, zoek zelf maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-08 12:18

jelmo

A.K.A. jelmo

ik hoop wel de nieuwe want heb maar 5 80mm fans in me kast ;)

en heb geld overgemaakt btw + 3 a 4 € extra via girotel, is er gisternacht afgeschreven, dus zal binnenkort er wel zijn :D
en nog maals _/-\o_

I don't ride fast, i fly low

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
jelmo schreef op 24 september 2002 @ 21:02:
ik hoop wel de nieuwe want heb maar 5 80mm fans in me kast ;)
en nog maals _/-\o_
Ik heb dalijk ook maar 4 casefans, de koeler van de voeding, van de proc, op mn mobo (northbridge?) en op mn videokaart :/

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmo

jelmo

A.K.A. jelmo

saviour schreef op 24 september 2002 @ 21:05:
[...]

Ik heb dalijk ook maar 4 casefans, de koeler van de voeding, van de proc, op mn mobo (northbridge?) en op mn videokaart :/

:P
ik 1 8x8 enermax voor beneden,
2 boven achter
en 2 lichtgevende (hier bestelde) aan zijkand achter blowhole :D
(verder nog 2 op videokaart, 1 op proc. en 2 op voeding... is wel genoeg denk ik)

edit:
nog wat fan's vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 21:01:
Hier draaien al enkele weken de Multicolour CCFL's probleemloos op de oude inverters. Ik heb zelfs een inverter met twee CCFL's bestukt en kan met een gerust hart melden dat ze niet extreem warm worden.

Enne er staan minimaal 30 reviews online, en bij slechts een enkele kwam het inverterprobleem boven water. De rest functioneerde perfect, dus het handelt zich hier om een niet representatief incidentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cashflow update: er zijn nu 23 betalingen binnen. Het gaat voorspoedig.

B.t.w. de d.i.z.g.i.a.i.s.g.w.m.f. actie is een mooi initiatief wat wij zeker zullen waarderen, wij beloven jullie dat deze aktie met militaire precisie afgehandeld zal worden. Alle voorbereidingen zijn getroffen:

HQ: lokatie is geregeld, grote verwarmde werkplaats (te Maastricht) waar we alles netjes kunnen inpakken
Dozen zijn gearriveerd 150 stuks in 3 maten
Tape: 6 rollen gereed inclusief afrolapparaat
Verzendetiketten: alle 171 in tweevoud afgedrukt en gesorteerd
Bestellingen allemaal uitgedraaid en ingeklapperd, er zitten er 23 achter het tabblad BETAALD!! Rest volgt
NPD etiketten heden besteld, levering binnen drie werkdagen
Laupro helemaal bijgewerkt, alle mutaties verwerkt

Ben ik wat vergeten???

Nu nog maar hopen dat die honderden CCFL's, fans en kabels (plus de rest) in mijn Twingo passen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok dan ik hep betaalt!!! t is gelukt.... B) en in de top 25 nou das toch een mooie prestatie? of niet? :P als je voor de 1e x aan een inkoopactie meedoet >:)

enne alvast bedankt manne _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik giffe maar 1 euro extra, ok, ok, beetje krent, maar dat heeft 3 redenen:

1. Ik moet nog 2 window kits kopen (ja, 2)
2. Ik MOET nog uit (de Morgenzon, MatriXX en misschien het Huuske)
3. Ik had 65 ingevuld op het bankbriefje, ik wil fooi geven, dus er kon alleen nog maar 66 van gemaakt worden... Pindakaas!

PS: Binnenkort wordt heel het GoT forum geflood met Casemods, vet lachuh! Mijn eerste komt er ook aan! Een Yeong Yang Cube! Zwart! Owja, weet iemand trouwens hoe ik FOCKING cheap windowkits kan maken/halen?

Owja, vandaag bij de bank, ik had alleen een GULDEN-formulier (heb nog geen telebankieren) en het geld komt over 4 dagen gegarandeerd! Sorry voor de vertraging, die trien achter de balie zat te ijlen, heb ik trouwens als omschrijving:

EdSchouten
id:1273

Is dit goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
hihi ... lekker werk PO en ruuddie :) ... ,m geld gaat nog steeds over de digitale snelheids wegen (trage postbank ook altijd _(*$^#(@) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Ik hoorde net dat mijn salaris nog niet is overgemaakt en ik moet wel wat geld op de bank houden voor mijn telefoonrekening. Als het goed is kan ik binnen 3 dagen het geld overmaken.
Het is er sowieso ruim voor de gestelde datum, wees gerust :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 22:31:
Ik giffe maar 1 euro extra, ok, ok, beetje krent, maar dat heeft 3 redenen:

1. Ik moet nog 2 window kits kopen (ja, 2)
2. Ik MOET nog uit (de Morgenzon, MatriXX en misschien het Huuske)
3. Ik had 65 ingevuld op het bankbriefje, ik wil fooi geven, dus er kon alleen nog maar 66 van gemaakt worden... Pindakaas!

PS: Binnenkort wordt heel het GoT forum geflood met Casemods, vet lachuh! Mijn eerste komt er ook aan! Een Yeong Yang Cube! Zwart! Owja, weet iemand trouwens hoe ik FOCKING cheap windowkits kan maken/halen?

Owja, vandaag bij de bank, ik had alleen een GULDEN-formulier (heb nog geen telebankieren) en het geld komt over 4 dagen gegarandeerd! Sorry voor de vertraging, die trien achter de balie zat te ijlen, heb ik trouwens als omschrijving:

EdSchouten
id:1273

Is dit goed?
JOW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 22:23:
Nu nog maar hopen dat die honderden CCFL's, fans en kabels (plus de rest) in mijn Twingo passen!!!
met een beetje modden moet dat lukken >:)

• Tentacle1
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

mlevd schreef op 24 september 2002 @ 23:53:
[...]

met een beetje modden moet dat lukken >:)
Als ie het maar niet met een dremel gaat doen, anders hebben we over een half jaar nog niks :D

System specs

Verwijderd

damn, ik denk leuk te doen, maak 2 euro extra over als ik de gegevens heb enzo, vergeet ik dat net met mijn stomme kop |:(
nouja sorry.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 21:01:
ik heb elke post in deze topic gelezen en dr staat nix over bij ....
maar ja, lijkt me ook sterk dat die inverter uberhaubt warm word, en of ie wel anders is, behalve dat er zo'n doosje bij zit en een stikkertje erop
vind zwarte velcro wel cooler : )

trouwens volgens mij zijn al die mensen die nog bij status 'betaald' hebben zonder vinkje girotellers ; ) (of gewoon postbank)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 00:49:
damn, ik denk leuk te doen, maak 2 euro extra over als ik de gegevens heb enzo, vergeet ik dat net met mijn stomme kop |:(
nouja sorry.
No problem, die leggen we onderaan!

• Ruuddie
Piksa schreef op 24 september 2002 @ 22:33:
hihi ... lekker werk PO en ruuddie :) ... ,m geld gaat nog steeds over de digitale snelheids wegen (trage postbank ook altijd _(*$^#(@) :P
Ik moet toegeven, pureoptical heeft het meeste gedaan.
Ik ben er alleen voor het onderhoud van de site, reactie op vragen via meel en op GoT, en ik ga strax helpen met inpakken ;)
PO doet de financiën, en de verzending :)
Dus, ook namens mij, 3 werf _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ voor Pureoptical, voor zijn harde werk!!

• mlevd
Geld is onderweg (+ een beetje extra), van Postbank naar SNS dus zal wel een paar daagjes zweven. :(

Maar nogmaals jongens, goed geregeld deze aktie. :)

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 02:43:
[...]
trouwens volgens mij zijn al die mensen die nog bij status 'betaald' hebben zonder vinkje girotellers ; ) (of gewoon postbank)
Of doen het gewoon met een postbank overschijvingskaartje net als ik. Maar wees gerust het komt heus wel aan...

System specs

• mlevd
Het viel mij net trouwens op dat er in lijst met deelnemers nog steeds mensen zijn met maar 1 besteld produkt. Dit houdt dus in dat ze nog steeds geen verzendoptie hebben gekozen. :(

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-09 14:09

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Okee net als bij nitraat:
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Celebrate, Pureoptical en RuuddieBoy, celebrate _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Celebrate, Pureoptical en RuuddieBoy, celebrate _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 20:39
Mooi.

Geld komt er zo snel mogelijk aan :)

Aardig wat besteld, dus moet ff op salaris wachten :/ duurt niet zo lang meer ;)

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
ff melden dat m'n geld al sinds het weekend onderweg is, dus zou er eind deze week erop moeten staan (giro -> bank duurt wat langer omdat het via Interpay moet, ligt niet aan de Postbank zoals veel mensen denken).
Overigens, ik had 30,75 pleuro staan en heb 32 overgemaakt om het af te ronden :)

Suc6 met inpakken trouwens, vraag maar aan nitraat hoe leuk hij dat vond :)

Verwijderd

nimmolon schreef op 25 september 2002 @ 09:57:
Mooi.

Geld komt er zo snel mogelijk aan :)

Aardig wat besteld, dus moet ff op salaris wachten :/ duurt niet zo lang meer ;)
Als het er maar de 6e is!!!

Verwijderd

fuck ik heb het verkeerde id ingevuld(geloof ik), niet 100% zeker :/
nouja op die overschrijvingskaart staat ook mijn nickname dus moet te doen zijn.

• nimmolon
Als het er maar de 6e is!!!
haha, ik doelde op een dag of 2 ;)

Heb net gebeld en het is er al, dus vanavond maak ik het over.

Zit nu op me werk en heb me rabox calculator niet bij :p en zonder gaat dat een beetje moeilijk. Maar dan staat het er heel snel op iig.

• daaf258
  • Laatst online: 27-02 12:21

daaf258

For Aiur

ok centjes zijn onderweg + wat xtra's ;)
Dus dat was goed.
En alst op 15 okt. binnen is... woei :D

daaf258 is dan jarig

- specs - audioscrobbler -

• PoKi
  • Nu online

PoKi

Ik?

Mmm, ik hoorde vandaag op school dat iemand nog iets mee wou zenden heeft ie over gemaild. Maar nu kan ik me transactie niet meer terug vinden, stond in de verzend lijst voor 1 okt. :) maar nu moet er dus nog iets bij en ik kan em niet meer vinden.
Zijn hier nog mensen met abn amro internet bankieren? Maybe kunnen die mij vertellen waar ik het weer terug kan vinden, want onder " [nog] niet uitgevoerd " staat ook nix :?

* PoKi snapt het ff niet meer

Wie, Wat, Waar...

• Bezzerk
  • Laatst online: 22:56
Ok ff voor de duidelijkheid PO, ik heb dus:

2x Standaard chrome fanguard 80 mm
2x 2-kleurige ccfl blauw/groen
+ die blauwe thumbscrews van je.

Die thumbs staan dus op een aparte overschrijfkaart dus dat duurt alweer wat langer.

• -JB-
  • Laatst online: 07:22
ik weet niet of ut al bekent is, maar bij EuroSoud (display) Haarlem kan je voor 7.50 ccfl's kopen, zonder inverter, en aangezien iedereen die hier ccfl's heeft besteld 2 aansluitingen heeft op z'n inverter.................... :D

Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L

Verwijderd

-JB- schreef op 25 september 2002 @ 16:27:
ik weet niet of ut al bekent is, maar bij EuroSoud (display) Haarlem kan je voor 7.50 ccfl's kopen, zonder inverter, en aangezien iedereen die hier ccfl's heeft besteld 2 aansluitingen heeft op z'n inverter.................... :D
Inkoopaktie???

Verwijderd

Bezzerk schreef op 25 september 2002 @ 16:15:
Ok ff voor de duidelijkheid PO, ik heb dus:

2x Standaard chrome fanguard 80 mm
2x 2-kleurige ccfl blauw/groen
+ die blauwe thumbscrews van je.

Die thumbs staan dus op een aparte overschrijfkaart dus dat duurt alweer wat langer.
Deal!! _/-\o_

Verwijderd

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-09 14:09

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Maar kunnen die ook op een Sunbeam inverter?

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• PoKi
  • Nu online

PoKi

Ik?

Hebben die ook een site?
Kan nix vinden :/

Wie, Wat, Waar...

• -JB-
PoKi schreef op 25 september 2002 @ 17:10:
[...]

Hebben die ook een site?
Kan nix vinden :/
mm, ik ook niet, valt me tegen van google (of eurosound), tot 2 weken geleden waren ze Display, maar ze heten tegenwoordig eurossound, ik moet er begin volgende week weer zijn (ff wat casemod onderdeeltjes halen) dan zal ik het ze wel ff vragen, of ze ook een site hebben, o, btw, ccfl's met inverter hebben ze voor 14.50, maar ik verwacht daar niet teveel van, ze zijn waarschijnlijk zeker niet vergelijkbaar met die van Sunbeam, die zijn echt :9~ _/-\o_

ow, btw, voor de geinterreseerden, ze zitten vlak achter het station, in Haarlem :P

• -JB-
Demoniac schreef op 25 september 2002 @ 17:08:
[...]

Maar kunnen die ook op een Sunbeam inverter?
misschien stomme vraag hoor,

is er ook verschil in inverters, doen die dingen niet gewoon allemaal het zelfde?, of heb je voor verschillende ccfl's verschillende inverters? :?

Verwijderd

in prencipe moeten ze allemaal hetzelfde voor elkaar krijgen... :o

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Zo, het geld is van m'n rekening afgeschreven dus het zal wel een dezer dagen (lekker ruim ;)) aankomen :)

System specs

• nimmolon
Ben nog maar een paar seconden verwijderd van de "ok" knop om de betaling af te ronden :)

• nimmolon
Ok, Betaling is weg, zoals beloofd ;)

Hoop dat tie er snel is.

Verwijderd

CA$HFLOW UPDATE: Totaal aantal Betaald 45 van de 171

• PoKi
  • Nu online

PoKi

Ik?

Eu ja, zoals ik zei komt er bij mij nog wat bij omdat die toch bij mij op school zit. Scheelt weer extra verzend en pakketje maar ik kan me verzend lijst niet terug vinden :S. Stond op 1 okt. maybe als het zover is zal ik kijken en direct daarna via inet bankieren (abn) direct overige bedrag doen, staat er toch direct (tenminste me pa sns - abn ik staat er zelfde dag nog)
Natuurlijk let ik hier zelf ff op en meld het hier zodra ik het goed heb :P

Wie, Wat, Waar...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 21:01:
CA$HFLOW UPDATE: Totaal aantal Betaald 45 van de 171
45 van de 161 of niet? 10 hebben namelijk nix besteld 8)7

• Seesar
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

ik doe morgen de cheque de deur uit :), wereldse IA jongens, jullie zijn bij mij heilig

T60P Widescreen

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hmm..

Eurosound in Haarlem. Ik kom elke dag in Haarlem (station) en ik kijk altijd even naar eurosound.

Voor vragen kom dan niet bij mij. Ookal kan ik zo even langslopen.
Maar Oeloe die werkt er!!!
Oeloe kennen jullie toch wel he??

Kom anders eens uit je hol vandaan!!

• jelmo

jelmo

A.K.A. jelmo

Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 21:40:
[...]

45 van de 161 of niet? 10 hebben namelijk nix besteld 8)7
edit:
laat maar, fout gelezen

Verwijderd

Die 10 die niks besteld hebben, hebben ook nog niet betaald :P

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-09 22:42

Chop2000

Vroem

haha laat ze maar een entree-fee betalen, als je meedoet, moet je 10 euro betalen (als je niets besteld) doe je mee en bestel je wel wat, vervallen die kosten :Y)

niks

Verwijderd

dit zijn waarschijnlijk mensen die 'meedoen' geclickt hebben, en darnaa besloten hebben toch nix te bestellen, dus die lezen dit ook niet meer, want dat intereseert ze toch niet. Als dat nou wel het geval was, hadden ze zich al utigeschreven. of op 'niet meer delnemen aan deze inkoopt actie' geclickt

trouwens, die laupro site is eigenlijk bagger slecht, dus kan me wel voor stellen dat de leken er niet echt gemakkelijk over navigeren, tis beetje rommelig, en moelijk te vinden. had veel beter gekunt iig.

Maar ja, hij voldoet aan de functie die wij hem hier stellen ; )

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 22:35:
Die 10 die niks besteld hebben, hebben ook nog niet betaald :P
vaag, dit had ik wel verwacht.
wacht je nu op hun betalingen of wat doe je? :P

Verwijderd

Kan iemand de overschrijf gegevens ff doormailen ze zijn weg nadat mijn HD is overleden ik heb al 2x een mailtje naar strypbam@brunssum.net gestuurd maar krijg niks terug, en ik wil het toch wel graag snel overmaken.

svp. mailen naar ralph_plantagie@yahoo.com

• mlevd
Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 09:35:
Kan iemand de overschrijf gegevens ff doormailen ze zijn weg nadat mijn HD is overleden ik heb al 2x een mailtje naar strypbam@brunssum.net gestuurd maar krijg niks terug, en ik wil het toch wel graag snel overmaken.

svp. mailen naar ralph_plantagie@yahoo.com
komt er aan

Verwijderd

Zo betaling is de deur uit gegaan, paar dagen wachten en dan moet hij het hebben op zn rekening als de giro beetje wilt opschieten :)

Verwijderd

Kan iemand de overschrijfgegevens ook even naar dit e-mail adres sturen.

j_deturck@hotmail.com

Ik heb in de tijd een ander e-mail adres aangevragen en ik heb dus nog niks ontvangen!

bedankt alvast

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 12:53:
Kan iemand de overschrijfgegevens ook even naar dit e-mail adres sturen.

j_deturck@hotmail.com

Ik heb in de tijd een ander e-mail adres aangevragen en ik heb dus nog niks ontvangen!

bedankt alvast
zow verstuurt.... nu hopen dat de postbode een beetje snel is ;)

• Ruuddie
Zow, ben er weer.
Heb gister geen tijd gehad om achter de computer te zitten.
Was pas om 16:30 thuis, en toen moest ik nog leren voor 2 proefwerken, wat dingen regelen voor Rome, en daarna nog ff naar me vriendin toe (vast beginnen afscheid te nemen ;)).

Maargoed, heb nu niet echt zin om nog alle reacties door te lezen die ik gemist heb, en ik moet ook nog vanalles regelen voor Rome (inpakken en zo), en dan vanavond echt afscheid nemen van me vriendin :P
Maarja, wees niet getreurd, ik ben op dierendag (4 oktober) weer terug :)

Ik kom vanavond als ik tijd heb denk ik nog wel ff hier langs, maar ik kan nix beloven...

Verwijderd

ik kan nu nog niet betalen, maar zaterdag kan het weer dus krijg je je geld maandag ofzo (ligt eraan hoe snel ABN is :) )

• Bezzerk
* Bezzerk 's geld is vanochtend afgeschreven, it's up to you now! ;)

Verwijderd

Jammer dat het heir ineens erg stil word nu alles beetje richting het einde komt. Begon eigenlijk wel gezellig te worden : )

• PoKi
  • Nu online

PoKi

Ik?

Sja valt weinig te melden denk ik, alles is gewoon goed geregelt. _/-\o_
Misschien kunnen mensen alvast wat plannen posten ofzo, om te laten zien waarvoor het mooie :9 spul gebruikt gaat worden 8)

Wie, Wat, Waar...

• Bezzerk
Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 20:44:
Jammer dat het heir ineens erg stil word nu alles beetje richting het einde komt. Begon eigenlijk wel gezellig te worden : )
Als jij nou alvast pics post van je eindresultaat :? ;)

• PoKi
  • Nu online

PoKi

Ik?

Bezzerk schreef op 26 september 2002 @ 21:05:
[...]

Als jij nou alvast pics post van je eindresultaat :? ;)
offtopic:
Als jij de foto's die je nu al hebt es ff post ben ik ook vrolijk O-)

Wie, Wat, Waar...

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 21:15
PoKi schreef op 26 september 2002 @ 20:52:
Sja valt weinig te melden denk ik, alles is gewoon goed geregelt. _/-\o_
Misschien kunnen mensen alvast wat plannen posten ofzo, om te laten zien waarvoor het mooie :9 spul gebruikt gaat worden 8)
ok, mijn rode ccfl en blauwe led-fans mogen 1 van deze 2 kasten gaan verlichten
(moet ik nog kopen)
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/michel.heusinkveld/antec1035-Big.jpg
antec sx1035B II

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/michel.heusinkveld/cs601zwart-Big.jpg
chieftec dx-01bd

Verwijderd

OK betalingen ge-update!!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Emcee schreef op 26 september 2002 @ 21:48:
[...]

ok, mijn rode ccfl en blauwe led-fans mogen 1 van deze 2 kasten gaan verlichten
(moet ik nog kopen)
[afbeelding]
antec sx1035B II

[afbeelding]
chieftec dx-01bd
Ik zou die Chietftec nemen. Heerlijk en vooral mooie kast. Heb hem zelf ook. Wordt dus ook het slachtoffer van mijn komende MOD. >:)

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Hmmm, er staan nog wel erg veel mensen op geen actie...

• Emcee
Syzzer schreef op 26 september 2002 @ 22:49:
[...]

Ik zou die Chietftec nemen. Heerlijk en vooral mooie kast. Heb hem zelf ook. Wordt dus ook het slachtoffer van mijn komende MOD. >:)
Antec is bijna identiek hoor, heeft alleen extra fans, usb/firewire aansluiting voor en stoffilter, de chieftec is natuurlijk een stuk goedkoper (zonder voeding, ga er een antec truepower in pleuren, lekker stil >:) )

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-09 22:42

Chop2000

Vroem

iemand nog leuke pics van de ccfl's fans enzo (gewoon om het topic een beetje aan de gang to houden :D )

niks

• Emcee
Chop2000 schreef op 26 september 2002 @ 22:57:
iemand nog leuke pics van de ccfl's fans enzo (gewoon om het topic een beetje aan de gang to houden :D )
volgens mij kan er iemand bijna niet wachten tot ie z'n spullen heeft :p

geduld :z :Z 8)

Verwijderd

En Ruud, nice trip to Rome!!

• Ruuddie
Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 23:01:
[...]

En Ruud, nice trip to Rome!!
Gaat wel lukken, thnx :)
Ik zie jullie allemaal 5 oktober wel weer (weet niet of ik 4 oktober nog fit genoeg ben om achter de computer te kruipen).
En Mark, suc666 met de transacties he!

• Bezzerk
Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 23:01:
Picie van die ccfl's in mijn case:
Ziet er erg fijn uit :9~

Ik zou het alleen zelf niet zo doen om het "kermis" effect te vermijden...

Die fan op je CPU is ook :9~

Verwijderd

Ik ben dol op kermis, trouwens blauw is nu niet bepaald exclusief meer, ik heb er bijna 200 verkocht nu dus op elke LAN ziet het blauw van de ccfl's.

Die multis zijn echt mooi, het effect komt niet over op de pic, maar dit is dus gewoon de pic uit de multireview met 3 verschillende multis.

Verwijderd

SHIT krijg net slecht nieuws binnen van de leverancier:

code:
1
2
3
4
De 45cm HDD en de 60cm FDD kabels kunnen niet tijdig geleverd worden. Ik heb
net als leverdatum 23 oktober doorgekregen. De langere kabels kan ik voor
dezelfde prijs aanbieden, maar ik weet niet of dat een alternatief is,
please advise...

dit gooit aardig roet in mijn eten. Maar nu zit ik dus ff met mijn handen in het haar, wat te doen!!! In twee porties verzenden is geen enkele optie, ik heb geen enkele marge ingebouwd om het cheap te houden! Iedereen die geen kabels heeft besteld heeft de spullen wel rap in huis. Maar iedereen die wel 45 en 60 cm kabels besteld heeft .....

Please advice... ;(

• nimmolon
Syzzer schreef op 26 september 2002 @ 22:52:
Hmmm, er staan nog wel erg veel mensen op geen actie...
Sja, klopt, maar ik heb al betaald, en het geld is er bij al afgeschreven ook, dus zweeft het nog ergens.

alleen sta ik nog niet op betaald, en zo zullen er wel meer zijn denk ik ;)

Verwijderd

Iedereen waarvan het geld ge-arriveerd is wordt nog dezelfde dag op LauPro ge-update

• nimmolon
Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 23:38:
SHIT krijg net slecht nieuws binnen van de leverancier:

code:
1
2
3
4
De 45cm HDD en de 60cm FDD kabels kunnen niet tijdig geleverd worden. Ik heb
net als leverdatum 23 oktober doorgekregen. De langere kabels kan ik voor
dezelfde prijs aanbieden, maar ik weet niet of dat een alternatief is,
please advise...
Ik heb 3x 60cm FDD kabels besteld, van mij mag je er wel langere bij stoppen, geen probleem.

//edit, hhmm er zijn geen langere :'(

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Is mijn geld er al?
Ik sta niet op LauPro...

Verwijderd

Xavier schreef op 26 september 2002 @ 23:44:
Is mijn geld er al?
Ik sta niet op LauPro...
Ja vandaag

• Tristan
hummmmm dis kut :S

wat willen we jongens ?? gwn w88 tot 23 october??
of een ander merk (en dus heb je 2 verschillende types kabels in je pc hangen)

of .. ander idee?

Verwijderd

nimmolon schreef op 26 september 2002 @ 23:41:
[...]

Ik heb 3x 60cm FDD kabels besteld, van mij mag je er wel langere bij stoppen, geen probleem.

//edit, hhmm er zijn geen langere :'(
Inderdaad voor de floppykabels is er geen alternatief. Ik doe mijn best en heb al iets in gedachten maar pin me daar niet op vast! Ik kan evt. andere kabels zoeken, maar dat zijn dan dus niet dezelfde, deze zijn van VANTEC en nog niet elders in nederland op de markt!! SHITSHITSHIT ik weet het ff niet meer

• Emcee
dat met die kabels is wel shit, maar ik wil wel wachten tot ze er zijn...
*heeft ook een 60cm FDD kabel besteld*

• nimmolon
Maak je niet druk, van mij mag je wachten ;)

Weet niet hoe de rest er over denkt natuurlijk. Ik wil gewoon goed en hetzelfde spul, dan heb ik wel wat geduld natuurlijk.

• Tristan
sjah .. ik wil ook wel w88 maar die andere '25'(ongeveer) personen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht zelf ook wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wachten ... nou wachten is hoe dan ook kut. moet je toe geven

maar ja, wat voor opties zijn er. Denk dat niemand die 45cm bestelt heeft (ik heb 7 bestelt) dan liever langere wil, met oog op onodig singal loss en gewoon te lange kabels hebben.
Als je ander alternatief hebt, sta ik iig er erg voor open (mochten ze goedkoper zijn dan op de IA meer winst voor jouw ;)

Eisen die ik stel, zijn ze rounded, en zijn ze shielded. want daarom koop ik ze. verder, tja moeten we maar wachten, (kan misschien iets met je afspreken dat ik de bestelling krijg en de kabels door iemand laat ophalen oid?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
nou ik wil gwn dezelfde hoe dan ook .. tis gwn niet mooi als je 2 verschillende kabels in je kast hebt hangen ... (vooral niet met een raam in je kast) ..

En jah ... die 2 weken extra kunnen er nu ook wel weer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 00:09:
Wachten ... nou wachten is hoe dan ook kut. moet je toe geven[quote]

Ik ben de laatste die zegt dat wachten leuk is, maar er schijnt een vloek op alle akties te liggen, kijk ze er maar op na, er gaat altijd wel iets anders als gepland. iig aan mij zal het niet liggen ik ga op zoek naar een alternatief, maar koperen kabels wordt dan wel een probleem, daar heb ik nog niks anders van gezien!! Zilveren moet wel kunnen. Maar dan krijg je weer het verschil in model of ik moet dan de hele serie kabels van een ander merk vinden. PFT :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chop2000 schreef op 26 september 2002 @ 22:57:
BTW die melding van de kabels verzin ik dus nu niet ter plekke om dit topic aan de gang te houden!! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Erg vervelend, deze mededeling.
Het is alleen niet anders dus ik wacht netjes af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
saviour schreef op 27 september 2002 @ 00:21:
Erg vervelend, deze mededeling.
Het is alleen niet anders dus ik wacht netjes af :)
Juistem :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
kan pureoptical wel mooi rente trekken van onze centen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 00:15:
[quote]Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 00:09:
Wachten ... nou wachten is hoe dan ook kut. moet je toe geven
Zilveren moet wel kunnen. Maar dan krijg je weer het verschil in model of ik moet dan de hele serie kabels van een ander merk vinden. PFT :(
Boeient, laat gewoon is ff foto zien, denk nie dat dat zo veel zal uitmaken, voor mij iig nie

en hoeveel mensen hebben er nog meer een 45cm bestelt die niet met een (dus geodkoope) 60cm uit de voeten kunnen. die OOK nog is precies de zelfde moeten hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 00:09:

en hoeveel mensen hebben er nog meer een 45cm bestelt die niet met een (dus geodkoope) 60cm uit de voeten kunnen. die OOK nog is precies de zelfde moeten hebben
hummm .. toch heb ik liever een 45 omdat ik anders zown krul voor nix krijg
Pagina: 1 ... 9 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.