* Syzzer heeft ook zijn geld overgemaakt naar meneer PO.
Plus bonus natuurlijk
Plus bonus natuurlijk
edit:
BTW 800ste post!
BTW 800ste post!
Een echte modder vind daar wel wat op.Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 19:03:
ff weer wat zinnigs
MTB over de CCFL's
http://www.modthebox.com/review94_1.html
Hete inverter door verpakking is de enigste minpunt volgens de review
Verwijderd
Uit jouw post kan ik dus opmaken dat ze dus niet de nieuwe inverters opsturen? Zoals deze die ze in die review vermelden?Ruuddie schreef op 24 september 2002 @ 20:24:
[...]
Een echte modder vind daar wel wat op.
Gaatje in dremelen en een 40mm fan op zetten of zo
Verwijderd
ja maar aangezien ze bei de nieuwe units 'betere' inverters mee sturen, vraagen wij jouw dus, welke krijgen wij? De 'nieuwe' versie of de 'oude' versie...Ruuddie schreef op 24 september 2002 @ 20:24:
[...]
Een echte modder vind daar wel wat op.
Gaatje in dremelen en een 40mm fan op zetten of zo
I don't ride fast, i fly low
Ik heb dalijk ook maar 4 casefans, de koeler van de voeding, van de proc, op mn mobo (northbridge?) en op mn videokaartjelmo schreef op 24 september 2002 @ 21:02:
ik hoop wel de nieuwe want heb maar 5 80mm fans in me kast
en nog maals
ik 1 8x8 enermax voor beneden,saviour schreef op 24 september 2002 @ 21:05:
[...]
Ik heb dalijk ook maar 4 casefans, de koeler van de voeding, van de proc, op mn mobo (northbridge?) en op mn videokaart
Verwijderd
Hier draaien al enkele weken de Multicolour CCFL's probleemloos op de oude inverters. Ik heb zelfs een inverter met twee CCFL's bestukt en kan met een gerust hart melden dat ze niet extreem warm worden.Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 21:01:
de oude, staat ergens in de topic if i'm right, zoek zelf maar
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
JOW!Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 22:31:
Ik giffe maar 1 euro extra, ok, ok, beetje krent, maar dat heeft 3 redenen:
1. Ik moet nog 2 window kits kopen (ja, 2)
2. Ik MOET nog uit (de Morgenzon, MatriXX en misschien het Huuske)
3. Ik had 65 ingevuld op het bankbriefje, ik wil fooi geven, dus er kon alleen nog maar 66 van gemaakt worden... Pindakaas!
PS: Binnenkort wordt heel het GoT forum geflood met Casemods, vet lachuh! Mijn eerste komt er ook aan! Een Yeong Yang Cube! Zwart! Owja, weet iemand trouwens hoe ik FOCKING cheap windowkits kan maken/halen?
Owja, vandaag bij de bank, ik had alleen een GULDEN-formulier (heb nog geen telebankieren) en het geld komt over 4 dagen gegarandeerd! Sorry voor de vertraging, die trien achter de balie zat te ijlen, heb ik trouwens als omschrijving:
EdSchouten
id:1273
Is dit goed?
met een beetje modden moet dat lukkenVerwijderd schreef op 24 september 2002 @ 22:23:
Nu nog maar hopen dat die honderden CCFL's, fans en kabels (plus de rest) in mijn Twingo passen!!!
Als ie het maar niet met een dremel gaat doen, anders hebben we over een half jaar nog niks
Verwijderd
Verwijderd
ik heb elke post in deze topic gelezen en dr staat nix over bij ....Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 21:01:
de oude, staat ergens in de topic if i'm right, zoek zelf maar
Verwijderd
No problem, die leggen we onderaan!Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 00:49:
damn, ik denk leuk te doen, maak 2 euro extra over als ik de gegevens heb enzo, vergeet ik dat net met mijn stomme kop
nouja sorry.
Ik moet toegeven, pureoptical heeft het meeste gedaan.Piksa schreef op 24 september 2002 @ 22:33:
hihi ... lekker werk PO en ruuddie... ,m geld gaat nog steeds over de digitale snelheids wegen (trage postbank ook altijd _(*$^#(@)
Of doen het gewoon met een postbank overschijvingskaartje net als ik. Maar wees gerust het komt heus wel aan...Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 02:43:
[...]
trouwens volgens mij zijn al die mensen die nog bij status 'betaald' hebben zonder vinkje girotellers ; ) (of gewoon postbank)
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Als het er maar de 6e is!!!nimmolon schreef op 25 september 2002 @ 09:57:
Mooi.
Geld komt er zo snel mogelijk aan
Aardig wat besteld, dus moet ff op salaris wachtenduurt niet zo lang meer
Verwijderd
haha, ik doelde op een dag of 2Als het er maar de 6e is!!!
- specs - audioscrobbler -
Wie, Wat, Waar...
Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L
Verwijderd
Inkoopaktie???-JB- schreef op 25 september 2002 @ 16:27:
ik weet niet of ut al bekent is, maar bij EuroSoud (display) Haarlem kan je voor 7.50 ccfl's kopen, zonder inverter, en aangezien iedereen die hier ccfl's heeft besteld 2 aansluitingen heeft op z'n inverter....................
Verwijderd
Deal!!Bezzerk schreef op 25 september 2002 @ 16:15:
Ok ff voor de duidelijkheid PO, ik heb dus:
2x Standaard chrome fanguard 80 mm
2x 2-kleurige ccfl blauw/groen
+ die blauwe thumbscrews van je.
Die thumbs staan dus op een aparte overschrijfkaart dus dat duurt alweer wat langer.
Maar kunnen die ook op een Sunbeam inverter?-JB- schreef op 25 september 2002 @ 16:27:
ik weet niet of ut al bekent is, maar bij EuroSoud (display) Haarlem kan je voor 7.50 ccfl's kopen, zonder inverter, en aangezien iedereen die hier ccfl's heeft besteld 2 aansluitingen heeft op z'n inverter....................
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Hebben die ook een site?-JB- schreef op 25 september 2002 @ 16:27:
Wie, Wat, Waar...
mm, ik ook niet, valt me tegen van google (of eurosound), tot 2 weken geleden waren ze Display, maar ze heten tegenwoordig eurossound, ik moet er begin volgende week weer zijn (ff wat casemod onderdeeltjes halen) dan zal ik het ze wel ff vragen, of ze ook een site hebben, o, btw, ccfl's met inverter hebben ze voor 14.50, maar ik verwacht daar niet teveel van, ze zijn waarschijnlijk zeker niet vergelijkbaar met die van Sunbeam, die zijn echt
misschien stomme vraag hoor,
Wie, Wat, Waar...
Verwijderd
45 van de 161 of niet? 10 hebben namelijk nix besteldVerwijderd schreef op 25 september 2002 @ 21:01:
CA$HFLOW UPDATE: Totaal aantal Betaald 45 van de 171
T60P Widescreen
Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 21:40:
[...]
45 van de 161 of niet? 10 hebben namelijk nix besteld
niks
Verwijderd
Verwijderd
vaag, dit had ik wel verwacht.Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 22:35:
Die 10 die niks besteld hebben, hebben ook nog niet betaald
Verwijderd
komt er aanVerwijderd schreef op 26 september 2002 @ 09:35:
Kan iemand de overschrijf gegevens ff doormailen ze zijn weg nadat mijn HD is overleden ik heb al 2x een mailtje naar strypbam@brunssum.net gestuurd maar krijg niks terug, en ik wil het toch wel graag snel overmaken.
svp. mailen naar ralph_plantagie@yahoo.com
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
zow verstuurt.... nu hopen dat de postbode een beetje snel isVerwijderd schreef op 26 september 2002 @ 12:53:
Kan iemand de overschrijfgegevens ook even naar dit e-mail adres sturen.
j_deturck@hotmail.com
Ik heb in de tijd een ander e-mail adres aangevragen en ik heb dus nog niks ontvangen!
bedankt alvast
Verwijderd
Verwijderd
Wie, Wat, Waar...
Als jij nou alvast pics post van je eindresultaatVerwijderd schreef op 26 september 2002 @ 20:44:
Jammer dat het heir ineens erg stil word nu alles beetje richting het einde komt. Begon eigenlijk wel gezellig te worden : )
Bezzerk schreef op 26 september 2002 @ 21:05:
[...]
Als jij nou alvast pics post van je eindresultaat![]()
Wie, Wat, Waar...
ok, mijn rode ccfl en blauwe led-fans mogen 1 van deze 2 kasten gaan verlichtenPoKi schreef op 26 september 2002 @ 20:52:
Sja valt weinig te melden denk ik, alles is gewoon goed geregelt.![]()
Misschien kunnen mensen alvast wat plannen posten ofzo, om te laten zien waarvoor het mooiespul gebruikt gaat worden
Ik zou die Chietftec nemen. Heerlijk en vooral mooie kast. Heb hem zelf ook. Wordt dus ook het slachtoffer van mijn komende MOD.Emcee schreef op 26 september 2002 @ 21:48:
[...]
ok, mijn rode ccfl en blauwe led-fans mogen 1 van deze 2 kasten gaan verlichten
(moet ik nog kopen)
[afbeelding]
antec sx1035B II
[afbeelding]
chieftec dx-01bd
Antec is bijna identiek hoor, heeft alleen extra fans, usb/firewire aansluiting voor en stoffilter, de chieftec is natuurlijk een stuk goedkoper (zonder voeding, ga er een antec truepower in pleuren, lekker stilSyzzer schreef op 26 september 2002 @ 22:49:
[...]
Ik zou die Chietftec nemen. Heerlijk en vooral mooie kast. Heb hem zelf ook. Wordt dus ook het slachtoffer van mijn komende MOD.
niks
volgens mij kan er iemand bijna niet wachten tot ie z'n spullen heeftChop2000 schreef op 26 september 2002 @ 22:57:
iemand nog leuke pics van de ccfl's fans enzo (gewoon om het topic een beetje aan de gang to houden)
Gaat wel lukken, thnx
Ziet er erg fijn uitVerwijderd schreef op 26 september 2002 @ 23:01:
Picie van die ccfl's in mijn case:
Verwijderd
Verwijderd
1
2
3
4
| De 45cm HDD en de 60cm FDD kabels kunnen niet tijdig geleverd worden. Ik heb net als leverdatum 23 oktober doorgekregen. De langere kabels kan ik voor dezelfde prijs aanbieden, maar ik weet niet of dat een alternatief is, please advise... |
Sja, klopt, maar ik heb al betaald, en het geld is er bij al afgeschreven ook, dus zweeft het nog ergens.Syzzer schreef op 26 september 2002 @ 22:52:
Hmmm, er staan nog wel erg veel mensen op geen actie...
Ik heb 3x 60cm FDD kabels besteld, van mij mag je er wel langere bij stoppen, geen probleem.Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 23:38:
SHIT krijg net slecht nieuws binnen van de leverancier:
code:
1 2 3 4 De 45cm HDD en de 60cm FDD kabels kunnen niet tijdig geleverd worden. Ik heb net als leverdatum 23 oktober doorgekregen. De langere kabels kan ik voor dezelfde prijs aanbieden, maar ik weet niet of dat een alternatief is, please advise...
Verwijderd
Inderdaad voor de floppykabels is er geen alternatief. Ik doe mijn best en heb al iets in gedachten maar pin me daar niet op vast! Ik kan evt. andere kabels zoeken, maar dat zijn dan dus niet dezelfde, deze zijn van VANTEC en nog niet elders in nederland op de markt!! SHITSHITSHIT ik weet het ff niet meernimmolon schreef op 26 september 2002 @ 23:41:
[...]
Ik heb 3x 60cm FDD kabels besteld, van mij mag je er wel langere bij stoppen, geen probleem.
//edit, hhmm er zijn geen langere
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
BTW die melding van de kabels verzin ik dus nu niet ter plekke om dit topic aan de gang te houden!!Chop2000 schreef op 26 september 2002 @ 22:57:
iemand nog leuke pics van de ccfl's fans enzo (gewoon om het topic een beetje aan de gang to houden)
Juistemsaviour schreef op 27 september 2002 @ 00:21:
Erg vervelend, deze mededeling.
Het is alleen niet anders dus ik wacht netjes af
Verwijderd
Boeient, laat gewoon is ff foto zien, denk nie dat dat zo veel zal uitmaken, voor mij iig nieZilveren moet wel kunnen. Maar dan krijg je weer het verschil in model of ik moet dan de hele serie kabels van een ander merk vinden. PFT
hummm .. toch heb ik liever een 45 omdat ik anders zown krul voor nix krijgVerwijderd schreef op 27 september 2002 @ 00:09:
en hoeveel mensen hebben er nog meer een 45cm bestelt die niet met een (dus geodkoope) 60cm uit de voeten kunnen. die OOK nog is precies de zelfde moeten hebben
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq