Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menn0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 09:56
Matched: ipod
Ik kocht in NYC de nieuwste ipod voor 430 euro, ik vloog door naar hawaii
waar ik nu zit, en na 3 dagen KAPOT. HEt is de 10 gig met afstandsbediening. Gelukkig had ik em bij een keten gekocht (compusa) en nu krijg ik nog deze week een nieuwe..

Maar de vrouw van de costumor service zei letterlijk oh nee toch niet weer een ipod, blijkbaar zijn ze nogal snel kapot ??

Anywayz de touchpad werkte wel lekker zolang ie et deed, playlists moest je alleen van te voren aanmaken, en dat had ik niet in de winkel gedaan, ik had m vol gepluurd in de compusa met 7 cd-rs :). Nu moet ik dat alleen weer doen in honolulu.

Heeft iemand anders ook al problemen met die nieuwe model?
of daar wat over gelezen, ik kan van hieruit niet ff snel rond checken.

Aloha en mahalo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Geen matches
compusa heeft gewoon goede service ( :X )

Tis net de Vobis, maar dan van de VS (ik kan het weten, ik heb er gewerkt)

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 21:02
Ik heb (althans hier op GoT) nog nooit gehoord van iPod's die stuk gaan... misschien had compusa gewoon een shipment "slechte" iPod's gekregen :? Volgens mij hoef je je er opzich geen zorgen over te maken, ik dacht dat het echt een goede mp3 speler was namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:46

BaRF

bijna kerst

hopenlijk zei die vrouw dat omdat ze zo kapot was van die éne iPod 2 jaar terug waar het koptelefoontje vies van was geworden? :X

Ahum anywayz, ik wil mn iPod! Kan elke dag nu een verzend mededeling komen? :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

zou best kunnen...

het foutpercentage van de iPod ligt hoger dan bijv. die van flash mp3-spelers, dat is ook logisch omdat het hier gaat om een hele andere (geavanceerdere techniek)

omdat de iPod eigenlijk een pc is, kunnen alle onderdelen kapot gaat (net zoals bij normale pc's)....ik heb weleens gehoord van een kapotte processor, moederbord of geheugen, maar vaker komt voor het uitvallen van het display of het vastlopen van de software...

omdat dit percentage nogsteeds erg laag is (ongeveer 5-10% van de iPod bezitters heeft weleens hard -of software problemen) ga ik ook gewoon een nieuwe iPod kopen als-ie uitkomt...het ding is te mooi om te laten liggen :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menn0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 09:56
Die van mij was echt helemaal dood gegaan, hij was niet meer aan te krijgen
ik ga spoedig terug naar het eiland oahu en hoop em daar dan gelijk op te kunnen halen. Ik baal er wel van want ik heb nu de hele vakantie geen muziek.

Hopen dat die ik krijg het langer uithoud anders wordt het een groot probleem
als ik in NL zit met een kapotte in de US gekochte Ipod. Want alle verzendkosten naar apple kan ik dan zeker zelf dokken.. :S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:46

BaRF

bijna kerst

Mooooody schreef op 02 september 2002 @ 16:57:
zou best kunnen...

het foutpercentage van de iPod ligt hoger dan bijv. die van flash mp3-spelers, dat is ook logisch omdat het hier gaat om een hele andere (geavanceerdere techniek)

omdat de iPod eigenlijk een pc is, kunnen alle onderdelen kapot gaat (net zoals bij normale pc's)....ik heb weleens gehoord van een kapotte processor, moederbord of geheugen, maar vaker komt voor het uitvallen van het display of het vastlopen van de software...

omdat dit percentage nogsteeds erg laag is (ongeveer 5-10% van de iPod bezitters heeft weleens hard -of software problemen) ga ik ook gewoon een nieuwe iPod kopen als-ie uitkomt...het ding is te mooi om te laten liggen :)
wat wél zo is, is dat de mééste gewone pc's kapot gaan omdat er Windows op draait! >:)

wacht eens ff, ik heb een iPod WIN versie besteld he? :X

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

menn0 schreef op 06 september 2002 @ 00:43:
Die van mij was echt helemaal dood gegaan, hij was niet meer aan te krijgen
ik ga spoedig terug naar het eiland oahu en hoop em daar dan gelijk op te kunnen halen. Ik baal er wel van want ik heb nu de hele vakantie geen muziek.

Hopen dat die ik krijg het langer uithoud anders wordt het een groot probleem
als ik in NL zit met een kapotte in de US gekochte Ipod. Want alle verzendkosten naar apple kan ik dan zeker zelf dokken.. :S?
Heb je um al geprobeerd te resetten? Ik had dit probleem ook met mijn ipod en toen werkte hij weer na een reset!
Je iPod opnieuw instellen
Als je iPod niet reageert en "blijft hangen", kun je je iPod opnieuw instellen door het apparaat van stroom te voorzien en de menuknop en de afspeelknop tegelijkertijd circa tien seconden ingedrukt te houden. Bij het opnieuw instellen worden de iPod-naam en het Apple logo weergegeven. Als je je iPod opnieuw instelt, blijven de muziek- en gegevensbestanden en de voorkeuren bewaard.
Pagina: 1