http://www.NUiPhone.nl/
OMG, lees mijn post hierboven eens: "Openings post Updated" daar staan al een paar dingenVerwijderd schreef op 01 september 2002 @ 23:18:
Wat gaan we eigenlijk doen op de meeting? Biertje drinken lijkt me wel gezellig
Silverstar, we houden het er op dat het al laat was
Verwijderd
Verrek ja, nu zie ik het ookDiaboluzzz schreef op 02 september 2002 @ 09:14:
OMG, lees mijn post hierboven eens: "Openings post Updated" daar staan al een paar dingen
Silverstar, we houden het er op dat het al laat was
Ik was gisteravond zeer moe, dus daar kan het wel aan gelegen hebben ja
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
anders ben je je + kwijt als je niet komt. lekker puh
Heb helemaal geen + man, ben rood
Verwijderd
Ohw, hij zou alleen komen als het in Groningen werd gehouden, toch?
En bij voorkeur in Utrech
BTW 21 of 28 september bij mij geen probleem
[ Voor 0% gewijzigd door aReaRe op 05-09-2002 01:25 . Reden: data toegevoegd ;) ]
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Kickje
Om hem bovenin te houden
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Merely, heb je nog wat zoekwerk gedaan voor ons ?
Anyway.. veel plezier op de meeting iedereen
C:\>_
en blackd kan al niet..
en het topic is redelijk dood, wat moet er gebeuren ?
Of blackd moet z'n opa & oma over halen hun feessie te verplaatsen
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Maar dan zou de 28e goed zijn
Alleen ik zie dat het topicstarter text nog niet bijgewerkt is achter mijn naam met de data die ik opgaf als voorkeur
28e? dan zijn wij SP'ers Utrecht al aan het onveilig makenblackd schreef op 07 september 2002 @ 14:27:
Dat laatste zit er niet inof ze moeten mee komen karten ofzo
Maar dan zou de 28e goed zijn
En WIJ zouden dan winnen natuurlijk, dankzij onze überl33t-gaming-skillz

Rafe schreef op 08 september 2002 @ 10:13:
28e? dan zijn wij SP'ers Utrecht al aan het onveilig makenHelaas passen er maar 26 mensen in het gebouw bij lasergamen, anders hadden we er een SP vs WOS potje van kunnen maken.
En WIJ zouden dan winnen natuurlijk, dankzij onze überl33t-gaming-skillz![]()
WOS en NOS en SP allemaal op een dag in Utrecht?? OK, that's it. Jammer voor onze nieuwe full mod, maar wij gaan op de 21eapocrypha schreef op 08 september 2002 @ 12:22:
Waarom allemaal op 28 september, jullie gaan zeker ook hetzelfde doen als wij
.
Ik zie de kranten al voor me: vanuit heel Nederland migreren iele mannetjes met dikke brillen naar Utrecht. Mensen beginnen zich ongerust te maken dat er straks geen buurjochies meer over zijn om PC's te repareren
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Beetje cross-over is niet zo'n ramp toch?
* alt-92 kan de 21e waarschijnlijk ook niet

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Het lijkt me ook geen probleem, maar het is natuurlijk niet erg handig als we allemaal op het zelfde tijdstip en op de zelfde plek bij elkaar komen..BackSlash32 schreef op 08 september 2002 @ 12:51:
Ehm..juist de 28e gaan dus...
Beetje cross-over is niet zo'n ramp toch?
* kamerplant kan de 21e waarschijnlijk ook niet
Bij de SP meeting komen we rond 14:00 uur bij elkaar, bij het station in Utrecht bij 'het bord met de vertrektijden en vlag'
Kweeniet hoever jullie zijn, maar als het even kan lijkt het mij handig om dat dus ook zo te doen..
🌞🍃
Gewoon de 21e houden of erguns anders afspreken ( in Utrecht ).
En nee, ik ga niet meer mee nee. Heeeel misschien SP, maar dat weet ik ook nog niet, kmoet er nog met iemand over lullen of dat nog gaat enz0.
C:\>_
LOLF_J_K schreef op 08 september 2002 @ 12:48:
Ik zie de kranten al voor me: vanuit heel Nederland migreren iele mannetjes met dikke brillen naar Utrecht. Mensen beginnen zich ongerust te maken dat er straks geen buurjochies meer over zijn om PC's te repareren

Hoe staat het met karten?
Bump, KickF_J_K schreef op 08 september 2002 @ 21:50:
Yep, 28/9. Mag ik trouwens nog wel komen als ex-WOS [afbeelding]je?
Hoe staat het met karten?
Natuurlijk ben je welkom
[ Voor 0% gewijzigd door aReaRe op 09-09-2002 19:04 . Reden: typo's ]
Vinnie wordt helaas geschrapt.
Merely, je weet wel die user
en I agree met riemer, lol @ F_J_K

Beide datums komen bij mij persoonlijk in het gedrang gezien uitbreidende werkzaamheden in het café. Mocht ik kunnen, dan niet voor de gehele dag, zekers niet 's avonds. Mocht ik iets weten over de exacte werkzaamheden en tijden dan post ik deze....
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
sjonge jonge jonge, dat is ook de bedoeling, we komen gewoon lekker naar jou cafeMerely schreef op 10 september 2002 @ 08:57:
Euuhhmmm... nope, niks, nada gedaan
Beide datums komen bij mij persoonlijk in het gedrang gezien uitbreidende werkzaamheden in het café. Mocht ik kunnen, dan niet voor de gehele dag, zekers niet 's avonds. Mocht ik iets weten over de exacte werkzaamheden en tijden dan post ik deze....
mag jij werken en wij drinken
en lol @ buzz, je hoeft dus niet te bellen
ontopic: dit is lastig.. zou je echt willen zorgen dat je 100% zeker NIET kan.
want een gaatje vinden of een invaller or whatever zou wel zwaar goed uitkomen,...
moet nu eerst naar school
Enne... Niet Op Stap hoef ik niet uit te leggen hé?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Leg eens uit ?
NOS = Niet op stap
blackd = traag van begrip
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
lees de eerste pagina.LuNaTiC schreef op 10 september 2002 @ 19:27:
maarreeeh ik kan ook wel komen dus
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Neeeeeeeeehhhhhhh!LuNaTiC schreef op 10 september 2002 @ 19:27:
Alleen als er een LA meeting is mogen vanaf vandaag de HK modjes ook komen
Effe serieus: lijkt mij leuk, ga ik je ook eens in realy zien enzo
Ik hoop dat je komt
hehe beetje laag marjah
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Wat mij betreft ben je harte welkom op de WOS meeting LuNaTiCLuNaTiC schreef op 10 september 2002 @ 19:27:
bump kick enzo

Tja en wie moet die nou geven danMerely schreef op 12 september 2002 @ 00:59:
33 minuten te vroeg gebumpt!! Da's een OW waardLees de FAQ, niet bumpen binnen 24 uur
maaar riemer heeft wel gelijk, de tijd nadert en er zijn nog geen concrete dingen.
dus merely, zoeken jij!
en dan wil ik graag van RenevdVeen weten of hij bereid is de 28e te komen.
bump kick enzo ......

En wat Diaboluzzz al schreef: Rene vd. Veen kan je 28 september
[spam modus] join anders irc.tweakers.net kanaal #wos [/spam modus]
geef me nog even tijd mensen, dan ga ik proberen angela mee te nemen, ze was speciaal voor mij naar de kroeg gekomen..
dus er is weer hoop zeg maar
maarja weet niet of het voor de 28e lukt..
nice girls take some time..
Diaboluzzz schreef op 13 september 2002 @ 17:32:
geef me nog even tijd mensen, dan ga ik proberen angela mee te nemen, ze was speciaal voor mij naar de kroeg gekomen..
dus er is weer hoop zeg maar
Ik kan me voorstellen dat ze geen zin heeft met een stel nerds (NOFI
28e it is. Zijn er leuke kroegen in de buurt van het NS station waar nog geen groep tweakers zit? (of leuker; juist wel)
ik zal de got babe voor je vragen, als het lukt met ans that is...F_J_K schreef op 13 september 2002 @ 18:08:
[...]
Ik kan me voorstellen dat ze geen zin heeft met een stel nerds (NOFI) rond te gaan hangen. Laat haar dus wat vriendinnen meenemen!
![]()
28e it is. Zijn er leuke kroegen in de buurt van het NS station waar nog geen groep tweakers zit? (of leuker; juist wel)
maar als het wel lukt, dan regel ik de got babe voor je F_J_K dat beloof ik, moet ze wel meegaan
<html>
<body>
<font size=12> GARFIELD WHAT WILL IT BE ???? </font>
</body>
</html>
HTML misbruik!!

Mooi

Ik sta hier op ontploffen en zit hier mijn stoel half op te eten van woede
dan stel ik nu voor dat je weer serieuze tech posts gaat maken ipv deze onzin..internetinfo schreef op 13 september 2002 @ 19:19:
[...]
Ik sta hier op ontploffen en zit hier mijn stoel half op te eten van woede![]()
edit: tenminste ik hoop dat het onzin is
Maar even ontopic dan maar, ik kan niet komen. Ik wil wel, maar ik kán niet (en dat is niet vanwege blackd want dat is goede kerel
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
jou ondertitel komt van blof, me is enorme blof fan!
goed dat je present bent, wou je naar utrecht kruipen oid
internetinfo schreef op 13 september 2002 @ 19:22:
Maar even ontopic dan maar, ik kan niet komen. Ik wil wel, maar ik kán niet (en dat is niet vanwege blackd want dat is goede kerel)
Ik lees in LA dat 'ie echter een beetje humorloos is
* F_J_K duikt weg
Ik zie >= drie kartbanen in Utrecht. Ik wil best wat regelen, maar heb totaal geen idee van de geografie aldaar en heb geen zin om opeens een kilometer of wat te moeten gaan lopen
Ach, blackd gaat nog wel mee hoor. Hij is soms een beetje flauw, maar hij is wel droogF_J_K schreef op 13 september 2002 @ 19:43:
[...]
Ik lees in LA dat 'ie echter een beetje humorloos is![]()
* F_J_K duikt weg
kloptDiaboluzzz schreef op 13 september 2002 @ 19:40:
jou ondertitel komt van blof, me is enorme blof fan!
Duh... woon in Hilversum, dus naar huis kruipen zou nog wel kunnengoed dat je present bent, wou je naar utrecht kruipen oid?
Dus we kunnen jou ook op het lijstje zetten voor de 28ste septemberBackSlash32 schreef op 13 september 2002 @ 22:06:
Duh... woon in Hilversum, dus naar huis kruipen zou nog wel kunnen

maar ik ga nu afsluiten enzo.
dames en heren de dag nadert laten we nu eindelijk eens spijkers met koppen slaan!
een gil of zwijg voor ALTIJD
[ Voor 0% gewijzigd door Grrrrrene op 16-09-2002 01:35 . Reden: Op verziek van Riemer ge-edit :P ]
Mjah, ik ben voorlopig elke zaterdag druk in het café... dus valt zaterdag gewoon af voor mij. En aangezien je op een andere dag niet echt een bijeenkomst kunt organiseren ben ik bang dat ik deze meeting op mijn buik kan schrijven. Maar dit zal, denk en hoop ik, niet de laatste zijn. Dus toost en proost een keer op mij en dan ben ik er de volgende keer gewoon bij.blackd schreef op 16 september 2002 @ 10:06:
Klote, welke dag stel je dan voor?
Maar voor Merely en Manon maken we natuurlijk wel uitzondering, toch?
JIJ snapt em, merely kan me niks verruken maar ManonF_J_K schreef op 16 september 2002 @ 10:12:
* F_J_K vindt het nog steeds best. Weekend later ook wel, maar elke keer een week naar achter schuiven werkt natuurlijk niet.
Maar voor Merely en Manon maken we natuurlijk wel uitzondering, toch?![]()
ik ook van jou hoor Merely
Ik weet het, ik ben een ego
Verwijderd
Wellicht hebben jullie de melding in LA al gezien maar nog even ten overvloede: mij zul je niet meer tegenkomen op GoT. De laatste tijd heb ik al aardig geminderd en vanaf heden zal die tijd naar nul gereduceerd worden. De spreekwoordelijk druppel, zoals "Predator" dat zo mooi kan zeggen in zijn mail aan mijn adres, is bereikt. Niet zozeer de verdiende OW heeft mij dit doen besluiten maar meer het feit dat er, opnieuw, met twee maten gemeten wordt. Ik krijg namelijk een OW, naar aanleiding van een user met een flame in zijn ondertitel, en de ondertitel van hem blijft wèl gewoon staan.
Daarnaast bezoek ik de FP amper meer, andere nieuwssite's sluiten meer aan bij mijn interesse en deze publiceren recenter en sneller nieuws, en is het algehele niveau van GoT niet meer "nuttig" voor mij. Andere tech-fora's helpen mij wel bij vraagstukken: iets wat ik op GoT wel vergeten kan. (Enkele users uitgesloten.) Maar dat is op GoT verreweg de minderheid. Vroeger was het tijdverdrijf en daarin is GoT wel toereikend, maar echt nuttig is het niet. (Voor mij.) Tijd heb ik steeds minder dus dan is de beslissing snel genomen. Ik verlang naar een "volwassen" forum, iets wat GoT, met alle respect, niet is. Users met kennis lopen weg, en de n00bs (nofi) blijven maar komen. "No hard feelings" verder, probeer hier verder niets mee te bereiken. Ga niet tegen de OW in, val geen puberende "Mods" aan, maar ik vind het gewoon mooi geweest.
Ps. Ook de meeting laat ik dus schieten.
Jongens, het beste..
Ik vind het jammer dat het zo gelopen is... ik heb iig genoten van jouw aanwezigheid en de overvloed van goed advies en geduld. Met jouw vertrek verdwijnt er een vertrouwt gezicht uit WOS en een goede bron van kennis.
Ik hoop dat je ooit je huidige teleurstelling naast je neer kunt leggen en weer met frisse moed andere gebruikers wilt helpen.
Het ga je goed en ik wens je veel plezier op de andere tech-fora's.
na merely en dr nu ook jij, ik vindt het oprecht jammer, in het begin was ik wat huiverig vanwege je sig, maar na een keer op irc te hebben gesproken heb ik mn mening bijgesteld.
daarbij komt nog es dat ik het gevoel meten met twee maten ken, heb laatst ook een OW gekregen, deze is bij mij weer weggehaald. en dat is een oude koe, dus wil ik er verder niet op in gaan.
René, je was een goeie wos gebruiker, een van de weinigen die nog over is.
Veel plezier op het nieuwe forum toegwenst, en mail mij de url ook ff

Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 11:39:
Even een laatste berichtje voor mijn vriendjes in Wos:
Damn
Jammer René, erg jammer dat je ook vertrekt. Iig het beste.
Streep mij maar weg, ik wens jullie (allemaal) wel veel plezier tijdens de meeting.blackd schreef op 13 september 2002 @ 19:05:
<font size=6> GARFIELD WHAT WILL IT BE ???? </font>
HTML misbruik!!
En ik hoop dat jullie naast ontzettend veel plezier ook tijd hebben voor de wat serieuze zaken zoals de toekomst van Windows Operated Systems en Software Algemeen want ik vrees dat dit een punt is waar zeker naar gekeken moet worden.
Beste René vd Veen,
Je laatste reactie op GoT is heel duidelijk, en ik kan mij op een aantal punten zeker bij jou aansluiten. Helaas kan ik je niet op andere gedachten brengen, maar dan wil ik je in ieder geval bedanken voor het goede werk wat je hebt geleverd! jammer dat je weg gaat.
* Garfield vergeet het liefst de maand September
Garfield komt niet, René vd Veen zien we niet meer terug, merely en manon kunnen niet.
kheb er gewoon geen zin meer in, een wos meeting met 8 man

iedereen voor afblazen ?
Verwijderd
Ja, had er eigenlijk ook al geen zin meer in, en nu helemaal niet meerDiaboluzzz schreef op 16 september 2002 @ 21:18:
iedereen voor afblazen ?

Helaas is de oorzaak best wel
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Wie toch wil komen, en kan komen, mail me.
We gaan nu ff uit van 28/9
Kan je wel de 28ste of nietTraag schreef op 16 september 2002 @ 23:16:
Kan ik er de volgende keer (als die ooit nog komt) wel aanwezig zijn
Helaas is de oorzaak best wel![]()
* aReaRe ik ben erblackd schreef op 17 september 2002 @ 00:21:
Wat mij betreft gaat de meeting gewoon door.
Wie toch wil komen, en kan komen, <font color=red>mail me</font>.
We gaan nu ff uit van 28/9
Beter luisteren @ IRC
Dan kan ik niet

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Niemand interesse
Hele verhaal gaat niet door dus. Jammer maar helaas
Dit topic is gesloten.