hp 845c beveiligd tegen nep cartrigde?

Pagina: 1
Acties:

• brooks123
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-07 21:25
ik heb een hp 845c printer, nu wilde ik laatst een nep cartrigde erin plaatsen (merk is WeCare), deze zijn nml wat goedkoper.
Nu kwam de printer met de melding dat er geen orginele hp in zat en wilde ie niet printen. Ik meen me iets vaags te herinneren dat sommige printers hier tegen een beveiliging hebben.
Iemand enig idee hierover, en hoe dit uit te schakelen is?

signature

• ferrero
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-12-2025

ferrero

el mosquito

Mijn (nep)cartridge doet het heel goed in mn 845c. Heb dan wel geen WeCare maar Emstar.

Wat is trouwens de preciese (software neem ik aan) melding die je krijgt?

Innocam | Synology Camera Licentie per E-mail

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 12:43

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

heb je de goede cartridge? de 845 c heeft een andere cartridge dan de 800 serie. Nr 15 ipv 45 meen ik. Dit probleem had ik ook bij onze 920c.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Laat ik het zo stellen .. printerfabrikanten maken geen winst op zijn printers !!!

een keer raden waar die wel vandaan komen :-)

dus hoe zou jij het vinden als iemand anders er met jouw winst vandoor gaat })

Iperf

• FastBunny
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

CHeck de HP 845c ding krijg je gratis bij een setje inktcartridges! Ding kost iets van 80 Euro, en je bent al ruim 40 E en ruim 45 E kwijt aan zwart wit en kleuren cartridges. | :(

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
fish schreef op 08 augustus 2002 @ 19:08:
Laat ik het zo stellen .. printerfabrikanten maken geen winst op zijn printers !!!

een keer raden waar die wel vandaan komen :-)

dus hoe zou jij het vinden als iemand anders er met jouw winst vandoor gaat })
het schijnt zelfs dat het overgrote deel van de winst van hp uit cartridges komt.

dit verschijnsel heet trouwens ook wel het gilette model: goedkope houdertjes, dure mesjes.

• brooks123
  • Laatst online: 12-07 21:25
ik ken het verhaal van de gouden inkt en goedkoper printer, maar de printer voor euro 35,- laten liggen....
Melding was iets van "geen hp cartridge... printen word geannuleerd...."
Ik kon de cartridge gelukkig nog ruilen. Ik wil alleen de beveiliging onklaar hebben. Misschien een ander merk proberen...

signature

• De-Fault
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-10-2025
dat hebben ze niet beveiligd hoor, want WeCare hervult alleen, de cardridge is in zijn vorige leven gewoon origineel HP geweest, dus weet nieteens of het technisch gezien wel beveiligd kan worden.

veel van die wecares zijn slecht, zwart gaat nog wel, maar kleur is 5-10% brak

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:50
koop voor 20000 euro een setje buitenspiegels en krijg er een VW golf in dezelfde kleur meegespoten gratis bij :P
zo doet HP dat ook: koop voor 100 euro inktpatronen en krijg er een printer gratis bij :P
Pagina: 1