If it ain't broke, you're not trying! - Red Green
Doet hij het wel in andere spellen?
GP4 schijnt soms raar te doen met FF.
Anders misschien stuurtje defect?
Zal teruggaan en hem daar laten testen.
GP4 schijnt soms raar te doen met FF.
Anders misschien stuurtje defect?
Zal teruggaan en hem daar laten testen.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Hij doet het bij mij met GP4 ook niet...
Probeer es een andere spel.
Probeer es een andere spel.
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
OK, F1 2002... ook niets... Moet dat ene lampje niet al branden zodra ik de stekker in het stopcontact steek? Hoe kan ik FF testen?
Het linker lampje brand als stuur aanstaat en goed aangesloten is, het rechterlampje pas als stuur actief is in het spel.
Zijn het originele of gedowloade games?
Niet elke kopie werkt namelijk heb ik gemerkt.
Je kan het gewoon testen in je configscherm...
Zijn het originele of gedowloade games?
Niet elke kopie werkt namelijk heb ik gemerkt.
Je kan het gewoon testen in je configscherm...
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Verwijderd
check of alle kabels goed zitten, probeer anders eens een andere usb poort
download eens de laatste drivers, zijn beter dan de bijgeleverde (eerst oude drivers verwijderen)
http://www.wingmanteam.com/files/releases/4_20/ws420enu.exe
download eens de laatste drivers, zijn beter dan de bijgeleverde (eerst oude drivers verwijderen)
http://www.wingmanteam.com/files/releases/4_20/ws420enu.exe
F1 2002 is zo origineel als maar kan. Over gp4 zullen we het maar niet hebben 
Ik kan nergens een optie vinden om FF te testen
Ik zal die drivers eens proberen als ik terug ben van mn werk vanmiddag.
Ik kan nergens een optie vinden om FF te testen
Ik zal die drivers eens proberen als ik terug ben van mn werk vanmiddag.
OK, ben terug.
Alle kabels zitten goed, usb poort switchen helpt niet... ehh.. er zit toch geen aan/uit-knop op
Nieuwe driver nog niet geprobeerd.. Moet met een ISDN de 8 meg binnenhalen en dan per floppy naar mijn bak copyen.. moet ik nog wat moed voor verzamelen. Ik denk dat ie kaduuk is, ook al knipperen beide ledjes heel even bij het starten van een spel. Als ik de boel aangesloten heb, met de stekker erin brand er geen enkel ledje... HELP!
Alle kabels zitten goed, usb poort switchen helpt niet... ehh.. er zit toch geen aan/uit-knop op
Nieuwe driver nog niet geprobeerd.. Moet met een ISDN de 8 meg binnenhalen en dan per floppy naar mijn bak copyen.. moet ik nog wat moed voor verzamelen. Ik denk dat ie kaduuk is, ook al knipperen beide ledjes heel even bij het starten van een spel. Als ik de boel aangesloten heb, met de stekker erin brand er geen enkel ledje... HELP!
Verwijderd
mmm vreemd, probeer hem eens op de andere pc dan, hoef je ook niet met floppy's te prutsen, (geen cdrw?)
Nee, geen cdrw in die andere bak.. is van mn pa... 
Doet ie het ook niet op. Is onder win98. Ik heb norrod gemaild en die kunnen ook niets verzinnen. Ik denk dat ik hem maar es zo spoedig mogelijk om ga ruilen...
Kvraag me nu toch wel een beetje af of het wel zo'n tof stuurtje is.
Trouwens, ik vind dat ie in gp4 een beetje traag op mn stuur reageert (ik moet veel verder sturen om een klein stukje de bocht om te gaan). Hoe kan ik dat veranderen?
Doet ie het ook niet op. Is onder win98. Ik heb norrod gemaild en die kunnen ook niets verzinnen. Ik denk dat ik hem maar es zo spoedig mogelijk om ga ruilen...
Kvraag me nu toch wel een beetje af of het wel zo'n tof stuurtje is.
Trouwens, ik vind dat ie in gp4 een beetje traag op mn stuur reageert (ik moet veel verder sturen om een klein stukje de bocht om te gaan). Hoe kan ik dat veranderen?
Verwijderd
vind het een goed stuur, alleen de pedalen vind ik minder dan die mij het microsoft stuur zitten (ms stuur ging kapot dus momo gekocht) in het gp4 controller menu staan wel wat instellingen die je aan kunt passen, probeer dat eens, werkt ie toch ??
welke instellingen bijvoorbeeld dan. 'enable force feedback' staat al aan. en verder heb ik ook al wat gekloot. Maar tegen die tijd brand bij jou het linker ledje al zeker? bij mij dus niet.
Pagina: 1