Toon posts:

Systeem niet stabiel met SB

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Search doet het niet echt lekker dus vraag ik het hier maar.Mijn systeem ziet er zo uit:

Gigabyte 7vrxp
AMD 1800+
256 MB PC2100 Apacer
Aopen Aeolus Gef4
Normaal draait het allemaal stabiel,maar meteen als ik er een SB 128pci erin zet gaat ie flippen.. :( :( :(Ik draai Windows XP,en ik heb standaard drivers van mn Videokaart,en Via 4in1 geinstalleerd.

(ik weet niet of dit een bekend probleem is,maar zoals ik al zei..de search wil niet echt meewerken)

• YoG
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

YoG

Je hebt zeker de laatste SB drivers erop gezet van windows update? Die verziekt m'n systeem ook.. veel BSODs en freezes.. gewoon de default drivers windows xp gebruiken

7vrx, 1900+, sb live value

spek pc, spek hifi, last.fm

Verwijderd

Ik had een SB128PCI kaartje in m'n duron systeem, en dat verziekte het ook goed...
heb er nu een onbekend merk inzitten, van geluid dan, en dat werkt prima...........
SB 128PCI --> :r

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik de standaard drivers van xp.. Hmm had net ook al een freeze zonder die SB :/ Alleen dat is heel anders als met de SB,want dan heb ik zegmaar 10sec lag op alles wat ik doe.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 augustus 2002 @ 15:51:
Ik gebruik de standaard drivers van xp.. Hmm had net ook al een freeze zonder die SB :/ Alleen dat is heel anders als met de SB,want dan heb ik zegmaar 10sec lag op alles wat ik doe.
dan ligt het iig. aan je drivers... :)
als hij een seconde blijft hangen, op zo'n systeem, dan is er iets niet goed....

SB proberen te ruilen tegen de SB64, dan heb je iig geluid :)

Verwijderd

gebruik de de windows driver van xp werkt hier ook goed

Verwijderd

Topicstarter
Hiervoor kon ik windows xp nieteens installeren met die SB erin,zijn die drivers zo brak..?
Pagina: 1