Ik hoop dat dit topic hier in Overige Hardware thuishoort. Ik zit met het probleem dat mijn computer sinds vandaag (niks speciaal geinstaleerd of nieuwe hardware geinstalleerd) op allerlei momenten gewoon niks meer doet, een paar minuten werkt niks meer in windows en daarna werkt alles gewoon weer. Ik dacht dus in eerste instantie dat dit een software probleem was. Maar het rare is dat de computer ook soms blijft hangen bij het laden van de bios instellingen, en dan gewoon weer verder gaat. Of tijdens het opstarten van Windows. Ik heb een AMD 1000 Ghz, 128 mb, en draai Windows XP. Iemand een id wat er mis kan zijn?
Verwijderd
zoiets heb ik vroeger ook gehad, toen lag het aan mn ram geheugen , maar of dat bij jou ook het geval is durf ik niet te zeggen
Kijk, daar zit t m in, je moederbord en de software zijn niet gemaakt voor zulke hoge snelhedenAMD 1000 Ghz
Verwijderd
heheSick Nick schreef op 02 augustus 2002 @ 21:19:
[...]
Kijk, daar zit t m in, je moederbord en de software zijn niet gemaakt voor zulke hoge snelheden
Verwijderd
en 128mb is nou eenmaal niet voldoende voor XPSick Nick schreef op 02 augustus 2002 @ 21:19:
[...]
Kijk, daar zit t m in, je moederbord en de software zijn niet gemaakt voor zulke hoge snelheden