Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
Vaak kan de electronica boer ze wel bestellen, maar het is dan wel heel duur.
Ik zocht ook nieuwe batterijen voor m'n 486 laptop, maar dat zou iets van fl 300 gaan kosten, veel te veel, vond ik.
Kun je zelf niet iets maken van oplaadbare batterijen?
Ik zocht ook nieuwe batterijen voor m'n 486 laptop, maar dat zou iets van fl 300 gaan kosten, veel te veel, vond ik.
Ik ben al bij mijn electronica boer geweest , maar hij had niks. En met mijn geluk is het niet verstandig om iets zelf te gaan klooienSH007 schreef op 02 augustus 2002 @ 14:29:
Vaak kan de electronica boer ze wel bestellen, maar het is dan wel heel duur.
Steam Inventaris
Probeer eens een berg nickel cadmium batterijen (geen alkaline of nikkel metaalhydride)aan elkaar de koppelen.
Je moet ze dan in parallel schakelen (+ aan +, - aan -) zodat je ongeveer aan de 2800 mAh komt (waardes die op de batterijen staan optellen i.v.m. parallel schakeling).
Iets meer of minder maakt niet uit.
Je moet ze dan in parallel schakelen (+ aan +, - aan -) zodat je ongeveer aan de 2800 mAh komt (waardes die op de batterijen staan optellen i.v.m. parallel schakeling).
Iets meer of minder maakt niet uit.
en kon ie ook niets bestellen?K1n9_N01z3 schreef op 02 augustus 2002 @ 14:35:
[...]
Ik ben al bij mijn electronica boer geweest , maar hij had niks. En met mijn geluk is het niet verstandig om iets zelf te gaan klooien
Bij Boonstra electronica in Leeuwarden, waar ik vaak naartoe ga, hebben ze een een of ander boek met heel veel verschillende oplaatbare batterijen enzo. Daar stonden gewoon de goede tussen. Probeer het anders ff bij een andere electronica zaak
hebben die ook een webshop ?SH007 schreef op 02 augustus 2002 @ 14:45:
[...]
en kon ie ook niets bestellen?
Bij Boonstra electronica in Leeuwarden, waar ik vaak naartoe ga, hebben ze een een of ander boek met heel veel verschillende oplaatbare batterijen enzo. Daar stonden gewoon de goede tussen. Probeer het anders ff bij een andere electronica zaak
het gaat btw om een Sanyo KR-2800CE, met google gezocht en alleen in het buitenland verkrijgbaar (duitsland, engeland).
Steam Inventaris
Ze hebben geen webshop: http://www.boonstra-elektronika.nl/K1n9_N01z3 schreef op 02 augustus 2002 @ 17:07:
[...]
hebben die ook een webshop ?
het gaat btw om een Sanyo KR-2800CE, met google gezocht en alleen in het buitenland verkrijgbaar (duitsland, engeland).
Je hoeft bij je electronica boer ook niet op precies dat merk batterijen te vragen, er zijn meestal ook wel universelen te bestellen.
Pagina: 1