1. Koules !!, dat spel rulez ECHT
2. Dungeon Keeper.
en verder de standaard 'verslavende' meuk. Tetris enzo,
2. Dungeon Keeper.
en verder de standaard 'verslavende' meuk. Tetris enzo,
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Verwijderd
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Verwijderd
Verrek , Z heb ik ooit de demo van gespeeld, mega leuk spel, alleen lukte het mij niet.Verwijderd schreef op 28 juli 2002 @ 08:07:
1. Transport Tycoon (Deluxe)
2. Z (kent iemand 'em?)
3. Half-Life
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Ik heb King's Quest V en VI orgineel op floppies, in de doos met boekjes en al!Turismo schreef op 28 juli 2002 @ 01:16:
[...]
ik weet ut
Great minds think alike
en ik heb vroeger ook vaak Day of the Tentacle gespeeld en ben dus ook enorm fan van Lucas Arts Adventures, remember Sam&Max en de hele monkey island series en natuurlijk Full Throttle en Grim Fandango. maarja dat zijn geen spellen die een verslafend effect hebben dat je ze keer op keer gaat uitspelen (wel aan 1 stuk doorspeelt) nog wel af en toe.
jammer genoeg was de laatste monkey island voor mij beetje een tegenvaller, maar kijk graag uit naar Full Throttle 2
argh nostaligische aanval, ik heb zin om me sam&max cd en Full Throttle cd te gaan installeren, ja die heb ik origineelzulke legendarische spellen moet je gewoon origineel hebben( tja larry, kingsquest, spaceqeust enzo die waren nog daarvoor en kreeg ik altijd op floppy
, dus geen origineel daarvan )
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Verwijderd
Me2 Damn wat was dat spel verslavend en vet lachuh in co-op(Ik hoop dat er nog een keertje een vervolg komt op Tyrian2000, met meer levels, wapens, shields enz. incl. HiRes hardwarematig gerenderde effecten)
www.tradealliance.nl
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
Verwijderd
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Verwijderd
On-line Insane spelen kan niet en heeft ook nooit gekund. Daar heeft het spel geen ondersteuning voor. Je kan het alleen over netwerk multiplayer doen.ezwizard schreef op 31 juli 2002 @ 17:01:
Weet iemand of het spel "Insane" nog wel online gespeeld wordt/kan worden? Kheb ergens namelijk nog wel een rip off liggen, maar als je het nog steeds online kan spelen zou ik het ZO kopen!!!
Verwijderd
Verwijderd
You go speel SWOS now boy hop hop goVerwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 20:13:
1 woord: UT![]()
Echt zo lekker spel. Hmmm nu moet ik er nog 2 bedenken
2: Championship manager 94Echt zo leuk om met een 3de divisie club in het premiership te komen
3: Rollercoaster Tycoon, kheb zo van die weken dat ik er niet af kan blijven (is nu wat minder laatste tijd
Verwijderd
Zooo Z heb ik ook nog liggen, maarre hij wil nie draaien onder 98 of 2000, doet t wel op 95, zal wel een patch moeten hebben ofzo, nooit echt naar gezocht ofzo, kan dat spel btw online?Verwijderd schreef op 28 juli 2002 @ 08:07:
1. Transport Tycoon (Deluxe)
2. Z (kent iemand 'em?)
3. Half-Life
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"
My kinda guy!Hielko schreef op 31 juli 2002 @ 20:01:
Nieuw:
1. Counter-Strike
2. Warcraft III
3. Total Annihilation
pr0mpt - It never hurts to help!
"Better ask questions before you shoot"
jep
Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
Verwijderd
Jaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh het aller-aller-aller eerste spel met een voice sample:MuErTo ChAvEz schreef op 02 augustus 2002 @ 01:18:
Mission impossible (commodore 64)
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
Verwijderd
Verwijderd
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
A great thought in a small mind is a dangerous thing
...en het regent ook nog
[ASUS H97-Pro][Intel i5-4690][16GB Crucial Ballistix Sport][Gigabyte GTX1070][Samsung 860 EVO 1TB][Samsung 840 EVO 250GB][1TB Samsung F1][Corsair Vengeance 650M][Corsair Carbide 200R][HyperX Alloy Origins Core][Logitech G305][LG 38UC99-W]
[ASUS H97-Pro][Intel i5-4690][16GB Crucial Ballistix Sport][Gigabyte GTX1070][Samsung 860 EVO 1TB][Samsung 840 EVO 250GB][1TB Samsung F1][Corsair Vengeance 650M][Corsair Carbide 200R][HyperX Alloy Origins Core][Logitech G305][LG 38UC99-W]
The devil is in the details.
Verwijderd
superB
omg ! da heb ik ECHT ZOVEEEL gedaan met mijn kleinere broertje. toen we nog een 486 sx 50 mhz hadden. elke dag een paar uur tegen hem spelen.
Verwijderd
Verwijderd
me agreezmydogisgone schreef op 27 juli 2002 @ 20:44:
COUNTERSTRIKE!!!
COUNTERSTRIKE!!!
COUNTERSTRIKE!!!![]()
en nog veel meer counterstrike hahaha
10 second ninja DONE
Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq