Zoek computermeubel/stoel combi

Pagina: 1
Acties:

• freaky
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-06 17:11
Hoi hoi,

heel apart vraagje. Ooit zag ik op een foto de ultieme computer stoel. Soort van relax stoel met verstelbare leuning, echter, deze stoel bied ruimte om je computer in te hangen, je toestenbord en muis weg te zetten, en nog beter, als je de rugleuning verstelt beweegt de monitor mee. Ik heb alleen geen flauw idee wat ze kosten en waar je ze kunt halen, vandaar dit topic. Anyone?

Oh, ik geloof dat mijn vriendin d'r laatst 1 op tv zag... Bij wonen met Jan oid?

Verwijderd

ja ik weet welke je bedoeld, volgens mij heb ik hem zien staan in de computeridee van ik denk ongeveer een jaar geleden.(toen ik nog lid was, nu is het een waardeloos blaadje geworden waar bijna geen nuttige dingen meer instaan) ik zal eens kijken zal wel ff duren

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 19:47 schreef marten het volgende:
ja ik weet welke je bedoeld, volgens mij heb ik hem zien staan in de computeridee van ik denk ongeveer een jaar geleden.(toen ik nog lid was, nu is het een waardeloos blaadje geworden waar bijna geen nuttige dingen meer instaan) ik zal eens kijken zal wel ff duren
maak daar minstens 2 jaar van :P

Verwijderd

Kan me ook nog herinneren,
kosten toen iets van 5000 gulden, zat die computer
min of meer tussen je onderbenen.
Dat stond toen in de Wave, nieuwe Media, gadgets en zo.
Blad bestaat denk ik ook niet meer. die stoel kwam uit Scandinavie (niet Ikea)

• PaulX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 14:47

PaulX

The Master of Masters

Ik weet welke je bedoelt maar dit vind ik toch ook wel een toffe stoel/combi:
Afbeeldingslocatie: http://www.hometoys.com/htinews/jun01/articles/currid/573_3.jpg

maar die kennen we wel al

Ik laat overal sporen van vernieuwing achter