Toon posts:

Dynalink tablet met AAAA(rgh) batterijen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Je moet 't maar even weten...

Ik wilde voor ontwerpdoeleinden een leuke tablet kopen...
Dus de consumentengids website afgestruind, en jawel! Ze hadden er een handjevol getest.
En als beste koop kwam uit de bus de: dynalink
De website vertelde dat (uiteraard?) dynabyte en nog twee andere leveranciers in Utrecht hun harde waren in hun assortiment hadden, maar een paar telefoontje leerde dat ze van alles en nogwat van dynalink hebben, maar geen tablet...

Na een telefoontje met afdeling verkoop van dynalink waren ze bij hoge uitzondering zo goed me een tablet onder rembours op te sturen...

JUICH!!! ¤ 70,= armer en een week later had ik m'n "SUPER PLANK" in huis...

Maar op de drie PC's waarop ik geprobeerd heb 'm te installeren wilde 'ie niet werken!

Toch maar Techsupport van Dynalink gebeld (¤ 0,45 / minuut).
En wat vroeg de schat: MEET DE BATTERIJ IN JE PEN EENS DOOR!
Ik heb altijd gedacht dat ALLE tablets met inductieve pennen werkten... Maar Dynalink dus niet!
Nee er zat inderdaad een batterij in die niet meer dan 0,12 volt (van de 1,5) nog kon opbrengen...

En toen kwam de hamvraag: Waar haal ik een nieuwe???
Want 't is dus wel een AAAA batterij! (Nee ik vertik me niet, 't zijn er ECHT 4)
Behalve wat schreeuwenddure webwinkels kon ik iig in Utrecht niet 1 winkel vinden die 'm zelfs maar kende!

B-) "Een goede middag, ik wilde vragen of u ook batterijen van het type AAAA verkoopt... 4 Atjes dus."
:7 "Meneer, bedoeld u geen AAA batterij?"
B-) "Nee meneer, ik bedoel een AAAA batterij en dat zijn dus _4_ A-tjes!"
:7 "Ahja..."
:? "..."
:7 "En staat er dan ook misschien een type-aanduiding op die batterij van u?..."

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!! |:(

Okee, om een lange lijdensweg kort te maken: Ik heb op de website van de goudengids van pure frustratie ingetikt: Batterij - Utrecht
En kreeg promt 't nummer van VARTA!
Deze distributeur wist me te vertellen dat ze onder andere aan een fotozaak leveren, en dat wanneer die zaak ze niet op voorraad had deze batterijtjes binnen 1 dag geleverd konden worden.

Zo gezegd zo gedaan, vanmiddag ga ik m'n batterij ophalen *KREUN* ;(

===

En als 't dan nog niet doet haal ik een WACOM Tablet! :'(

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
dude that sucks...

maar zijn die krengen niet erg duur? en passen die wel in een batterijlader? zelfs een multiblok kan dat niet aan lijkt mij.. in ieder geval veel succes ;)

• MrMartinH
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-07-2024
Is dit niet meer iets voor HK of SG :?

Signature

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-08 17:28

magneet

Magnetic enhanced

haal meteen die wacom , ik vind die dynalink pen waardeloos maar dat is mijn mening maar.

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus iig GEEN rechargables gevonden... Dus ik heb om te beginnen geen 'batterijlader probleem' :)
Wat de prijs betreft: ik moet ¤ 3,15 dokken, maar heb nog geen flauw benul hoeveel van die cellen ik er voor krijg...
Ik verwacht dat er 2 van in een pakje zitten (net als met de meeste AAA verpakkingen die ik ken)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 23 juli 2002 14:29 schreef CO_VF213 het volgende:
haal meteen die wacom , ik vind die dynalink pen waardeloos maar dat is mijn mening maar.
Euh, Okee... Kan je iets specifieker zijn voordat ik 'm terugstuur?
bijvoorbeeld, wat vind je beroerd aan die pen? en Wat vind je beter aan een andere? en welke andere dan?

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Probeer anders ergens een 1,5 V voeding vandaan te halen en mod die pen. :9

Wanbeleid is ook beleid.

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-06 21:39

Booster

Superuser

Tja, persoonlijk gezien, voor 30 EUR meer heb je een simpele Wacom en die zijn dus echt GOED (als je dit in W&G had geplaatst had iedereen je dat kunnen vertellen :P).
Consumentengids is overigens een redelijk corrupte zooi over het algemeen, dus laat je niet afleiden door hun geweldige onderzoekjes.

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik denk trouwens dat je er maar een krijgt als ze die dingen aan fotospeciaalzaken verkopen. Als je daar een batterij koopt voor je fototoestel krijg je er ook maar een, en ik denk dat die AAAA'tjes daar vooral voor bedoelt zijn.

• Turmoil
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-08-2024
Sorry hoor, maar als ik zo'n ding met een lege betterij kreeg zou ik toch echt wel vragen/eisen dat ze een nieuwe opsturen die wel vol is. Lijkt me toch niet meer dan redelijk? Als je zo'n tablet koopt wil je m toch om te gebruiken, niet als mooi kunstvoorwerp ofzo.

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-06 21:39

Booster

Superuser

Op dinsdag 23 juli 2002 14:32 schreef JazzIT het volgende:
Euh, Okee... Kan je iets specifieker zijn voordat ik 'm terugstuur?
bijvoorbeeld, wat vind je beroerd aan die pen? en Wat vind je beter aan een andere? en welke andere dan?
Dynalink pen heeft dus een batterij erin. Dat alleen vind ik al bagger. Je hand moet dan een zware pen telkens verplaatsen.
Wacom heeft geen batterij en geen draadje. Bovendien is het totaalpakket van Wacom gewoon stukken steviger, duurzamer.

Verder heeft die nog dingen zoals een digitaal gummetje op de pen enzo. (4 knops ipv 3 knops pen dus)

etc.

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:24

LopeZ

Too much is never enough

Titelchange :)

• Neophyte
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09-2025

Neophyte

it's back....

Geloof die test nou maar niet.
Gedaan door mensen die nog nooit zo'n ding gezien hebben.
En teveel gelet op de prijs.
Als je iets goeds wil moet je gewoon een wacom kopen.
Dus als je hem nog om kan ruilen zou ik dat zeker doen.

Senri no michi mo ippo kara

Verwijderd

Topicstarter
Okee okee, ik heb spijt! ;)

Ik ga 's kijken of ik 'm nog terugsturen kan en een wacom kan halen ! :)

iig iedereen bedankt voor z'n mening en ik hoop dat anderen niet in de zelfde valkuil trappen!

Greetzzzz! :z
Pagina: 1