Je moet 't maar even weten...
Ik wilde voor ontwerpdoeleinden een leuke tablet kopen...
Dus de consumentengids website afgestruind, en jawel! Ze hadden er een handjevol getest.
En als beste koop kwam uit de bus de: dynalink
De website vertelde dat (uiteraard?) dynabyte en nog twee andere leveranciers in Utrecht hun harde waren in hun assortiment hadden, maar een paar telefoontje leerde dat ze van alles en nogwat van dynalink hebben, maar geen tablet...
Na een telefoontje met afdeling verkoop van dynalink waren ze bij hoge uitzondering zo goed me een tablet onder rembours op te sturen...
JUICH!!! ¤ 70,= armer en een week later had ik m'n "SUPER PLANK" in huis...
Maar op de drie PC's waarop ik geprobeerd heb 'm te installeren wilde 'ie niet werken!
Toch maar Techsupport van Dynalink gebeld (¤ 0,45 / minuut).
En wat vroeg de schat: MEET DE BATTERIJ IN JE PEN EENS DOOR!
Ik heb altijd gedacht dat ALLE tablets met inductieve pennen werkten... Maar Dynalink dus niet!
Nee er zat inderdaad een batterij in die niet meer dan 0,12 volt (van de 1,5) nog kon opbrengen...
En toen kwam de hamvraag: Waar haal ik een nieuwe???
Want 't is dus wel een AAAA batterij! (Nee ik vertik me niet, 't zijn er ECHT 4)
Behalve wat schreeuwenddure webwinkels kon ik iig in Utrecht niet 1 winkel vinden die 'm zelfs maar kende!
"Een goede middag, ik wilde vragen of u ook batterijen van het type AAAA verkoopt... 4 Atjes dus."
"Meneer, bedoeld u geen AAA batterij?"
"Nee meneer, ik bedoel een AAAA batterij en dat zijn dus _4_ A-tjes!"
"Ahja..."
"..."
"En staat er dan ook misschien een type-aanduiding op die batterij van u?..."
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!
Okee, om een lange lijdensweg kort te maken: Ik heb op de website van de goudengids van pure frustratie ingetikt: Batterij - Utrecht
En kreeg promt 't nummer van VARTA!
Deze distributeur wist me te vertellen dat ze onder andere aan een fotozaak leveren, en dat wanneer die zaak ze niet op voorraad had deze batterijtjes binnen 1 dag geleverd konden worden.
Zo gezegd zo gedaan, vanmiddag ga ik m'n batterij ophalen *KREUN*
===
En als 't dan nog niet doet haal ik een WACOM Tablet!
Ik wilde voor ontwerpdoeleinden een leuke tablet kopen...
Dus de consumentengids website afgestruind, en jawel! Ze hadden er een handjevol getest.
En als beste koop kwam uit de bus de: dynalink
De website vertelde dat (uiteraard?) dynabyte en nog twee andere leveranciers in Utrecht hun harde waren in hun assortiment hadden, maar een paar telefoontje leerde dat ze van alles en nogwat van dynalink hebben, maar geen tablet...
Na een telefoontje met afdeling verkoop van dynalink waren ze bij hoge uitzondering zo goed me een tablet onder rembours op te sturen...
JUICH!!! ¤ 70,= armer en een week later had ik m'n "SUPER PLANK" in huis...
Maar op de drie PC's waarop ik geprobeerd heb 'm te installeren wilde 'ie niet werken!
Toch maar Techsupport van Dynalink gebeld (¤ 0,45 / minuut).
En wat vroeg de schat: MEET DE BATTERIJ IN JE PEN EENS DOOR!
Ik heb altijd gedacht dat ALLE tablets met inductieve pennen werkten... Maar Dynalink dus niet!
Nee er zat inderdaad een batterij in die niet meer dan 0,12 volt (van de 1,5) nog kon opbrengen...
En toen kwam de hamvraag: Waar haal ik een nieuwe???
Want 't is dus wel een AAAA batterij! (Nee ik vertik me niet, 't zijn er ECHT 4)
Behalve wat schreeuwenddure webwinkels kon ik iig in Utrecht niet 1 winkel vinden die 'm zelfs maar kende!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!
Okee, om een lange lijdensweg kort te maken: Ik heb op de website van de goudengids van pure frustratie ingetikt: Batterij - Utrecht
En kreeg promt 't nummer van VARTA!
Deze distributeur wist me te vertellen dat ze onder andere aan een fotozaak leveren, en dat wanneer die zaak ze niet op voorraad had deze batterijtjes binnen 1 dag geleverd konden worden.
Zo gezegd zo gedaan, vanmiddag ga ik m'n batterij ophalen *KREUN*
===
En als 't dan nog niet doet haal ik een WACOM Tablet!