Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Nieuwe muis kopen. Ik heb het ook gehad(niet dezelfde muis) en een nieuwe gekocht. Nooit meer ergens last van.
je hebt iig nog garantie lijkt me, zolang bestaat optical nog niet 
je kan gaan schroeven maar ik zou het ff op de garantie gooien
je kan gaan schroeven maar ik zou het ff op de garantie gooien
ik dit muisje al langer... dus ik heb denk ik geen garantie meer, nah jah, was een vrij dure, maar goed, dan zal ik maar een nieuwe kopen, zal wel moeten met 3d grafisch werk en fotosoep enzo... tnx anyway
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
logitech heeft 3 tot 5 jaar hoor..!Op zondag 21 juli 2002 19:33 schreef WhizzCat het volgende:
ik dit muisje al langer... dus ik heb denk ik geen garantie meer, nah jah, was een vrij dure, maar goed, dan zal ik maar een nieuwe kopen, zal wel moeten met 3d grafisch werk en fotosoep enzo... tnx anyway
is dat echt waar? Nou, dan zal ik de bon maar eens gauw gaan opzoeken! tnx mate
ik heb hiero een Logiitech Trackman, ja zoeen van +- erg oud, is dus geen nieuwe voor te krijgen maar als jij je huidigge muis wilt houden (wat ik dus wou) kan je gewoon ff een nieuw klikkertje erin solderen
klikt weer als vanouds
kosten 1,50
klikt weer als vanouds
kosten 1,50
hehe, ook wel een tof idee, maar ik ben niet echt een doe-het-zelvert, dus ik ga maar eens kijken of ik garantie heb, hij is nog geen twee jaar oude denk, dus als ik ergens debon kan opscharrelen, moet dat wel lukken, dit is nl. zo'n grote optische muis en ik vin dat ie super lekker muist dus ik wil em niet kwijt.....
Heb hier ook een nieuw klikkertje in mn 2 jaar oude A4Tech gesoldeerd. Heb nu twee rechtermuisknoppen. Had een kapotte muis, dus ik dacht: die rechterknop is het beste van de twee...
Pagina: 1