Wat te doen als je het wachtwoord van je laptop vergeet? Het nummer is er af, dus kan ik niet met Dell bellen.
Tuurlijk kan je met Dell bellen....Op donderdag 18 juli 2002 16:09 schreef remgro het volgende:
Wat te doen als je het wachtwoord van je laptop vergeet? Het nummer is er af, dus kan ik niet met Dell bellen.
Bovendien kunnen ze denk ik de nodige gegevens best wel achterhalen (grotendeels) als je ze het nummer van je mobo geeft
dus nogmaals: gewoon bellen.
de service tag zie je ook gewoon in je bios.
Bellen dus.
Bellen dus.
"Beam me up Scotty; there is no intelligence down here" System specs
Welk password bedoel je? Bios? Windows? Boot? ff ietwat specifieker zijn...
what is your major malfunction???
als je kan booten dan kun ook aan het wachtwoord komen
Meneer 1000 has spoken......
Kan je niet bellen of wil je niet bellen????
Lijkt me sterk dat je zomaar een password vergeet van een laptop die je imho toch vaker gebruikt dan eens per jaar...
Vergeten...yeah right...
Lijkt me sterk dat je zomaar een password vergeet van een laptop die je imho toch vaker gebruikt dan eens per jaar...
Vergeten...yeah right...
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
sorry hoor, maar 'k lees nergens dat hij wel/niet kan booten/in de bios kan komen/ en of welke versie van windows erop staat....Op donderdag 18 juli 2002 16:22 schreef dude123 het volgende:
als je kan booten dan kun ook aan het wachtwoord komen
what is your major malfunction???
Gewoon DELL bellen, d.m.v. gegevens kan je m achterhalen, anders niet, elke dell heeft apart password.. duzzz
is ie gejat of heb je m via via dan leer je bij deze dat stelen niet loont.
is ie gejat of heb je m via via dan leer je bij deze dat stelen niet loont.
"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."
Vergeten, tuurlijk. 
Anders moet je maar eens heeeeeeeeel diep nadenken.
/edit; smilies.
Anders moet je maar eens heeeeeeeeel diep nadenken.
/edit; smilies.
Bel naar dell, zij kunnen je helpen. Wil je niet bellen? Zoek dan maar kom je nog een andere mogelijke mogelijkheid tegen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()