Toon posts:

welke modem??

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het enige onderdeel in mijn computer waar ik constant problemen mee heb is mijn modem. Ik geloof niet dat ik ooit zonder problemen een modem aan de praat heb gekregen. Nu dus ook weer.

Daarom de volgende vraag:
Van welke modem(kaart) is gewoon weg bekend dat je er geen instalatie problemen mee krijgt?
Bestaat er een kaart die je in het slot zet, de driver installeert en waarmee je per direct het internet op kan?

Of moet ik mijn heil zoeken in XP?

Graag jullie hulp

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je vraag is makkelijk te vinden met de search, gelieve deze ook te gebruiken ([search=welke modem moet ik kiezen] [search=modem met goede drivers]).

Hiermee kom je ook te weten dat vooral Dynalink goed uit de bus komt (ook bij mij een positieve reputatie) en de drivers gewoon altijd te vinden zijn op de site van deze toko.

Dit valt trouwens ook onder een 'welke compontenten' vraagje, zie [topic=218256/1/100]

• Jamaicaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
neem een externe modem, is altijd makkelijk

Verwijderd

Topicstarter
je hebt gelijk

• kauwgomballen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06-2025
ik ben al heel lang tevreden met mijn e-tech modempje (intern). vanaf win2k wordt die automagisch herkend door windows, en kun je meteen het internet op. in windows 98 moest ik even 1 drivertje installeren, maar dat ging zonder moeite.

• Jamaicaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
ik heb er ook 1 gehad, nu weg ivm adsl, maar het is zo makkelijk, je plugt hem erachter in, niets geen gezeur met pci sloten of irq's en jah drivers werken toch wel altijd goed.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:23

LopeZ

Too much is never enough

^^^
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.