Zwart industrieel keyboard?

Pagina: 1
Acties:

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:14
Ben op zoek naar een zwart keyboard met zo een rubberen beschermlaag eromheen. Weet iemand waar ik deze zou kunnen vinden?

Heb al bij verschillende normale computerzaken geïnformeerd maar heb niets kunnen vinden. Ook de search levert niets op.

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 15:01

bloasfist

Slot-A Crew

Op donderdag 04 juli 2002 12:55 schreef DJT het volgende:
Ben op zoek naar een zwart keyboard met zo een rubberen beschermlaag eromheen. Weet iemand waar ik deze zou kunnen vinden?

Heb al bij verschillende normale computerzaken geïnformeerd maar heb niets kunnen vinden. Ook de search levert niets op.
wat bedoel je met een rubberen beschermlaag om je toetsenbord heen?
Hebbie geen plaatje ofzo?

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Verwijderd

Wrom koop je niet zo'n compaq toetsenbord die zijn zwart met een losse hoes erbij. Lijkt me een stuk makkerlijker te verkrijgen.
We hebben hiero ook wel zo'n beschermhoes liggen die over een toetsenbord kan waardoor hij tegen vloeistof is beschermt etc.

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:14
Op donderdag 04 juli 2002 13:05 schreef bloasfist het volgende:

[..]

wat bedoel je met een rubberen beschermlaag om je toetsenbord heen?
Hebbie geen plaatje ofzo?
Heb helaas geen plaatje nee. Het gaat erom dat er geen vloeistof (drank) tussen de toetsen kan komen, het is namelijk voor een BPM-Studio systeempje in een discotheek.

Verwijderd

Ik zou gewoon als ik jou was een losse beschermhoes kopen scheelt je geld maar je krijgt wel dezelfde functionaliteit. :)