Toon posts:

hp psc 500 xp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een all in one of terwijl een officejet van

hp psc 500 deze heeft altijd gewerkt in windows xp
nu in een keer niet meer.
ik kan alleen nog maar printen met dit ding maar scanner ken ie nie
hij zegt dat hij het opgegeven apparaat niet kan vinden
die officejet zit via de lpt1 poort aangesloten.
en als ik de originele cd van hp erin doe dan krijg ik meteen al in beeld van dit werkt niet met windows2000
wat kan hier het probleem van zijn

ik heb al meerdere malen de software opnieuw erop gezet!

Verwijderd

Zit je nu onder XP of 2000?

Da's niet helemaal duidelijk!!!

Laatste drivers al geprobeerd? Kabeltjes gecontroleerd? Als dat ding het deed, moet ie het nu ook doen. Behalve als er wat kapot... En dat hoop ik niet voor je.

Verwijderd

Topicstarter
ik zit in xp maar als je de cd er in doet herkent hij hem als windows 2000 en hij geeft aan dat hij er niet mee werkt

maar hij heeft het gedaan de kabel is goed want ik kan wel printen.

Verwijderd

Topicstarter
de drivers staan dus niet op internet voor xp

bij www.hp.com

staat wel donwload drivers en dan deze officejet en dan xp drivers staat er allemaal bij maaaruh er staan dan geen drivers op maar alleen een lees bestandje hoe je de drivers meot installeren en moet verwijderen maar de drivers kenk nergens vandaan halen !!

Verwijderd

Maar het ding heeft dus wel goed gewerkt onder XP?

Als dat zo is ga ik zitten denken dat er iets kapot is. Kan me namelijk niet voorstellen dat het softwarematig in eens wordt gewijzigd. Heb je misschien in de tussentijd iets anders geïnstalleerd wat problemen zou kunnen geven?

Probeer het moment eens terug te vinden waarop het mis ging en wat je daar voor hebt gedaan. Systematisch werken helpt :)

Verwijderd

Topicstarter
jah ik hbe dus een kodak fotocamera geinstalleeerd maar daar heeft ie gewoon twee weken ofzo meej samen gewerkt

en nu in eens niet meer

maar ik kan wel kopieeren rechtstreeks dus als ik op kopieeren druk dan scant ie hem en print ie hem meteen uit maar ik kan niet scannen

ik wordt echt gek van dat ding :7

Verwijderd

Dus hij scant wel om daarna meteen te kopïeren, maar je kunt deze scans niet opslaan?

Willen standaarddrivers van XP ook niet?

Ik denk dat je het beste contact kunt gaan opnemen met HP.
Misschien dat zij je verder kunnen helpen, want ik weet het ook niet meer.

Succes !!! ;)

Verwijderd

Zit te denken...

Wat voor camera is dat precies? Misschien dat er wat conflicten zijn. Ik heb namelijk een kodak dx3900 en de software schakel ik zo veel mogelijk uit.

Verwijderd

Topicstarter
okeej eej bedankt he !

Verwijderd

Topicstarter
jah kodak weet effe niet precies wel maar hij heeft er al meej samengewerkt dus

moet ie nu ook doen

Verwijderd

Is dat zo'n ding met die Easy Share software?

Het is een laatste wanhopige poging :'(

Verwijderd

Topicstarter
wtf is dat nou weer?

Verwijderd

Laat maar...

Jij had het over een Kodak camera en de software die daarbij hoort het Easy Share. Hierdoor wordt het heel makkelijk om je foto's op je computer te krijgen.

Is dat ding van jou trouwens verbonden met een USB-kabel?

Verwijderd

Topicstarter
neej serieel

Verwijderd

Heb je inmiddels al wat kunnen vinden bij HP?

Verwijderd

Wat installeert die driver eigenlijk precies?

Zitten er ook dingen in je opstartmenu?

Ik had namelijk zo'n gezeik met m'n Epson printer, waar zo'n controleprogje (kon je kijken hoeveel inkt er nog in zat :P ) continu voor foutmeldingen zorgde. Toen die uit het opstartmenu was, deed ie het weer foutloos.

Moraal van het verhaal.
Skip de controleprogjes !!! >:)
Pagina: 1