Toon posts:

Zelf beelschermkabeltje Acer laptop vervangen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Acer Travelmate 7100t(Ofzow) alleen het beeldscherm kabeltje is kapot. Is er een manier om die zelf te vervangen?

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:43

YellowCube

Wait...what?

Hangt ervan af hoe het kabeltje vast zit aan scherm en moederboard.
Als het gesoldeerd is, is het tricky maar volgens mij niet onmogelijk. Als het stekkertjes zijn is het een kwestie van loshalen. Vervolgens moet je in beide gevallen zien dat je ergens een nieuw kabeltje vandaan haalt (of nieuw kopen of hopen dat ze ergens een oude kapotte Acer met goed kabeltje hebben staan)

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Verwijderd

iemand anders hier heeft dat ook gedaan, en na veel moeite werkte het, maar de kwaliteit ging ernstig achteruit. Dus als het niet al te duur is zou ik het door asus laten doen..
Heb je btw niet nog garantie?

Verwijderd

Op dinsdag 02 juli 2002 12:13 schreef ByMeSDy het volgende:
iemand anders hier heeft dat ook gedaan, en na veel moeite werkte het, maar de kwaliteit ging ernstig achteruit. Dus als het niet al te duur is zou ik het door asus laten doen..
door acer bedoel je
als je geen garantie meer hebt zal het best prijzig zijn.
ik zou het als het op solderen aankomt niet zelf doen in ieder geval

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 juli 2002 12:13 schreef ByMeSDy het volgende:
Nee geen garantie meer, dat ding is 2/3 jaar oud (Gekregen omdat ie kaput was :7)... Ik denk alleen dat als ik em laat repareren dat ik dan met erg hoge kosten kom te zitten, niet omdat kabeltjes nowadays zo duur zijn, maar omdat laptops repareren erg veel tijd in neemt (A +/- 30 euro per uur)