Toon posts:

Waarschuwing wish click and dial abonnees

Pagina: 1
Acties:
  • 290 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Tiscali heeft wish overgenomen.
En nu zijn ze bezig om de administratie door te lichten.

Dus ik denk dat er wel meer personen zijn die vandaag of eerder een brief hebben gekregen van wish dat ze nog wat betalingen open hebben staan.

Deze berekeningen kloppen van geen kant.
Als je ze gaat vragen hoe ze aan deze berekeningen komen dan kunnen ze niet zeggen. Ook een specificatie ervan kunnen ze niet geven.
Ze kunnen je ook niet vertellen wanneer je het abonnement hebt opgezegd. Of wat dan ook

Ze zeggen een zin. Betalen!!

Ik zelf heb 2 brieven gekregen.
Op 1 stond op dat ik 114.36 euro moest betalen.
Op de andere 111. .. nog wat.

Bij brief 1 heb ik de fout al gevonden.
En ik hoef dus helemaal niets te betalen. B-)
Bij brief 2 ben ik nog aan het zoeken. :(

Dus aan iedereen kijk zelf eens ff na of het bedrag wel klopt wat wish van je vordert.

En aan kenners gericht.
Kunnen ze zonder een specificatie het geld wel vorderen?

En wat kunnen de gebruikers (wij) hier tegen doen?

• kravitz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-10-2024

kravitz

Are you gonna go my way?????

Ook ik heb zo'n brief gehad. Probeer al de hele tijd contact met ze te krijgen.
Echt niet dat ik 1 cent betaal aan ze.

Verwijderd

Ik heb mijn abonnement al een jaar geleden opgezegd. Komen ze nu met zo'n brief aanzetten, ja..er zullen altijd wel mensen zijn die daar intrappen.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Op vrijdag 31 mei 2002 15:08 schreef ureal het volgende:

Als je ze gaat vragen hoe ze aan deze berekeningen komen dan kunnen ze niet zeggen. Ook een specificatie ervan kunnen ze niet geven.

En aan kenners gericht.
Kunnen ze zonder een specificatie het geld wel vorderen?
volgens mij moeten ze een specificatie kunnen tonen om het te kunnen innen :?
ze kunnen niet laten zien waar je voor moet betalen :?
dan zou ik niet eens betalen :(
eerst laten zien hoe ze aan dat bedrag komen, en dan kijken of het een beetje klopt ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 26-04 22:03
ik heb na de overname, toen ik mijn abo al had stopgezet een rekening gekregen. 140 gulden. Die waren al betaald. maar ik moest het ZELF gaan storneren en blokkeren, na bellen gaven ze de fout toe. Maar konden er niks aan doen :? stelletje amateurs. Het gaat zoooooo vaak fout bij die providers. (friaco :R :r)

• kravitz

kravitz

Ze moeten het bedrag idd. wel kunnen specificeren. Zoniet: niet betalen.

• spocky
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik kreeg gisteren een rekening van 399 euro!!!!

Echt woedend ben ik :( wat een klootzakken daar zeg!

Ik heb altijd netjes mijn rekeningen (automatisch) betaald en dan komen ze met zo iets!
Alsof ik niets beters te doen heb dan de bank te bellen om de overboekingen te blokkeren.

Is er trouwens al iemand die het probleem van de onjuiste rekeningen al heeft opgelost met Wish? Zo ja, dan zou ik graag weten hoe je het hebt gedaan omdat ik niet precies weet hoe ik dit nu moet aanpakken. :?

Portugese Wijn

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-04 16:54

klaaz

it's me!

Hier ook zelfde probleem. Click en Dial echter al in november 2001 opgezegd en nooit meer gebruikt. Wat een sukkels zeg...

Ik ga ze een briefje sturen met de mededeling dat ze de gelegenheid krijgen zelf het bedrag terug te storten, anders zal ik het storneren en de kosten (moeite) zal doorberekenen.

Alsof ik niets anders te doen heb zeg... :(

Verwijderd

ik heb nu ook een rekening gekregen van € 120.39
Terwijl ik al sinds augustus 2001 geen lid meer ben.

Verder nog heb ik van hun vorig jaar al een eind rekening gekregen.

Ik ga hier zeker achteraan!!!!!!
Belachelijk gedoe

• PatMan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:49
Vanmorgen schrok ik me net als jullie kapot, ik kreeg een factuur met twee openstaande bedragen (ben al sinds jan/febr geen lid meer). De één klopt wel (maar dat was maar 31,74 euro), die is inderdaad nog niet geind, maar de ander (189,06 euro!) hebben ze op de een of andere manier met creatief boekhouden erbij verzonnen...

Maandag maar eens de automatische incasso stopzetten, dat kleine bedrag maak ik dan zelf wel over.

Verwijderd

Hier hetzelfde verhaal ik heb mn laatste factuur gekregen vorig augustus... Altijd alles betaald nu ineens 121 euro kosten?? Nou dacht het dus ff niet. Ik zal vandaag eens bellen met die lui zien wat ze te zeggen hebben :r

Zou het trouwens ook kunnen dat dit de kosten zijn van de uren die men buiten die 2 uren heeft gemaakt?

Verwijderd

nee, ik denk het niet. Ik zat altijd net binnen de tijd.
en de extra verbelde tijd kwam altijd netjes bij de factuur te staan

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-04 15:19
hier ook een bedrag van 224.91 euro ze kunnen van mij de postpokkepleuris krijgen.

wat is dat toch met dat soort bedrijven dat ze bij het beeindigen van een dienst nog even snel wat willen binnenhalen.

als ze geld willen (dubbel dus ) dan vragen ze het maar netjes aan een rechter of zo :)

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 13:53 schreef wizzard het volgende:
hier ook een bedrag van 224.91 euro ze kunnen van mij de postpokkepleuris krijgen.

wat is dat toch met dat soort bedrijven dat ze bij het beeindigen van een dienst nog even snel wat willen binnenhalen.

als ze geld willen (dubbel dus ) dan vragen ze het maar netjes aan een rechter of zo :)
Yup ik ga maandag als eerste naar de bank toe en vraag zon rode kaart aan. Als dat niet werkt dan gaan ze idd maar naar de rechter toe en zoeken ze het maar uit... Dit slaat gewoon nergens op, 9 maand na opzeg van click & dial nog eens een rekening van 121 euro op sturen naar mij |:(

Verwijderd

Jongens jongens relax, hier een gouden tip: Gooi die zooi weg, trek een koud biertje open en ga lekker in de tuin zitten oid! Je moet je niet laten demotiveren door zo'n kansloos failliet gaand K** bedrijfje!

Net als de bovenbuurman zegt cq vraagd; bij het ten onder gaan, willen ze natuurlijk nog wat (onterecht) geld binnen slepen die ze na een failliesement toch niet meer hoefen terug te betalen! Kortom laat ze sterven en bederven en geniet van de zon 8-)

Verwijderd

Ok, ik loop nu naar beneden en smijt die brief de vuilnisbak in.

Edit: Fuck, automagische incasso. Blokkeren die hap. Ga echt geen F400 betalen aan die apen.

• xxxMaverick
Op zaterdag 01 juni 2002 14:35 schreef didaaf het volgende:

Net als de bovenbuurman zegt cq vraagd; bij het ten onder gaan, willen ze natuurlijk nog wat (onterecht) geld binnen slepen die ze na een failliesement toch niet meer hoefen terug te betalen! Kortom laat ze sterven en bederven en geniet van de zon 8-)
wish is overgenomen door tiscali, en die gaan zeker niet failliet hoor

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 01 juni 2002 13:30 schreef Vortex21 het volgende:
Hier hetzelfde verhaal ik heb mn laatste factuur gekregen vorig augustus... Altijd alles betaald nu ineens 121 euro kosten?? Nou dacht het dus ff niet. Ik zal vandaag eens bellen met die lui zien wat ze te zeggen hebben :r

Zou het trouwens ook kunnen dat dit de kosten zijn van de uren die men buiten die 2 uren heeft gemaakt?
Met die click and dial abonnement kon je max 2uur per account internetten per dag.
Na die 2 uur werd altijd automatisch de verbinding verbroken en kon je niet meer inloggen.
Dus zijn er ook geen extra kosten.

Verwijderd

Topicstarter
Update:

Aan personen doe ook zo'n rekening hebben gekregen die totaal niet klopt.

Ik denk dat het wel goed is dat we elkaars email adres hebben dan kunnen we elkaar op de hoogte houden.

Samen staan we sterker dan alleen.

Mijn email adres: kalk0034@zonnet.nl

B-)

Verwijderd

en de mijne svandeplas@yahoo.com

en mensen mocht het ooit zover komen dat wij wel moeten betalen stappen wij gezamelijk naar de rechter

Verwijderd

Ik kreeg een rekening van 36 euro ofzo.Terwijl ik nooit opgezegd heb, en al maanden niet meer betaald. Klopt dus echt van geen kanten. In mijn geval dan een voordeel.

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:00
Zo te zien ben ik niet de enige die een vage factuur van Wish heeft gekregen. Ik heb er een gekregen van € 95,22. Daar klopt dus ook geen hout van! :( :( :( Ten eerste had ik al zoveel problemen met inbellen dat ik sinds november vorig jaar al de moed opgegeven heb en verder ben gegaan met Zon Inclusief, vervolgens heb ik het in december beïndigd. Toen kwamen zij met de mededeling dat er een maand opzegtermijn is, dus het abonnement eindigde op 1 februari 2002. Ok..daar kon ik mee leven, maar niet met de factuur van 31 mei 2002. Daarop zou ik nog een bedrag open hebben staan en moet ik het abonnement voor de maand maart nog even betalen. Nou ik dacht het niet!! Wish kan in een hele hoge boom gaan zitten of op hun kop gaan staan, maar ze krijgen geen cent meer van mij..!! Mochten ze het toch afschrijven dan laten we het door de bank weer netjes terugboeken...

Trouwens wanneer je naar het nummer op die brief (020-710 1354) belt nemen ze op met "Wish Telefonie". Zou het dan niet zo kunnen zijn dat die openstaande bedragen met Wish Telefonie te maken hebben..??

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• xxxMaverick
Op zondag 02 juni 2002 00:38 schreef liquid-orange het volgende:

Trouwens wanneer je naar het nummer op die brief (020-710 1354) belt nemen ze op met "Wish Telefonie". Zou het dan niet zo kunnen zijn dat die openstaande bedragen met Wish Telefonie te maken hebben..??
kijk dat kan natuurlijk wel. Daar liepen de rekeningen toch van achter?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 juni 2002 00:38 schreef liquid-orange het volgende:
Zo te zien ben ik niet de enige die een vage factuur van Wish heeft gekregen. Ik heb er een gekregen van € 95,22. Daar klopt dus ook geen hout van! :( :( :( Ten eerste had ik al zoveel problemen met inbellen dat ik sinds november vorig jaar al de moed opgegeven heb en verder ben gegaan met Zon Inclusief, vervolgens heb ik het in december beïndigd. Toen kwamen zij met de mededeling dat er een maand opzegtermijn is, dus het abonnement eindigde op 1 februari 2002. Ok..daar kon ik mee leven, maar niet met de factuur van 31 mei 2002. Daarop zou ik nog een bedrag open hebben staan en moet ik het abonnement voor de maand maart nog even betalen. Nou ik dacht het niet!! Wish kan in een hele hoge boom gaan zitten of op hun kop gaan staan, maar ze krijgen geen cent meer van mij..!! Mochten ze het toch afschrijven dan laten we het door de bank weer netjes terugboeken...

Hoi,

Nee dat denk ik niet want ik heb nooit gebruik gemaakt van die optie.
Maar ik moet well ff betalen.

Ik ben erachter gekomen( stond ook al in de eerste posting)
Dat ze een bedrag van 115.34 euro(FL.254,18) van mij vorderen.

Een normale maand termijn kostte FL.69,90.
Dat doe je keer 2 (ik betaalde altijd om de 2 maanden)
= 139,90.
Daarbij komt een bedrag van FL. 114,28. Dit is opgebouwd uit:
1 Eenmalige opstart kosten a FL.12,- ex btw
2 Periode 19-6-2001 tot 1-7-2001 a FL. 24,65 ex btw
3 Periode 1-7-2001 tot 1-8-2001 a FL. 58,78 ex btw
Inclusief is dit precies 114,28.

Deze 2 bedragen 139,90 en 114,28 hebben ze bij elkaar opgeteld en toen destijds in een keer van mijn rekening gehaald.
Samen is dit exact FL.254,18 (115.34 euro). En dat is precies wat ze denken dat ik niet heb betaald.

Dus kom maar op Wish!! >:)

Mocht er nog personen zijn die maandag naar wish toe gaan bellen. Vraag ff om een specificatie. Want die kunnen ze je niet geven. :7

• kravitz

kravitz

Wat vindt de consumenten bond van zulke acties, als die van wish?

• xxxMaverick
Op zondag 02 juni 2002 11:06 schreef kravitz het volgende:
Wat vindt de consumenten bond van zulke acties, als die van wish?
mijn ervaring met de consumentenbond en internet: ze snappen er geen zak van

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:00
Op zondag 02 juni 2002 01:34 schreef ureal het volgende:

Mocht er nog personen zijn die maandag naar wish toe gaan bellen. Vraag ff om een specificatie. Want die kunnen ze je niet geven. :7
Kijk, daar had ik ze nou net om willen vragen, want ze gooien een bedrag op die factuur zonder te vertellen hoe ze er aan komen...

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-05 10:31

slaay

Natuurbeleven.com

Ik heb een rekening van maar liefst € 0,49 gekregen..

Maar ik ben benieuwd wat ze er mee gaan doen..
die brief sturen en afboeken kost hen al duurder dan laten staan!

Dich bis echt unne foëzen haas

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 14:50 schreef xxxMaverick het volgende:

wish is overgenomen door tiscali, en die gaan zeker niet failliet hoor
Dat zeiden ze een jaar geleden ook van KPNQwest. Elk bedrijf kan failliet. Zeker in de it-sector.

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 13:25 schreef slaay het volgende:
Ik heb een rekening van maar liefst € 0,49 gekregen..
Ik zou hem betalen, maar maak er dan 0,48 cent van...

Dan maar hopen dat ze je nog een aanmaning sturen van 1 cent >:)

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op maandag 03 juni 2002 01:21 schreef KzmZ het volgende:

[..]

Ik zou hem betalen, maar maak er dan 0,48 cent van...

Dan maar hopen dat ze je nog een aanmaning sturen van 1 cent >:)
vraag of je in termijnen kan betalen :+

• xxxMaverick
Op zondag 02 juni 2002 19:33 schreef diddel het volgende:

[..]

Dat zeiden ze een jaar geleden ook van KPNQwest. Elk bedrijf kan failliet. Zeker in de it-sector.
tiscali is waarschijnlijk 1 van de winnaars. Tuurlijk kunnen ze failliet, maar alleen world online (nu dus tiscali) heeft nog miljarden! op kas van die beursgang. Dus failliet voorlopig nog niet......

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al vanaf 9 uur bezig om te bellen naar wish.
tel: 0207101354.
En ik kom er :( |:( :r totaal niet door.
Vandaag maar ff naar de bank gaan zodat de automatische incasso die ik altijd met wish had geblokkeerd word.

Die stelletje debielen :(

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 09:50 schreef veldmuis het volgende:

[..]

vraag of je in termijnen kan betalen :+
Dan praat je over die ene resterende cent he? >:) :7

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 10:33 schreef xxxMaverick het volgende:

tiscali is waarschijnlijk 1 van de winnaars. Tuurlijk kunnen ze failliet, maar alleen world online (nu dus tiscali) heeft nog miljarden! op kas van die beursgang. Dus failliet voorlopig nog niet......
Enron maakte ook winst. Als je verliezen gaat activeren kun je best winst maken, terwijl je eigenlijk gigantische verliezen draait.

Wat is een stuk software van Tiscali waard? Als je het voor een paar miljoen op de balans zet, terwijl het nog geen ton waard is krijg je een behoorlijk vertekend beeld.

Ze zullen inderdaad aardig wat geld van worldonline hebben overgehouden, maar de vraag is of dat niet al lang weer geïnvesteerd is in bedrijven als Wish.

Van de top 100 grootstebedrijven van 100 jaar geleden zijn er nog een stuk of 5 a 10 over als ik me niet vergis. De kans dat Tiscali blijft bestaan is alleen op historische gegevens dus al 5 tot 10%.

Ik wil niet zeggen dat Tiscali bijna failliet is, maar een feit is dat de it-sector niet lekker draait en de klappen soms vallen waar je ze het minst verwacht (KPNQwest)

Verwijderd

Topicstarter
Update.

Dit is een email die ik van Tiscali heb mogen ontvangen.

Geachte heer / mevrouw,

In navolging op uw e-mailbericht, waarin u aangeeft een eindafrekening te hebben ontvangen van Wish, willen wij u het volgende mededelen.

Tiscali B.V. heeft alleen de kostenloze Internet Accounts van Wish overgenomen. De Click & Dial pakketten zijn altijd door Scarlet in rekening gebracht uit naam van Wish. Er staat wel op de eindrekening dat alles t.n.v. Tiscali gestort kan worden, maar dit is een fout van Scarlet.

Wij verwijzen u om deze redenen ook door naar Scarlet op 020-7101354. Voor financiële vragen per e-mail zijn zij te bereiken op ifinance@scarlet.nl.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Tiscali b.v.

Customer Services
http://www.tiscali.nl <http://www.tiscali.nl/>

Zonnebaan 17, Utrecht
Postbus 8071
3503 RB Utrecht
Telefoon : Tis-Compleet +31-(0)347-358.777
Tis-Gratis +31-(0)900-9596 (EUR 0,50 p/m.)
Tis-Breedband + 31 (0)347-358.921
Fax : +31-(0)347-358.910
http://www.tiscali.nl/home/contact/routes.asp

Vaag :?

Verwijderd

iemand nog post gehad of de provider gebelt???

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 04 juni 2002 22:57 schreef SAM11 het volgende:
iemand nog post gehad of de provider gebelt???
Ja ik heb ze Maandag aan het einde van de middag gebeld.
Ze zijn nu niet meer zo zeker dat hun facturen juist zijn.
Ze hadden al meer klachten gekregen. Maar dat wisten wij natuurlijk al ;).
(Die meid die ik vrijdag aan de telefoon had was zeker dat de fout bij mij lag en niet bij wish/scarlet/Tiscali :? )
Ze zouden alles weer nakijken en als er bij hun een fout in de administratie zit dan kon ik de brief die ik afgelopen vrijdag gekregen heb als niet verzonden beschouwen.

To be continued:

Verwijderd

Hmm, ik ben dus niet de enige die merkwaardig hoge rekeningen gekregen heb :(. Mij stuurden ze een rekening van 175 euro oid, maar daar kan niets van kloppen, want volgens de bankafschriften zijn die betalingen al lang gedaan :?. Dus maar ff snel die automatische incasso laten blokkeren.

Verwijderd

Die vuile
edit:
Vloekwoord
!!......

kheb al gebeld dus het kan nu NO-way vanje rekening af worden getrokken.

DUS BELLEN ANDERS TREKKEN ZE HET ER GEWOON VANAF !!

Jongens.....we worden genaaid !

Verwijderd

ik heb die brief ook gekregen :)
totale bs waar ze dat bedrag van halen

maar zoveel heb ik atm toch niet op m'n rekening 8)

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 14:29 schreef stanley het volgende:
Die vuile MOTHAFUCKERS !!......

kheb al gebeld dus het kan nu NO-way vanje rekening af worden getrokken.

DUS BELLEN ANDERS TREKKEN ZE HET ER GEWOON VANAF !!

Jongens.....we worden genaaid !
In vervolg je taalgebruik een beetje wijzigen please. Het is hier niet de bedoeling om te lopen schelden.

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 21:09 schreef ureal het volgende:
Update.

Dit is een email die ik van Tiscali heb mogen ontvangen.

Geachte heer / mevrouw,

In navolging op uw e-mailbericht, waarin u aangeeft een eindafrekening te hebben ontvangen van Wish, willen wij u het volgende mededelen.

Tiscali B.V. heeft alleen de kostenloze Internet Accounts van Wish overgenomen. De Click & Dial pakketten zijn altijd door Scarlet in rekening gebracht uit naam van Wish. Er staat wel op de eindrekening dat alles t.n.v. Tiscali gestort kan worden, maar dit is een fout van Scarlet.

Wij verwijzen u om deze redenen ook door naar Scarlet op 020-7101354. Voor financiële vragen per e-mail zijn zij te bereiken op ifinance@scarlet.nl.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Tiscali b.v.

Customer Services
http://www.tiscali.nl <http://www.tiscali.nl/>

Zonnebaan 17, Utrecht
Postbus 8071
3503 RB Utrecht
Telefoon : Tis-Compleet +31-(0)347-358.777
Tis-Gratis +31-(0)900-9596 (EUR 0,50 p/m.)
Tis-Breedband + 31 (0)347-358.921
Fax : +31-(0)347-358.910
http://www.tiscali.nl/home/contact/routes.asp

Vaag :?
Dan zou ik zeker op gaan letten, Scarlett is een vaag Tele2 achtig bedrijf dat waarschijnlijk telefoonkosten niet meer op Wish heeft kunnen verhalen en dat nu op jullie doet! Blokkeren die hap...

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 16:08 schreef M@FI@ het volgende:

[..]

In vervolg je taalgebruik een beetje wijzigen please. Het is hier niet de bedoeling om te lopen schelden.
Zo goed ? :P :)

Verwijderd

als dit bij meerdere personen is
(en bij m8 van mij ;p stanley) gaat het om precies hetzelfde bedrag , hoe ze dan bij dit bedrag komen :S

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-05 22:16
ik ben in april 2001 op fast adsl van xs4all. Via aangetekende brief mijn wish click&dial opgezegd, werd verwerkt zeiden ze maar ze bleven geld afboeken. Ik dus iedere keer naar de ABN Amro om te laten storneren en de baliemedewerkster vertelde al dat ze direct merkten als wish weer incasseerde want dan was het de week erna druk met mensen die allemaal geld willen laten terugboeken.
Toen heb ik via een brief gemeld dat ik de machtiging introk die ze nog hadden en sindsdien heb ik ook nooit meer iets vernomen van hun, ze hebben nooit meer gerept over die openstaande bedragen tot vorige week. brief of ik ff 5,56 euro wil betalen. Waar dat bedrag op gebaseerd is geen idee.
Heeft iemand al TROS Radar gemaild of een ander consumentenprogramma, is natuurlijk leuk voer voor ze!! >:)

edit:

ik heb net via www.trosradar.nl een mailtje verstuurd waarin ik onder andere verwijs naar dit topic. Benieuwd of ze er wat mee gaan doen

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 05 juni 2002 19:13 schreef larsemenneke het volgende:
ik ben in april 2001 op fast adsl van xs4all. Via aangetekende brief mijn wish click&dial opgezegd, werd verwerkt zeiden ze maar ze bleven geld afboeken. Ik dus iedere keer naar de ABN Amro om te laten storneren en de baliemedewerkster vertelde al dat ze direct merkten als wish weer incasseerde want dan was het de week erna druk met mensen die allemaal geld willen laten terugboeken.
Toen heb ik via een brief gemeld dat ik de machtiging introk die ze nog hadden en sindsdien heb ik ook nooit meer iets vernomen van hun, ze hebben nooit meer gerept over die openstaande bedragen tot vorige week. brief of ik ff 5,56 euro wil betalen. Waar dat bedrag op gebaseerd is geen idee.
Heeft iemand al TROS Radar gemaild of een ander consumentenprogramma, is natuurlijk leuk voer voor ze!! >:)

edit:

ik heb net via www.trosradar.nl een mailtje verstuurd waarin ik onder andere verwijs naar dit topic. Benieuwd of ze er wat mee gaan doen
Hoi,

Ik heb Maandag ook al een mailtje gestuurd naar tros radar.
Ook heb ik een link gegeven naar deze pagina. 'ns kijken hoe dit afloopt.

Wel vaag dat Tiscali er niets mee te maken heeft.
Wish is er blijkbaar niet meer en de rekeningen worden nu door Scarlet opgeeist. Maar deze deden dat voor wish.
:?

Verwijderd

lol goed id :)

• Shadowzon
  • Laatst online: 13-05 22:06
Hier nog zo'n iemand die een brief heeft gekregen..

openstaande kosten:

221,51 Euro

te belachelijk voor woorden!

ik heb altijd netjes betaald.. en ik ben maar 4 maanden lid geweest :)

221,51=488 Gulden

abbonement per maand koste toen 69,95

4*70= 280 gulden!!

Ik heb nooit geen Wish telefonie ingeschakeld omdat ik toen al geen vertrouwen in hun had..

Dus ik zou echt niet weten hoe ze aan de 221 euro komen die ik hun nog schuldig zou moeten zijn...

Ik heb ze al een paar keer geprobeerd te bellen, nog niemand aan de lijn gehad :(

Verwijderd

Ik kreeg dus ook een briefje van Wish, met een openstaande rekening van volgens hun 326,xx euro.

Dat zou gaan over de periode februari t/m april. Maar nu komt het: ik had in januari briefje gestuurd dat ik ermee kap :+

Dus ik opgebeld... vraag ik:
"Kun je even in opzoeken wanneer ik ben aangemeld en afgemeld?"
Helpdesk: Nee meneer, ik heb geen toegang tot dat bestand.
"Kunt u mij dan een gespecificeerde rekening sturen waarin u mij laat zien wanneer ik die kosten heb gemaakt?"
Helpdesk: Ik zal kijken wat ik kan doen. Als het mogelijk is krijgt u zo spoedig mogelijk de gespecificeerde rekening.

Nu, 3-4 werkdagen later heb ik nog niks. En ik geloof ook niet dat er nog wat komt...

Ik gister ook maar eens consumentenbond gebeld. En hoe denken zei erover?
"Zolang Wish geen gespecificeerde rekening kan laten zien waarin ze de openstaande rekening kunnen bewijzen, moet je niets overmaken. Pas als hun kunnen de kosten kunnen aantonen en bewijzen moet je over maken"

Ze hebben aangeraden om Wish schriftelijk een briefje te sturen, waarin ik vraag om de gespecificeerde rekening en dat ik tot die rekening dus ook niks betaal.

Medetweakers, als je het mij vraagt is dit gewoon doorgestoken kaart met de hoop dat er een aantal mensen te stom zijn om dat bedrag te betalen!!!

Degenen die al betaald hebben:
Ga zo snel mogelijk naar de bank en laat de transactie ongedaan maken!! (binnen 30 dagen kan dat, is de bank verplicht te doen op jouw verzoek)

Kunnen we ze niet met zn allen zover krijgen dat ze schadevergoeding moeten betalen voor de overlast? :7 :D

• spocky
  • Niet online
Ik heb ze dinsdag gebeld en toen ik eindelijk iemand aan de telefoon kreeg vertelden ze me dat ik door iemand van de financiele administratie zou worden teruggebeld.
Natuurlijk hebben ze dat nog steeds niet gedaan :(

Ik heb inmiddels wel de automatische afschrijvingen naar hun rekening geblokkeerd :)

Portugese Wijn

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-05 22:16
Op donderdag 06 juni 2002 17:44 schreef Spocky het volgende:
Ik heb ze dinsdag gebeld en toen ik eindelijk iemand aan de telefoon kreeg vertelden ze me dat ik door iemand van de financiele administratie zou worden teruggebeld.

Ik heb inmiddels wel de automatische afschrijvingen naar hun rekening geblokkeerd :)
hoe heb je dat gedaan? kun je dat bij de bank laten doen???

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Op vrijdag 07 juni 2002 00:32 schreef larsemenneke het volgende:
Rode kaart vragen bij je bank, intrekking automatische incasso.

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 17:44 schreef Spocky het volgende:

Hehe ja ze zeggen veel, doen alleen weinig. Toen ik belde vroeg ik om specificatie... zouden ze opsturen. Normaal zou je zeggen:: 2-3 werkdagen is dat er, maar nee hoor, er is nog niks.

Ze hebben daar gewoon ergens onkosten opgelopen door met Tiscali samen te gaan ofzo, en nu gaan ze die onkosten op ons verhalen :( Helaas zijn er zat mensen die erin trappen, maar je hebt ook de wat slimmere lui zoals mij die het zaakje eerst gaan uitzoeken als ze het niet vertrouwen :+ B-)

Sowieso, je hoort/ziet/leest op de TV en in de krant wel vaker van dat soort fraudes. Over mensen die 1000 euro betaald hadden en niks krijgen, internetbedrijven die teveel laten betalen etc etc...
Op vrijdag 07 juni 2002 03:10 schreef Riemer Reinalda het volgende:

[..]

Rode kaart vragen bij je bank, intrekking automatische incasso.
Niet in alle gevallen. Ik heb zelf automatische afschrijving en dan kan het NIET. Degene die het ook automatisch lieten afschrijven kunnen dat ook niet.

MAAR je hebt wel de mogelijkheid binnen 30 dagen je geld te laten terugzetten (moet je bezoekje aan de bank brengen en verzoeken dat ze het geld terughalen.)

• spocky
  • Niet online
Op vrijdag 07 juni 2002 00:32 schreef larsemenneke het volgende:

[..]

Ik heb de Postbank gebeld en uitgelegd wat er aan de hand was en toen hebben ze na wat aandringen van mijn kant het rekeningnummer van Wish geblokkeerd. :)

Portugese Wijn

Verwijderd

Heeft iemand nog iets gehoord van wish
Mijn buurman had gewoon betaald iets van €12.95 maar de specificatie heeft hij nooit gekregen.

En ik heb ook nooit iets meer gehoord, zouden ze bang zijn tweakers.

Verwijderd

i know i have to find, somekind of piece of my.il be searching everywhere, just to find someone to care, il be looking everyday, i know that i will find a way.
nothing gonna stop me now. il find a way to kick tiscali, somehow!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Nou ik zit al weken te wachten op mijn specificatie..
Volgens mij durven ze niet meer.

Maar het is het bedrijfje Scarlet die het geld van ons eist. (zie eerdere posting van mij)

Tiscali heeft er niets mee te maken.
Ik denk dat scarlet de naam van Tiscali heeft gebruikt om geloofwaardig bij ons overtekomen. :?

Verwijderd

Op donderdag 04 juli 2002 16:12 schreef ureal het volgende:
Hoi,

Nou ik zit al weken te wachten op mijn specificatie..
Volgens mij durven ze niet meer.

Maar het is het bedrijfje Scarlet die het geld van ons eist. (zie eerdere posting van mij)

Tiscali heeft er niets mee te maken.
Ik denk dat scarlet de naam van Tiscali heeft gebruikt om geloofwaardig bij ons overtekomen. :?
is dat niet verrekte verboden?

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 07:26 schreef ProtjE het volgende:

Niet in alle gevallen. Ik heb zelf automatische afschrijving en dan kan het NIET. Degene die het ook automatisch lieten afschrijven kunnen dat ook niet.

MAAR je hebt wel de mogelijkheid binnen 30 dagen je geld te laten terugzetten (moet je bezoekje aan de bank brengen en verzoeken dat ze het geld terughalen.)
het kan dus WEL. Ze zijn er alleen niet zo happig op vanuit de banken, maar het kan zeker wel. Als je zo een balie miep hebt, moet je vragen om de baas. Ik heb zelf ook nog eventjes bij een bank gewerkt (Zakelijk natuurlijk, niet balie :+ ) en het kan dus wel!

Verwijderd

Op donderdag 04 juli 2002 16:12 schreef ureal het volgende:

bedrijfje!?? groot bedrijf hoor

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 04 juli 2002 18:52 schreef toppertje het volgende:

[..]

bedrijfje!?? groot bedrijf hoor
Enron was ook een groot bedrijf.
Dus dat zegt verder niets.

Verwijderd

Weer een brief van CreditForce ontvangen.
Lijkt me allemaal zeeer dubieus. Ik heb de volgende fax gestuurd,
is dit gedoe ook al bij Kassa aangemeld?Die geven altijd aandacht aan dit soort Internet-piraterij.

Geachte heer, mevrouw.
Wederom kreeg ik een brief van u dat ik aan Tiscali b.v. iets verschuldigd zou zijn inzake mijn abonnement bij Wish in 2000/2001 .
Te uwer informatie; mijn abonnement bij Wish werd beëindigd op 20 mei 2001. Alle facturen werden per automatische incasso voldaan, tot in november 2001.
Ik verzoek u mij kopieën van alle facturen te zenden, teneinde deze merkwaardige "claim", waarvan ik overigens de rechtsgeldigheid op voorhand betwist, te kunnen verifiëren, voor zoverre dat, gezien de late reclamatie overigens mogelijk zal zijn.
Zoal ik u reeds eerder meldde per fax was ik Wish niets meer schuldig en zeker niet Tiscali b.v..
Hoogachtend,

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Hier loopt ondertussen al een ander topic over:
Wish Click&Dial afrekening

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.