Komen we ook even naar dat forum, wie spreekt er goed duits en zou willen bellen?
op naar de 1000Verwijderd schreef op 20 November 2002 @ 12:15:
ha webwatcher!! je bent de 800ste post van deze topic!
Verwijderd
Joh, ik hoop het niet! Ik hoop dat we binnenkort een nieuwe topic kunnen starten: "Gebruikerservaringen van de SE P800"!!!
Je kan alles zeggen,..........Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 11:57:
Misschien de hoop op de P800 maar opgeven en overstappen op deze?
[afbeelding]
edit:
1.thanks, k zat al enorm te klooien!
2. ??? waarom deed ie het 1 keer en nu niet meer??
3. er is iets raars met dit plaatje... voor de zekerheid dan ook maar ff de link.. http://mobile.burn.com/media/motorola/paragon2.jpg
als ik daar op klik krijg ik echter een of ander tomcat error? ff copy pasten in de adresbalk werkt wel...![]()
maar ik zie een kruisje

Verwijderd
dit krijg ik bij die link van me!!!
Apache Tomcat/4.0.3 - HTTP Status 500 - Internal Server Error
--------------------------------------------------------------------------------
type Exception report
message Internal Server Error
description The server encountered an internal error (Internal Server Error) that prevented it from fulfilling this request.
exception
blablabla
Apache Tomcat/4.0.3 - HTTP Status 500 - Internal Server Error
--------------------------------------------------------------------------------
type Exception report
message Internal Server Error
description The server encountered an internal error (Internal Server Error) that prevented it from fulfilling this request.
exception
blablabla
let op je bloeddruk...
dit is wel handig, nu kunnen we gelijk de spec's zien
dit foontje van SE ziet er helemaal maf uit

komt van deze site http://www.wirelesssoftware.info/show1news.php/502.html

komt van deze site http://www.wirelesssoftware.info/show1news.php/502.html
nog ff over de kwaliteit van de camera in de p800, hier staan wat links
http://www.handykult.de/images/p800/p8001.htm
http://www.mobile-review....ricsson-p800pics1-e.shtml
http://www.mobile-review....ricsson-p800pics2-e.shtml
vooral op de laatste pagina valt het me op dat de foto's in de hoeken erg vaag zijn, en de focus is ook niet echt geweldig... ik hoop dat SE in de versie die op de markt gebracht wordt een andere camera zet dan deze...
vooral op de laatste pagina valt het me op dat de foto's in de hoeken erg vaag zijn, en de focus is ook niet echt geweldig... ik hoop dat SE in de versie die op de markt gebracht wordt een andere camera zet dan deze...
Ik heb mail terug:
Goedemiddag,
Het is helaas waar dat de Sony Ericsson P800 nog even op zich laat wachten.
Reden van de vertraging is het toevoegen van nog enkele producteigenschappen
op deze multimedia smartphone nog beter op de gebruiker te laten afstemmen.
De leverdatum die door ons wordt uitgegeven is eind januri 2003 de adviesverkoopprijs
is EUR 850,- zonder de subsidie van de operator.
Met vriendelijke groeten,
Harold de Kort
Deze komt al iets zekerder over dan de vorige mailtjes,.....
en de prijs is bekend,...........adviesprijs dan,......
Goedemiddag,
Het is helaas waar dat de Sony Ericsson P800 nog even op zich laat wachten.
Reden van de vertraging is het toevoegen van nog enkele producteigenschappen
op deze multimedia smartphone nog beter op de gebruiker te laten afstemmen.
De leverdatum die door ons wordt uitgegeven is eind januri 2003 de adviesverkoopprijs
Met vriendelijke groeten,
Harold de Kort
Deze komt al iets zekerder over dan de vorige mailtjes,.....
en de prijs is bekend,...........adviesprijs dan,......
Voor een telefoon vind ik deze foto's prima!Fear-factoR schreef op 20 November 2002 @ 13:27:
nog ff over de kwaliteit van de camera in de p800, hier staan wat links
jeezzz... dat zou toch 750 Euro wordenDr0pSHoT schreef op 20 november 2002 @ 13:31:
Ik heb mail terug:
bla,bla...
bla,bla....
Verwijderd
Lekker SE! Ongelofelijk wat werken daar een stel debielen!
Vind het sowieso al ontzettend slecht dat je er als eventuele toekomstige klant zo achteraan moet om informatie te verkrijgen en dat ze het niet een klein beetje bijhouden op hun website. Ik denk dat de meeste mensen ondertussen een haat/liefde verhouding hebben met die P800! 
Kom dan niet zo vroeg met zo'n aankondiging! Zorg dat je je zaakjes wat beter op orde hebt! Geef ons wat informatie! Maar zoals SE het aanpakt, echt diep triest. Dan toch maar eerst een nieuwe pc...
Dan maar eerst eens even kijken wat die Motorola gaat bieden. Mocht die een stuk beter zijn en in april uitkomen, dan wacht ik mooi nog even langer. Ik ben bang voor SE dat de P800 te laat gaat komen. Zéker nu ze ook de kerstperiode niet halen!
Velen kopen dan nog mooie nieuwe gadgets e.d. en hebben daar in januari meestal geen geld meer voor. Januari is de maand van besparingen.
Nee, van marketing en management hebben die mensen kennelijk geen kaas gegeten!
Kom dan niet zo vroeg met zo'n aankondiging! Zorg dat je je zaakjes wat beter op orde hebt! Geef ons wat informatie! Maar zoals SE het aanpakt, echt diep triest. Dan toch maar eerst een nieuwe pc...
Dan maar eerst eens even kijken wat die Motorola gaat bieden. Mocht die een stuk beter zijn en in april uitkomen, dan wacht ik mooi nog even langer. Ik ben bang voor SE dat de P800 te laat gaat komen. Zéker nu ze ook de kerstperiode niet halen!
Velen kopen dan nog mooie nieuwe gadgets e.d. en hebben daar in januari meestal geen geld meer voor. Januari is de maand van besparingen.
Verwijderd
Ehm, je wilt voor de P802 gaan, maar je weet niet wat het verschil is? Waarom wil je die dan?artharpe schreef op 20 november 2002 @ 13:43:
Ik denk dat ik voor de P802 ga! geen idee wat het verschil is, heeft iemand specs verschillen?

Kan jij chinees/japans? Nee? Dan kan ik je de P802 niet aanraden...
Stond trouwens al eerder in de topic genoemd.

misschien moeten we SE een copie van deze thread sturen, dan kunnen ze zien wat ze ons aan doen...Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 13:45:
Lekker SE! Ongelofelijk wat werken daar een stel debielen!Vind het sowieso al ontzettend slecht dat je er als eventuele toekomstige klant zo achteraan moet om informatie te verkrijgen en dat ze het niet een klein beetje bijhouden op hun website. Ik denk dat de meeste mensen ondertussen een haat/liefde verhouding hebben met die P800!
Jah goed idee heheheheFear-factoR schreef op 20 november 2002 @ 13:53:
[...]
misschien moeten we SE een copie van deze thread sturen, dan kunnen ze zien wat ze ons aan doen...
Verwijderd
Nahjah... als het goed is krijg ik binnenkort de Toshiba 21i. Moet ik het daar maar ff 3 maanden mee uitzingen...
En bij die Toshiba TS21I krijg je drie maanden 10mb GPRS/I-MODE bundel dus die tijd kom je wel door...
De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica
Verwijderd
MAG IK EVEN WAT DOORGEVEN

Met de dikke zjiem veur op.. lope veer weer doar de stroate.. met de dikke zjiem veur op BOEM BOEM.. gooan veer 3 doag deur de stroate.. eeuh das maastricht.. voor leuk
Is arriving!
I am a retailer Wind,can confirm that the P800 in Italy will Officially be sold before Tim.The price (official!!!) is 749 euro,comprehensive of simcard from 15 Euro. This morning i'v gone to reunion of the masters Wind and they already had the P800 branded to our disposition (the mark is in the back cover).
From Friday morning we will have them in the shops Wind (only more big),monday in all the others that will apply for it.
In this afternoon this news you can read in all most important italian sites of cellular telephony,
Finallyyyyyy!!!!!!!!!!!

Met de dikke zjiem veur op.. lope veer weer doar de stroate.. met de dikke zjiem veur op BOEM BOEM.. gooan veer 3 doag deur de stroate.. eeuh das maastricht.. voor leuk
Is arriving!
I am a retailer Wind,can confirm that the P800 in Italy will Officially be sold before Tim.The price (official!!!) is 749 euro,comprehensive of simcard from 15 Euro. This morning i'v gone to reunion of the masters Wind and they already had the P800 branded to our disposition (the mark is in the back cover).
From Friday morning we will have them in the shops Wind (only more big),monday in all the others that will apply for it.
In this afternoon this news you can read in all most important italian sites of cellular telephony,
Finallyyyyyy!!!!!!!!!!!
Tja, en wie gaat er nu op z'n solex naar italië voor een inkoopactie ?!?
De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica
whahahaha404error schreef op 20 November 2002 @ 14:39:
Tja, en wie gaat er nu op z'n solex naar italië voor een inkoopactie ?!?
Verwijderd
MWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Ik geloof er NIKS van!!! NIKS NIKS NIKS!!!Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 14:37:
Is arriving!
Finallyyyyyy!!!!!!!!!!!
En ja, 3 maanden 10mb i-mode bundel!
Lach maar,.... jij denkt dat i-mode leuk is?Verwijderd schreef op 20 November 2002 @ 14:54:
[...]
MWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Ik geloof er NIKS van!!! NIKS NIKS NIKS!!!
En ja, 3 maanden 10mb i-mode bundel!
succes ermee
Verwijderd
ben je nu opeens anti p800 dan of zo?Verwijderd schreef op 20 November 2002 @ 15:17:
ahahahahah... ach... tis gratis... dussssss...
Verwijderd
Neeeeeh, niet echt hoor. Wil nog steeds hartstikke graag die P800! Maar tegelijkertijd heb ik een verschrikkelijke hekel aan SE en aan dat apparaat. Word er gek van! 
Maar ik wil m natuurlijk nog steeds!
Kom net van Badhoevedorp en hij valt qua grootte echt mee. Ik had een veel logger ding verwacht. Je kunt duizend foto's bekijken, maar in het echt zien werkt het best. Verkoper kon alleen maar zeggen dat het Januari 2003 werd... duh.
Voor mensen die van plan zijn de telefoon vanuit Italië te halen: Pas heel goed op voor roemeense oplichters.
Ik ben samen met de Nederlandse Politie bezig aan een onderzoek naar oplichters van P800's, deze zitten ook in Italie. Dus ga niet in op aanbiedingen van mensen die je de P800 aanbieden vanuit Italië, en geld willen ontvangen via MoneyGram/Western Union.
Ik ben samen met de Nederlandse Politie bezig aan een onderzoek naar oplichters van P800's, deze zitten ook in Italie. Dus ga niet in op aanbiedingen van mensen die je de P800 aanbieden vanuit Italië, en geld willen ontvangen via MoneyGram/Western Union.
Verwijderd
Zou ik ook nooit doen! Geen haar op mijn hoofd die over zoiets denkt. Bovendien, zolang dat ding nog niet officieel uit is, geloof ik niemand die zegt dat die er een heeft. En áls ie er al een heeft, dan is het er nog eentje die wel vol met bugs zal zitten omdat het een (gestolen) testexemplaar is.
Wace, kan je niet vragen of Peter R. de Vries ook meedoet aan het onderzoek? Krijgen we misschien nog een leuk tv programma!
Wace, kan je niet vragen of Peter R. de Vries ook meedoet aan het onderzoek? Krijgen we misschien nog een leuk tv programma!
Verwijderd
IK BEN DEPRESSIEF.
ERGSTE WAT ER IS WACHTEN OP P800.
SE DIT VALT ZWAAR TEGEN IN MEI AANKONDIGEN EN EEN JAAR LATER LEVEREN ??
SNIK SNIK
ERGSTE WAT ER IS WACHTEN OP P800.
SE DIT VALT ZWAAR TEGEN IN MEI AANKONDIGEN EN EEN JAAR LATER LEVEREN ??
SNIK SNIK
als je de P800 nog steeds graag wil en alleen een hekel aan SE hebt, moet je je ondertitel dan niet veranderen??? zoiets als SE haterVerwijderd schreef op 20 November 2002 @ 15:52:
Neeeeeh, niet echt hoor. Wil nog steeds hartstikke graag die P800! Maar tegelijkertijd heb ik een verschrikkelijke hekel aan SE en aan dat apparaat. Word er gek van!
Verwijderd
Iemand overigens al iets gehoord over dat rare bericht dat Wind met de P800 zou komen?
Op www.wind.it kan ik eigenlijk niks vinden...
Op www.wind.it kan ik eigenlijk niks vinden...
Verwijderd
Waar heb je dat eigenlijk gelezen webwatcher?Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 14:37:
Is arriving!
Finallyyyyyy!!!!!!!!!!!
hahaha, echt lachuh was 20 november bij hun de datum om 'm UIT de handel te halen
maar ff serieus, hij staat er gewoon nog... ik ben net wezen kijken
er staat nu alleen leverbaar vanaf midden november... ofwel die datum schuift gewoon rustig op naar januari 2003
maar ff serieus, hij staat er gewoon nog... ik ben net wezen kijken
er staat nu alleen leverbaar vanaf midden november... ofwel die datum schuift gewoon rustig op naar januari 2003
Verwijderd
ja, hij staat er nog... er staat bij de p800 dat ie 1 november in de catalogus is opgenomen.
maar op de startsite van riverlodge, staat onderaan de verwachte producten. gisteren stond de p800 nog als verwacht product, nu niet meer... alsof ze m al hebben???
maar op de startsite van riverlodge, staat onderaan de verwachte producten. gisteren stond de p800 nog als verwacht product, nu niet meer... alsof ze m al hebben???
ahh, op die fiets... hij staat nu wel onder het lijstje bestseller... dus misschien
Verwijderd
hmmm... ik heb mezelf ff opgegeven als klant daar, met een nepadres, om zo te kijken wat er gebeurt als ik die P800 bestel.
ziehier het automatisch gegenereerde mailtje wat ik heb gekregen als reactie op mn bestelling.
------------------------------------
MP Telecom Shop
------------------------------------------------------
Bestellnummer: 108
Detailierte Bestellübersicht:
http://www.riverlodge.de/...ory_info.php?order_id=108
Bestelldatum: Donnerstag, 21. November 2002
Artikel
1 x SonyEricsson P 800 (141394) = €759.00
Zwischensumme: €759.00
MwSt.€104.69
Versandkosten: €4.00 via Vorkasse
Summe: €763.00
Lieferanschrift
Bob Dole
Park Avenue Drive
Bob Dole Village, 1203AA
luxemburg, Luxembourg
---------------------------------
Nergens een berichtje ofzo gehad dat ze dit product nog niet in voorraad hebben! RAAR!!
PS: Wat is het forum vandaag PLEURISlang offline geweest!!!
ziehier het automatisch gegenereerde mailtje wat ik heb gekregen als reactie op mn bestelling.
------------------------------------
MP Telecom Shop
Bestellnummer: 108
Detailierte Bestellübersicht:
http://www.riverlodge.de/...ory_info.php?order_id=108
Bestelldatum: Donnerstag, 21. November 2002
Artikel
1 x SonyEricsson P 800 (141394) = €759.00
Zwischensumme: €759.00
MwSt.€104.69
Versandkosten: €4.00 via Vorkasse
Summe: €763.00
Lieferanschrift
Bob Dole
Park Avenue Drive
Bob Dole Village, 1203AA
luxemburg, Luxembourg
---------------------------------
Nergens een berichtje ofzo gehad dat ze dit product nog niet in voorraad hebben! RAAR!!

PS: Wat is het forum vandaag PLEURISlang offline geweest!!!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2002 18:53 ]
Verwijderd
Ja, ik ook niet heb gemailed..en ze vertelde me dat ze de 20ste eigenijk de eerste binnen zouden krijgen.. afgelopen woensdag ik ben benieuwd wat er nog verder gaat gebeuren...\s
Zie ik dat verkeerd of zit er een beschermkapje

[ Voor 2% gewijzigd door IJ op 22-11-2002 08:57 . Reden: tiepvoutje ]
Nope, dat heet glans.... ;p Is waarschijnlijk lichtreflectie, je kan er doorheenkijken.
Hmmz dat zou toch wel errug jammer zijn...de lens lijkt me nog steeds erg gevoelig voor beschadigingen.. maar we zullen afwachten (NOG een eeuwigheid wachten waarschijnlijk
)
ik kjen iemand die er een heeftVerwijderd schreef op 20 november 2002 @ 17:40:
Zou ik ook nooit doen! Geen haar op mijn hoofd die over zoiets denkt. Bovendien, zolang dat ding nog niet officieel uit is, geloof ik niemand die zegt dat die er een heeft. En áls ie er al een heeft, dan is het er nog eentje die wel vol met bugs zal zitten omdat het een (gestolen) testexemplaar is.
was nog wel een testexemplaar (geen gestolen)
groeten
Verwijderd
Ja, ik heb hem ook gehad.. 2 dagen super vet ding... een tijdje terug was dat wel. Maar goed we zullen braaf wachten. Hij zou vandaag in Italy uitkomen, ik ben razend benieuwd
ik snap niet wat je bedoeld... maar het is weldegelijk een bescherm kapje...cryofist schreef op 22 november 2002 @ 09:05:
Nope, dat heet glans.... ;p Is waarschijnlijk lichtreflectie, je kan er doorheenkijken.
als je goed kijkt zie je een heel klein lensje achter het kapje zitten...
Op deze foto kun je nog beter zien hoe klein de lens is...

Verwijderd
Het is gewoon nog een glaasje wat voor de lens zit. Maar ja, als dat krast, zie je dus ook steeds een kras op je foto, al zal het een stuk minder zijn dan wanneer de kras op de lens zelf zit natuurlijk 
Maar wat iedereen hier wil, is een echt klepje wat je ervoor kunt schuiven o.i.d.
Mij maakt het vrij weinig uit, het glaasje voor de lens zit toch ook redelijk diep in het toestel en zal echt niet gauw beschadigd raken. Denk niet dat je je daar zorgen om moet maken...
Maar wat iedereen hier wil, is een echt klepje wat je ervoor kunt schuiven o.i.d.
Mij maakt het vrij weinig uit, het glaasje voor de lens zit toch ook redelijk diep in het toestel en zal echt niet gauw beschadigd raken. Denk niet dat je je daar zorgen om moet maken...
dat moet natuurlijk kunnen... waarschijnlijk hoef je alleen maar even naar een SE service centre te gaan, en dan doen ze dat ter plekkeVerwijderd schreef op 22 november 2002 @ 10:44:
ik heb trouwens gelezen (misschien wel hier hoor), dat je iets van dat glaasje/plasticje ervoor kan vervangen...? dusssss...
De prijs zal dan wel fors hoger zijn ivm antiek waarde.
Zelf zal ik het hoogst waarschijnlijk niet meer mee maken dat de P800 in mijn bezit komt.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Verwijderd
van het forum van www.p800.it
spedito il 20/11/02 alle 10:21
After the Microsoft-Sendo partnership failure about the Z100 project, another Italian provider (Wind) announced its interest about P800. They plan to start selling branded units in first days of 2003.
Their price should be the same announced by the competitor (Tim), around 800€.
[Modificato il 11/20/02 da duffo]
spedito il 20/11/02 alle 10:21
After the Microsoft-Sendo partnership failure about the Z100 project, another Italian provider (Wind) announced its interest about P800. They plan to start selling branded units in first days of 2003.
Their price should be the same announced by the competitor (Tim), around 800€.
[Modificato il 11/20/02 da duffo]
Verwijderd
Hij is nu al antiekKroontjesPen schreef op 22 November 2002 @ 11:14:
[...]
De prijs zal dan wel fors hoger zijn ivm antiek waarde.![]()
Zelf zal ik het hoogst waarschijnlijk niet meer mee maken dat de P800 in mijn bezit komt.![]()
Verwijderd
nah... tegen die tijd ben ik 74... dat haal ik nog wel (hoop ik... knock on wood... zout over mn schouder en al dat soort dingen
)!
Verwijderd
En volgens andere bronnen, zouden die dus deze maand hun toestel gaan leveren. Nu ik ga er maar standaard van uit dat hij ergens jan. in de rekken ligt. Vol verwacht klopt ons hart
hier is nog een press release over de memorystick DUO
http://www.sony-europe.co...PressShow.x?articleid=837
vanaf december verkrijgbaar en tot een grote van 64 mb
http://www.sony-europe.co...PressShow.x?articleid=837
vanaf december verkrijgbaar en tot een grote van 64 mb
ok hij zou dus 20 nov. te koop zijn in duitsland maar nu moet ik wel zeker weten of ie te koop is..
want ik ga morgen naar duitsland en dan wil ik m kopen..
zo niet koop ik een t300 + ipaq 3950
maar ik heb liever de p800..
iemand die -zeker- weet waar hij bv. in aachen te koop is?
en uhm
weet iemand of ze in duitsland in winkels nederlands of engels praten?
en uhm
[ Voor 14% gewijzigd door Ra5a op 22-11-2002 12:03 ]
Imperfectionist.
ik zou er niet op gokken ik heb net met het costumer centre van SE gebeld en daar konden ze nog niks zeggen over wanneer de P800 te krijgen is... en die man vertelde ook dat ze normaal een aantal weken voor de release een paar modelen (dus geen prototypen, die hebben ze al lang natuurlijk) krijgen om mee te spelen... die hadden ze daar dus nog niet gezien...Ra5a schreef op 22 November 2002 @ 12:02:
ok hij zou dus 20 nov. te koop zijn in duitsland maar nu moet ik wel zeker weten of ie te koop is..
en uhmweet iemand of ze in duitsland in winkels nederlands of engels praten?
het lijkt me erg sterk als Duitsland een voorkeursbehandeling krijgt ten opzicht van de rest van de wereld...
Verwijderd
Ra5a, ga even naar www.mptelecom.de en kijk of je daar een telefoonnummer kan vinden.
Zij beweren dat ze de P800 hebben...
Maar nee, dat ie in Duitsland al wel is, terwijl ze het bij SE nog niet weten, lijkt mij (bijna) onmogelijk.
Zij beweren dat ze de P800 hebben...
Maar nee, dat ie in Duitsland al wel is, terwijl ze het bij SE nog niet weten, lijkt mij (bijna) onmogelijk.
Verwijderd
telefonisch unter 00496332 903444 und per Telefax unter 00496332 903446.... van mp.. wie spreekt duits en durft te bellen?
ik bel wel en probeer het gewoon engels
Imperfectionist.
ok ik heb gebeld een hele lieve vrouw aan de telefoon 
maar ze zegt februari
ok ik heb nog een keer gebeld
ik zag op de website dus dat de engelse versie er zou zijn..
maar die is nog niet aangekomen en ze krijgen hem dus ook later volgens haar..
en nu niet allemaal bellen want volgens mij schaamt ze zich een beetje voor haar engels
maar ze is wel aardig enzow..
maar ze zegt februari

ok ik heb nog een keer gebeld
ik zag op de website dus dat de engelse versie er zou zijn..
maar die is nog niet aangekomen en ze krijgen hem dus ook later volgens haar..
en nu niet allemaal bellen want volgens mij schaamt ze zich een beetje voor haar engels
maar ze is wel aardig enzow..
[ Voor 72% gewijzigd door Ra5a op 22-11-2002 12:54 ]
Imperfectionist.
update:
mediamarkt heeft m ook niet
in herzogenrath
nu aachen proberen
damn mannelijke mederwerkers zijn wel klote in duitsland..
"media markt herzogenrath..
-hi do you speak english?
-no
-was mussen sie habben ? computer ..
-mobil
-argh (oid) tuut "
mja toen een meid aan de tel die gewoon super aardig was ..
waarom is dat
?
media markt aachen heeft m ook niet
dus hij is gewoonweg niet leverbaar..
ik zou ook nergens bestellen op internet
voor de rest is dat gelul over duitsers die niet willen helpen enzow niet waar
ze gaan het echt helemaal onderzoeken enzow
dat zie ik in nederland niet gebeuren
"sony ericsson p800.. wasda?"

ow er moet nog bijkomen dat ze bij media markt aachen zeiden dat het waarschijnlijk binnen nu en 2 weken beschikbaar is
mediamarkt heeft m ook niet

in herzogenrath
nu aachen proberen
damn mannelijke mederwerkers zijn wel klote in duitsland..
"media markt herzogenrath..
-hi do you speak english?
-no
-was mussen sie habben ? computer ..
-mobil
-argh (oid) tuut "
mja toen een meid aan de tel die gewoon super aardig was ..
waarom is dat
media markt aachen heeft m ook niet
dus hij is gewoonweg niet leverbaar..
ik zou ook nergens bestellen op internet
voor de rest is dat gelul over duitsers die niet willen helpen enzow niet waar
ze gaan het echt helemaal onderzoeken enzow
dat zie ik in nederland niet gebeuren
"sony ericsson p800.. wasda?"
ow er moet nog bijkomen dat ze bij media markt aachen zeiden dat het waarschijnlijk binnen nu en 2 weken beschikbaar is
[ Voor 107% gewijzigd door Ra5a op 22-11-2002 13:12 ]
Imperfectionist.
* Ra5a bitch slaps webwatcherVerwijderd schreef op 22 November 2002 @ 13:16:
????.. heeft iemand een zakdoek.. zou het
[ Voor 11% gewijzigd door Ra5a op 22-11-2002 13:20 ]
Imperfectionist.
Verwijderd
Verman jezelf! Geef er niet aan toe! Er zijn ergere dingen!
.......ja... echt waar... die zijn er echt!
Verwijderd
he bah...
zeg moddereet, ik vind eigenlijk dat dit topic gesloten moet worden! totaal geen toegevoegde waarde meer!
en dan heropenen als de release bekend is... nu wordt dit topic alleen nog maar gevuld met iedereen die hoopt op dit en dat, schiet niet op...
webwatcher, fear-factor, een paar anderen en ik, kunnen onze tijd beter aan iets anders besteden.. maar zolang dit topic er is, zullen we daar niet aan toekomen denk ik...
zeg moddereet, ik vind eigenlijk dat dit topic gesloten moet worden! totaal geen toegevoegde waarde meer!
en dan heropenen als de release bekend is... nu wordt dit topic alleen nog maar gevuld met iedereen die hoopt op dit en dat, schiet niet op...
webwatcher, fear-factor, een paar anderen en ik, kunnen onze tijd beter aan iets anders besteden.. maar zolang dit topic er is, zullen we daar niet aan toekomen denk ik...
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2002 13:32 ]
met die gedachte liep ik eigenlijk ook al een paar dagen rond... het loopt zo langzamerhand wel uit de hand... wie meld 'm in SM???Verwijderd schreef op 22 november 2002 @ 13:30:
he bah...
We hebben een hele grote schop onder onze kont verdiend
[ Voor 5% gewijzigd door Fear-factoR op 22-11-2002 13:45 ]
Verwijderd
/me heeft het topic gereport!Fear-factoR schreef op 22 november 2002 @ 13:43:
[...]
met die gedachte liep ik eigenlijk ook al een paar dagen rond... het loopt zo langzamerhand wel uit de hand... wie meld 'm in SM???
We hebben een hele grote schop onder onze kont verdiend
shoot me...
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2002 13:55 ]
Waarom moet ie dicht,..............Dit topic geeft me nog hoop 
Dit topic gaat niet over wanneer ie beschikbaar is,...maar over de P800 in het algemeen,....
Dus alles wat over de P800 gaat kun je hier posten of lezen en niet alleen wanneer hij te koop is enzo.
Dit topic gaat niet over wanneer ie beschikbaar is,...maar over de P800 in het algemeen,....
Dus alles wat over de P800 gaat kun je hier posten of lezen en niet alleen wanneer hij te koop is enzo.
Verwijderd
Maar 'mag' zo'n topic wel op GoT? Waar je alles maar een beetje post?
We zullen wel zien wat de modjes ervan vinden dan... hahahahah
Enneuh... hoop??? AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!! Jeugdige naïviteit... ahhahahaha!
We zullen wel zien wat de modjes ervan vinden dan... hahahahah
Enneuh... hoop??? AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!! Jeugdige naïviteit... ahhahahaha!
Verwijderd
Hallo, wat is met jullie blijf allemaal aan topic, zoals ik doe!!!
Hij schijnt vandaag in Italy te moeten liggen
Hij schijnt vandaag in Italy te moeten liggen
Verwijderd
webwatcher, moet jij niet ergens in een hoekje zitten huilen? mwahahahahahah!
van mij hoeft het topic ook niet dicht hoor, maar onder de aandacht brengen van een modje, was toch wel even nodig... we sallen wel sien wat er mee gebeurt...
en anders gaan we met zn allen naar esato!
van mij hoeft het topic ook niet dicht hoor, maar onder de aandacht brengen van een modje, was toch wel even nodig... we sallen wel sien wat er mee gebeurt...
en anders gaan we met zn allen naar esato!
bluf, ik zie helemaal niets onder SMVerwijderd schreef op 22 november 2002 @ 13:54:
[...]
* Fear-factoR heeft het topic gereport!
shoot me...
offtopic:
ahh, misschien werkt ie niet goed... het is geloof ik een nieuwe functie (sinds de laatse update)
ahh, misschien werkt ie niet goed... het is geloof ik een nieuwe functie (sinds de laatse update)
ik heb ff met sonyericsson gebelt (benelux)
en in de benelux zou de p800 in februari uitkomen

nu het duitse nummer veinden en daar even bellen
en in de benelux zou de p800 in februari uitkomen

nu het duitse nummer veinden en daar even bellen
Imperfectionist.
Verwijderd
Die Ra5a is lekker bezig!
Bel nog maar ff door naar wie je ook maar kan bellen! Ben benieuwd!
Februari in de Benelux? Daaaaaaammmmnnnnnnnn... wat ontzettend slecht... wel een maandje nadat James Bond uitkomt.
Ik ga 8 december overigens naar Londen en dan ga ik natuurlijk naar JB! Effe kijken hoe onze toekomstige telefoon er in de film uitziet en of ie nou iddd helemaal zilvergrijs is.
PS: Lei parla l'italiano? Se vero, poi chiama cosí un venditore ed affigge i suoi risultati per favore!
Februari in de Benelux? Daaaaaaammmmnnnnnnnn... wat ontzettend slecht... wel een maandje nadat James Bond uitkomt.
Ik ga 8 december overigens naar Londen en dan ga ik natuurlijk naar JB! Effe kijken hoe onze toekomstige telefoon er in de film uitziet en of ie nou iddd helemaal zilvergrijs is.
PS: Lei parla l'italiano? Se vero, poi chiama cosí un venditore ed affigge i suoi risultati per favore!
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2002 14:38 ]
owk
sony ericsoon duitsland gebelt
dit jaar moet ie daar te koop zijn volgens die gast.
sony ericsoon duitsland gebelt
dit jaar moet ie daar te koop zijn volgens die gast.
Imperfectionist.
Verwijderd
Haha... ra5a belt wat eweg vandaag! maar jong bedankt he!
... dit jaar nog .. dat zou leuk zijn
Dit topic is gesloten.