wow, dat is echt vet.Fear-factoR schreef op 03 oktober 2002 @ 20:52:
wat denken jullie van deze gadget voor bij de P 800...
http://www.mobilemania.de...ukte/ericsson/Chatpen.php
ben alleen een beetje bang voor de prijs
wow, dat is echt vet.Fear-factoR schreef op 03 oktober 2002 @ 20:52:
wat denken jullie van deze gadget voor bij de P 800...
http://www.mobilemania.de...ukte/ericsson/Chatpen.php
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Wat bedoel je hier mee? Omdat Ben® een pakket heeft met een SonyEricsson hoef jij geen SonyEricsson meer?de BEN achtie mbt de T300 raakt SonyEricsson mij alvast als klant kwijt
nee wilde eerst de P800, maar dat duurt te langMark Olthuis schreef op 08 oktober 2002 @ 11:56:
[...]
Wat bedoel je hier mee? Omdat Ben® een pakket heeft met een SonyEricsson hoef jij geen SonyEricsson meer?
Verwijderd
hoe kom je aan die info?Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 14:29:
LAST NEWS!.. nu kan ik het bijna, bijna 100% zeker zeggen, einde deze maand worden ze verspreid in de wereld. De echte volle pot zal begin volgend jaar zijn. Maar voor de gene die ze echt willen is dit toch goed nieuws
Verwijderd
Hmmm.. internet informatie, sorry ik kan het niet precies zeggen.. andere mensen lezen hier ook die mij kennen, en daar over kunnen aanspreken. Maar ga er maar van uit.. ik zet geen onzin hier
hmmm weet je ook een prijs?Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 14:44:
[...]
Hmmm.. internet informatie, sorry ik kan het niet precies zeggen.. andere mensen lezen hier ook die mij kennen, en daar over kunnen aanspreken. Maar ga er maar van uit.. ik zet geen onzin hier
... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.
Ben?DarkChylde schreef op 09 oktober 2002 @ 10:39:
ok maar eind deze maand?
dan zouden de winkeliers uiterlijk volgende week daar al over moeten weten, denk je niet?
ben benieuwd zou mij goed uitkomen...
durft iemand een gok te doen bij welke provider ie het goedkoopst is????
Programmer - an organism that turns coffee into software.
ik was vorige week zaterdag bij Vodafone in utrecht, en daar wist de bedrijfsleider te vertellen dat ze op 26 oktober met I-mode van Vodafone komen en dat daarbij gelijk een aantal I-mode toestellen op de markt willen brengen...LuCarD schreef op 09 oktober 2002 @ 10:47:
[...]
Ben?
In elk geval bij Vodafone is het niet aantrekkelijk aangezien die eerst een test periode van 2 tot 3 weken hebben....
Verwijderd
Wat kost hij bij je vader? Waar kan ik bestellen/ophalen?Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 21:39:
Heb hem in handen mijn vader verkoopt die dingen PDA's + SonyEricsson partner wel handig. Heb zelf SonyEricsson T68i.
Verwijderd
Verwijderd
da's BELGIE man!!!Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 10:25:
![]()
Geachte Heer/Mevrouw,
Dank u om het SonyEricsson Customer Care Center te contacteren.
Betreffende Uw case willen wij U graag informeren dat
De P800 wordt februari 2003 op de markt verwacht.
Wij beschikken niet over enige prijs informatie.
Met vriendelijke groeten
SonyEricsson Customer Care Center
Aarzel niet om ons te contacteren als U nog verdere vragen mocht hebben. U kan ook altijd een bezoek brengen op onze website www.sonyericsson.com/be. Ons Customer Care Center kan U bereiken via email, mailto:questions.be@support.sonyericsson.com of per telefoon op het nummer: +32 (0)2/7451611.
Verwijderd
Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 13:00:
Ja, die nokia ziet er best wel leuk uit, maar de p800 heeft toch meer, vind ik en ziet er qua uiterlijk gewoon mooier uit.
Verwijderd
Jah en wat lees ik?DarkChylde schreef op 14 oktober 2002 @ 13:29:
hmmm, het grote ericsson topic, en dan een lading plaatje over de 7650
als je het topic door gelezen hebt, dan zou je begrijpen dat de mensen die de p800 willen niet de 7650 willen hebben
Suggereer je dat dit een concurent gaat worden van de Nokia 9210 dan? (de zakelijke markt?Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 13:35:
Deze 7650 is absoluut geen concurentie van de P800, P800 profileert zich ook anders in de markt! als hij op de makt uberhaupt komt
je leest dat de mensen die dit topic bezoeken een p800 willen en niet de 7650.Procyon for life schreef op 14 oktober 2002 @ 14:09:
[...]
Jah en wat lees ik?
De foto's zijn mooier op de p800 dan op de nokia 7650 < bull
De p800 is langer standby dan de nokia 7650 < bull
De p800 is een volledige pda en de nokia lang niet < bull
[..]
Begrijp me niet verkeerd de foon is kewl maar het is erop of eronder voor sony/ericsson, als dit model niet aanslaat ( wat wel realistisch is dor de nokia ) zal sony niet meer samenwerken met ericsson.
Verwijderd
Ik ben het niet met je eens, niet kwaad bedoeld hoor maar ik zelf heb de P800 2 dagen gehad.!Procyon for life schreef op 14 oktober 2002 @ 14:21:
[...]
Suggereer je dat dit een concurent gaat worden van de Nokia 9210 dan? (de zakelijke markt?
terwijl de ericsson p800 geeneens deze functies heeft:
Word Processor, Spreadsheet, Presentation viewer, High speed WWW and WAP, Video Streaming*, Flash Player
Of anders de opvolger daarvan? die 600 euro gaat kosten? de nokia 9290??
http://www.nokiausa.com/c...3,,00.html#phone_features
heeft ook flight mode, met 56 mb standaar geheugen aan boord?
Sorry maar ik zie de p800 echt wel als aan concurent van de 7650... kan gewoon niet tippen aan de high-end nokia's
Sorry maar als jij alleen maar aan kan komn met hij is lelijk, neem ik je niet eens serieus.... denk maar lekker wat je zelf wilt.DarkChylde schreef op 14 oktober 2002 @ 14:33:
[...]
je leest dat de mensen die dit topic bezoeken een p800 willen en niet de 7650.
hji is nl lelijk, heeft geen memory slots, heeft geen touchscreen, is lelijk.
en het is het p800 topic niet het 7650 topic.
en ja er worden ook andere alternatieven genoemd..... maar om in een p800 topic foto's van een ander model, dat al een hele tijd uit is te posten
Verwijderd
@ your service zullen we maar zeggen he :-0Procyon for life schreef op 14 oktober 2002 @ 15:08:
maargoed, dit is net als intel vs amd
Ik ga niet meer reageren hier, de tijd zal het leren.
incognito, tnx voor je info
dat het lijkt op een intel vs amd discussie schoot ook al door mijn hoofd.Procyon for life schreef op 14 oktober 2002 @ 15:08:
Je hebt helemaal gelijkProcyon for life schreef op 14 oktober 2002 @ 15:08:
we horen graag meer...DarkChylde schreef op 14 oktober 2002 @ 15:46:
[...]
dat het lijkt op een intel vs amd discussie schoot ook al door mijn hoofd.
maar ik had misschien ook iets minder fel moeten zijn.
ik hoop dat er morgen trouwens meer info is over vodafoon live. die zou nl misschien met een p800 gereleased worden
Zie het http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/613899DarkChylde schreef op 15 oktober 2002 @ 16:47:
heeft er een van hen een touchscreen??
de sharp was de GX-10 volgens mij...
wat was het pana model??
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
denk dat het de verkeerde link was. kom op het t-shirtjes drukken topic
-
Whaa bedankt... ik wist dat ze hem zouden gaan updaten, en had al gezocht, Nu kan ik weer lekker verder dagdromen...
We drukken nog steeds T-shirts ipv over Vodafone Live te praten. De search op 'vodafone' of 'live' in de titel levert ook al niks op
\_Specs_/
Je kunt ook het On-screen toetsenbord gebruiken ipv het "echte" toetsenbordZiegoM schreef op 16 oktober 2002 @ 16:32:
FF een vraagje:
Kan je de P800 ook volledig gebruiken (alle functies) zonder het klepje?? Of moet je om bv. te bellen het klepje erop hebben zitten??
Dankjewel, het lukte me niet om een werkende link te plaatsen.DarkChylde schreef op 16 oktober 2002 @ 16:14:
de link is
Vodafone " Live " Topic
de link van ginz2002, die je ziet is goed. maar de onderliggende code verweist naar een andere link
-
Ik kan me nog de zuurstokkleurtjes van de T10s herinneren, en daarvoor de rood/geel/blauwe GF768. En de A2618 viel ook niet op door soberheid.Fear-factoR schreef op 17 oktober 2002 @ 09:24:
ericsson is zowiezo een bedrijf dat zuinig is met kleur op z'n telefoons (gelukkig).
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Verwijderd
graag gedaanginz2002 schreef op 16 oktober 2002 @ 21:19:
[...]
Dankjewel, het lukte me niet om een werkende link te plaatsen.
klopt, maar neukeja kan er echt wat van... van elke phone zijn er wel 10 verschillende kleur-uitvoeringen (da's pas truttig!!!), daarbij valt ericsson in het niethaas schreef op 17 oktober 2002 @ 10:56:
[...]
Ik kan me nog de zuurstokkleurtjes van de T10s herinneren, en daarvoor de rood/geel/blauwe GF768. En de A2618 viel ook niet op door soberheid.
Imperfectionist.
en die gastjes die dan zo'n kapjes hebben met bliksem erop enzowFear-factoR schreef op 17 oktober 2002 @ 14:47:
[...]
klopt, maar neukeja kan er echt wat van... van elke phone zijn er wel 10 verschillende kleur-uitvoeringen (da's pas truttig!!!), daarbij valt ericsson in het niet
Imperfectionist.
Links doen het nietVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 11:09:
Here is the preliminary user manual for the SE P800:
Part1: https://gullfoss2.fcc.gov...=256187&native_or_pdf=pdf
Part2: https://gullfoss2.fcc.gov...=256188&native_or_pdf=pdf
[ Voor 0% gewijzigd door Martijn02 op 17-10-2002 20:39 . Reden: was ongeduldig ]
ik zag vandaag bij de de belcompany zelfs een kleurenwaaier, zodat je een mooi kleurtje voor je nokia kunt kiezen (I know it's off-topic, sorry)Ra5a schreef op 17 oktober 2002 @ 14:49:
[...]
en die gastjes die dan zo'n kapjes hebben met bliksem erop enzow
nee doe mij maar een SE
t39 vind ik nog het mooiste (die heb ik nu..
prachitg design (de donkerblauwe)
echt gaaf man, dit is de echte manual!!!Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 11:09:
Here is the preliminary user manual for the SE P800:
Part1: https://gullfoss2.fcc.gov...=256187&native_or_pdf=pdf
Part2: https://gullfoss2.fcc.gov...=256188&native_or_pdf=pdf
Verwijderd
Verwijderd
Ik vind het wel heel fijn, krijg er ook bijna altijd de woorden mee die ik wil (soms effe andere woord kiezen die dezelfde volgorde van toetsen kan hebben) , en de woorden die het nog niet kent voeg ik er zonder extra moeite bij in, wordt zo elke keer steeds makkelijker!Wannapuf schreef op 17 oktober 2002 @ 22:27:
Ik ga er vanuit dat hij t9 tekstinvoer heeft, dat heeft mijn t39m ook. Maar wat je er zo geweldig aan vind snap ik niet. Ik krijg nooit de woorden die ik wil hebben.
Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon
dit was de reactie op mijn mail naar SE.Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 22:03:
Zou je ook die T9-woordenboek op de p800 kunnen gebruiken? ik had die PDF van de p800 (ook die in de quote van de message hier boven deze message) snel doorgelezen, maar ik kon er nix over vinden.
Dus ik ga er van uit dat ie het niet standaard heeft, zou je het misschien via de computer het erop kunnen zetten??
want het is namelijk wel ontzettend handig, i.p.v. dat je per letter iets van 3 keer op een toets moet drukken om dan eindelijk een woord in elkaar te kunnen knutselen, of dat je moet gaan knoeien met de virtual keyboard of tekstherkenning ...
Verwijderd
Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon
Ik hoor, ik heb inmiddels 600 euro apart staan, neem aan dat ik hem daar met een 240 Vodafone best voor kan krijgen, alleen als blijkt dattie pas in april ofzo te krijgen gaat zijn zou ik me kunnen bedenken.Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 16:45:
iedereen zit heir nou allemaal wel van VETTETETET, tof, hebben, jammer dat het nog zo lang duurt
maar hoeveel van deze mensen in dit topic zullen hem straxs ook echt in hun handen en broekzak hebben???
1 misschien 2???
XKB schreef op 18 oktober 2002 @ 17:16:
Ik ga nu tijdelijk voor de 7650 tot de P800 er eindelijk is.
Ik heb een T68i gekocht tot de P800 uit is, bevalt goedDarkChylde schreef op 18 oktober 2002 @ 18:29:
kan je dan niet liever een goedkopere foon nemen...?
of gewoon de 7650 en over een jaar of zo de p800
'k heb al sinds juli een nieuw vodafone 180 abb + 100 euro toestelkorting, ik heb de p800 in bestelling staan en ik wacht gewoon net zo lang tot dat ie er is.Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 16:45:
iedereen zit heir nou allemaal wel van VETTETETET, tof, hebben, jammer dat het nog zo lang duurt
maar hoeveel van deze mensen in dit topic zullen hem straxs ook echt in hun handen en broekzak hebben???
1 misschien 2???
Verwijderd
Zowel SSH als Terminal Services zijn mogelijk met Symbian OS. Je moet er alleen applicaties voor kopen/downloaden. IPv6 wordt ook ondersteuntWannapuf schreef op 17 oktober 2002 @ 22:47:
Ik heb trouwens een collega gek gemaakt van dit ding. Hij vraagt zich alleen af of je er ook mee kan ssh-en, weet iemand dat toevallig. Dat zou toch wel een geweldige mogelijkheid zijn. En eventueel nog iets van terminal services ofzo.
Ik ben degene die dat heeft gedaan, weet ik meteen ook weer dat ik dat niet meer moet doenDarkChylde schreef op 17 oktober 2002 @ 11:26:
[...]
graag gedaan![]()
heb tenslotten het topic door jou gevonden.
maar het is wel zwaar irri dat ze live tussen qoute's gezet hebben. de search vindt 'm dan namelijk niet...
-
De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica
Verwijderd
De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq