Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-05 21:25
Leuk toestel, erg leuk toestel. Alleen jammer van de prijs, maar dat was te verwachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:03
Anoniem: 56030 schreef op 21 augustus 2002 @ 13:21:
...even over cameraatjes. Die zijn of van Panasonic of Fujitsu. De resolutie is CIF kwaliteit, de helft van VGA. De plaatjes die met deze camera's gemaakt worden zijn 100% crap. op een telefoon zien ze er goed uit, omdat de resolutie van zo'n scherm ook beperkt is. "Wij" zijn bezig met een betere. Uiteindelijk zal het over een paar jaar streaming video (mpeg4) geven in een mobiel.
ja, maar eigenlijk moet je nog iets langer wachten, want dan komt er een met een holo-display 8)7
het gaat erom wat je nu of heel binnenkort kan kopen.
en dat zijn de 7650 en de p800....
wanneer komt dat ding van samsung eingelijk uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJ
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-04 12:31

IJ

Anoniem: 56030 schreef op 21 augustus 2002 @ 12:58:
De Samsung heeft een TFT scherm. Veel betere kwaliteit. De SonyEricsson waarschijnlijk een CSTN scherm. Daar zit nogal kwaliteitsverschil tussen. TFT is velen malen beter, CSTN is voor de low-budget markt. Echter Samsung probeert een deel van de markt in te pikken door TFT te leveren voor de prijs van CSTN. Samsung verdient niet veel (of legt zelfs bij) op hun telefoontjes. Tja, het is een policy natuurlijk....
Volgens die whitepaper van de P800 heeft dit toestel een TFT-scherm :)

• DarkChylde
*krijgt hartaanval
hij staat bij de laatste link voor 999 euro, de nokia 7650 kost maar 689 !!!!!
nee, dankje wel. heb er wel wat geld voor over....maar dit is echt te gortig.
2200 gulden voor een telefoon :(

• Gizmoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-06-2024
(jarig!)
Heb bij die laatste link ook prijs van nokia 6610 en 7210, groot prijsverschil voor 2 identieke toestellen maar gewoon ander uiterlijk. 699 voor de 6610 en 579 voor de 7210.
Maar 1000 euro voor een gsm met fototoestel??? Das echt wel te...
Voor 1000 euro heb je een goed, kleiner toestel en een dig fototoestel dat 100x beter is.

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Anoniem: 56030 schreef op 21 augustus 2002 @ 13:21:
...even over cameraatjes. Die zijn of van Panasonic of Fujitsu. De resolutie is CIF kwaliteit, de helft van VGA. De plaatjes die met deze camera's gemaakt worden zijn 100% crap. op een telefoon zien ze er goed uit, omdat de resolutie van zo'n scherm ook beperkt is. "Wij" zijn bezig met een betere. Uiteindelijk zal het over een paar jaar streaming video (mpeg4) geven in een mobiel.

De resolutie van de SE camera is 800x600. Dus geen CIF, maar SVGA. Leuk dat jullie een betere maken, maar daar hebben wij niks aan he :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• Flint
  • Laatst online: 25-04 20:02
ErectionJackson schreef op 22 augustus 2002 @ 18:04:

[...]

De resolutie van de SE camera is 800x600. Dus geen CIF, maar SVGA. Leuk dat jullie een betere maken, maar daar hebben wij niks aan he :)
Wel gek dat ze bij SE zelf zeggen dat ie 640x480 is :?

Blijf 't een geinig telefoontje vinden, en m'n Z5 is inmiddels wel aan vervanging toe :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Flint123 schreef op 22 augustus 2002 @ 22:13:
[...]

Wel gek dat ze bij SE zelf zeggen dat ie 640x480 is :?

Blijf 't een geinig telefoontje vinden, en m'n Z5 is inmiddels wel aan vervanging toe :7

Je hebt gelijk. Dan hebben ze dat veranderd, want eerst riepen ze nog 800x600 :/

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
Gizmoke schreef op 22 augustus 2002 @ 17:18:
Heb bij die laatste link ook prijs van nokia 6610 en 7210, groot prijsverschil voor 2 identieke toestellen maar gewoon ander uiterlijk. 699 voor de 6610 en 579 voor de 7210.
Maar 1000 euro voor een gsm met fototoestel??? Das echt wel te...
Voor 1000 euro heb je een goed, kleiner toestel en een dig fototoestel dat 100x beter is.
weet je wel zeker dat ze identiek zijn??? (ben niet op de hoogte van spec's...)
en anders komt het prijsverschil door de marketing van de lijnen. de 6xxx serie is eigenlijk de profi-lijn van nokia...dus meer zakelijk gericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJ

IJ

Dit stukje staat in de whitepaper van de P800:

Integrated CommuniCam

Image size: 640 x 480 pixels (VGA)
320 x 240 pixels (QVGA)
160 x 120 pixels (QQVGA)
Colour depth: 24 bit (16.78 million colours)
Storage format: JPEG/JFIF; 3 quality levels
Capacity: Approx 200 (VGA, 12Mbyte free)

De kwaliteit van de plaatjes die je op de PC kan krijgen is dan toch 640*480, 24 bit of niet? Lijkt me dan toch wel redelijke kwaliteit eigenlijk.
Of begrijp ik dit verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55104

het verschil is dat de 7650 nu al leverbaar is en de P800 niet! Het is Ericsson dus niet gelukt om de 7650 voor te zijn (was een doelstelling van hen)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
Anoniem: 55104 schreef op 23 augustus 2002 @ 13:04:
het verschil is dat de 7650 nu al leverbaar is en de P800 niet! Het is Ericsson dus niet gelukt om de 7650 voor te zijn (was een doelstelling van hen)!
uh dat was toch al duidelijk???
waar het nu om gaat is de release date en de prijs...

heet niet voor niets "Het grote Ericsson P800 topic"
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55104

de prijs heb ik al gezegd... ik had alleen de mededeling dat Ericsson nu minder verkoopt, omdat Nokia eerder met de 7650 op de markt komt! Wellicht heb je nog kans dat Ericsson de prijs dan bijstelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Waarom zouden ze de prijs moeten aanpassen? Het is toch logisch dat ie duurder is. Alleen al de hoeveelheid geheugen maakt toch al een behoorlijk verschil uit....
De 7650 heeft met z'n 4MB wel heel erg weinig geheugen naar mijn mening, maargoed Nokia vond het blijkbaar voldoende.
Gelukkig pakken ze het bij SE beter aan door uitbereiding mogelijk te maken dmv zo'n kleine memorystick.

Daarnaast heb je natuurlijk het vele grotere scherm, de PDA functie, mp3, etc. Dat zijn allemaal dingen waardoor de prijs omhoog gaat. Ik denk niet dat ze zich bij SE echt zorgen moeten maken. Zolang hij maar geen vertraging oploopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-06-2024
(jarig!)
DarkChylde schreef op 23 augustus 2002 @ 09:39:
[...]

weet je wel zeker dat ze identiek zijn??? (ben niet op de hoogte van spec's...)
en anders komt het prijsverschil door de marketing van de lijnen. de 6xxx serie is eigenlijk de profi-lijn van nokia...dus meer zakelijk gericht
Ja, heb de specs van de 6610 en 7210 vergeleken, ze zijn 90% identiek, belangrijkste functies, triband, Irda, java, polyfoon geluid, midi, ... zit er op beiden op, zelfs de afmetingen zijn op een paar mm na hetzelfde.

Wat ook tof is is het verschil tussen de samsung T100 en S100 op die laatse site, zo'n klein prijs verschil en de s100 biedt zoooooveeeeeeel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15528

Ik denk niet dat het zo erg is dat SE iets te laat is met hun toestel. Want wanneer je zo veel geld uit wil geven voor een toestel kijk ej wel effe veder dan je neus lang is. en dan zie je dat die SE veel beter is tov de Nokia, dus dan wacht je even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:54
Als je dan toch met een koelkast in je zak wil rondlopen zou ik inderdaad nooit die Nokia nemen terwijl er over 2 maanden die Eriksson te koop is. Als je met zo'n gigantisch ding gaat lopen moet je er toch wel het een en ander voor terugkrijgen, en alleen een digicam zoals bij Nokia lijkt mij daar toch iets te weinig voor.

Prijs denk ik niet dat SE op gaat concurren, zij bieden een bijna uniek produkt (als je die Nokia niet meerekent, wat is dan de dichtsbijzijnde concurrent?) en daarmee zullen ze niet de prijs gaan drukken, mensen die dit ding willen gaan de prijs er heus wel voor neertellen. Ik twijfel meer over de grootte van dat ding als over de prijs die ik ervoor moet neertellen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
maar als de p800 te duur is, dan hebben ze maar een beperkte afzet. neem eens de xda,van o2. is een zeer leuk apparaatje, maar te duur. dus weinig afname (ik heb geen cijfers of zo, ik neem dit aan. heb nog nooit iemand gezien met een xda)
ik zal 'm pas kopen voor 400 euro (dus 700 -300 abbo korting =400).
en ik hoor tot de early adopters die altijd te veel betalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-04 11:41

Korakal

Up up up!

LOL; ik ben net terug van een maandje Scandinavië. De 7650 ligt in iedere winkel, zelfs in het kleinste gat (is dat hier in NL ook al zo?) en 2,5 week geleden heb ik in Zweden een hele tijd naast iemand gestaan die al een P800 had (en dat was absoluut een P800 ik heb 'm uitgebreid bekeken) >:) hij is dus in het wild al gesignaleerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
heb je die persoon beroofd >:)
ok, heb je dan gevraagd hou duur ie was ;)

http://www.cyberport.de/D...24c75fa4643c774a5179d38f1

daar staat ie voor 749 euro zonder abbo :(~

[ Voor 0% gewijzigd door DarkChylde op 26-08-2002 16:29 . Reden: 749 euro!!!! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02
  • Laatst online: 25-04 09:46

Martijn02

/* No Comment */

Daar zou ik al blij mee zijn, ik zag hem op een andere duitse site voor 1295 eurotjes, dat was wel ff slikken, hier wil ik nog wel ff voor sparen, dat ding is echt geil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
hmm ik denk dat het dus gewoon onduidelijk blijft hoeveel 't kost.
tot de officiële release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
*schopje
iemand nog nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3513

Ja een hoop, de realse data is eind oktober voor zover ik kan vertellen, de prijs zal rond de 700euro zonder abbo liggen, zeker te doen dus nog 1500 gulden maar kom op, de gene die zo'n toestel willen weten dat het het waard is. mp3, race spellen, alles op en aan ik heb hem in mijn handen gehad en ben er zeer tevreden over hij is niet echt groot voor pda + mobiel + mp3 zeer goed te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
waar heb jij hem dan in je handen gehad??
via via, of in een winkel.
als hij namelijk idd redelijk handzaam is en rond de 700 zonder abbo, dan is het mijn volgende fonn. en anders waarschijnlijk t68i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Anoniem: 3513 schreef op 02 september 2002 @ 14:58:
Ja een hoop, de realse data is eind oktober voor zover ik kan vertellen, de prijs zal rond de 700euro zonder abbo liggen, zeker te doen dus nog 1500 gulden maar kom op, de gene die zo'n toestel willen weten dat het het waard is. mp3, race spellen, alles op en aan ik heb hem in mijn handen gehad en ben er zeer tevreden over hij is niet echt groot voor pda + mobiel + mp3 zeer goed te doen!
Eind oktober? :| :| :|

Ik dacht begin oktober... :/

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-04 21:08

koornee

3!

is de 7650 een serieuze concurent voor de p800? het lijkt mij meer een concurent voor de t68(i).
ik bedoel: geen touchscreen, te klein scherm, bijna geen PDA functies.

vind ik toch niet echt slim van nokia, om een concurent voor een telefoon uit te brengen als sony weer met de volgende generatie aankomt.

en als de p800 echt voor € 700,- in de winkels ligt is ie van mij. (Iemand een t68 kopen?)

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Ja 7650 is zeker een concurent, gewoon omdat ze beide een digitale camera hebben.
7650 is een afgeslankte P800 zou je kunnen zeggen.

€700 vind ik trouwens een prima prijs, €1000,- zou ik toch wat veel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koornee

koornee

3!

maar de p800 profileert zich meer als en pda dan een telefoon en de nokia meer als een telefoon met cam, wat dus de t68(i) ook doet.

maar als je de nokia 7650 als pda wil gebruiken, hoe wil je dan je afspraken enzo invoeren? met dat T9 op je cijfertoetsenbordje? bij de p800 zit een pennetje, en dan met een pop-up toetsenbord kun je je afsptraken enzo invullen.

ik zie de 7650 meer als een concurent van de T68(i), met cam, dan een concurent van de p800. '
alleen omdat ze ongeveer teglijk op de markt komen, vind ik het nog geen concurent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
als hij uit is meteen een inkoop actie organiseren :P

ik moet nog een nieuwe phone kopen en de p800 komt zeker in de aanmerking!

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
nou, denk dat de 7650 tussen de t68i en de p800 staat. hij heeft nl een aantal functies die de t68i niet heeft. dit omdat hij op symbian os draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Ik zou de 7650 ook niet snel meer kopen nu ik de P800 gezien heb, zeker niet als de prijs elkaar echt maar zo weinig gaat ontlopen. Grootste nadeel blijft de grootte van die 2 foons, dus voor de omvang wil je lijkt mij wel het meeste wat je eruit kan halen.

Als er een inkoopactie georganiseerd wordt heb ik zeker interesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02

Martijn02

/* No Comment */

Dan mogen jullie mij ook meerekenen...

Woensdag ga ik even naar Sony in hoofddorp, om mijn Z5 te laten controleren want die valt steeds uit, dan ga ik ook even in de showroom naar de p800 gluren, jammer dat hij er nu nog niet is, anders ging ik mijn z5 niet eens laten repararen.

Nog mensen die specifieke vragen hebben die nog niet beantwoord zijn en ik daar ff kan stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-05 16:25

Chiron

Moderator Discord
Martijn02 schreef op 03 september 2002 @ 12:52:
Dan mogen jullie mij ook meerekenen...

Woensdag ga ik even naar Sony in hoofddorp, om mijn Z5 te laten controleren want die valt steeds uit, dan ga ik ook even in de showroom naar de p800 gluren, jammer dat hij er nu nog niet is, anders ging ik mijn z5 niet eens laten repararen.

Nog mensen die specifieke vragen hebben die nog niet beantwoord zijn en ik daar ff kan stellen?
dat ze op moeten schieten met het uitbrengen van de p800, ik wacht al sinds de eerste pics van dat toestel, ik wil hem hebben hebben hebben!!!! :D ;)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Ik heb wel een vraagje, er staat dat er viewers voor Word en Excel op zitten (weet niet meer waar ik het gezien heb) maar zitten er ook editors voor op?

En het filmpjes gebeuren, hoe gaat dan in z'n werk? Ik neem aan dat je via software op je PC zelf een MPEG, DiVX of AVI convert naar een bestand voor die foon, maar hoe groot gaat dat dan worden in een goed te kijken kwaliteit? Kan ik een speelfilm van bijvoorbeeld 3 uur kwijt op 1 128MB stick?

Kan je op een of andere manier foto's van een digicam zonder memorystick naar die foon laden om de kwaliteit ervan te te bekijken op het scherm van die foon (dat scherm is toch een stuk groter als het LCD van een standaard digicam)

Er zit 12MB intern geheugen in voor programma's, maar kan je programma's ook op die Memorysticks zetten, of ben je tot die 12MB beperkt daarvoor? Ik dacht dit ergens gelezen te hebben, dus vraag het even na. Verder geef ik toe dat ik geen idee heb hoeveel programma's je op die 12MB kwijt kunt ;)

En tot slotte, die Memory Stick Duo dingen, kan je die ook in een normaal Memorystick apparaat stoppen, ik wil een DVcam van Sony gaan kopen, en als ik die stickies uit kan wisselen zou dat voor mij wel een voordeel zijn.

Oww, en opschieten hoeft van mij niet, als het ding maar bug-vrij is als ze hem uitbrengen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Hoe zit het met de continuiteit van deze P800 nu ik het volgende bericht zo lees:

Ericsson dreigt samenwerking met Sony op te zeggen?

"You're only as good, as what you did last week."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Er zit 12MB intern geheugen in voor programma's, maar kan je programma's ook op die Memorysticks zetten.
ja, kan ook op de memorystick, ben iig alleen nog maar tegen gekomen dat 't kan
En tot slotte, die Memory Stick Duo dingen, kan je die ook in een normaal Memorystick apparaat stoppen.
ja, met een soort adaptertje waar je de duo memory stick gewoon inschuift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
martijn als ie er staat vraag ff een release date en een advies prijs....
(en koop er meteen 20.... je raakt ze vast wel kwijt :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02

Martijn02

/* No Comment */

Release date en een advies prijs stonden natuurlijk bovenop mijn vragenlijstje... Doh...

enneuh, 20 x 800 euro = 16000 euro, dat trekt mijn bank niet denk ik... :) Maar ik twijfel er inderdaad niet aan dat ik ze makkelijk kwijtraak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
Martijn02 schreef op 04 september 2002 @ 10:59:
Release date en een advies prijs stonden natuurlijk bovenop mijn vragenlijstje... Doh...

enneuh, 20 x 800 euro = 16000 euro , dat trekt mijn bank niet denk ik... :) Maar ik twijfel er inderdaad niet aan dat ik ze makkelijk kwijtraak...
nou, ok, dat kan ik begrijpen.
dus neem er maar alleen een voor mij mee >:)
verder ben ik ook erg benieuwd naar welke accesoires erbij zitten, en welk eraan komen.
bv:
-deskcharger met usb kabel
-tasje/hardcase
*hmm kan verder niets bedenken, but u get the picture :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJ

IJ

DarkChylde schreef op 04 september 2002 @ 11:50:
[...]

nou, ok, dat kan ik begrijpen.
dus neem er maar alleen een voor mij mee >:)
verder ben ik ook erg benieuwd naar welke accesoires erbij zitten, en welk eraan komen.
bv:
-deskcharger met usb kabel
-tasje/hardcase
*hmm kan verder niets bedenken, but u get the picture :9
DPY Kit Contents
The following accessories & components shall be in the DPY:
1 KRC P800 with a stylus
1 Box
1 Insert
1 SyncStationTM, KRY 105 183
1 Pouch, KRY 101 1110
2 Spare styli
1 Hinge Protector (for flip-removed)
1 Strap
1 Mono headset, KRY 105 184
1 CD-ROM, System & Applications
1-2 Manuals
1 Accessory & Applications Leaflet
1 Warranty Card
1 Battery, BKB 193 148/1
1 Travel Charger ‘Magnus’ CST-13 (R1)

Komt uit de (redelijk oude) whitepaper..kweenie of het nog klopt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Even een scan uit het nieuwe officiele Sony dealerboek.

Alle info bij elkaar!

http://home.hccnet.nl/r.immikhuizen/P800.jpg

(Dit is trouwens mijn eerste bericht hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJ

IJ

Op dat plaatje staat:

Available end Q4 2002

:'( :'( :'( :'( :'(

Hoop maar dat het toch eind oktober blijft..daar heb ik de hele tijd wel zo'n beetje op gerekend !

• Ginz
  • Laatst online: 03-05 21:51

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Anoniem: 15528 schreef op 25 augustus 2002 @ 11:04:
Ik denk niet dat het zo erg is dat SE iets te laat is met hun toestel. Want wanneer je zo veel geld uit wil geven voor een toestel kijk ej wel effe veder dan je neus lang is. en dan zie je dat die SE veel beter is tov de Nokia, dus dan wacht je even.
Het probleem met Nokia is dat het voor Nokia belangrijker is dat ze snel uitkomen dan dat het product goed is.
Bij Ericsson gaan ze ervan uit dat het product goed is en dat niet de eerste 2000 toestellen weer snel terugkomen voor een sw update ( zoals bij nokia het geval is)
Oftewel Ericsson doet het beter

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• DarkChylde
ik weet niet of SE het beter doet, ik weet alleen dat nokia het met de jaren slechter doet. mijn eerst mobieltje was een 6110. die heb ik zeker 2 jaar naar volle tevredenheid gebruikt. daarna een 7110 gehad, die was nog redelijk, maar had wat bugjes.
nu heb ik een 6210, en de software/firmware is gewoon traag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-05 20:46

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Alfisti schreef op 04 september 2002 @ 19:38:
Even een scan uit het nieuwe officiele Sony dealerboek.

Alle info bij elkaar!

http://home.hccnet.nl/r.immikhuizen/P800.jpg

(Dit is trouwens mijn eerste bericht hier)
w00t! Tis een detail maar in jouw scan is te zien datie een "airplane mode" heeft *D

Jullie denken nu misschien waar heeft die idioot het over, maar ik ben net een paar uur geleden uit het vliegtuig gestapt en daar mag je dus geen telefoons in gebruiken. Terwijl je natuurlijk wel zeven uur lang stunt car had willen spelen op zo'n P800... maar dat kan dus want kennelijk kun je het telefoongedeelte uitschakelen. Volgens mij is dit de eerste telefoon/pda die die functie heeft of niet? Afgezien van de Visor phones, maar dat zijn meer pda/telefoons :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

PowerFlower schreef op 06 september 2002 @ 00:14:
[...]

w00t! Tis een detail maar in jouw scan is te zien datie een "airplane mode" heeft *D

Jullie denken nu misschien waar heeft die idioot het over, maar ik ben net een paar uur geleden uit het vliegtuig gestapt en daar mag je dus geen telefoons in gebruiken. Terwijl je natuurlijk wel zeven uur lang stunt car had willen spelen op zo'n P800... maar dat kan dus want kennelijk kun je het telefoongedeelte uitschakelen. Volgens mij is dit de eerste telefoon/pda die die functie heeft of niet? Afgezien van de Visor phones, maar dat zijn meer pda/telefoons :+
dat was al veel langer bekend... kijk maar op de site van sony ericsson.
wanneer komt martijn02 met al z'n info die die woensdag bij sony zou los peuteren???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
yep alleen heet het flight mode.
de reden hiervoor, is dat de aliens ook een p800 willen, en ze waren bang dat ze dat deel van de markt zouden missen als ze het airplane mode noemden. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Nu online

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Fear-factoR schreef op 06 september 2002 @ 09:39:
[...]

wanneer komt martijn02 met al z'n info die die woensdag bij sony zou los peuteren???
Er is verder geen info, in de showroom staat alleen een dummy.
Ik was ook al zo slim even te gaan vragen maar nog niets bekend over prijs en levertijd.

Ik heb nog wel een andere folder meegenomen, zal hem vanavond wel even scannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
cool, we zien 'm tegemoet komen.
hoe zag de dummy eruit. ik bedoel in vergelijking tot de 7650 dummy. toen ik die zag, hoefde ik de 7650 meteen niet meer te hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61754

Is dit geen My First Sony?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02

Martijn02

/* No Comment */

Fear-factoR schreef op 06 september 2002 @ 09:39:
[...]
Ja lang verhaal, ben nogal druk geweest laatste tijd en heb geen tijd gehad om het te posten.Ik dacht er heen te gaan voor een reparatie aan mijn Sony CMD Z5, ongeveer een jaar geleden ben ik er ook geweest met een probleem, en dat werd toen 'terwijl ik wachtte' opgelost, perfecte service dus.

Echter toen ik voor vertrek nog even belde met de sevicelijn bleek dat met de overgang S+E => SE ook de telefoonafdeling van Sony bij de serviceafdeling verdwenen was... Ik kon mijn telefoon wel aangetekend opsturen naar Limburg ofzo, Verder las ik op de site dat de showroom deze maand gesloten is in verband met de vakantie, (beetje vaag)

Om eenlang verhaal kort te maken: Ik ben niet geweest.

Mijn excuses voor de valse hoop op antwoorden die ik mensen mischien gegeven heb. Ik hoop nu nog meer dat de P800 snel uitkomt omdat mijn huidige telefoon steeds uitvalt en ik er helemaal gek van wordt, en reparatie niet echt gaat lukken/ een onnodig kostbare zaak wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

Martijn02 schreef op 08 september 2002 @ 01:08:
[...]

Ja lang verhaal, ben nogal druk geweest laatste tijd en heb geen tijd gehad om het te posten.Ik dacht er heen te gaan voor een reparatie aan mijn Sony CMD Z5, ongeveer een jaar geleden ben ik er ook geweest met een probleem, en dat werd toen 'terwijl ik wachtte' opgelost, perfecte service dus.

Echter toen ik voor vertrek nog even belde met de sevicelijn bleek dat met de overgang S+E => SE ook de telefoonafdeling van Sony bij de serviceafdeling verdwenen was... Ik kon mijn telefoon wel aangetekend opsturen naar Limburg ofzo, Verder las ik op de site dat de showroom deze maand gesloten is in verband met de vakantie, (beetje vaag)

Om eenlang verhaal kort te maken: Ik ben niet geweest.

Mijn excuses voor de valse hoop op antwoorden die ik mensen mischien gegeven heb. Ik hoop nu nog meer dat de P800 snel uitkomt omdat mijn huidige telefoon steeds uitvalt en ik er helemaal gek van wordt, en reparatie niet echt gaat lukken/ een onnodig kostbare zaak wordt.
Maakt niet uit, moeten we gewoon nog ff wat langer wachten (wanneer we dat ding eindelijk in onze handen hebben) tot dat onze vragen beantwoord worden...
Wel klote dat je Z5 moet opsturen, van dat soort service houw ik helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Iemand die weet waarom er een verwijzing staat bij de Stand-by tijd van 400 uur naar "Werkt alleen bij J5, J6, etc..." ?
Wel kewl dat er een nieuwe Li-Polymer accu inzit.

http://home.hccnet.nl/r.immikhuizen/p800-2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Nu online

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Flint123 schreef op 08 september 2002 @ 13:06:
Iemand die weet waarom er een verwijzing staat bij de Stand-by tijd van 400 uur naar "Werkt alleen bij J5, J6, etc..." ?
Wel kewl dat er een nieuwe Li-Polymer accu inzit.

http://home.hccnet.nl/r.immikhuizen/p800-2.jpg
Hmm..... vuiltje op mijn scanner denk ik want in de originele folder staat er niets achter. Sterretje heeft betrekking op de Z7 die EMS (enhanced messaging) kan versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Alfisti schreef op 08 september 2002 @ 14:31:
[...]

Hmm..... vuiltje op mijn scanner denk ik want in de originele folder staat er niets achter. Sterretje heeft betrekking op de Z7 die EMS (enhanced messaging) kan versturen.
Ik zou toch zweren dat er achter "400 uur" een * staat... 8)
Anyway, maakt niet uit, 't kan inderdaad ook een vuiltje zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery/sonyericssonp800/q12.jpg

Hij is best wel groot ik d8 dat ie kleiner zou zijn als de nokia :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
B0MBACI schreef op 08 september 2002 @ 20:09:
[afbeelding]

Hij is best wel groot ik d8 dat ie kleiner zou zijn als de nokia :(
moet je hem wel even helemaal goed (3D) vergelijken:

Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery/sonyericssonp800/q13.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery/sonyericssonp800/q14.jpg

ik wil er trouwens ook zo'n cool Orange-logo op 8)
gaat me dat veel meer kosten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31794

Wat is eigenlijk de prijs van de Sony Memory duo stick? Als ik er een ga kopen, wil ik er wel graag wat meer geheugen in. En passen er geen gewone memory sticks in??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.dpreview.com/n...71201memorystickduo16.asp

hier is een stuk die gaat over de Sony Ericsson in combinatie met de Sony Memory Stick Duo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Anoniem: 31794 schreef op 08 september 2002 @ 20:54:
Wat is eigenlijk de prijs van de Sony Memory duo stick? Als ik er een ga kopen, wil ik er wel graag wat meer geheugen in. En passen er geen gewone memory sticks in??
De prijs zal wel iets boven de normale memory sticks zitten, en nee er passen geen gewone sticks in want de telefoon is al groot genoeg... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54991

Ik heb hem al gezien bij een Duitse dealer, is een leuk ding, maar ik zou hem niet willen hebben als gsm, ligt vreselijk in de hand. Heb liever mijn t68i met bijvzo'n kleine vaio notebook.

Wel grappig is als je het toestel op z'n kant legt je wide-screen doom kan spelen :)
En je kunt er ook zelf games voor proggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
koornee schreef op 02 september 2002 @ 19:03:
en als de p800 echt voor € 700,- in de winkels ligt is ie van mij. (Iemand een t68 kopen?)
Dat ligt eraan:

*wel of geen simlock?
*prijs?
*kwaliteit, staat waarin de telefoon nu verkeerd?
*incl oplader, doos ed?
*garantie?
*kleur?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDuke
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
nelis spel het met mij: e-m-a-i-l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
*E
*M
*A
*I
*L
oh, je had niet tegen mij >:)
maar, ispiering, is ie klein genoeg om altijd mee te nemen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Anoniem: 54991 schreef op 08 september 2002 @ 22:50:
Ik heb hem al gezien bij een Duitse dealer.
Maar niemand vraagt de belangrijkste vragen: Waar (naam dealer + stad), hoe duur en leverbaar? *vandaag vrij heeft en zin in een ritje Duitsland :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DarkChylde schreef op 09 september 2002 @ 10:49:
maar, ispiering, is ie klein genoeg om altijd mee te nemen???
Ik persoonlijk vind hem een beetje aande grote kant, maar als je flink wijde broeken draagt past ie er best wel in.
Ligt er zelf aan of je vind dat je die functies overal mee naar toe moet slepen.

Ik zelf heb gekozen voor de t68i uiteindelijk, klein, veel leuke functies, en ook geen overbodige functies die ik toch niet gebruik/ga gebruiken.

Maar als je normaal altijd een GSM en een PDA meeneemt, is dit misschien wel een uitkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LordLynx schreef op 09 september 2002 @ 11:16:
[...]
Maar niemand vraagt de belangrijkste vragen: Waar (naam dealer + stad), hoe duur en leverbaar? *vandaag vrij heeft en zin in een ritje Duitsland :*)
Ik heb hem gezien in Essen.
Die beste man heeft mij een demonstratie model laten zien, die wel volledig werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Voor die mensen die niet kunnen kiezen/geïnteresseerd zijn:

De Nokia7650 wordt bij BelCompany aangeboden voor 200 euro icm een 2-jarig abonnement en de 02 XDA voor 570 euro eveneens icm een 2-jarig abonnement. De P800 staat er nog steeds niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJ

IJ

Nelis schreef op 09 september 2002 @ 17:22:
Voor die mensen die niet kunnen kiezen/geïnteresseerd zijn:

De Nokia7650 wordt bij BelCompany aangeboden voor 200 euro icm een 2-jarig abonnement en de 02 XDA voor 570 euro eveneens icm een 2-jarig abonnement. De P800 staat er nog steeds niet bij.
www.belcompany.nl:

zonder abonnement € 709,99

i.c.m. Dutchtone Allin €30 2/3 jr € 299,99
Geldig tot 29-09-2002

i.c.m. Dutchtone Allin €60 2jr € 184,99
Geldig tot 29-09-2002

Edit: deze prijzen zijn dus van de 7650!

maarja....wie wil deze telefoon nou als je ook de P800 hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
IJ schreef op 09 september 2002 @ 17:28:
[...]

Edit: deze prijzen zijn dus van de 7650!
Volgens de BelCompany folder van vandaag niet maargoed, de P800 ownt toch harder dan de 7650 (mits ze in dezelfde prijsklasse blijken te vallen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koornee

koornee

3!

Nelis schreef op 09 september 2002 @ 00:13:
[...]

Dat ligt eraan:

*wel of geen simlock?
*prijs?
*kwaliteit, staat waarin de telefoon nu verkeerd?
*incl oplader, doos ed?
*garantie?
*kleur?

:)
*geen lock
*eurootje of 300- 350
*gloednieuwe staat, ik laat um eerst omwisselen bij een businesscentre van KPN, heb niet voor niets extra service.
* incl lader doos, boekjes, datakabel + cd.
*geen garantie, die garantie zit aan me abbo vast en het abbo hou ik gewoon.
*grijs

maar ik doe um alleen weg alsze bij kpn ook de P800 verkopen, en als de prijs van de P800 onder de € 700,- blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Mz, sorry maar 325 euro voor een 2ehands telefoon zonder garantie die nieuw voor 439 euro te krijgen is vind ik toch een beetje te veel :)

/offtopic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weer nieuwe info gekregen blijkt week 42 uit te komen... maar ach.. het zou eerst augustus zijn... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02

Martijn02

/* No Comment */

Waar krijg jij je info?

Wel goed nieuws trouwens, het is nu week 37 he? Dan hoef ik nog maar 5 weken met mijn brakke z5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tja, :) ik doe veel research, nah ik kan het ook niet met zekerheid zeggen, maar ik kan er eens heel goed in de buurt van zitten, heb contacten bij SE :) sshts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12637

Hey ik werk zelf bij Sony, hij staat nu in de show room, er is nu een season show daar proberen ze zo veel mogelijk van onze nieuwe producten te verkopen. Dus je kan hem als je wilt bestellen. Ik weet verder niet hoeveel die kost ik ben geen verkoper werk namelijk op de IT afdeeling (ISSE-A)

Je zal hem waarschijnlijk ook minimaal in een dozijn moeten kopen ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 12637 op 10-09-2002 20:32 . Reden: woordje vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Ryptide, informeer eens wat je ervoor zou moeten neertellen als je er een dozijn zou kopen? En ik neem aan dat ze dan wel met volledige garantie/support zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02

Martijn02

/* No Comment */

Jah, doen we een inkoopactie... Dat dozijn zijn we zo kwijt... Ik schijf me bij deze in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1734

bluh net een t68i gekocht :)

• Flint
Hmm, 'k was niet van plan om 'm los te gaan kopen... :'(

• DarkChylde
ik ook niet. hoewel o2 heeft nu van die abbo's van een paar euro voor een hele zooi belminuten. en wat je niet betaald aan abbo kosten kan je in een keer in je foon investeren...

• LordLynx
Als je hem los koopt kan je kijken voor een leuke cashdeal bij een nieuw abo/verlenging van je oude. De premies die je bij nieuwe foons krijgt zijn ook niet meer zo super, ik denk dat je met 200 euro's wel aan de max zit.

Zeker als je nu de foon voor een scherpe prijs kan krijgen (ik neem aan dat als je direct bij Sony in bulk koopt) je best een scherpe prijs kan krijgen) zou het best kunnen dat je goedkoper uitbent als dat je hem in de winkel haalt met abo als die uitkomt....

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Martijn02 schreef op 10 september 2002 @ 22:21:
Jah, doen we een inkoopactie... Dat dozijn zijn we zo kwijt... Ik schijf me bij deze in :)
Als het een beetje scherpe prijs (700-800 euro) is koop ik er 4 ....

• DarkChylde
als het redelijk wat scheelt op de adviesprijs ben ik ook aan om het in te kopen.
anders neem ik liever meteen een nieuwe abbo. ook i.v.m. verzekering. de p800 is te duur om niet te verzekeren...

Het toestel gaat 850 euro kosten

Een artikel vind je terug bij de bron

bron: zdnet.nl

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Anoniem: 3513 schreef op 11 september 2002 @ 15:59:
Het toestel gaat 850 euro kosten

Een artikel vind je terug bij de bron

bron: zdnet.nl
http://zdnet.nl/rev.cfm?id=20804 voor luie mensen.

• IJ

IJ

Als die prijs echt klopt vind ik dat wel een beetje jammer eigenlijk...vond €700 wel al genoeg eigenlijk :'(

Anoniem: 49932

sja het is een aardig bedrag, maar dan heb je wel wat waar je trots op kan zijn ;)

• DarkChylde
hey, prijs is circa 850... dus kan ook best 800 of 900 euro zijn...

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

LuCarD schreef op 11 september 2002 @ 10:30:
[...]

Als het een beetje scherpe prijs (700-800 euro) is koop ik er 4 ....
wat moet je in hemelsnaam met 4 van die dingen :? Voor elke feature gebruik je een andere foon? ;)

of is het gewoon om door te verkopen?

"You're only as good, as what you did last week."

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

oh,when? schreef op 12 september 2002 @ 13:08:
[...]

wat moet je in hemelsnaam met 4 van die dingen :? Voor elke feature gebruik je een andere foon? ;)

of is het gewoon om door te verkopen?
2 ex collega's en 1 vriendin wil hem ook graag hebben.

Is ter vervanging van onze vorige foon (3x 9110) en ik heb een vriendin ook zo gek gekregen om er een te kopen... >:) Kunnen we leuk MMS'n

• Alfisti
  • Nu online

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Krijg ook net een mailing binnen, winkeladviesprijs is €849.- keiharde euro'tjes

Alfisti schreef op 12 september 2002 @ 14:16:
Krijg ook net een mailing binnen, winkeladviesprijs is €849.- keiharde euro'tjes
van wie is die mailing dan ?.. ach ja je bent jong en wilt wat toch :O

• Gisae
  • Niet online
Waarom zijn die dingen altijd schreeuwend duur??? :'(
Is iig wel leip als je er een grote memstick bij hebt. Films van meer dan 2 uur erop (one minute is app. 1MB)
Gamen enzo, dan moet er iig wel een erg sterke batterij in zitten...

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• IJ

IJ

Mijn grootste vraag was eigenlijk wat de kwaliteit van de foto's zou zijn. Ben blij dat er eindelijk voorbeelden zijn. Kwaliteit valt me niet echt tegen eigenlijk...beetje wat ik verwacht had. Niet goed, maar ook niet slecht.... :)

Zie deze links:
http://www.mobile-review....ricsson-p800pics1-e.shtml
http://www.mobile-review....ricsson-p800pics2-e.shtml

Thnx to Incognito !

ik vind de foto's inderdaad van redelijke kwaliteit! alweer een pluspunt voor mijn keuze, ik zit te twijfelen tussen de Samsung s100 en de Sony/Ericsson p800
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.