[XP] geupdate, maar al het uitgaande verkeer dood?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 12:11
ik heb zojuist de laatste xp update installed, maar nu kan geen enkel programma (op explorer na) meer verbinding maken met internet, norton update, kaazaa niets.
nou heb ik meteen weer die update eraf gegooid. maar niets werkt nog.
help...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32991

Draai je ook een firewall? En welke update(s) heb je geïnstalleerd? Wat voor verbinding heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnny.xxx
ik weet niet meer welke update dat was, maar ik zit achter een hardware matige firewall (in mijn router) over een basic adsl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32991

De instellingen van die programma's zijn ook niet veranderd? Heb je de programma's die niet konden connecten al opnieuw geïnstalleerd? De ingebouwde firewall van XP staat uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Bij windowsupdate kan je zien welke updates je vandaag hebt geinstalleerd (installatiegeschiedenis) - of het blijft staan nadat je ze verwijderd hebt weet ik niet zeker, maar kijk in ieder geval even. Ik zou toch proberen te herinneren welke update het was :)

Heb je misschien bij IE een proxy geinstalleerd en bij de rest niet, kan je pingen?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnny.xxx
nee ik kan ook helemaal niets pingen, en ik heb helemaal niets aan een programma veranderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnny.xxx
ook als ik de firewall uitzet, kan ik echt helemaal niets naar buiten doen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Zoals ik al vroeg: heb je wat ingesteld bij de proxysettings in IE? Als je ook op het interne netwerk niet kan pingen - bv de router - zal je de IP stack misschien opnieuw moet installeren.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnny.xxx
en zoals ik al zei, ik heb helemaal niets veranderd in mijn settings, inmiddels heb ik alle updates van mijn systeem verwijderd maar dat helpt nie
Pagina: 1