Gatenkaas!
[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2008 18:46 ]
Verwijderd
Waar heb je deez dan gvondenOp dinsdag 14 mei 2002 23:57 schreef Boboga het volgende:
Ik heb hier nog iets gevonden, bijna dezelfde fans:
http://www.directron.com/trilitefan.html 1 met 3 kleuren:
[afbeelding]
http://www.directron.com/blueledfan.html 1 bijna dezelfde (alleen die is uitverkocht![]()
):
[afbeelding]
Verwijderd
We have faith in you!Op woensdag 15 mei 2002 00:36 schreef ispierings het volgende:
nah goed, morgen open ik dus die inkoop aktie, dan kijk je maar of je op die andere wilt wachten, of deze wilt hebben, maar dan hoef je in ieder geval niet te wachten, en ik denk dat ik zo'n aktie makkelijk kan leiden. Oh ja, nog een ding, ik verpak ze wel goed, en niet zoals die CCFLz da tde helf kapot aan komt.
Iemand hier iets op tegen? Dan kunnen we morgen van start.
k dude i'll be waitingOp woensdag 15 mei 2002 00:36 schreef ispierings het volgende:
nah goed, morgen open ik dus die inkoop aktie, dan kijk je maar of je op die andere wilt wachten, of deze wilt hebben, maar dan hoef je in ieder geval niet te wachten, en ik denk dat ik zo'n aktie makkelijk kan leiden. Oh ja, nog een ding, ik verpak ze wel goed, en niet zoals die CCFLz da tde helf kapot aan komt.
Iemand hier iets op tegen? Dan kunnen we morgen van start.
|we live in the history of a mad man Mr. G |
HierOp woensdag 15 mei 2002 16:18 schreef pyravex het volgende:
waar kan je ze dan binnen nederland bestellen??
Battle.net Spud#2543
Kijk eens een paar posts boven jeOp maandag 17 juni 2002 19:32 schreef TepelStreeltje het volgende:
tering, waarom zie ik dit nou weer te laat!!
schijt man, die dingen zijn echt mooi!!
komt er nog een inkoop actie of wat?!
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq