ik heb eindelijk de gc gespeeld zelf met dat beelschermpje
mijn conclusies over de volgende spellen (pal versies)
eerst het schermpje:
toppie, erg scherp vele malen beter dan dat psone ding
sonic battle:
Retesnel en cool spel maar mist het oude sonic gevoel (gba versie heeft die wel) leuk met zijn tween en de gba link optie is helemaal top
vergelijkbaar met mario party (minigames)
Luigi's mansion:
leuk super scherp maar niet schokkend mooi ofzo word snel saai. Wacht maar op mario sunshine
Super Smash Brothers: melee
dit spel is echt een must have, het houd het links naar rechts beatm up gevoel maar errug snel en lekker choatish
coole mannetjes (mewto!!!) en een soort adventure mode A LA tekken 3 force mode
Wave race: blue storm
een woord: moooooooooi!!!!
echt waar het water is zo realistich en het spel is errug moeilijk. Maar dat zorgt wel voor een goede replay value
en als laatst:
star wars: rouge leader
dit is bijne even mooi als in de film er is zo veel actie om je heen alles is even mooi en de tegenstanders zijn erg slim en je speelt bekende gebeurtenissen na (death star enzo)
------
zijn er nog meer mensen die hem ergens al gespeeld hebben
mijn conclusies over de volgende spellen (pal versies)
eerst het schermpje:
toppie, erg scherp vele malen beter dan dat psone ding
sonic battle:
Retesnel en cool spel maar mist het oude sonic gevoel (gba versie heeft die wel) leuk met zijn tween en de gba link optie is helemaal top
vergelijkbaar met mario party (minigames)
Luigi's mansion:
leuk super scherp maar niet schokkend mooi ofzo word snel saai. Wacht maar op mario sunshine
Super Smash Brothers: melee
dit spel is echt een must have, het houd het links naar rechts beatm up gevoel maar errug snel en lekker choatish
coole mannetjes (mewto!!!) en een soort adventure mode A LA tekken 3 force mode
Wave race: blue storm
een woord: moooooooooi!!!!
echt waar het water is zo realistich en het spel is errug moeilijk. Maar dat zorgt wel voor een goede replay value
en als laatst:
star wars: rouge leader
dit is bijne even mooi als in de film er is zo veel actie om je heen alles is even mooi en de tegenstanders zijn erg slim en je speelt bekende gebeurtenissen na (death star enzo)
------
zijn er nog meer mensen die hem ergens al gespeeld hebben