Toon posts:

Gamecube al gespeeld, mijn mening!!

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb eindelijk de gc gespeeld zelf met dat beelschermpje
mijn conclusies over de volgende spellen (pal versies)

eerst het schermpje:
toppie, erg scherp vele malen beter dan dat psone ding

sonic battle:
Retesnel en cool spel maar mist het oude sonic gevoel (gba versie heeft die wel) leuk met zijn tween en de gba link optie is helemaal top
vergelijkbaar met mario party (minigames)

Luigi's mansion:
leuk super scherp maar niet schokkend mooi ofzo word snel saai. Wacht maar op mario sunshine

Super Smash Brothers: melee
dit spel is echt een must have, het houd het links naar rechts beatm up gevoel maar errug snel en lekker choatish
coole mannetjes (mewto!!!) en een soort adventure mode A LA tekken 3 force mode

Wave race: blue storm
een woord: moooooooooi!!!!
echt waar het water is zo realistich en het spel is errug moeilijk. Maar dat zorgt wel voor een goede replay value

en als laatst:
star wars: rouge leader
dit is bijne even mooi als in de film er is zo veel actie om je heen alles is even mooi en de tegenstanders zijn erg slim en je speelt bekende gebeurtenissen na (death star enzo)

------
zijn er nog meer mensen die hem ergens al gespeeld hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 05 april 2002 21:14 schreef grayfox het volgende:
Heb Rogue leader gespeeld. Vond m wel grappig, maar niet echt zo geweldig. Alleen ik kan niet echt een goed oordeel geven want ik heb het maar 15 min gespeeld :) .
Verder nog wat beelden gezien van Wave Race, zag er wel vet uit. Vooral dat water is mooi helder.
De Cube zelf vind ik er mooi uitzien, en de controller is ff wennen maar voelde toch wel lekker aan. Beter dan de Xbox controller, waarvan ik kramp krijg na een tijdje spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Dat klinkt positief :)

Weet je trouwens zeker dat het eem PAL GC was? Smash Brothers komt niet bij launch namelijk, en volgens de heren Gamecube experts ;) op dit forum zijn die PAL Cubes nog nergens te bewonderen.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt wel leuk , ben niet zo'n Nintendo fan maar het begint toch wel een beetje te kriebelen ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super Smash Brothers: melee
dit spel is echt een must have, het houd het links naar rechts beatm up gevoel maar errug snel en lekker choatish
coole mannetjes (mewto!!!) en een soort adventure mode A LA tekken 3 force mode
I second that..

De officiële demo units zijn volgens mij wel PAL, ik weet alleen niet of Grayfox daarop gespeeld heeft aangezien die mobile monitor hier voorlopig nog niet komt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 05 april 2002 21:35 schreef D³ het volgende:
Dat klinkt positief :)

Weet je trouwens zeker dat het eem PAL GC was? Smash Brothers komt niet bij launch namelijk, en volgens de heren Gamecube experts ;) op dit forum zijn die PAL Cubes nog nergens te bewonderen.
ja dat eet ik zeker ik werk nu ook in die winkel maar ik heb die doosjes gezien een de cube box
ik weet ook niet hoe hijeraan komt die Xbox had hij ook al 2 maanden van te voren (???)ook Pal
die cube had hij al langer maar die was paars en ntsc

De officiële demo units zijn volgens mij wel PAL, ik weet alleen niet of Grayfox daarop gespeeld heeft aangezien die mobile monitor hier voorlopig nog niet komt
[/quote]

Ja ik snap er ook niet veel van maar die gozer heeft echt veel contacten het is een eenmansbedrijfje in amsterdam-noord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A'dam-noord?

Kewl, dan kan het niet ver van mijn huis zijn gezien dat ook in a'dam-noord ligt :P

Edit: Huh :? Hoe lang hebben ze die winkel al? Woon op 5min loop afstand van buikslotermeerplein maar heb die hele winkel nog nooit gezien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cewl//

fette gozer is da..

ff een bezoekje brengen daaro.. }:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 05 april 2002 21:58 schreef Kremers het volgende:
A'dam-noord?

Kewl, dan kan het niet ver van mijn huis zijn gezien dat ook in a'dam-noord ligt :P

Edit: Huh :? Hoe lang hebben ze die winkel al? Woon op 5min loop afstand van buikslotermeerplein maar heb die hele winkel nog nooit gezien :+
hij zit achteraan het buislotermeerplijn ze zitten er zinds november

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kremers.. zou je aub es willen kijken of ie die dingen echt heeft daaro?

de real pal game kubusjes.. ?

ik wil er ech eentje halen daaro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmm klinkt leuk :) Alhoewel ik niet gek ben op vecht/race spellen enzo.. Wave race klinkt cool :)

Ik ga voor Mario Sunshine en Zelda! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 06 april 2002 09:26 schreef xsence het volgende:
Kremers.. zou je aub es willen kijken of ie die dingen echt heeft daaro?

de real pal game kubusjes.. ?

ik wil er ech eentje halen daaro..
die paarse pal cube staat met het beelschermpje in de vitrine naast de kassa de zwarte staat af en toe aangesloten naast een van die grote tv's dus als iemand gaat kijken staan ze daar
hij heeft er maar twee die zwarte en die paarse(zover ik weet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en die zijn dus zeker weten niet pal...
kan gewoon niet...
einde discussie... sorry to burst your bubble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 06 april 2002 12:04 schreef CUBiST het volgende:
en die zijn dus zeker weten niet pal...
kan gewoon niet...
einde discussie... sorry to burst your bubble
ga dan zelf kijken met je grote mond
het waren zakencadeau's van zijn leverancier
ik heb de gamedoosjes zelf gezien er stond toch echt pal op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Gamedoosjes zeggen niks over de Cube hoor...Xbox spellen lagen ook al een maand tevoren in de winkels te stinken, en daarnaast: Promotiemateriaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ik heb hem ook zien staan en ik moet bekennen,het ziet er echt MOOI uit. Bij de Xbox had ik niet die 'mooi' reactie.
Hetis maar een eerste indruk natuurlijk.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan me niet herinneren dat ik ooit op doosjes van spellen PAL of NTSC heb zien staan... maar goed. het zal wel.
naar mijn weten is het onmogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-10 14:32
Op zondag 07 april 2002 11:54 schreef CUBiST het volgende:
kan me niet herinneren dat ik ooit op doosjes van spellen PAL of NTSC heb zien staan... maar goed. het zal wel.
naar mijn weten is het onmogelijk
Dat staat dus altijd op de voorkant.
Op zondag 07 april 2002 11:47 schreef Dinictus het volgende:
Ik heb hem ook zien staan en ik moet bekennen,het ziet er echt MOOI uit. Bij de Xbox had ik niet die 'mooi' reactie.
Hetis maar een eerste indruk natuurlijk.
Moet je Dead or Alive 3 maar eens spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm maar goed whatever
aub niet weer die pro-xbox gasten hier... please?
anders wordt het weer zo'n xbox vs gamecube gezwets
iedereen moet zelf maar weten wat ie koopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Op zondag 07 april 2002 12:39 schreef CUBiST het volgende:
hmm maar goed whatever
aub niet weer die pro-xbox gasten hier... please?
anders wordt het weer zo'n xbox vs gamecube gezwets
iedereen moet zelf maar weten wat ie koopt
Dat is ook zo, Ik wacht ook al heel lang op Super Smash Brothers melee, Super Smash Brothers vind ik nog steeds het beste multiplayerspel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-10 01:21
Ja, maar het probleem is:

Ik weet niet wat ik moet kopen!!!

Ben op zich wel een nintendo fan, N64, GBA. En de games die ze uitbrengen, daar zitten echt super-games tussen.
Maar ja, aan de andere kant vind ik zo'n x-box ook wel stoer. Meteen ook een DVD-speler. (en neej, ik ga geen Q importeren en hem dan laten ombouwen) En online gamen lijkt me echt geweldig met die x-box. Als je dat nou met de gamecube ook kon (ik weet t, het kan, maar nu nog niet), dan was het zeker een gamecube geworden. Maar zover is het helaas nog niet.

In the beginning there was nothing,and even that exploded!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 07 april 2002 11:24 schreef ilyc het volgende:
Gamedoosjes zeggen niks over de Cube hoor...Xbox spellen lagen ook al een maand tevoren in de winkels te stinken, en daarnaast: Promotiemateriaal...
ik zag de boekjes en de zakjes nog in de doos zitten en dat heeft promo materiaal meestal niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb al overgens gehoord dat de gamecube gekraakt is? wie bevestigd dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb er ook op gespeeld prima console die ga iki zeker bij mijn collectie toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Op zondag 07 april 2002 21:00 schreef ReV3rEnD het volgende:
Was een 1 april grap.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
pics!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Op zondag 07 april 2002 22:08 schreef Mister_X het volgende:
pics!!
:? Dit is geen HK :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 05 april 2002 21:14 schreef grayfox het volgende:

Heb al wel wat spellen gespeeld op de GameClub in Utrecht maar dat is te kort om of te oordelen :(
Alleen Super Monkey Ball heb ik langer dan 3 a 4 uur gespeeld en dat vind ik echt een geweldig spel (je moet er wel van houden)
Heerlijke puzels die echt frustrerend lastig worden |:(
Leuke opbouw en lache party games (oa soort mario kart)

Ga hem zeker halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamecube gaat vast ruleren in games als super monkey ball.

Verder is SSBM zeker weten vet, vind het alleen jammer dat er bij de launch niet echt titels bij zitten die mij meteen aanspreken. En moet dan eerst nog wachten tot zelda uitkomt, verder is SSBM volgens mij ook geen launch titel en dat is echt jammer. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 07 april 2002 21:00 schreef ReV3rEnD het volgende:
ikke, die paarse gc is ook al omgebouwd dat gaan ze ook doen als de gc uit is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 07 april 2002 22:08 schreef D³ het volgende:

[..]

Was een 1 april grap.
echt niet :( ik heb het zelf gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:01
Op maandag 08 april 2002 12:23 schreef Cra5hKrE8OR het volgende:
verder is SSBM volgens mij ook geen launch titel en dat is echt jammer. :(
Klopt, de NGC komt 3 mei uit en SSB:M komt 24 mei uit.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Op maandag 08 april 2002 17:01 schreef grayfox het volgende:

[..]

Heb je het dan over het kunnen spelen van illegale kopieën of dat de regiolock wordt omzeild?

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Op maandag 08 april 2002 17:01 schreef grayfox het volgende:

[..]

Modden is geen kraken he! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 april 2002 17:36 schreef D³ het volgende:

[..]

Heb je het dan over het kunnen spelen van illegale kopieën of dat de regiolock wordt omzeild?
beide ik snap zelf ookniet wat voor nut het heeft (geen brander) maar hij is zekeromgebouwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij is omgebouwd, maar niemand kan die dvdtjes branden...
ja zo kan ik het ook, ik bedoel, hoe weet je dan of t werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op de Powerzon LAN de remake van Resident Evil op de GC gespeeld . Nu niet allemaal denken van "Arg weer zo'n Directors cut" , het is ongeveer 50% veranderd met nieuwe locaties , nieuwe monsters en meer uitleg bij het Resident Evil verhaal .

Bevindingen :

Graphics zijn killer , precies een film die je kijkt , kdenk zo goe als Final Fantasy .

Gameplay is erg fijn , vooral dat je nu zombies moet opbranden of dat ze terug op staan is en toffe toevoeging .

Spel is NOG groter , en een stukje moeilijker maar nog steeds minstens even fijn dan de 1e .

Alleen voor de remake van deze reeks zou ik een GC willen kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UK 25.000 reserveringen, verwachting is dat er voor 3 mei 50.000 (!!!) reserveringen voor de gamecube zullen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wabe racer wordt zwaar overdreven, zo mooi is dat water echt niet. en het spel zelf trouwens ook niet. mario ziet er wel lollig uit. ik zag frogger voor de ps2.. wat lelijk zeg.. als de ps2 het van die tiels moet hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Oh my God...dit is toch niet DE ugamer, berucht van GameSen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the same :)

tis gewoon waar, maar cube fans willen het niet erlijk zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nintendo is top!

ik denk zelfs dat de gamecube een hele goeie plaats zal innemen in de console wars. dus je zal zeker geen spijt krijgen van de aankoop van een gcn..

ik kan niet wachten.. dagen duren veel te lang.. mijn ps2 heb ik nog maar voor 1 games (final fantasy).. nog mensen interesse in een ps2 (net 2 maanden oud) omgebouwd en tegen de 60 games.. ;) nadat ik ff uitgespeeld heb natuurlijk he*D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ja vast wel, de cube graphics zijn slecht he...
hmm resident evil ring a bell? star wars rogue squadron II maybe?
damn die graphics heb ik dus nog nergens anders gezien, zo goed...
en starfox adventure: REAL TIME FUR!!!!

ja ik ben t met je eens, gamecube is zwaar inferieur qua graphics! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zeg dat ze me tegen vallen, vooral die van luigi en wave race. de Xbox kan gewoon veel meer coole trucjes doen. roque squadron ziet er wel mooi uit, maar sommige levels veel van hetzelfde. wave race is dus echt NIET mooi hoor, clipping geen detail alleen het water is een beetje leuk. ik hou me ahrd vast met mario sunshine.. de eerste shots zijn gewoon n64 qualiteit en nog zegt iedereen dat het gaat rulen en zo vet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 11:11 schreef ilyc het volgende:
Oh my God...dit is toch niet DE ugamer, berucht van GameSen?
LOL

Ach ja we zullen allemaal wel zien wat de toekomst brengt
zolang ik maar tevreden ben met de console die ik koop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Kan best dat de Xbox graphisch ietwat krachtiger is, maar de consument kijkt naar gameplay en spellenaanbod, en dat is af te zijn aan de verkoopcijfers. In het voordeel van de Cube (intekeningen gaan through the roof) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja rogue squadron ziet er maar matig uit... :?
maar aan resident evil durft ie zich niet te wagen, want die graphics zullen never nooit niet geevenaard worden door de xbox. in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_RoNiN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-10 23:11

Da_RoNiN

Oclama?

RESPECT voor NINTENDO Ai ? dat ze nog steeds bestaan als onafhankelijke organisatie bewijst maar weer wat voor kwaliteit ze leveren.

Ik koop em zoieso meteen alleen al omdat ie zo goedkoop is en fook die xbox, wat een schoenendoos (NOFI) :r das mijn mening.

En ik wacht gewoon op Zelda das DE sjit :)

Kenners weten waarom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 14:39 schreef Da_RoNiN het volgende:
RESPECT voor NINTENDO Ai ? dat ze nog steeds bestaan als onafhankelijke organisatie bewijst maar weer wat voor kwaliteit ze leveren.

Ik koop em zoieso meteen alleen al omdat ie zo goedkoop is en fook die xbox, wat een schoenendoos (NOFI) :r das mijn mening.

En ik wacht gewoon op Zelda das DE sjit :)
amen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 14:07 schreef CUBiST het volgende:
maar aan resident evil durft ie zich niet te wagen, want die graphics zullen never nooit niet geevenaard worden door de xbox. in mijn ogen.
De Xbox gaat zeker die kwaliteit ook wel halen, net als de PS2
De programmeurs leren ook bij, kijk maar naar 1ste gen en laatste gen PSX spellen.

In eerste instantie zal de GC het wel stukken beter gaan doen dan de Xbox (naamsbekendheid + super coole games) maar of dat zo blijft :? time will tell :)

Een ding is zeker, de toekomst ziet er (grafisch) mooi uit (en nu maar hopen dat de gameplay ook goed blijft/beter word)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 14:07 schreef CUBiST het volgende:
muhaha, doa3, project KX, Halo en PGR komen echt wel in de buurt van die qualiteit, en dan heb ik het nog niet over project ego en unreal championship. we zullen het verschil wel gaan zien bij multi platformers als MK5, Colin Mcrae en Turok, dan zien we wie de mooiste graphics kan pushen. En ik denk echt niet dat de PS2 ooit de qualiteit van RE zal halen.. wees ff serieus.. dat is echt nooit mogelijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Op dinsdag 09 april 2002 17:50 schreef ugamer het volgende:

[..]

muhaha, doa3, project KX, Halo en PGR komen echt wel in de buurt van die qualiteit, en dan heb ik het nog niet over project ego en unreal championship. we zullen het verschil wel gaan zien bij multi platformers als MK5, Colin Mcrae en Turok, dan zien we wie de mooiste graphics kan pushen. En ik denk echt niet dat de PS2 ooit de qualiteit van RE zal halen.. wees ff serieus.. dat is echt nooit mogelijk :).
Ergens heb je wel gelijk, want de Xbox is gewoon mooier dan de gc/ps2, maar graphics maken echt geen game. Dat doet de sfeer, de gameplay, het aantal opties, de originaliteit en als laatste pas het geluid en de graphics.

Waarom vond ik Goldeneye (N64) Beter dan Perfect Dark? Omdat ik perfect Dark geen sfeer vond hebben en de levels saai vond, al was het spel gewoon puur mooier. Nintendo is een gameplay master en van hun kant kun je heel wat juweeltjes verwachten.

zit ik hier gewoon een pro-gamecube post te maken twerijl ik de Xbox iets cooler vind |:( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Nintendo, en dus bij de Gamecube, zit je gewoon gegarandeerd met de meeste rare, maar sfeervolle en leuke spellen. En het zijn meestal spellen die je vaker zult spelen.
OK, hij heeft niet de beste graphics, maar van Sony, Microsoft en Nintendo is the big N toch egt verweg de beste. En met de graphics is trouwens niks mis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdK
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:17

YdK

XBOX sucks
een vriend van mij >had< een XBOX maar bij een van 1ste keren spelen brande dat elektrische bijzettafeltje door en vernielde tegelijkertijd het spel (halo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Dit worden weer console(flame)wars :Z

'Nintendo is de beste, Nee Microsoft, nee Sony, Sega is de markt uitgedrukt door losers' :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bzzje
  • Laatst online: 15-09 11:02

Bzzje

Negeren is vooruitzien

Op dinsdag 09 april 2002 19:21 schreef Shagura het volgende:
Dit worden weer console(flame)wars :Z

'Nintendo is de beste, Nee Microsoft, nee Sony, Sega is de markt uitgedrukt door losers' :Z
op dat soort momenten is zijn dit soort kamers toch super:

cube
Afbeeldingslocatie: http://www.stijntjes.net/webshit/test/DSC00034.JPG

Xbox
Afbeeldingslocatie: http://www.stijntjes.net/webshit/test/DSC00036.JPG

ps2
Afbeeldingslocatie: http://www.stijntjes.net/webshit/test/DSC00037.JPG

my hero
Afbeeldingslocatie: http://www.stijntjes.net/webshit/test/DSC00035.JPG

Na vergelijkend warenonderzoek ben ik voor de cube... de xbox brengt niets vernieuwends t.o.v. een pc

Negeren is vooruitzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Op dinsdag 09 april 2002 19:50 schreef Bzzje het volgende:

[..]

op dat soort momenten is zijn dit soort kamers toch super:

cube
[afbeelding]

Xbox
[afbeelding]

ps2
[afbeelding]

my hero
[afbeelding]

Na vergelijkend warenonderzoek ben ik voor de cube... de xbox brengt niets vernieuwends t.o.v. een pc
Moet je ook echt THPS3 op de Gamecube Kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

cube
[afbeelding]
Wat ziet dat cubetje er heerlijk uit :9

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd... ik wil m ik wil m ik wil m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-10 21:13
Ik ook!! :D

Ik heb met de gamecube gespeeld in utrecht. Wel te verstaan in Dixons!

TIjdje 2 player Wave race gespeeld :9 Damn wat vet!! En truukjes uit n64 werken ook nog. Was ik daar aan het jetskien met een handstand op op de jetski :D En haalde hem nog in ook, totdat er een iets te hoog golfje was en ik eraf pleurde :{

Dat was gewoon humor, gameplay rulez :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ik ben ook ff bij dat winkeltje naar binnengelopen, maar de GC stond uit :(

Niet dat ik zo'n ding wil kopen opzich, maar even kijken kan geen kwaad he?

Wel leuk dat er nog meer Amsterdam-Noord tweakers zijn behalve BAZZA en ik :)

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom woon ik in !@#% limburg waar nergens een gamecube te bekennen is... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-10 12:34
Op woensdag 10 april 2002 11:45 schreef CUBiST het volgende:
waarom woon ik in !@#% limburg waar nergens een gamecube te bekennen is... :'(
same here ;(

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm die cube ziet er goed uit. Stijlvol vind ik zelf. Weer wat anders dan een zwart langwerpig console

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_RoNiN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-10 23:11

Da_RoNiN

Oclama?

Ik voorspel jullie , de cube wordt de underdog let op mijn woorden. Nobody can beat the price en het is echt een rasechte console (in tegestelling tot de xbox)
Bovendien richt nintendo zich meer op de jeugdige gamers en de xbox iets minder, en zoals je weet is de jeugd toch iets belangrijker dan de wat oudere gamers. Bovendien zijn de oudere gamers vaak ook meer met pc's bezig dan met console's.
Als nintendo het lukt om snel met een goede inet oplossing komt dan kunnen ze microsoft flink naaien >:)

Kenners weten waarom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sure man! xbox is net zo console als de gc en de ps2, alleen krijg je daar de shit al bij die je voor de rest nog erbij moet kopen. Lijkt het op PC? het zijn gewoon stadaard console games hoor, alleen dan veel mooier dan normaal. Dat je bij de cube nou duidelijk kan zien dat het een game is omdat het zo lelijk is, bij de xbox heb je gewoon zulke coole graphics dat je denk dat je naar een pc kijkt omdat je dat alleen daarvan gewend bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Laatst online: 27-10 23:31

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Op woensdag 10 april 2002 12:44 schreef Da_RoNiN het volgende:
Ik voorspel jullie , de cube wordt de underdog let op mijn woorden. Nobody can beat the price en het is echt een rasechte console (in tegestelling tot de xbox)
Bovendien richt nintendo zich meer op de jeugdige gamers en de xbox iets minder, en zoals je weet is de jeugd toch iets belangrijker dan de wat oudere gamers. Bovendien zijn de oudere gamers vaak ook meer met pc's bezig dan met console's.
Als nintendo het lukt om snel met een goede inet oplossing komt dan kunnen ze microsoft flink naaien >:)
Ik weet niet zo zeker of de jeugdige gamers nu toch echt de belangrijkste doelgroep zijn. Voor een (niet geheel objectief ;) ) artikel moet je hier maar eens kijken.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Op woensdag 10 april 2002 12:44 schreef Da_RoNiN het volgende:

...

Ik vraag me af of Nintendo zeer snel met een goeie i-net oplossing kan komen. Het lijkt mij dat als ze hier de plannen al voor rond hebben, ze dit wel snel naar buiten zouden brengen om (nog) meer mensen geintereseerd te krijgen in de kubus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen.. nintendo heeft veel ervaring op het gebied van games..

kijk maar naar alle consoles die ze hebben gehad... daar zijn bijna alle topgames van nintendo zelf enne de n64 verkoopt nog steeds..

geen console kan tegen de gamecube op.. ook al gaan alle software huizen over op ps2 of xbox.. nintendo games zijn genoeg.. nintendo is the man!!!

daarom.. ga ik voor de gamecube..

amen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 april 2002 18:07 schreef Shagura het volgende:
Waarom vond ik Goldeneye (N64) Beter dan Perfect Dark? Omdat ik perfect Dark geen sfeer vond hebben en de levels saai vond, al was het spel gewoon puur mooier. Nintendo is een gameplay master en van hun kant kun je heel wat juweeltjes verwachten.
[/quote]

Goldeneye beter als perfect dark????? Sorry hoor maar dit laat ik niet zomaar zeggen over het in mijn ogen beste spel wat ik ooit heb gespeeld (niet qua grapics maar qua plezier) goldeneye had helemaal geen verhaal en was te simpel en had een hele slechte multiplayer (in tegenselling tot pd

maar ik lees wel vaker dit soort dingen over perfect dark en die snap ik echt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 20:01 schreef D³ het volgende:

[..]

Wat ziet dat cubetje er heerlijk uit :9
Ik moet zeggen dat ik hem er op die foto er ook wel verleidelijk bij vind staan... zo'n klein pest dingetje met zo'n lading power!!! :9

Is er al iets bekend of er nog goeie race spellen naar de cube komen ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Op woensdag 10 april 2002 16:16 schreef loekos het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik hem er op die foto er ook wel verleidelijk bij vind staan... zo'n klein pest dingetje met zo'n lading power!!! :9

Is er al iets bekend of er nog goeie race spellen naar de cube komen ???
Een vernieuwde versie van BurnOut bij launch zou je racehonger moeten stillen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Heb de cube ook effe bekeken in de een pc shop en ik moet zeggen dat het er toch heel gaaf uitziet allemaal!!
Krijg gewoon koopkriebels :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-10 01:21
Op woensdag 10 april 2002 15:27 schreef grayfox het volgende:

Goldeneye beter als perfect dark????? Sorry hoor maar dit laat ik niet zomaar zeggen over het in mijn ogen beste spel wat ik ooit heb gespeeld (niet qua grapics maar qua plezier) goldeneye had helemaal geen verhaal en was te simpel en had een hele slechte multiplayer (in tegenselling tot pd

maar ik lees wel vaker dit soort dingen over perfect dark en die snap ik echt niet
Dit meen je niet he, de multiplayer van Goldeneye was echt honderd keer beter als die van perfect dark. Lekker simplistisch en dus lekker duidelijk. Dagen, neej maanden heb ik zitten fraggen met mijn vrienden.

In the beginning there was nothing,and even that exploded!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 april 2002 16:28 schreef _.-SuperstaR-._ het volgende:

[..]

Dit meen je niet he, de multiplayer van Goldeneye was echt honderd keer beter als die van perfect dark. Lekker simplistisch en dus lekker duidelijk. Dagen, neej maanden heb ik zitten fraggen met mijn vrienden.
beter kan goldeneye echt NOOOOOOOOOOIT zijn maar dat simplistische is het gene wat iedereen trekt denk ik
perfect dark is beter en heeft alle opties van 007+veeeel meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow net screenshots gezien van Soul Caliber 2 :P
Namco is goed bezig :)

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/sc207.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/sc206.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/sc205.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/sc204.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm t gaat; kan nou niet zeggen dat die graphics van Soul Calibur II mij echt doen "wow"-en. maar ik weet wel dat de gameplay van soulcalibur vet is, beter iig dan DOA. heb SoulCalibur nl. op de dreamcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Ik snap werkelijk niet hoe iemand er bij kan komen dat Soul Calibur vetter is dan DOA :?

DOA is gewoon briljant met prachtige worpen en de mega coole counter-moves *D

Nee, geef mij dan toch maar DOA3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-08-2024

Platel

Trogdor the Burninator!

Ik heb zelf een dreamcast en kan echt niet zeggen dat Soul Calibur beter is/speelt dan DOA 2. Sorry Cubist.

...But the soul still burns....

Remember there are no stupid questions, just stupid people...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Op vrijdag 12 april 2002 10:04 schreef Platel het volgende:
Ik heb zelf een dreamcast en kan echt niet zeggen dat Soul Calibur beter is/speelt dan DOA 2. Sorry Cubist.

...But the soul still burns....
offtopic:
ARGH, ontzettende jeuk-zin :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smaken verschillen he... ben sowieso niet echt een fighting-game liefhebber... geef mij maar racegames of RPG's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

De reden dat ik een X-Box gekocht heb is omdat er echt heel veel racespellen voor uitkomen :9

Hoe zit dat eigenlijk met de kubus? Komen hier nog een paar juweeltjes op het race-gebied uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 12 april 2002 09:50 schreef Ruud2001 het volgende:
Ik snap werkelijk niet hoe iemand er bij kan komen dat Soul Calibur vetter is dan DOA :?

DOA is gewoon briljant met prachtige worpen en de mega coole counter-moves *D

Nee, geef mij dan toch maar DOA3
Maar DOA3 is bijna hetzelfde als DOA2 alleen opgepoetst. Let maar eens op de moves, die zijn precies hetzelfde als in DOA2. Het is alleen grafisch sterk vooruit gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Klopt, ik heb ook eerst DOA3 gespeeld en pas later een keer DOA2 & Soul Calibur op de DC.

De gelijkenissen tussen DOA2 en DOA3 zijn idd opvallend, maarjah DOA3 is gewoon fantastisch om te zien *D

Ik weet niet waarom ik Soul Calibur minder leuk vind, maar als ik SC vergelijk met DOA2 dan vinnik DOA2 iets meer gecontroleerd vechten ofzo

Pagina: 1