Factuur programma welke is het beste?

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43011

Topicstarter
Ik heb nu nedsoft op het werk, maar er zijn veelste veel opties en dit vind ik niet handig het moet makkelijk zijn en goed te gebruiken zijn.
Heeft iemand een voorstel voor een programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Niemand? Jullie hebben toch wel voorstellen voor me!!
<FONT COLOR=blue>Wil je je topic niet zo freaking snel omhoog kicken? Dat is behoorlijk irritant. Thanks</FONT>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-07 13:47
vraag me uberhaupt af of jij er wel wat aan hebt.

Als je werkelijk denkt dat iedereen aan het wachten is op jouw vraag zodat ze die binnen 6 minuten kunnen beantwoorden voor je |:( , heb je er niet eens eentje nodig.

En z'n een factuur programma kun je vaak naar wens aanpassen (welke opties zichtbaar moeten zijn) zo kan er toch een soort maatwerk afgelevert worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Heb je van Nedsoft verstand hoe kan je die dan uitschakelen want dat kan ik niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeHoog
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-09-2024
Microsoft Excel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HermeS
Lees de handleiding eens, of bel de support desk (van Nedsoft) en vraag of je de GUI naar eigen smaak kan inrichten (wat jouw waarschijnlijk toch niet lukt zonder topics hier teopenen).

Jij bent in de veronderstelling dat je alle vragen maar op GoT kunt dumpen en zelf uit je neus kan eten.

Sorry hoor, maar ik irriteer met behoorlijk aan je, als ik je post gedrag zie! :(

1) Je lurkt alleen, (wat op zich niet fout is) en helpt voor de rest zelf niemand!
2) Je stelt vragen waarvan het antwoord gewoon zelf na tegaan is met een klein beetje moeite
3) De vragen gaan nergens over!

neem dit topci nou, wat is dat voor vraag .... hoe kan er iemand op GoT zijn die weet wat voor JOUW het beste factuur programma is, als je 0,0 aan informatie geeft, alleen dat je nedsoft slecht vind, omdat het teveel opties heeft |:(

Omschrijf dan eerst je eisen, of vraag wat demo/foldertje aan van diverse softwarebedrijven.

En Lees de huisregels eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Nedsoft is toch een DOS progje?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27346

Op woensdag 03 april 2002 11:06 schreef HermeS het volgende:
Lees de handleiding eens, of bel de support desk (van Nedsoft) en vraag of je de GUI naar eigen smaak kan inrichten (wat jouw waarschijnlijk toch niet lukt zonder topics hier teopenen).

Jij bent in de veronderstelling dat je alle vragen maar op GoT kunt dumpen en zelf uit je neus kan eten.

Sorry hoor, maar ik irriteer met behoorlijk aan je, als ik je post gedrag zie! :(
Nou nou geen goede paasweekend gehad? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:07
Zal ik 'm dan maar weer on-topic plaatsen (hoewel ik het met 'm eens ben)...

Ik heb zelf met (ahem) Davilex software gewerkt. Ik weet niet hoeveel facturen je moet maken, maar wellicht is dat een leuke optie?

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HermeS
Op woensdag 03 april 2002 11:11 schreef TheOneAndOnly het volgende:

[..]

Nou nou geen goede paasweekend gehad? ;)
hehe he :) , hmm nou je het zegt. 2 dagen gewerkt, maar dan wel tegen 200% dus mij hoor je niet klagen. ;)
k heb zelf met (ahem) Davilex software gewerkt. Ik weet niet hoeveel facturen je moet maken, maar wellicht is dat een leuke optie?
Ik heb vroeger met davi-factuur gewerkt, ik was er erg over tespreken! Groot bij komend voordeel is dat je modules had, en je dus het gevoel had dat je betaalde voor wat je nodig had, en mocht je bijv ook crediteuren administra bijwillen houden dan kon je dat gewoon als module/plugin erbij drukken.

Die versie (dos) heb ik toen (was student) van het netwerk geplukked, en op laptop gezet, en thuis op cd gezet, ik heb ze eerst gebelt om toestemming tevragen hiervoor, en dat vonden ze niet zo probleem als studente zijnde om er mee teoefenen, echter zei hij erbij als me dat lukte omdat het volgens hem niet mogelijk was.

Paar .cfg of .ini files aanpassen en draaien. ;)
Pagina: 1