Ik heb nu nedsoft op het werk, maar er zijn veelste veel opties en dit vind ik niet handig het moet makkelijk zijn en goed te gebruiken zijn.
Heeft iemand een voorstel voor een programma?
Heeft iemand een voorstel voor een programma?
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Anoniem: 27346
Nou nou geen goede paasweekend gehad?Op woensdag 03 april 2002 11:06 schreef HermeS het volgende:
Lees de handleiding eens, of bel de support desk (van Nedsoft) en vraag of je de GUI naar eigen smaak kan inrichten (wat jouw waarschijnlijk toch niet lukt zonder topics hier teopenen).
Jij bent in de veronderstelling dat je alle vragen maar op GoT kunt dumpen en zelf uit je neus kan eten.
Sorry hoor, maar ik irriteer met behoorlijk aan je, als ik je post gedrag zie!
DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards
hehe heOp woensdag 03 april 2002 11:11 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
Nou nou geen goede paasweekend gehad?
Ik heb vroeger met davi-factuur gewerkt, ik was er erg over tespreken! Groot bij komend voordeel is dat je modules had, en je dus het gevoel had dat je betaalde voor wat je nodig had, en mocht je bijv ook crediteuren administra bijwillen houden dan kon je dat gewoon als module/plugin erbij drukken.k heb zelf met (ahem) Davilex software gewerkt. Ik weet niet hoeveel facturen je moet maken, maar wellicht is dat een leuke optie?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq